GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai Important Eveniment de Comerţ Electronic din Romȃnia, ajuns la a 10-a ediţie anualǎ – anunţǎ începerea înscrierilor la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC care se va desfǎșura în perioada 26-31 august 2015, la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brasov. Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romȃnia dedicatǎ celor care activeazǎ în comerţul electronic și vor sǎ își dezvolte afacerea sau care își doresc sǎ deschidǎ un magazin online și vor sǎ afle cum sǎ îl facǎ profitabil.
În cadrul Şcolii de Vara GPeC au loc 12 cursuri de 90 de minute fiecare, adicǎ nu mai puţin de 18 ore de informaţie premium de la unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce, conţinutul transmis participanţilor fiind personalizat și conţinȃnd exemple concrete din site-urile lor pentru a-i ajuta sǎ își optimizeze conversiile și sǎ vȃndǎ mai mult.
Cine sunt trainerii Şcolii de Varǎ de E-Commerce GPeC?
Trainerii Şcolii de Varǎ GPeC 2015 au o vastǎ experienţǎ în e-commerce și în marketing online, oferindu-le participanţilor tips & tricks despre cum își pot imbunǎtǎţi afacerea (în ordine alfabetică): Alin Vlad (Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security); Andrei Radu (CEO & Founder GPeC); Bianca Dǎncilǎ (Founder & Managing Director GripAds); Costin Radu(Managing Partner The Geeks); Cristian Ignat (PPC Marketing Manager 2Parale); Dan Vîrtopeanu (Managing Partner BreezeMobile); Eugen Potlog (Manager Conectoo); Horia Neagu (Digital Marketing Consultant); Iulian Pǎdurariu (Consultant Marketing The Marks); Liviu Taloi (Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC); Raluca Radu (Senior Digital Marketing Consultant) și Silviu Toma (Associate Partner MicroAnalytics).
Subiectele dezbǎtute în cadrul workshop-urilor
Cele 12 workshopuri din cadrul Şcolii de Varǎ GPeC 2015 sunt axate pe exemple concrete și pe studii de caz, în așa fel încȃt fiecare participant sǎ poatǎ pună în practicǎ rapid recomandǎrile trainerilor și sǎ își dezvolte afacerea. Cursanţii își vor gǎsi rǎspunsuri la unele dintre cele mai arzǎtoare întrebǎri:
- Cum mǎsor eficienţa campaniilor mele de marketing, ce trebuie sǎ urmǎresc în Analytics și ce decizii iau pe termen mediu și lung în funcţie de rezultatele actuale?;
- De ce a devenit “Mobile” prioritatea nr. 1 pentru magazinele online? Mobi-site sau aplicaţie mobile? – avantaje și dezavantaje, particularitǎţi și exemple concrete din site-urile participanţilor;
- Cum fac sǎ vȃnd mai mult? Cȃt de mult conteazǎ optimizarea paginii de produs și cum aratǎ pagina de produs idealǎ?;
- Cum îmi aleg canalele de marketing potrivite pentru business-ul meu? Ce abordare și ce strategie trebuie sǎ am pentru fiecare canal în parte?;
- Care sunt cele mai frecvente greșeli în e-commerce? Ce ar trebui sǎ fac și ce nu? – cazuri concrete în urma a celor 10 ani de experienţǎ GPeC și a celor peste 800 de magazine online analizate de-a lungul timpului;
- Cum poate “content marketing” sǎ facǎ diferenţa în e-commerce? Ce sfaturi practice și ieftine/ușor de aplicat ar trebui sǎ urmez în așa fel încȃt sǎ cȃștig cȃt mai mult din marketing-ul prin conţinut?;
- PPC Marketing în e-commerce: cum sǎ imi creez mesajele de marketing în funcţie de canal, în așa fel încȃt sǎ am cele mai bune rezultate? Cum pot specula fiecare canal de marketing în funcţie de segmentul de piaţǎ în care activez?;
- Social media și digital marketing în e-commerce – exerciţii practice și cazuri concrete – care este abordarea cȃștigǎtoare?;
- Ce trebuie sǎ fac pe SEO, în funcţie de verticalǎ și de piaţa în care activez? Ce face concurenţa mea și care sunt bunele practici pentru categoriile de produse sau servicii? – exemple concrete pe verticalele de piaţǎ;
- Ce trebuie sǎ știu și sǎ urmǎresc pentru a pune la punct un plan de marketing care sǎ mǎ ajute în dezvoltarea afacerii?
