Designul inspirat de coupe modernizează conceptul nou 2021 al Toyota Mirai Sedan
10 octombrie 2019
Distribuie pe Twitter
Distribuie pe Facebook
Distribuie pe Linkedin
Trimite email
Design și tehnologie Steagul oferă o evoluție semnificativă a motorului electric de vehicule electrice cu celule de hidrogen Toyota

Nou concept elegant Mirai bazat pe platforma premium RWD
Upgraded FCEV Powertrain cu performanță îmbunătățită
Ținta creșterii de 30 la sută a intervalului de conducere cu capacitatea crescută de hidrogen
Funcții îmbunătățite de siguranță și tehnică
Modelul Companion la viitoarele EV-uri ale bateriei Toyota
PLANO, Texas (10 octombrie 2019) - Toyota a pus industria auto pe drumul către electrificare în 1997 cu primul hibrid Prius. Apoi, în 2015, a debutat Mirai, primul vehicul electric cu celule cu combustibil pe bază de hidrogen (FCEV) oferit spre vânzare clienților cu amănuntul din America de Nord (Mirai înseamnă „viitor” în japoneză). Acum, Toyota a dezvăluit Mirai de a doua generație, repornită ca un sedan premium, cu design de ultimă oră, tehnologie și performanțe de conducere.

Mirai se bazează pe platforma premium de tracțiune din spate a Toyota și debutează într-un design dramatic, dar rafinat, inspirat de coupe, cu o cameră de călători și confort îmbunătățite. Cel de-al doilea gen Mirai va fi pus la vânzare la sfârșitul anului 2020 și va oferi o evoluție semnificativă a tehnologiei de propulsie hidrogen FCEV de la Toyota și va oferi o privire critică asupra viitorului gamei Toyota.

Schimbarea dramatică a designului semnalează, de asemenea, o nouă experiență de conducere din partea Mirai. O creștere țintă a nivelului de 30 la sută este obținută printr-o îmbunătățire a performanței sistemului de celule cu combustibil și prin creșterea capacității de stocare a hidrogenului. În plus, noul Mirai va oferi o experiență de conducere mai puternică, atrăgătoare și chiar mai liniștită decât înaintașul său pionier.

„Am urmărit realizarea unei mașini pe care clienții le simt ca conducând tot timpul, o mașină care are un design emoțional și atractiv, precum și performanțe dinamice și sensibile la conducere, care pot aduce un zâmbet pe fețele șoferilor”, a spus Yoshikazu Tanaka, Inginer șef al Mirai. „Vreau să spună clienții:„ Am ales Mirai nu pentru că este un FCEV, ci pentru că mi-am dorit cu adevărat această mașină și s-a întâmplat doar să fie un FCEV. ”

La baza sa, Mirai este un vehicul electric, dar nu trebuie să fie niciodată conectat la reîncărcare. Un FCEV își generează propria energie electrică la bord din hidrogen și oxigen, apa fiind singura emisie de conductă. O completare durează aproximativ cinci minute la o stație de alimentare cu hidrogen conformă SAE din California sau Hawaii (cu stații planificate și pentru nord-est și alte zone).

Toyota lucrează la dezvoltarea unei linii de vehicule electrice cu baterii (BEV) și include FCEV-urile în foaia de parcurs de electrificare. Proiectele Toyota care utilizează tehnologia electrică cu celule cu combustibil vor fi într-o zi la fel de comune ca tehnologia electrică hibridă a companiei.

Stil electrizant

Cea de-a doua generație Mirai este construită pe o platformă de tracțiune cu roți din spate, o depărtare majoră de la versiunea inițială de tracțiune din față în ceea ce privește designul. Noua platformă permite un corp extrem de rigid, care este mai mic, mai lung și mai lat, cu o poziție mai îndrăzneață accentuată de roțile din aliaj de 20 de inch disponibile. Designul este mai aerodinamic, dar și evocator emoțional, fără a fi agresiv; emisii zero nu trebuie să însemne plictisitoare.

