Fast-food-ul "AV- Perla" de pe bulevardul Unirii nr. 7 va ofera, zilnic, cele mai bune preparate, ca la mama acasa. Fie ca optati pentru meniul zilei ori pentru produse gustoase la linia de autoservire, fast-food-ul "AV- Perla" este o optiune mai mult decat potrivita pentru a va potoli foamea. Cei care trec pragul localului se simt intr- un mediu placut si select, un local unde gastronomia deosebita se completeaza cu atmosfera intima si cu servirea ireprosabila. Personalul localului nu doar ca gateste preparatele culinare care iti lasa gura apa, ci se si pune in slujba clientului. Unde mai punem ca pana si painea si muraturile sunt preparate, ca la mama acasa, in cadrul unitatii. “Clientul este stapanul nostru” este principiul dupa care se lucreaza in acest local, astfel ca cei care trec pragul fast-food-ului nu trebuie sa astepte sa fie serviti. Rapiditatea in deservirea clientului este o prioritate pentru personalul localului, motiv pentru care se poate spune ca "AV-Perla" are foarte multi clienti fideli, traditionali, oameni care lucraeza in variate domenii de activitate. Personalul, in furnte cu managerul unitatii se bucura cel mai mult de faptul ca oamenii pleaca multumiti dupa ce au servit o masa calda ori au savurat o prajitura delicioasa si, lucrul cel mai important, clientii apreciaza calitatea produselor. Zilnic poti gasi un alt meniu de catering la "AV- Perla", plus alte preparate culinare deosebite care iti sta la dispozitie la linia de autoservire. Unitatea onoreaza si comenzi de platouri, aperivite, torture, prajituri, sculpture in legume si fructe, fantana de ciocolata, bufet fructe, bufet suedez, precum si servicii de catering. In plus, la "Restaurantul Perla" se pot organiza, pe baza de comenzi, nunti, botezuri ori mese festive in limita a 105 locuri. Informatii suplimentare se pot obtine la telefoanele 0362-809950, 0786584625, 0744246530.
[yt_gallery title="Title gallery" columns="3" width="800" height="800" align="left" caption="0" border="0px solid #4e9e41" hover="1" padding="0px" ] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla2.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla5.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla6.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla7.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla8.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla9.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla10.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla11.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla12.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla13.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla14.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla15.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla3.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [yt_gallery_item tag="" title="" src="/images/banners/perla4.jpg" video_addr="" ] [/yt_gallery_item] [/yt_gallery]
In baza unei adrese a Ocolului Silvic Baia Sprie, consilierii baisprieni au aprobat in regim de urgenta, cu majoritate de voturi, preturile de pornire a licitatiilor pentru exploatarea masei lemnoase din fondul forestier aflat in proprietatea publica a orasului Baia Sprie. In discutie s-au aflat preturile de pornire la licitatiile pentru masa lemnoasa pe picior care vse doreste sa se recolteze din fondul forestier al orasului Baia Sprie pentru anul de productie 2017. Unii consilieri s-au aratat indignati de urgenta cu care s-a cerut aprobarea acestor preturi, insa este necesar ca masa lemnoasa in cauza sa fie exploatata in afara perioadei de vegetatie, fapt pentru care procedura de organizare a licitatiilor trebuie demarata cat mai urgent. Cu 12 voturi pentru si o abtinere, consilierii locali au votat preturile de pronire a licitatiilor pentru 10 partide, volumul brut al masei lemnoase in discutie fiind de 8.100 mc. Valoarea respectivei mase lemnoase a fost estimata la 1.192.019 lei insa, in baza preturilor de pornire a licitatiilor propuse si aprobate, valoarea finala a ajuns la 1.508.335 de lei.
Astăzi, în cadrul ședinței de Guvern s-a aprobat proiectul de Ordonanță de Urgență pentru abrogarea Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.13/2017 pentru modificarea şi completarea Legii nr.286/2009 privind Codul penal şi al Legii nr.135/2010 privind Codul de procedură penală, precum şi pentru modificarea Legii nr.135/2010 privind Codul de procedură penală.
De asemenea, în cadrul aceleiași ședințe a fost aprobat Memorandumul cu tema Aprobarea declasificării stenogramelor cuprinzând dezbaterile din şedinţele Guvernului desfăşurate la data de 18.05.2016 (extras) şi la data de 31.01.2017 (integral). Informațiile vor fi făcute publice astăzi pe site-ul Guvernului.
Prim-ministrul Sorin Grindeanu a cerut ca în perioada imediat următoare Ministerul Justiției să demareze de urgență dezbateri publice cu toate partidele politice și cu societatea civilă pe tema subiectelor din ordonanța care a fost abrogată astăzi. Totodata, premierul a solicitat ministerului de resort parcurgerea tuturor etapelor pentru a avea un proiect de lege care care să pună în acord deciziile Curții Constituționale, Directivele europene, Codul Penal și Codul de Procedură Penală, în vederea dezbaterii acestuia în Parlament.
Astăzi, miercuri, 1 februarie, la Centrul de Instruire și Marketing din Baia Mare, a avut loc prezentarea analizei activității Comitetului Județean pentru Situații de Urgență (CJSU) Maramureș pe anul 2016.
Raportul de evaluare a fost prezentat de prefectul județului, Sebastian Mihai Lupuț, care este și președintele CJSU Maramureș. Sub conducerea sa, în anul 2016 CJSU s-a întrunit în două ședințe ordinare și 7 ședințe extraordinare, în cadrul cărora au fost adoptate 7 hotărâri. Pe parcursul anului 2016, CJSU a mai fost convocat la 7 ședințe în sistem videoconferință ca urmare a manifestării violente a fenomenelor hidrometeorologice periculoase.