- E-mail marketing: cum imi mǎresc baza de date de abonaţi, cum îi fac pe oameni sǎ deschidǎ mail-urile mele, cum cresc rata de click, ce este marketing automation și cum pot trimite automat email-uri personalizate în funcţie de comportamentul utilizatorului?
Subiectele propuse în discuţie în cadrul celor 12 workshopuri de la Şcoala de Varǎ GPeC 2015 vizeazǎ unele dintre cele mai importante aspecte pentru dezvoltarea oricǎrei afaceri online, iar potrivit lui Andrei Radu – CEO & Founder GPeC – lucrurile nu se opresc aici: “Pe lȃngǎ informaţia punctualǎ transmisǎ de traineri, Şcoala de Varǎ GPeC înseamnǎ și consultanţǎ avizatǎ în cadrul discuţiilor 1 la 1 dintre participanţi și speakeri, împǎrtǎșirea experienţelor de business între colegii de curs, precum și networking, distracţie și team building în fiecare dupǎ-amiazǎ, cu oamenii frumoși din online”.
Fiecare dupǎ-amiazǎ din cele 5 zile ale Şcolii de Varǎ GPeC este dedicatǎ discuţiilor consultative cu trainerii sau cu colegii de curs, eventualelor întrebǎri suplimentare în urma workshop-urilor, precum și activităților de relaxare sau de team building organizate de GPeC. Şcoala de Varǎ GPeC îmbinǎ utilul cu placutul, iar rezultatul este “maxim”, conform feedback-ului participanţilor ultimelor 4 ediţii.
Unde și cȃnd se desfǎșoarǎ, cine poate participa și cȃt costǎ?
Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015 are loc în perioada 26-31 august la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Toţi cei care activeazǎ în comerţul electronic (magazine, tool-uri, agenţii, servicii de curierat etc.) sau care își doresc sǎ lanseze un magazin online, se pot înscrie pe website-ul organizatorilor la www.gpec.ro, secţiunea Şcoala de Vara de E-Commerce GPeC, pȃnǎ pe 20 august 2015 inclusiv.
Menţiune importantǎ: cei care aleg sǎ se înscrie pȃnǎ pe 3 august 2015, beneficiazǎ de preţuri reduse, conform ofertei Early-Bird. Taxa de participare la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015 este:
Early-Bird (20 Iulie – 3 August 2015, inclusiv)
- Cazare în regim Double, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur;
- Cazare în regim Single, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur
Tarif standard (4-20 August 2015, inclusiv)
- Cazare în regim Double, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.749 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur;
- Cazare în regim Single, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 3.099 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur.
Avantajele participǎrii
Iata care sunt, potrivit organizatorilor, cȃteva dintre beneficiile participǎrii la Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC 2015:
- ai parte de 5 zile de cursuri intensive de e-commerce (12 workshopuri X 90 minute fiecare = 18 ore de conţinut premium de la unii dintre cei mai buni specialiști din piaţǎ) –> știi ce sǎ faci ca sǎ îţi crești afacerea;
- exceptȃnd orele dedicate workshopurilor, ai timp în fiecare zi sǎ stai de vorbǎ cu trainerii (fǎrǎ sǎ fie nimeni pe fugǎ, așa cum se mai poate întampla la orice conferinţǎ) –> consultanţǎ avizatǎ FIX pe afacerea ta;
- dacǎ ai un magazin online înscris în Competiţia GPeC 2015, poţi cere sfaturi specialiștilor prezenţi și putem discuta asupra primului raport de jurizare –> îţi crești semnificativ șansele de a urca pe podiumul cȃștigǎtorilor;
- te împrietenești și discuţi informal (la un pahar de vorbǎ) cu trainerii (unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce) –> networking de calitate și relatii pe termen lung;
- schimbi idei/pǎreri/contacte cu colegii cursanţi –> înveţi din experienţa lor, beneficiezi de recomandǎri și știi la cine sǎ apelezi atunci cȃnd ai nevoie de ceva pentru a-ţi crește afacerea;
- te vei simţi excelent timp de 5 zile la aer curat de munte, alǎturi de oamenii frumoși din online: pe lȃngǎ workshopuri, te așteaptǎ activitǎţi de team building, foc de tabǎrǎ în acorduri de chitarǎ, pălincǎ/bere/vin, discuţii libere, distracţie și, mai ales, o adevǎratǎ familie!