Profilul curat și modern al noului Mirai a fost inspirat de coupe, dar noul design este, de asemenea, mai abordabil decât înainte. Profitând de noua platformă, există mai mult spațiu interior care permite cinci locuri pentru pasageri pentru o mai mare flexibilitate a familiei.

Accentuând forma mai sculptată și mai sculptată a noului Mirai este o culoare albastră complet nouă, niciodată prezentată pe un Toyota, care își atinge luminozitatea și profunzimea printr-un proces de vopsire cu mai multe straturi.

Interiorul noului Mirai se potrivește cu tonul rafinat al exteriorului, aspectul său curat și modern, infuzat cu un indiciu de futurism, fără să pară declanșator. Șoferii actualelor modele de lux convenționale se vor simți imediat familiari la volanul noului Mirai. În acest scop, Toyota a făcut cabina și mai liniștită, sporind atmosfera de lux.

Liniile simple, curgătoare ale tabloului de bord integrează perfect un nivel mai ridicat de tehnologie utilizator în noul Mirai, incluzând un contor standard de 8 inci digitale și oglindă retrovizoare digitală disponibilă care afișează imagini dintr-o cameră din spate. Sistemul standard Toyota Premium Multimedia, care utilizează un ecran tactil TFT de înaltă rezoluție de 12,3 inci, include navigare și un sistem de sunet JBL cu 14 difuzoare.

Viitorul celulelor de combustibil al Toyota

Toyota rămâne angajată în tehnologia celulelor cu combustibil pe bază de hidrogen ca un sistem de propulsie cu potențial imens. Este o tehnologie scalabilă, ceea ce înseamnă că poate fi suficient de mic pentru a alimenta un telefon sau suficient de mare pentru a alimenta o clădire sau orice altceva. De exemplu, Toyota a instalat sisteme de alimentare cu celule de combustibil într-o flotă de testare a semiremorcilor din clasa 8 Kenworth, care poate trage maximum 80.000-lb. sarcină. Aceste platforme puternice, cu emisii zero, sunt utilizate în prezent pentru deplasarea mărfurilor în și în jurul porturilor din Long Beach și Los Angeles, California.

Mai mulți FCEV sunt planificați să intre pe piață în următorii câțiva ani, deoarece costul, dimensiunea și greutatea sistemelor de pile de combustie continuă să scadă și infrastructura de alimentare. Printre avantajele tehnologiei FCEV se numără un timp de realimentare rapid (cam la fel ca vehiculele convenționale pe benzină)

What’s an FCEV?

Even motorists familiar with EVs may still be unacquainted with FCEVs. The easiest way to understand an FCEV is that it is a “plug-less” electric vehicle. There’s no need to charge the battery, which can take several hours in an EV, even with fast charging. Instead, the FCEV driver simply fills the tank in about five minutes, not much longer than millions do every day with conventional vehicles.

With an FCEV, however, the fuel is compressed hydrogen rather than gasoline. A fuel cell system combines the stored hydrogen with oxygen from the air, and the result is (1) electric current, (2) heat, and (3) water.

Fuel cell technology predates the automobile by more than half a century. In 1839, a Welsh physicist combined hydrogen and oxygen in the presence of an electrolyte and produced an electric current. By the 1960s, the technology was being used in America’s Gemini and Apollo spacecraft, where it provided crews with both electricity and water from stored hydrogen and oxygen. It is used widely in a variety of industries and applications around the world. Hydrogen can be produced locally and sustainably.

Fuel cells had been studied for the automotive sector, but the technology only recently became practical and cost-effective. Toyota began its fuel cell development around the same time as the original Prius 20+ years ago, and the Mirai shares some of the technology & components from the company’s hybrid program. Toyota developed the solid-polymer electrolyte fuel cells used in the first- and second-generation Mirai models, and, to help foster FCEV proliferation, the company has released its patents, royalty-free.

The fuel cell is composed of an anode, a cathode, and an electrolyte membrane. Hydrogen is passed through the anode, and oxygen through the cathode. The hydrogen molecules are split into electrons and protons. As protons pass through the electrolyte membrane, electrons travel along a circuit, generating an electric current and heat. At the cathode, the protons, electrons, and oxygen combine to produce water molecules. There are no other byproducts, just pure water.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz