Parlamentul European a adoptat marți noul pachet telecom care conține interzicerea taxelor suplimentare pentru ”roaming” la utilizarea telefoanelor mobile în alte state din UE, începând cu iunie 2017, precum și reguli clare privind dreptul la acces internet. "Abolirea taxelor de roaming a fost așteptată de multă vreme de toată lumea: oameni obișnuiți, start-up-uri, IMM-uri și multe alte tipuri de organizații”, a spus raportorul, Pilar del Castillo (PPE, ES), în dezbaterea dinaintea votului. “Datorită acestui acord, Europa va deveni singura regiune din lume care va garanta legal internetul deschis și neutru. Principiul neutralității internetului se va aplica direct în cele 28 de state membre. Și va asigura faptul că nu vom avea internet cu două viteze”a adăugat ea. Prin respingerea amendamentelor la poziția Consiliului în prima lectură, deputații au adoptat noua legislație.
Taxele de roaming pentru a suna, trimite mesaje text și a utiliza internet mobil în altă țară din UE vor fi interzise începând cu 15 iunie 2017. Începând cu 30 aprilie 2016, taxele de roaming (adăugate la prețul plătit acasă) nu trebuie să depășească:
• €0,05 pe minut pentru apelurile vocale
• €0,02 pentru mesajele text (SMS), sau
• €0,05 pe megabyte la utilizarea internetului mobil.
Recuperarea costurilor și prevenirea abuzurilor
Dacă operatorii pot să dovedească faptul că nu pot recupera costurile și că acest lucru afectează prețurile interne, autoritățile naționale de reglementare îi pot autoriza să impună taxe suplimentare minime în circumstanțe excepționale, pentru a acoperi aceste costuri. Deputații au obținut garanții că aceste autorități naționale vor avea instrumente pentru a amenda sau a respinge aceste taxe suplimentare.
Pentru a proteja industria de abuzuri cum ar fi ”roamingul permanent”, operatorii pot în anumite condiții să fie autorizați să aplice o taxă modică, mai mică decât limitele actuale, conform unei politici de ”uz corect”. Detaliile vor fi definite de Comisie împreună cu regulatorii din telecom.
Acces deschis la internet
Noua lege va obliga companiile care oferă acces la internet să trateze tot traficul în mod egal, fără să blocheze sau să încetinească livrarea conținutului, a aplicațiilor sau a serviciilor transmise de anumiți emițători sau recipienți, (art.3.3) dacă acest lucru nu este cerut de sentințe judecătorești sau de legi sau dacă aceste decizii nu sunt luate pentru a preveni aglomerarea rețelei sau pentru a combate atacurile cibernetice. Dacă sunt necesare astfel de măsuri de management al traficului, ele vor trebui să fie ”transparente, nediscriminatorii și proporționale”, și să nu dureze mai mult decât este necesar.
Un operator va putea, totuși, să ofere servicii specializate (cum ar fi calitatea crescută a internetului necesară pentru unele servicii), dar doar cu condiția că acest lucru nu va avea un impact asupra calității generale a internetului.
Viteza: compensații pentru falsele promisiuni
Deputații s-au asigurat că furnizorii de internet vor fi obligați să ofere utilizatorilor care semnează contracte de internet fix sau mobil explicații clare privind vitezele de descărcare și încărcare (comparativ cu vitezele anunțate) la care se pot aștepta în realitate. (art. 4:1d) Orice diferență semnificativă va activa dreptul de terminare a contractului sau de a primi compensații. Autoritățile naționale de reglementare vor fi responsabile cu verificarea acestor situații pentru a vedea dacă diferența reprezintă o încălcare a contractului sau nu (Art. 4.4.).
Magazinul online cu piese auto de tot felul, Depozitul Auto Online, isi anunta reducerile de sezon. De la uleiuri la baterii, orice detinator de autoturism gaseste oferte de pret incantatoare. In egala masura, nu se omite diversitatea de produse, pentru o lunga lista de marci auto. Magazinul online cu piese auto de tot felul, Depozitul Auto Online, isi anunta reducerile de sezon. De la uleiuri la baterii, orice detinator de autoturism gaseste oferte de pret incantatoare. In egala masura, nu se omite diversitatea de produse, pentru o lunga lista de marci auto.
