Care este dilema studentilor la finalul sesiunii? Sa profite de cele 3 luni de vacanta de vara relaxandu-se sau sa-si inceapa viata profesionala cu un stagiu de practica?! Pentru a le face alegerea mai usoara KeepCalling le ofera studentilor in an terminal sau studentilor la master doua pozitii de internship in cadrul echipei sale de marketing. Pozitiile de internship oferite de KeepCalling combina doua lucruri esentiale pentru orice student aflat la inceput de drum: stadiu de initiere in domeniul marketingului online si acomodarea cu cerintele unui mediu profesionist de business.
Cele doua internshipuri oferite de KeepCalling se adreseaza studentilor in an terminal sau masteranzilor care isi doresc o cariera in marketing online. Pentru a aplica, candidatii trebuie sa trimita CV-ul si o scrisoare de intentie, ambele redactate in limba Engleza, prin care sa explice motivele pentru care si-ar dori sa urmeze o cariera in marketing online. Creativitatea si ingeniozitatea vor face diferenta.
Internshipurile vor incepe in 1 iulie, vor dura doua luni si se vor desfasura in cadrul diviziei de Travel a companiei KeepCalling. Stagiul este disponibil in cadrul biroului din Sibiu al companiei KeepCalling. Mai multe detalii sunt disponibile pewww.keepcalling.net/internships. Persoanele selectate pentru internship vor invata sa creeze ad-uri pentru promovarea produselor companiei pe platforme ca: Google AdWords, Bing Ads, Facebook si alte canale de advertising. De asemenea, le va fi pusa la incercare creativitatea si eficienta, pentru ca pe langa research vor trebui sa gaseasca formule de abordare eficiente a publicului tinta. KeepCalling are in prezent 96 angajati in cele 3 birouri din Romania, S.U.A. si Bolivia. Dintre cele 96 de persoane angajate, 35 s-au alaturat companiei in ultimii 3 ani ceea ce doveste ca rata de retentie a angajatilor este mai mare de 97%. In cazul in care cineva se intreaba cat de tanara este compania, media de varsta a angajatilor este de 30 ani.
Compania KeepCalling, infiintata in 2002, ofera prin divizia sa de Telecom servicii de telefonie internationala imigrantilor din intreaga lume. De asemenea, prin noua divizie Travel clientii companiei isi pot rezerva camere de hotel, pot folosi serviciul pentru inchiriat masini sau isi pot cumpara bilete de avion prin intermediul site-urilor Staying.com, OnlyCars.com sau Flying.com
Desi initial serviciul a fost creat pentru romanii din S.U.A., acum serviciile companiei sunt folosite la nivel global de sute de mii de clienti din S.U.A., Europa, America de Sud, Australia, Asia sau Africa. Prin urmare, studentii vor avea posibilitatea sa invete tactici de marketing testate si validate intr-o companie cu competitori internationali.
In plan local, echipa KeepCalling s-a implicat activ in dezvoltarea comunitatii, sustinand diverse proiecte sociale:
- “Fiecare copil in gradinita”, proiect al fundatiei OvidiuRo, ce are ca obiectiv reducerea ratei absenteismului de la gradinita al copiilor provenind din comunicati sarace;
- Festivalul International de Teatru de la Sibiu, cel mai mare festival de teatru din Romania
- Wikipedia, cel mai amplu proiect educational si cultural gratuit utilizat de mai mult de 500 milioane oameni/lunar
- proiectul “O masa calda” prin care compania a asigurat o masa calda in fiecare saptamana timp de 2 luni pentru 13 copii din Sibiu;
- plantarea de copaci;
- actiuni de sustinere a unor tineri remarcabili, care au beneficiat de laptopuri donate de companie sau de ajutor financiar.
Pentru mai multe informatii privind compania sau atmosfera de la birou, candidatii pot accesawww.keepcalling.net/internshipssau pot urmari pagina de Facebook a companiei:www.facebook.com/KeepCallingTeam.
Despre KeepCalling
KeepCalling este o companie internationala de telecomunicatii, inregistrata in S.U.A., Atlanta, ce activeaza pe piata internationala de telefonie din anul 2002 si are sediul central in Sibiu inca din anul 2003. Succesul companiei KeepCalling a fost recunoscut pe plan international de Inc. 5000 inca din 2010. In 2014, KeepCalling s-a situat pe locul 18 in topul companiilor de telecomunicatii cu cea mai rapida ascensiune din S.U.A.