Pentru mai multe detalii și pentru înscrieri, accesaţi website-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec-2015/
Ministerul Fondurilor Europene, prin Direcția Generală Programe Competitivitate (DG PC), pune la dispoziția potențialilor beneficiari calendarul lansărilor POC Axa Prioritară 2 – “Tehnologia Informației și Comunicației (TIC) pentru o economie digitală competitivă”. Pentru Acțiunea 2.2.1 - “Sprijinirea creșterii valorii adăugate generate de sectorul TIC și a inovării în domeniu prin dezvoltarea de clustere”, ghidul solicitantului a fost publicat într-o primă etapă spre consultare publică în perioada 27 martie – 15 aprilie 2015 și urmează să fie supus unei noi etape de consultare în perioada 24 iulie – 7 august 2015. Apelul de proiecte destinat întreprinderilor din cadrul clusterelor va fi lansat oficial în data de 17 august 2015, cu depunere continuă până la finalizarea bugetului alocat, respectiv 50 de milioane de Euro. Pentru celelalte tipuri de acțiuni din cadrul Axei Prioritare 2, destinate beneficiarilor instituții publice, apelurile de proiecte vor fi lansate în primul trimestru din 2016. Ghidul unic destinat beneficiarilor instituții publice Axa Prioritară 2 va fi supus unei prime runde de consultare publică în luna septembrie 2015.
Calendarul lansărilor POC Axa Prioritară 2 poate fi consultat pe site-ul MFE la următorul link:
http://www.fonduri-ue.ro/poscce/fonduri_structurale/2015/Programari_lansari_AP_2_POC.pdf
Primele doua editii ale evenimentului SmartWeb Conference au inregistrat un adevarat succes, aducand in acelasi loc peste 300 de specialisti web si front end development. Evensys isi propune si in acest an sa organizeze conferinte de specialitate la nivel international, ce le ofera practicienilor accesul la noi informatii si networking de calitate cu experti recunoscuti din Europa si America. Anul acesta, SmartWeb Conference revine pe 21-22 Septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, cu doua zile pline de informatii, noi idei si sfaturi practice despre CSS, Responsive Web Design, HTML5 & CSS3 si Java Script. Participantii vor avea ocazia sa intalneasca unii dintre cei mai buni specialisti internationali, printre care: Andy Hume (Twitter), Soledad Penades (Mozilla), Tobias Ahlin (Lookback - prev. GITHUB & SPOTIFY), Roy Tomeij (Advanced SASS), Stephen Hay (Zero Interface), Petro Salema (Gentics), Bruce Lawson (Opera).
Prima zi, 21 septembrie, va fi dedicata unui training avansat in care participantii isi vor dezvolta cunostintele despre Sass CSS alaturi de Roy Tomeij (Advanced SASS). Conferinta va avea loc pe 22 septembrie si va cuprinde 8 prezentari intensive despre cele mai noi subiecte ale momentului Web Design Responsive, HTML5 si CSS3, CSS, JavaScript, dar si cele mai bune sfaturi si tehnici. Pana la 30 august biletele la eveniment pot fi achizitionate la preturi speciale!Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe site-ul evenimentului: http://www.smartwebconf.com/
Despre Evensys
Cu 7 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.
Pe 30 Iunie 2015 a avut loc, la Bucuresti, prima sesiune a “Intalnirilor Consultative GPeC” – eveniment care face parte din Competitia Magazinelor Online Romanesti, organizata in cadrul celei de a 10-a editii anuale a Galei Premiilor eCommerce (GPeC). In cadrul intalnirilor, magazinele online inscrise in Competitia GPeC au discutat fata in fata cu juriul specialist care le-a evaluat, juratii explicand rapoartele de jurizare si oferind consultanta gratuita si recomandari personalizate fiecarui magazin in parte. Scopul exclusiv al “Intalnirilor Consultative GPeC” este cresterea calitatii magazinelor online romanesti si, astfel, dezvoltarea pietei.
Mai mult de 45 de magazine online din cele peste 100 inscrise anul acesta in Competitia GPeC au avut ocazia sa ceara recomandari avizate si sfaturi practice de la 17 specialisti in e-commerce – membri in juriul GPeC. Fiecare magazin online a avut la dispozitie peste o ora de dezbatere, timp in care a primit consultanta gratuita si personalizata pe afacerea lui, in asa fel incat sa isi creasca vanzarile, sa ofere servicii calitative clientilor lui si, deci, sa evolueze. “Intalnirile Consultative GPeC” au avut loc in urma primei etape de evaluare a tuturor magazinelor online inscrise anul acesta in Competitia GPeC. Practic, fiecare din cele peste 100 de magazine a fost analizat si evaluat de juriul GPeC, tinand cont de peste 120 de criterii de jurizare esentiale pentru orice business online. In urma evaluarii, magazinele au primit un raport de jurizare continand note pentru fiecare criteriu in parte si scurte explicatii din partea juriului, acolo unde au fost identificate anumite probleme. Ulterior, magazinele au avut posibilitatea sa discute asupra raportului in cadrul “Intalnirilor Consultative GPeC” care s-au desfasurat ieri, 30 Iunie 2015, la Bucuresti. Din acest moment, magazine online au la dispozitie timp dedicat pentru a pune in practica recomandarile juriului, urmand a fi reevaluate in perioada 21 Septembrie – 19 Octombrie 2015 si programate la a doua sesiune de intalniri consultative de la inceputul lunii Noiembrie. Sfarsitul lui Noiembrie aduce cea de a 10-a editie a Galei Premiilor eCommerce in cadrul careia sunt desemnate cele mai bune magazine online ale anului, conform punctajelor obtinute in urma celor doua etape distincte de jurizare.
“Le multumesc mult tuturor juratilor GPeC pentru efortul de a analiza magazinele online inscrise in competitie si pentru timpul pe care si l-au dedicat ca sa discute fata in fata cu fiecare magazin in parte. De asemenea, felicit toate magazinele online care au participat la Intalnirile GPeC – demonstreaza ca le intereseaza sa invete si sa evolueze, iar astfel de magazine stau la baza dezvoltarii pietei romanesti de e-commerce”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC. Componenta completa a Juriului GPeC 2015, precum si detalii despre Competitia Magazinelor Online GPeC sunt accesibile pe website-ul evenimentului la www.gpec.ro, sectiunea Competitia Magazinelor Online. Potrivit organizatorilor, in foarte scurt timp va fi disponibila si lista celor peste 100 de magazine online inscrise anul acesta in competitie. (Sursafoto: http://www.mediasphere.com.au
In perioada 13 – 17 iulie 2015, pe pagina MaramuresRo - dedicata judetului Maramures- de pe reteaua de socializare Facebook s-a derulat un sondaj de opinie privind audienta media online locala. Segmentul pe care s- a realizat sondajul a fost de 52.000 de persoane utilizatoare a informatiilor furnizate de Internet (pagini web, social-media, bloguri, RSS Feeds, etc) in zona Baia Mare. Esantionul compus din cei aproximativ 1.000 de persoane care au raspuns intrebarii este considerat relevant de standardul international aplicat de casele de sondare a opiniei publice.
La intrebarea sondajului „Care pagina media locala o urmaresti mai des?” au raspuns 1.003 persoane din toate categoriile de vârsta si socio-profesionale, precum si nivele de scolarizare. In sondaj nu au fost incluse paginile locale din cadrul site-urilor regionale sau nationale. Conform celor de la Facebook.com/MaramuresRO, marja de eroare este standard si anume ±3% iar datele au fost procesate la data de 19.07.2015, la ora 15.00.
Sondajul de opinie releva faptul ca peste 50% dintre cei intervievati au desemnat Baia Mare-Mass Media drept pagina pe care o acceseaza cel mai frecvent pentru a obtine informatii din comunitate. Pe locul al doilea se afla eMaramures, pe treapta a treia – Actual MM, in vreme ce Doza24 se pozitioneaza pe un onorant loc 4 conform diagramei alaturate.
Rezultatele „Sondajului de opinie - audienta media online locala”:
Baia Mare –Mass Media - 558 voturi (55,63%)
eMaramures – 264 voturi (26,32%)
ActualMM – 70 voturi (6,97%)
Doza 24 – 36 voturi (3,58%)
ZiarMM – 22 voturi (2,19%)
JurnalMM -15 voturi (1,49%)
InfoMM – 8 voturi (0,79%)
Alta (fara precizare) – 30 voturi (2,99%)
(Sursa informatiilor + foto: http://www.facebook.com/MaramuresRO)
Rentrop&Straton a lansat PortalPFA.ro, website-ul care va tine la curent cu ultimele noutati referitoare la persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale. Portal PFA ofera zilnic cititorilor sai informatii de ultima ora despre impozite, taxe, salarizare si deduceri si promite sa prezinte avantajele si dezavantajele pentru PFA, analize concrete si solutii pentru orice afacere individuala sau familiala.
Vreti sa primiti pe e-mail cele mai noi informatii referitoare la persoanele fizice autorizate, intreprinderile individuale si intreprinderile familiale? Tot ce trebuie sa faceti este sa accesati www.portalpfa.ro si sa va abonati la newsletter-ul gratuit. Specialistii site-ului va vor trimite o selectie cu cele mai noi si mai interesante informatii pentru PFA.
Vizitati site-ul www.portalpfa.ro si fiti la curent cu ultimele modificari legislative, noutati contabile si solutii practice pentru PFA.
PortalPFA este un site al firmei Rentrop&Straton, lider al pietei de informatii specializate din Romania de 20 de ani. Grupul romano-german Rentrop & Straton are peste 200.000 de clienti, iar din portofoliul sau amintim: colectia Consilier (Taxe si Impozite, Contabilitate, TVA, Impozit pe Profit, Codul Muncii, Managementul Resurselor Umane, Management Financiar, Contracte Comerciale), colectia Revista Romana, colectia Newsletter, colectia Expert CD, colectia Ghidul Managerului Eficient.
Cu 200 de angajati, peste 500 de autori si specialisti si o cifra de afaceri consolidata de 5 milioane de euro, Rentrop & Straton este cel mai important furnizor roman de informatii specializate.
Despre Rentrop&Straton
Rentrop&Straton face parte din reteaua internationala VNR Verlag für die Deutsche Wirtschaft AG, important grup de consultanta in afaceri german, cu operatiuni la Bonn, Salzburg, Zürich, Varsovia, Bucuresti, Moscova, Istanbul, Londra, Manchester, Madrid, Johannesburg si Sofia. Totodata, Rentrop&Straton este membru SIPA (Specialized Information Publishers Association), membru fondator BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMAD (Asociatia Romana de Marketing Direct).
Firmele din România țin să menționeze, prin conținutul publicat pe internet, că sunt companii, când s-au înființat, că au echipe și, în general, să afirme că sunt profesioniști, experimentați, tineri, că sunt dinamici sau serioși. În mediul online / digital, cuvintele cheie pentru marea majoritate a companiilor este reprezentat de "ofertă" și activitatea de a oferi.Mediawrite a analizat nu mai puțin de 6 milioane de pagini de prezentări companii, cu ajutorul RoWords, un instrument de indexareși analiză conținut digital. Astfel, a identificat o serie de tipare de comunicare utilizate de firmele din România pentru a se prezenta pe internet.
Principalele categorii de informații cu care firmele se prezintă în mediul digital sunt cele legate de identitate (formă juridică, experiența, domeniul de activitate), caracteristici ale angajaților (tineri, profesioniști, experimentați) și, nu în ultimul rând, mențiuni cu privire la realizări și elemente de diferențiere (premii, mențiuni de recunoaștere obținută în activitate). Un alt aspect esențial al analizei Mediawrite scoate în evidență faptul că firmele din România folosesc cu preponderență termenul de companie atunci când se referă la organizații, în detrimentul termenului de “firmă“ sau "societate".
Activăm, propunem, oferim
La egalitate, companiile românești activează sau propun, dacă sunt raportate la utilizarea termenilor specifici în cadrul prezenței acestora în mediul online. Dar cuvântul-cheie pentru marea majoritate a companiilor este reprezentat de “ofertă“ și activitatea de a oferi. “Oferim“ sau “oferă“ reprezintă unele dintre cele mai întâlnite afirmații ale companiilor românești în cadrul prezentărilor din mediul online.
Există un număr relativ mic de companii românești ce sunt orientate către prezentarea unor beneficii, traduse în cuvinte specifice utilizate în cadrul prezentărilor digitale.
Alte detalii și cifre
RoWords este un motor de indexare și analiză content / conținut. Acesta scanează mediul online, identifică și indexează prezentările companiilor din România. Pentru analiză, au fost utilizate prezentările a nu mai puțin de 10,000 de organizații ce activează pe piața din România, au fost identificate nu mai puțin de 6 milioane de pagini ce prezintă informații despre companii și au fost indexate peste 500,000 de pagini cu prezentări.
Următoarea etapă a studiului realizat de Mediawrite constă în publicarea unei serii de analize:
Un top al celor mai populare afirmații făcute de companii în cadrul prezentărilor online; Un top al celor mai utilizate cuvinte; Un top al domeniilor / industriilor în care sunt utilizate cel mai des cuvintele ”cea mai” / ”cei mai” (companie / organizație);Un top al industriilor / domeniilor din care fac parte companiile ce vorbesc cel mai mult despre povestea lor.
Afaceri cu alte cuvinte
Proiectul își propune să îmbunătățească conținutul de prezentare al companiilor, al organizațiilor sau al brandurilor acestora în mediul online/digital, utilizând diverse tehnici de strategie de content (conținut).
www.mediawrite.eu/cualtecuvinte
Despre Mediawrite
Mediawrite este o agenție diferită, cu o viziune diferită. Are în centrul atenției consumatorul si relația acestuia cu conținutul (contentul). Suntem singulari prin abordare și specializați prin experiență. Suntem prima agenție din România ce s-a focusat pe zona de content digital.
Bloggerita clujeana Cleopatra Coman, a reusit sa doboare recordul de selfie-uri inregistrat in cele 448 de pagini ale cartii „Selfish” . Aceasta a lansat cartea „More Than Selfish” ce cuprinde peste 900 de pagini de selfieuri cu bloggerita.
„In aprilie am inceput colaborarea cu Preziosi si am primit cateva bijuterii de la ei. Ca de obicei, am inceput sa ma fotografiez cu ele pentru ca apoi sa le postez pe paginile mele de social media. Totul a inceput cu 50 de selfieuri, ca orice sesiune normala. Dupa ceva timp am ramas fara baterie. Apoi fara memorie in telefon. Apoi mi-am dat seama ca s-a facut vara.”, declara Cleopatra. „More Than Selfish” e o carte care arata cat de mult se poate imbunatati imaginea despre tine insuti in momentul in care ai lookul pe care ti-l doresti. „Asa cum observati, lucrurile pot sa scape de sub control, de aceea sfatuim pe oricine ca in momentul in care isi pune bijuteriile Preziosi sa fie sigur ca are in memoria telefonului loc pentru doar cateva fotografii.”, a declarat Claudiu, proprietarul magazinului. Preziosi.roe un magazin online cu ceasuri, cercei, bratari, coliere, inele si multe alte tipuri de bijuterii care fac orice femeie sa se simta demna de toata admiratia.
Despre Acasa Media
Acasa.ro este in prezent unul dintre cele mai vizitate portaluri din Romania cu peste 1.500.000 de vizitatori lunar si peste 300 000 membri activi. Portalul are o structura complexa cu 33 de sectiuni si trimite lunar 22 newslettere la peste 150 000 de abonati.Conform informatiilor trafic.ro, portalul detine acum locul 22 in clasamentul general al site-urilor romanesti si locul 2 la sectiunea Lifestyle.
Stanleybet - unul din cei mai mari operatori de pariuri sportive traditionale la nivel European- a deschis „portile” online-ului pentru jucatorii din Romania. Compania Britanica se numara astfel printre primele case de pariuri care ofera romanilor, in conditii de deplina legalitate, posibilitatea de a paria online direct de pe propriul calculator, tableta sau telefon mobil.
Platforma Stanleybet de pariere online, disponibila pe www.stanleybet.ro, isi propune sa devina rapid un standard de referinta in domeniu, mai ales ca la baza acesteia sta si experienta de peste 11 ani de interactiune cu pariorul roman. Pe platforma online, jucatorii vor putea paria pe evenimente sportive atat inainte de fluierul de start, cat si dupa acesta, prin facilitatea de pariere live. Contextul intrarii pe piata pariurilor online din Romania este dat de recentele modificari legislative care au creat cadrul operarii legale a jocurilor de noroc la distanta, online.
„Pariurile Online nu reprezinta o noutate pentru Romani, acestea fiind practicate de multi ani pe teritoriul tarii noastre, insa in afara cadrului legal. Oficiul National pentru Jocuri de Noroc a reusit in scurt timp sa adopte masuri de intrare in legalitate a activitatii de jocuri de noroc online si sa deschida calea licentierii organizatorilor in Romania. Obtinerea licentei pentru desfasurarea activitatii si in mediul online era pasul firesc pentru Stanleybet, care pune astfel la dispozitia tuturor pariorilor aceeasi oferta de pariuri sportive atat de apreciata de comunitatea clientilor agentiilor Stanleybet.” a declarat Liviu-Petrisor Popovici, Country Manager Stanleybet pentru Romania.