Reduceri de marca Depozitul Auto Online
Principiul reducerilor este o tehnica de lunga durata in cadrul magazinului online Depozitul Auto Online. Asadar, la toate produsele din stoc sau la comanda se aplica reduceri de pana la 70%. La fiecare categorie exista un procent scazut: 36% la uleiuri, 42% la baterii, 15% pentru anvelope si nu in cele din urma 20% pentru jante. Nici piesele in sine nu sunt excluse din aceasta lista, asadar o reducere de 45% se aplica la acest segment. Se intelege ce inseamna nevoia de intretinere auto. Indiferent de marca acestuia, de tipul autovehiculului din toate punctele de vedere intretinerea este necesara a fi una periodica. Chiar daca unele aspecte tin mai degraba de detalii, buna functionare depinde si de acestea. De la filtre la uleiuri, exista necesar de tot felul de produse.
Avantajele comenzilor online
Plecand de la premisa ca grija fata de autovehicul este o necesitate frecventa, Depozitul Auto Online s-a inscris in mediul virtual cu lista de oferte. A devenit in scurt timp universul pieselor auto, castigand increderea celor care au apelat la acest ajutor. Asta pentru ca se tine cont de principiile de calitate si mai cu seama exista o serie de avantaje. Pentru cei care doresc sa isi scurteze din timpul dedicat misiunii de achizitie a unui produs sau piese acest magazin virtual este ideal. Cu un cont ce se poate accesa oricand, ca un soi de jurnal al achizitiilor, Depozitul Auto Online deserveste ca si sursa pentru tot felul de piese. Comenzile sunt si ele rapid procesate, cu asigurarea faptului ca timpul de livrare sa fie unul eficient de asemenea. La acelasi capitol online exista chiar si asistenta, ceea ce asigura un sprijin pentru cei care nu sunt siguri ce anume au nevoie din diversitatea de optiuni.
Mai mult decat atat, un magazin online de acest gen este disponibil non stop. Fara o restrictie de program, apelul catre o comanda realizata online este rapiditatea fara egal.
Pentru cei care cauta diversitate si un raport justificabil calitate-pret Depozitul Auto Online este de asemenea un sprijin. In functie de marca dorita piesele se gasesc foarte usor in gama disponibila pe stoc. In caz contrar se ofera posibilitatea de comanda speciala, in functie de specificatii. Indiferent de caz, se pastreaza aceleasi repere de calitate si anume sansa de a avea transport gratuit pentru comenzi ce depasesc 499 RON, retur acceptat fara forma de justificare, precum si garantie chiar si una extinsa pentru anumite produse. Preturile de top ce se gasesc la Depozitul Auto Online sunt nu in cele din urma o recomandare de a accesa gama produselor online. Descopera pe site-ul oficial - www.depozitulautoonline.ro – tot ce tine de livrare, termeni si conditii, reduceri si intreaga gama de piese ce promite satisfactie in achizitie, utilizare si preturi.
Despre E-advertising
E-advertising a fost creat cu ideea de a crea servicii SEO accesibile si performante pentru companiile mici si mijlocii. Acest lucru a inseamnat un concept revolutionar intrucat, in general, campaniile SEO sunt adresate in special companiilor de dimensiuni mari, datorita bugetelor ridicate necesare.
Asociația GREPIT lansează a opta ediție a concursului GREPIT. Evenimentul urmărește încurajarea tinerilor(14- 20 de ani) pasionați de IT să creeze și să dezvolte aplicații interesante și inovatoare. Concursul se desfășoară în cadrul Festivalului de Tehnologii Informatice 2015, proiect de tineret finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului.
Concursul se va desfășura conform următorului calendar:
a. Perioada de înscrieri și crearea unui profil pentru proiectul înscris: iulie – 20 august;
b. Perioada de selecție a proiectelor participante la etapa finală 21 – 22 august;
c. Afișarea proiectelor finaliste: 23 august;
d. Perioada de soluționare a contestațiilor: 24 august;
e. Perioada de confirmare a participării la evenimentul final: 25 august;
f. Afișarea listei finale a participanților la etapa finală: 26 august;
g. Desfășurarea etapei finale: 30 august – 4 septembrie.
Categoriile competiționale vor fi:
*Aplicații Web
*Aplicații utilitare și jocuri
- PC și Mac
- Mobile
*Robotică
*Media
Proiecte se pot înscrie în cadrul următoarei secțiuni: www.grepit.info/grepit-editia-8/inscrie-proiect/. Înainte de completarea formularului de înscriere, vă recomandăm să consultați regulamentul concursului și criteriile de jurizare pentru categoria competițională la care doriți să înscrieți proiectul dvs. Persoanele ale căror proiecte au fost selectate pentru a participa la etapa finală, vor avea cazarea și masa asigurată de către organizatori, în cadrul Festivalului de Tehnologii Informatice 2015. Etapa finală va avea loc la pensiunea Satul Prunilor, jud. Dâmbovița. Detalii despre concurs și edițiile anterioare puteți găsi la www.grepit.info
Despre GREPIT
GREPIT este o iniţiativă dedicată dezvoltării competenţelor tinerilor pasionaţi de calculatoare, prin simularea unui mediu competiţional dar şi colaborativ, provocator şi fascinant, similar cu domeniul IT din secolul XXI.
Cand vine vorba de carucioare copii, in general, parintii le cumpara fie pe ultima suta de metri, fie dupa nastere. Din lipsa de timp, superstitie sau alte motive, abia cand efectiv nu se mai poate amana, merg sa caute un lucru care sa le faciliteze transportul cu cel mic. Ca nu mai supui bebelusul la aglomeratie, trafic si mult praf, intra in magazin online caruciorcopii.ro, rasfoieste oferta si da comanda de carucioare copii pe placul tau.
Daca in curand veti deveni parinti sau bunici si aveti nevoie de carucioare copii, alegeti din oferta magazinului online caruciorcopii.ro. Ai la dispozitie: carucioare sport, carucioare multifunctionale, carucioare gemeni si landouri bebelusi. Bineinteles, pentru acestea poti comanda si diverse accesorii.
Prima data iti trebuie un landou. Ca sa fie in siguranta cel mic, cumpara unul prevazut cu o copertina impotriva razelor ultraviolete. El se monteaza foarte usor in partea superioara a caruciorului, iar la nevoie, se demonteaza la fel de usor. Nu-i nimic daca nu coincide marca landoului cu cea a caruciorului, intrucat landourile din categoria carucioare copii sunt compatibile cu mai multe modele.
Pentru parinti foarte exigenti, in oferta se gasesc si carucioare gemeni. Disponibile in diverse modele, ele sunt prevazute cu o centura de prindere in 5 puncte, cu spatar reglabil, suport pentru picioare si copertine detasabile. In plus, datorita faptului ca au cadrul din otel si roti groase, sunt rezistente, astfel ca pot fi imprumutate fara problema.
Venirea unui copil pe lume presupune o schimbare totala in viata parintilor. Tocmai de aceea, produsele multifunctionale sunt ideale pentru ei. Concepute in ideea de a fi 2 in 1 sau 3 in 1, unele carucioare copii din oferta magazinului mentionat chiar fac minuni, fiind un produs la care multi parinti viseaza. De ce? Pentru ca sunt prevazute cu spatiu pentru copil, dar si cu geanta pentru mamici, cos de cumparaturi, scaun/cos auto etc. Cu alte cuvinte, nu trebuie sa mai cauti prin oras ceva special ca sa poti transporta copilul cu masina. Pur si simplu, folosesti caruciorul multifunctional.
Dintre toate magazinele, de ce sa cumperi de la caruciorcopii.ro? Intrucat aici gasesti nu doar articole de calitate, ci si intr-o gama diversa. Indiferent ca micutul tau are pana in 6 luni sau a trecut de aceasta varsta, in oferta magazinului gasesti produse concepute pentru mai multe varste. Nu-ti ramane decat sa-l alegi in functie de necesitati. Avantajos este ca toate ofera siguranta si confort micutilor, au manere cu inaltime reglabila si copertina pentru soare. In plus, au fost create cu design modern si in culori mai vii, potrivite pentru cei mici.
Indiferent ca locuiesti in Constanta sau in Baia Mare, daca ai vazut carucioare copii pe placul tau in acest magazin online, poti face oricand comanda. Ele iti sunt livrate intr-un timp scurt si au si o garantie de 24 de luni. Rasfoieste oferta caruciorcopii.ro si alege carucioare copii pe placul tau! Pentru mai multe detalii si informatii, suna la numerele de telefon 0728.709.900 si 0723.465.064.
Inspectoratul Școlar Județean Maramureș implementează, în parteneriat cu Asociația Mișcarea pentru Acțiune și Inițiativă Europeană, proiectul POSDRU/190/1.1/S/156870 „Învață să organizezi propria învățare”. Acest proiect este cofinanţat din Fondul Social European, Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritară 1 „Educația și formarea în sprijinul creșterii economice și dezvoltării societății bazate pe cunoaștere”, domeniul major de intervenţie 1.1 „Acces la educație și formare profesională inițială de calitate”.
Obiectivul general al proiectului constă în dezvoltarea și implementarea de măsuri educaționale prin realizarea unei platforme integrate, cu scopul dobândirii de competențe cheie și participarea la competiții cu rolul de a susține creșterea calității educației din învățământul preuniversitar, pentru 15.000 elevi din regiunea Nord-Vest a României. Un alt obiectiv al proiectului rezidă în promovarea culturii antreprenoriale și a cetățeniei active pentru elevii din învățământul preuniversitar, odată cu dezvoltarea și consolidarea de rețele de colaborare între partenerii școlari (minim 55 unitați de învăţământ), aceştia beneficiind de sprijin în procesul de transmitere a competențelor cheie.
Concret, proiectul îşi propune realizarea unei platforme online de dobândire a competenţelor cheie extracuriculare de către participanţi, digitalizarea şi extinderea testului în reţeaua şcolară, precum şi realizarea unui concurs, la finalizarea cursurilor. 15.000 elevi, participanți la serviciile de educație online, vor dobândi 3 competențe cheie: capacitatea de a învăța procesul de învățare, simțul inițiativei și al antreprenoriatului, conștiința și expresia culturală. Minim 5.000 elevi vor beneficia de servicii de orientare/consiliere în învățământul preuniversitar, în vederea îmbunătățirii performanțelor şcolare, iar cel puţin 80 dintre participanţi, proveniţi din ciclurile liceal şi gimnazial, vor parcurge 4 sesiuni de instruire cu tematica egalităţii de gen şi a egalităţii de şanse. Toţi participanţii proiectului vor primi subvenţii, iar 1.045 dintre ei vor primi premii în bani, urmare a concursului în care vor fi angrenaţi.
Durata de desfăşurare a proiectului este de 5 luni, iar aria de acoperire cuprinde judeţul Maramureş.
Asociatia REINVENT a desfasurat in perioada iulie-august proiectul „Centrul de Voluntariat Virtual”, proiect adresat tinerilor baimareni si maramureseni care isi doresc sa faca voluntariat sau se se informaze cu privire la oportunitatile pe care acestia le au. Centrul de Voluntariat Virtual(www.voluntar.eu) este o platforma care aduce in acelasi loc informatii despre oportunitati de voluntariat, organizatii non-guvernamentale dar si o baza de date a voluntarilor maramuresen, proiectul fiind finantat de catre Ministerul Tineretului si Sportului prin Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Maramures.
Principala functie a platformei este aceea de a aduna informatiile despre ONG-urile baimarene si maramuresene intr-un loc si a le pune la dispozitia celor interesati. Prin aceasta ne dorim ca organizatiile non-guvernamentale din Baia Mare sa fie mai bine promovate, iar tinerii sa fie mai bine informati cu privire la modul in care acestia se pot implica in aceste organizatii. O alta functie a platformei este aceea de „Oportunitati” unde tinerii vor gasi ofertele de European Voluntary Service(EVS) care exista la momentul cautarii in platforma. De asemenea, tot prin intermediul acestei functii tinerii vor putea sa caute si schimburi de tineri disponibile in Europa si toate detaliile prin care acestia pot sa aplice pentru o astfel de oportunitate. De asemenea, o alta parte importanta a platformei este cea de resurse pentru ONG-uri, care va contine documente relevante pentru organizatii, documente tip pe care le pot folosi, oportunitati existente pentru acestea dar si diverse articole despre cum pot manageria organizatia, voluntarii sau proiectele pe care le desfasoara.
„Proiectul este unul pe care noi il gandim de foarte mult timp. Este un proiect de suflet. Venind din mediul studentesc, unde in general desfasuram activitati de advocacy si de ajutor al studentilor, ne-am gandit sa facem ceva si pentru tinerii din Baia Mare. Prin intermediul Centrului de Voluntariat Virtual, proiect implementat cu sprijinul Directiei Judetene pentru Sport si Tineret Maramures, incercam sa aducem mediul ONG mai aproape de tineri si tinerii mai aproape de voluntariat. Speram ca prin acest proiect tinerii sa fie mult mai bine informati si mult mai implicati in activitatile de voluntariat. „ Daniel Orza, Presedinte Asociatia REINVENT
Centrul de Voluntariat Virtual poate fi accesat la adresa www.voluntar.eu urmand ca in perioada urmatoare acesta sa beneficieze si de o aplicatie pentru smartphone-uri. Printre sectiunile importante se gasesc:
*Organizatii;
*Oportunitati EVS sau Youth Exchange;
*Traininguri;
*Resurse pentru organizati;
*Legi din domeniu;
*Cum se infinteaza un ONG;
*Baza de date cu voluntari maramureseni;
www.motanulfermecat.ro este un nou magazin online de hainute premium pentru copii cu varste cuprinse intre 0 si 6 ani. Brand-urile scandinave si britanice promovate prin noul concept impartasesc valorile esentiale ale hainelor de calitate pentru bebelusi si copii: bumbac organic certificat, imprimeuri netoxice, design original si confort care inspira joaca. In luna august, magazinul propune clientilor reduceri de pret atractive pentru toate produsele din stoc.
In aceasta vara s-a lansat magazinul online www.motanulfermecat.ro, ce comercializeaza hainute premium pentru copii intre 0 si 6 ani. Motanul Fermecat pune la dispozitia cumparatorilorhainutesi accesorii din materiale de calitate superioara (bumbac organic si alte textile certificate), cu imprimeuri aplicate sau in culori pe baza de apa, netoxice. Designul produselor este pe placul celor mici, cu modele de animale, vehicule si jucarii in culori vii, iar hainutele sunt foarte confortabile, ideale pentru fiecare moment al zilei. Pentru selectarea gamei de produse au fost alesi creatori cu experienta, inovatori si originali, orientati catre hainute practice, gandite special pentru copii si nevoile acestora, si nu catre adaptarea unor haine de oameni mari la masurile celor mici.
Prin produsele Filemon Kid, Indikidual, Smafolk, Boys & Girls si Toby Tiger, www.motanulfermecat.ro ofera acum o alternativa de inalta calitate la brandurile deja prezente pe piata din Romania, iar portofoliul de marci va continua sa se extinda. Brand-urile provin din tari ce pun accentul pe calitatea materialelor si a produselor ce se adreseaza copiilor, respectiv tarile nordice si Marea Britanie. Hainutele comercializate sunt unisex, se potrivesc atat baietilor, cat si fetitelor, fiind alese astfel incat sa poata fi combinate intre ele, tocmai in vederea obtinerii unui look personalizat, cu stil. Toate acestea fara a se renunta la confort si spirit practic, datorita materialelor organice de inalta calitate, ce confera inclusiv rezistenta sporita la spalat si o durata de viata mai lunga decat textilele obisnuite.
Promotie de vara: Reduceri intre 20 si 40% la toate produsele
In aceasta perioada, Motanul Fermecat ofera reduceri cuprinse intre 20 si 40% la toate produsele disponibile in magazin, in limita stocului existent. In plus, pana la sfarsitul lunii august, toate persoanele care isi creeaza un cont pe site-ul www.motanulfermecat.ro, sau se aboneaza la newsletter, primesc un voucher de 25 lei ce poate fi utilizat inclusiv pentru produsele aflate deja in promotie.
In concluzie, de ce este Motanul Fermecat?
Pentru ca ofera exclusiv haine de copii inedite si de inalta calitate, alese din perspectiva parintelui care isi doreste tot ce este mai bun pentru copilul sau. Si are o echipa de vanzari alcatuita din parinti de bebelusi, pentru o experienta de shopping relaxata si plina de empatie. Si pentru ca ofera produse de top la preturile din tara de origine, fara bataia de cap a unei comenzi internationale si a cheltuielilor mari de transport. Si pentru ofertele promotionale din fiecare saptamana.
Motanul Fermecat a luat nastere intrucat am constatat cu bucurie ca sunt multe mamici care, ca si mine, simteau nevoia de a depasi tiparele “uniformelor” si a-si imbraca copiii cu hainute inedite, dar in acelasi timp confortabile si de buna calitate. Magazinul nostru doreste sa promoveze unicitatea si originalitatea, din acest motiv produsele comercializate din fiecare model sunt in numar limitat, iar hainutele au fost selectate si in functie de posibilitatile de “mix & match”, declara Anca Pasculescu, Managing Director
Despre Motanul Fermecat
Webshop-ul www.motanulfermecat.ro prezinta un nou concept de hainute premium pentru copii cu varsta intre 0 si 6 ani. Produsele provin de la designeri experimentati si originali din Scandinavia si Marea Britanie, ce impartasesc valori esentiale precum calitatea ridicata a materialelor, confortul si spiritul practic, dar si un look deosebit, care este in acelasi timp atractiv pentru cei mici. Clientilor li se ofera hainute in care copiii se simt mereu bine, foarte confortabile si cu modele jucause. Echipa de vanzari formata din parinti de bebelusi asigura un dialog empatic cu clientii si o experienta de cumparaturi relaxanta.
Cel mai aşteptat sistem de supraveghere Videofon digital Wi-Fi MBP853 Connect Motorola” este disponibil acum şi pe piaţa din România. Beneficiază şi tu de ultra-performantul sistem de supraveghere DUAL, care te ajută să afli în orice moment ce face copilul tău, chiar daca eşti la birou sau te afli departe de casa.
Cel mai aşteptat model din grupa de videofoane pentru bebelusi, Videofonul digital Wi-Fi MBP853 Connect Motorola” este disponibil acum şi pe piaţa din România. Beneficiază şi tu de cel mai performant sistem de supraveghere DUAL, care te ajută să afli în orice moment ce face copilul tău, chiar daca eşti la birou sau eşti plecat din ţară. Acum îl poţi monitoriza pe cel mic simultan prin intermediul unităţii parentale tip display, de pe smartphone, tabletă sau chiar computer, atât tu cât şi persoanele care au acces la acest sistem.Tot ce trebuie să faci este să instalezi gratuit aplicaţia specială Hubble pe dispozitiv, astfel vei putea controla funcţia de rotire, zoom şi vei putea verifica temperatura din cameră.
Cu ajutorul celui mai nou videofon pentru bebelusil Motorola MBP853 Connect poţi supraveghea audio si video copilul inclusiv în timpul nopţii prin infraroşu. MBP853 are un un microfon cu înaltă sensibilitate care captează şi transmite cu acurateţe orice sunet din camera copilului. Sistemul de comunicare audio bi-direcţional, tip walkie-talkie permite comunicarea între unitatea copilului şi unitatea parentală (fie cea de acasă, de la nivelul display-ului), cât şi cea mobilă (când folosim display-ul dispozitivului). Camera WiFi HD te avertizează imediat ce detectează orice mişcare în camera copilului (putând fi folosit şi ca sistem de supraveghere a locuinţei atunci când vă aflaţi în concediu) Imaginile captate pot fi înregistrate pe memoria smartphone-ului, tabletei sau laptopului, iar cel mai important lucru este că toate înregistrările pot fi văzute doar de membrii familiei cărora le dai acces. Gama completă de interfoane şi videofoane bebeluşi de la Motorola vă aşteaptă pe www.erfi.ro şi în reţeaua magazinelor partenere.
Despre Erfi Kids SRL
Completeaza informatiile esentiale despre compania ta. Acestea vor aparea si ca "Detalii companie" in comunicarile tale, putand fi editate atunci cand scrii comunicatele sau detaliile evenimentelor.
Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), cel mai mare eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software, ajuns la a patra ediție, se mută anul acesta în Pavilionul Central al Romexpo și așteaptă peste 7.300 de participanți business. IMWorld a înregistrat din 2012 și până în prezent o rată medie anuală de creștere de 31%.
IMWorld 2015, 7-8 octombrie in Pavilionul Central de la Romexpo
La evenimentul care se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” - , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.
„Noutățile cu care vine IMWorld în acest an sunt secțiunea pentru start-up-uri și scena specială, pe care vor fi prezentate ultimele tendinţe in dezvoltarea de aplicaţii mobile şi de web. În condițiile în care România este deja recunoscută la nivel mondial pentru specialiștii în IT pe care îi are, dar și pentru inventivitatea de care aceștia dau dovadă în materie de software, de aplicații mobile și online, vrem să le oferim cât mai multora dintre ei posibilitatea de a-și prezenta invențiile și de a-și face cunoscute ideile. Totodată, participarea la IMWorld 2015 poate fi și o rampă de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015. Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale.
Datorită combinației ideale dintre infrastructura tehnologică existentă, care plasează țara noastră pe primele locuri în regiune și creativitatea tinerilor care lansează pe bandă rulantă soluții autohtone de succes, România atrage anual tot mai mulți investitori străini în acest domeniu cheie.
„Începând cu ediția din acest an, Universum, organizatorul IMWorld, va susține și va dezvolta în cadrul evenimentului Conceptul „România – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru că noi credem că țara noastră, dintre toate țările din Europa Centrală și de Est, are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adăugată, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adăugat Project Managerul IMWorld 2015.
Potrivit Universum, inovația, creativitatea și viziunea sunt conceptele care definesc cel mai bine noua generație de specialiști în soluții digitale - produsul care tinde să devină cel mai de succes export al României în întreaga lume, iar IMWorld 2015 oferă acestei generații șansa de a se prezenta și de a veni în contact cu străinii interesați de creațiile lor.
În acest sens, în cadrul expo-conferinței, va exista și un spațiu special amenajat, dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.
„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea inițiativelor locale, și International Area, în condițiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privința expozanților, cât și în privința vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulți participanți din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referință în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovației”, a mai spus Alexandra Dabu.