Un baimarean a comandat online un telefon mobil pentru care a platit 800 de lei insa a primit doua boxe. Banuitul a fost prins de politisti iar prejudiciul a fost recuperat. Mai exact, in data de 27 martie a.c., un tanar de 25 de ani din Baia Mare a sesizat politia ca, in urma cu o saptamana, a comandat de pe un site un telefon mobil pentru care a achitat 800 de lei iar in momentul in care a primit coletul a constatat ca in interior se aflau doua boxe de mici dimensiuni.
La Centrul de Cultura Urbana din Parcul Central din municipiul Cluj- Npaoca a avut loc, zilele trecute, lansarea platformei www.clujmulticultural.ro. Este vorba despre prima platorma online din Cluj-Napoca dedicata Institutelor si Centrelor Culturale locale, comunitatilor de straini si minoritatilor etnice din Cluj, studentilor straini care s-au stabilit la Cluj-Napoca pe termen scurt, mediu si lung, dar si altor entitati a caror activitate atinge subiectul multiculturalitatii.
Startup-urile care dezvolta produse inovatoare in domeniul tehnologiei mai au la dispozitie cateva zile pentru a aplica la programul de pre-accelerare MVP Academy. Inscrierile se realizeaza pana luni, 9 martie, completand formularul de aplicatie disponibil online pe site-ul programului http://bit.ly/MVP2015. A doua editie MVP Academy se va desfasura in perioada 23 martie – 14 mai la TechHub Bucharest si va aduce impreuna 12 startup-uri in tehnologie cu potential la nivel global. De-a lungul celor 7 saptamani ale programului, acestea vor lucra la dezvoltarea produsului, vor invata cum sa acceseze oportunitatile existente pe piata internationala si vor dezvolta conexiuni valoroase cu reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in tehnologie la nivel global.
In perioada 11-13 mai 2015 se va desfasura la Bucuresti GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, avandu-l ca invitat special pe geniul in marketing online, Neil Patel. Pe langa Neil Patel, evenimentul are un line-up exceptional de speakeri internationali – experti cu o vasta experienta in e-commerce si invitati la cele mai importante conferinte de profil din lume: Chris Goward (CEO WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Ivan Mazour (CEO Ometria), Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Simo Ahava (Senior Data Advocate Reaktor), Yauhen Khutarniuk (Head of SEO Link-Assistant), Matt Komorowski (Head of Sales PayPal CEE).
Parlamentul European a votat, ieri, o ezolutia prin care cere mai multe eforturi pentru investigarea abuzurilor sexuale asupra copiilor pe internet, pedepsirea vinovatilor, protejarea victimelor si inlaturarea continutului online ilegal. Reforma actuala a protectiei datelor in UE include si modificari ce au in vedere o mai buna protejare a drepturilor copiilor pe internet, subliniaza deputatii. Mai mult de 80% dintre victime sunt copii sub 10 ani. Pentru a combate exploatarea sexuala a copiilor si abuzurile la adresa lor, este nevoie de o abordare globala, care sa cuprinda investigarea infractiunilor, tragerea la raspundere a vinovatilor, protectia victimelor copii si masuri de preventie, se arata in textul aprobat cu 606 voturi pentru, 4 impotriva si 67 de abtineri.
Parlamentul cere actiuni pe mai multe paliere:
• orice continut ilegal trebuie inlaturat imediat si raportat autoritatilor care aplica legea. Deputatii subliniaza rolul industriei ICT, al furnizorilor de servicii de internet si de gazduire pe internet, care ar putea asigura inlaturarea rapida si eficienta ”la cererea autoritatii responsabile cu aplicarea legii”.
• Europol si autoritatile nationale de aplicare a legii trebuie sa aiba finantarile, resursele umane, prerogativele de investigatie si capacitatile tehnice necesare pentru ”a putea urmari, investiga si aduce in judecata in mod serios si efectiv pe cei care comit infractiuni”.
• trebuie dezvoltate noi capacitati high-tech care sa faca fata provocarii de a analiza volume mari de imagini cu abuzuri la adresa copiilor, inclusiv materiale ascunse in ”dark web”.
• datele personale ale copiilor trebuie protejate, iar acestia trebuie informati in moduri usor de inteles pentru ei despre riscurile si consecintele utilizarii datelor lor personale in mediul online. Reforma aflata in discutie privind protectia datelor va include modificari importante menite a proteja mai bine drepturile copiilor pe internet, subliniaza deputatii.
• trebuie create campanii de atragere a atentiei asupra unui comportament responsabil in mediile sociale, precum si asupra programelor de prevenire a abuzului sexual online, astfel incat copiii, parintii si educatorii sa inteleaga riscurile online si sa stie cum sa le minimizeze. Linii fierbinti ar trebui, de asemenea, create pentru a ajuta copiii sa denunte anonim abuzurile.
• statele UE care nu au transpus directiva din 2011 privind combaterea abuzurilor sexuale si exploatarea sexuala a copiilor si pornografia infantila in legislatia nationala ar trebui sa se grabeasca sa o faca (putin peste jumatate din toate statele membre trebuie sa transpuna deplin aceasta directiva, se arata in rezolutie)
O problema internationala are nevoie de o solutie internationala
Cooperarea internationala si investigatiile transnationale trebuie sa fie intarite, intrucat aceste infractiuni se intind in sute de tari, cum jurisdictii si agentii de implementare a legii diferite. Deputatii saluta initiativa comuna a UE si a 55 de state sa creeze Alianta Globala impotriva Abuzurilor pe Internet asupra Copiilor. Scopul acestei organizatii este a salva mai multe victime, de a asigura o efectiva tragere la raspundere a vinovatilor, de a atrage atentia asupra acestei probleme si a reduce per ansamblu numarul materialelor disponibile online care prezinta abuzuri sexuale la adresa minorilor.
Un grup de mai multi studenti, masteranzi si doctoranzi, printre care si persoane de la Centrul Universitar Nord Baia Mare al Universitarii Tehnice Cluj- Napoca face o cercetare pentru concernul suedez Electrolux. Cu un buget de aproximativ 20.000 de Euro pe trei proiecte, grupul de cercetare face simulari electromagnetice, testeaza utilizarea tehnologiilor portabile si adanceste interactiunea om- electrocasnice. Trei profesori coordoneaza activitatile grupului de cercetare: conf. dr. ing. Oliviu Matei, seful de lucrari Liviu Neamt si prof.univ. dr. ing. Rodica Potolea.
DiAmanti este un nou brand de genti si serviete din piele naturala lucrate in Italia, brand disponibil de la inceputul acestui an si pentru clientii din Romania prin intermediul www.diamanti.ro dar si a magazinelor partenere. Producatorul este inca in procesul de extindere a retelei de parteneri in Romania, fapt ce poate fi o oportunitate extraordinara pentru oamenii de afaceri si antreprenorii din domeniu. Am analizat cu atentie toate produsele DiAmanti si am descoperit o varietate mare de culori si modele de genti din piele, cu un raport pret-calitate excelent. Doamnele vor fi, desigur, incantate sa descopere aceste minunate produse exclusiviste. Servietele din piele par a fi preferatele businessman-ilor, iar cei mai tineri si rebeli isi vor gasi mai mult ca sigur un rucsac din piele pe gustul lor.
Raportul de tara 2015, publicat de Comisia Europeana, sustine ca forta de munca din Romania detine cel mai slab nivel de abilitati IT din Europa. Potrivit raportului, proiectul national de Strategie Digitala contine, printre altele, ca obiectiv si dezoltarea compententelor digitale, insa ii lipsesc masurile concrete de implementare. Aceste evolutii influenteaza major productivitatea muncii, care in Romania este una dintre cele mai scazute din Uniunea Europeana. Concluziile sunt completate si de datele la fel de ingrijoratoare ale DESI 2015.
Skimming –ul consta in instalarea de dispozitive la bancomate sau pos-uri prin care sunt copiate datele de pe benzile magnetice ale cartilor de credit care ulterior sunt folosite pentru clonarea acestora. Pentru a evita situatiile in care puteti fi victima unor astfel de operatiuni, PolitiA recomandam ca, la utilizarea cartilor de credit, sa aveti in vedere: verificarea atenta a bancomatului inainte de utilizare, mai exact, verificarea tastaturii, locului in care se introduce cardul pentru a depista daca sunt dispozitive atasate; orice suspiciune asupra bancomatului trebuie sesizata bancii si politiei imediat; nu trebuie dezvaluit PIN - ul niciunei persoane in nicio circumstanta; luarea de masuri de protectia ca, in momentul in care se tasteaza codul PIN, acesta sa nu poata fi inregistrat de vreo camera de supraveghere montata in acest scop.