Despre Stanleybet
Prezent pe piata din Romania inca din 2004, Grupul britanic Stanleybet isi ofera in prezent serviciile in peste 360 de agentii, din aproape 100 de localitati. Obiectivul Stanleybet a fost si ramane oferirea celor mai bune servicii de pariere. In cei 11 ani de prezenta in Romania, Stanleybet si-a dovedit profesionalismul, a diversificat in mod continuu oferta de pariuri, a castigat increderea clientilor si a contribuit activ la evolutia pietei de pariuri romanesti. Cu o experienta de aproape 60 de ani in pariuri sportive, Stanleybet este principalul grup transfrontalier de pariuri din Europa, care opereaza peste 2 000 de agentii de pariuri in 8 state europene: Anglia, Belgia, Cipru, Croatia, Danemarca, Germania, Italia si Romania.
Cumparaturile online au devenit la indemana oricui, dar nu cu totii stim cum sa alegem un produs sau un magazin de unde ar trebui sa facem achizitia, si de cele mai multe ori ajungem sa regretam decizia luata. Returnarea produsului este o solutie, dar de cele mai multe ori este problematica si pierdem timp. Afla mai jos cum ar trebui sa faci cumparaturile online! Fie ca vrem un televizor, un telefon mobil, haine, sau sa schimbam masina de spalat, internetul ne ofera cea mai diversificata gama de produse, iar cand ai posibilitatea sa compari preturile in timp real, totul devine o joaca de copil. Cumparaturile clasice au devenit plictisitoare, in plus pierdem prea mult timp prin magazine si nu putem vedea o gama prea diversificata de modele. Pentru a va asigura ca nu veti avea neplaceri dupa ce faceti o achizitie, cei de la siteul www.wtm.ro ne dau cateva sfaturi bune de luat in seama:
Alege un magazin de incredere - astfel daca vei fi nevoit(a) sa returnezi produsul, vei sti ca nu ai probleme si nu ajungi sa suni la OPC si sa pierzi zile in sir blocand banii si neputand sa folosesti produsul. Acest lucru este foarte frustrant, va asigur!
Cauta ca livrarea sa fie gratuita - cele mai multe magazine livreaza produsele gratuit la sume de peste 100 ron, dar nu toate! Uita-te cu atentie atunci cand vrei sa cumperi ceva si daca nu te satisface, mai bine cauta mai departe. Nu prea este ok sa platesti transport 20-30 ron la un produs cu pretul de 100, cand ai putea gasi in alta parte cu livrare gratuita.
Garantia sa fie de calitate - in special, marile magazine ofera certificatul de garantie din partea producatorului, deci nu ar trebui sa fie probleme, dar totusi fiti vigilenti si informati-va cu atentie asupra acestui fapt. Nu ati vrea sa stati luni de zile cu produsul prin cine stie ce service de cartier!
Pretul cel mai mic! - nu va lasati pacaliti, analizati inainte si gasiti magazinul cu cel mai mic pret. Este frustrant sa te trezesti dupa ce ai luat un produs, ca dincolo era mai ieftin. Am patit-o pe carca mea, cu o friteusa care avea o diferenta de pret de 40 ron la un alt magazin, deci mare atentie!
Producatorul trebuie sa fie de incredere - cautati produse de la producatori consacrati, precum Samsung, Philips, Toshiba si altii. Nu riscati sa cumparati un produs de la un brand necunoscut, doar pentru ca este mai ieftin. Siguranta atarna mai mult decat un pret putin redus!
Cititi review-uri si pareri reale - nu in ultimul rand, unul dintre cele mai importante aspecte ar fi sa aflati si parerea altora despre produsul pe care vreti sa il cumparati! Daca parerile vin de la alti detinatori, cu atat mai bine, pentru ca veti auzi pareri reale si veti sti cat de bun este produsul, nu doar recomandari din partea cuiva! Un site bun ar fi wtm.ro unde puteti citi review-uri dar si comentarii ale celor ce detin produsele puse sub lupa.
Acestea fiind spuse, acum ca stii cum trebuie sa alegi un produs pentru a fi sigur(a) ca faci alegerea corecta, nu ai decat sa treci la treaba! Spor la cumparaturi!