La IMWorld 2015, companiile participante vor avea sesiuni de prezentare și demo-uri, în cadrul cărora își vor expune noile produse și soluții tehnologice, iar la standurile care vor ocupa peste 6.000 de metri pătrați din Pavilionul Central al Romexpo, cei interesați vor putea testa produsele propuse și vor putea interacționa cu reprezentanții companiilor. Până la începutul lunii august, 75% din spațiul destinat companiilor expozante a fost deja contractat. Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro.
Facebrands, serviciuld de monitorizare a paginilor romanesti create pe reteaua de socializare Facebook arata ca numarul conturilor de Facebook atribuite utilizatorilor din Romania a deposit cifra de 8 milioane. Comparativ cu prima jumatate a anului trecut, numarul conturilor de Fcaebook din Romania a crescut cu 11,11% ceea ce inseamna ca in vara anului 2015 erau doar 7,2 milioane de utilizatori romani ai retelei de socializare. Majoritatea utilizatorilor -si anume in procent de 93,45% (7.475.900 persoane)- si-a setat orasul de resedinta, astfel ca Facebrands reliefeaza faptul ca cei mai multi detinatori de cont Facebook din Romania provin din Bucuresti (1,64 milioane de persoane, procentual reprezentand 21,95% din total). Pe locul al doilea se afla Cluj-Napoca (280.040 persoane, procent 3,76%), urmat de Timisoara si Iasi cu cate 280.000 persoane, in procent de3,75%. La extremitatea cealalta, cu cele mai putine conturi de Fcaebook, se afla localitatile Dragasani si Urziceni (cu cate 11.200 de persoane), Carei (11.100 de persoane si Vulcan (10.400 de persoane).
Cat priveste situatia pe sexe, barbatii din Romania utilizeaza Facebook-ul in procent de 62,5% dintre conturi, restul procentelor de pana la 100% revenind femeilor. In privinta starii civile, persoanele casatorite sunt pe primul loc (57,96%) in topul detinatorilor de conturi Facebook, persoanele singure fiind in procent de 38,65% din total.). (Sursa foto: http://www.capitalotc.com)
Topul oraselor din Romania:
Oras | Utilizatori | Procent |
Bucuresti | 1.640.720 | 21.95% |
Cluj-Napoca | 280.040 | 3.75% |
Timisoara | 280.000 | 3.75% |
Iasi | 280.000 | 3.75% |
Constanta | 227.780 | 3.05% |
Craiova | 188.540 | 2.52% |
Brasov | 182.320 | 2.44% |
Galati | 166.040 | 2.22% |
Ploiesti | 160.000 | 2.14% |
Oradea | 143.800 | 1.92% |
Arad | 124.420 | 1.66% |
Pitesti | 124.020 | 1.66% |
Bacau | 124.000 | 1.66% |
Sibiu | 118.800 | 1.59% |
Buzau | 100.000 | 1.34% |
Braila | 98.000 | 1.31% |
Targu-Mures | 96.060 | 1.28% |
Suceava | 92.000 | 1.23% |
Baia Mare | 84.000 | 1.12% |
Râmnicu Vâlcea | 79.420 | 1.06% |
Botosani | 78.000 | 1.04% |
Targoviste | 72.000 | 0.96% |
Satu Mare | 68.400 | 0.91% |
Piatra Neamt | 66.000 | 0.88% |
Focsani | 64.000 | 0.86% |
Târgu Jiu | 63.820 | 0.85% |
Bistrita | 56.000 | 0.75% |
Drobeta-Turnu Severin | 54.000 | 0.72% |
Tulcea | 48.000 | 0.64% |
Alba Iulia | 46.040 | 0.62% |
Slatina | 46.000 | 0.62% |
Calarasi | 44.000 | 0.59% |
Vaslui | 41.800 | 0.56% |
Roman | 38.000 | 0.51% |
Deva | 36.000 | 0.48% |
Giurgiu | 36.000 | 0.48% |
Resita | 34.000 | 0.45% |
Bârlad | 34.000 | 0.45% |
Zalau | 33.900 | 0.45% |
Slobozia | 30.000 | 0.4% |
Alexandria | 28.000 | 0.37% |
Sfântu-Gheorghe | 27.200 | 0.36% |
Miercurea-Ciuc | 26.400 | 0.35% |
Hunedoara | 26.000 | 0.35% |
Tecuci | 26.000 | 0.35% |
Onesti | 26.000 | 0.35% |
Medias | 24.140 | 0.32% |
Câmpina | 24.000 | 0.32% |
Câmpulung | 22.000 | 0.29% |
Lugoj | 22.000 | 0.29% |
Odorheiu Secuiesc | 20.560 | 0.28% |
Bucuresti-Noi | 20.500 | 0.27% |
Sighetu Marmatiei | 20.400 | 0.27% |
Caracal | 20.000 | 0.27% |
Turda | 20.000 | 0.27% |
Mangalia | 20.000 | 0.27% |
Petrosani | 19.800 | 0.26% |
Curtea De Arges | 19.800 | 0.26% |
Pascani | 19.800 | 0.26% |
Reghin | 18.000 | 0.24% |
Dej | 17.600 | 0.24% |
Sighisoara | 16.600 | 0.22% |
Falticeni | 16.560 | 0.22% |
Caransebes | 16.400 | 0.22% |
Ramnicu Sarat | 16.200 | 0.22% |
Targu-Neamt | 15.620 | 0.21% |
Mioveni | 15.600 | 0.21% |
Medgidia | 14.200 | 0.19% |
Fagaras | 13.920 | 0.19% |
Husi | 13.600 | 0.18% |
Navodari | 13.200 | 0.18% |
Radauti | 13.080 | 0.17% |
Gaesti | 12.800 | 0.17% |
Motru | 12.800 | 0.17% |
Pantelimon | 12.800 | 0.17% |
Rosiori De Vede | 12.400 | 0.17% |
Dorohoi | 11.400 | 0.15% |
Vatra Dornei | 11.200 | 0.15% |
Dragasani | 11.200 | 0.15% |
Urziceni | 11.200 | 0.15% |
Carei | 11.100 | 0.15% |
Vulcan | 10.400 | 0.14% |
Top orase din judetul Maramures
Oras | Utilizatori | Procent |
Baia Mare | 84.000 | 63.66% |
Sighetu Marmatiei | 20.400 | 15.46% |
Viseu De Sus | 4.400 | 3.33% |
Baia-Sprie | 3.600 | 2.73% |
Targu-Lapus | 2.400 | 1.82% |
Seini | 2.200 | 1.67% |
Poienile De Sub Munte | 1.620 | 1.23% |
Somcuta Mare | 1.040 | 0.79% |
Salistea De Sus | 680 | 0.52% |
Dragomiresti | 560 | 0.42% |
Ulmeni | 500 | 0.38% |
Petrova | 460 | 0.35% |
Vama | 420 | 0.32% |
Tautii Margheraus | 420 | 0.32% |
Bixad | 400 | 0.30% |
Sieu | 380 | 0.29% |
Ileanda | 300 | 0.23% |
Budesti | 300 | 0.23% |
Bistra | 280 | 0.21% |
Farcasa | 280 | 0.21% |
Valea Viseului | 260 | 0.20% |
Poieni De Sub Munte | 260 | 0.20% |
Surdesti | 260 | 0.20% |
Câmpulung-La Tisa | 240 | 0.18% |
Rogoz | 240 | 0.18% |
Crasna Viseului | 240 | 0.18% |
Certeze | 240 | 0.18% |
Sisesti | 200 | 0.15% |
Baita | 200 | 0.15% |
Calinesti | 200 | 0.15% |
Mara | 180 | 0.14% |
Racsa | 180 | 0.14% |
Libotin | 180 | 0.14% |
Copalnic Manastur | 180 | 0.14% |
Dumbravita | 160 | 0.12% |
Giulesti | 160 | 0.12% |
Nagybána | 160 | 0.12% |
Berbesti | 160 | 0.12% |
Poiana Blenchii | 140 | 0.11% |
Manau | 140 | 0.11% |
Chiuzbaia | 140 | 0.11% |
Grosi | 140 | 0.11% |
Suciu De Jos | 140 | 0.11% |
Ungureni | 140 | 0.11% |
Damacuseni | 140 | 0.11% |
Valeni | 120 | 0.09% |
Tautii De Sus | 120 | 0.09% |
Razoare | 120 | 0.09% |
Oncesti | 120 | 0.09% |
Breb | 120 | 0.09% |
Altele (Miresul-Mare, Lucacesti, Baba, Satsugatag, Buciumi, Coruia, Craciunesti, Glod, Lunca La Tisa, Rohia, Prilog, Viseul De Sus, Danesti, Coas, Tirgu Lapus, Viseu, Valenii Lapusului, Sieul, Trestia, Finteusul-Mare, Copalnic, Feresti, Busag, Berchez, Targul Lapusul, Targu-Lapusului, Trip, Bocicoel, Moiseni, Mesteacan, Máramarossziget) | 2.040 | 1.55% |