Pentru prevenirea și limitarea efectelor hidrometeorologice, la dispeceratul ISU s-au primit 54 informări hidrometeorologice, 22 informări privind indicele de temperatură-umezeală, 206 mesaje de atenționare Cod Galben, 29 mesaje de avertizare Cod Portocaliu, care au fost transmise către CJSU, Comitetele Locale pentru Situații de Urgență și agenții economici care prin specificul activității constituie factori de risc potențial generatori de situații de urgență.
Prefectul Sebastian Mihai Lupuț le-a mulțumit instituțiilor reprezentate în CJSU pentru excelenta colaborare și a declarat: “În perioada manifestării tuturor situațiilor de urgență, instituțiile membre în Comitetul Județean pentru Situații de Urgență au acționat preventiv și unitar prin aplicarea măsurilor de limitare a efectelor situațiilor de urgență, iar măsurile întreprinse, precum și coordonarea eficientă a intervențiilor au făcut posibilă reducerea consecințelor acestora. Rezultatele generale înregistrate în anul 2016 în activitatea CJSU relevă faptul că acesta a coordonat și gestionat eficient forțele de intervenție, acționând cu responsabilitate și aplicând coerent procedurile prevăzute de legisația în vigoare.”
Subprefectul Gavriș Ardelean a afirmat: “Țin să vă felicit pentru activitatea desfășurată în cadrul Comitetului Județean pentru Situații de Urgență pe parcursul anului 2016. Chiar dacă numirea mea în funcția de subprefect s-a produs de abia toamna, sunt la curent cu toate deciziile Comitetului și cu toate problemele cu care acesta s-a confruntat. Probleme numeroase și serioase, începând cu inundațiile care au afectat 26 de localități și până la măsurile luate de Comandamentul Județean pentru Deszăpezire în urma căderilor masive de zăpadă. 2016 a fost un an dificil din punct de vedere meteorologic, natura s-a dezlănțuit în felurite modalități, cu precădere inundațiile din timpul verii făcând pagube serioase la nivelul infrastructurii. Administrațiile locale au fost despăgubite, ulterior, prin intrarea în vigoare a unor hotărâri de guvern. Începutul lunii decembrie a adus căderi importante de zăpadă, o provocare pentru Comitet constituind-o deszăpezirea atât a drumurilor naționale, cât și a celor județene. Împreună cu domnul prefect și alți membri ai Comitetului Județean, ne-am implicat activ în rezolvarea acestor probleme, deplasându-se în teren și impulsionând procesul de deszăpezire și de fluidizare a traficului.”
La eveniment au mai luat cuvântul vicepreședintele Consiliului Județean Maramureș, Ioan Doru Dăncuș și primarul municipiului Baia Mare, Marinel Rob.
In sedinta extraordinara de astazi a Consiliului Local Baia Mare s-au luat mai multe decizii privind administratia publica locala. In primul rand s-a procedat la validarea celor doi consilieri locali din partea Partidului Miscarea Populara care au fost propusi de catre PMP in locul celor doi fosti alesi baimareni care au luat drumul Parlamentului Romaniei si anume profesorul Iustin Talpos si Adrian Todoran. Daca in urma cu o saptamana nu s-au validat noii consilieri Doris Calauz si Florin Cret, in sedinta de azi s-a decis ocuparea functiilor vacante lasate de catre cei doi parlamentari de Maramures si validarea mandatelor de consilier local ale inlocuitorilor lor. Pe langa aceasta decizie, majoritatea membrilor Consiliului Local Baia Mare a procedat la inlocuirea lui Cristian Niculescu Tagarlas din functia de consilieri local cu atributii de viceprimar, cu proaspatul ales local Florin Cret. Consilierul local PMP a fost validat ca si viceprimar cu 13 voturi din 16 consilieri prezenti la vot. Insa, Cristian Niculescu Tagarlas a subliniat faptul ca va ataca in instanta hotararea de azi prin care a fost schimbat din functie. Ramane de vazut ce va decide instanta in acest caz.
Grija şi interesul manifestate de poliţiştii maramureşeni pentru siguranţa cetăţenilor nu se limitează doar la soluţionarea cazurilor privind infracţiunile comise pe raza judeţului Maramureş. Operativitatea şi profesionalismul de care aceştia au dat dovadă au dus la elucidarea unui caz de agresiune sexuală şi omor comise pe raza oraşului Coslada, provincia Madrid. Implicarea şi eficienţa au fost apreciate în mod deosebit printr-un mesaj din partea Ministerului de Interne al Spaniei.
În cadrul activităților de colaborare operativă a Poliției Naționale din Spania cu Poliția Română, la data de 9 ianuarie 2017 a fost organizat și desfășurat un dispozitiv polițienesc la care au participat polițiști din cadrul I.P.J. Maramureș - Serviciul de Investigații Criminale și polițiști spanioli.
Acțiunea desfășurată în comun a reprezentat faza finală a investigațiilor desfășurate de către Poliția Națională Spaniolă - Brigada de Poliție Judiciară din Madrid - pentru elucidarea agresiunii sexuale și a omorului comise la data 11 martie 2016 în orașul Coslada (provincia Madrid), victima fiind o femeie de cetățenie română iar suspecţii, doi fraţi domiciliaţi în judeţul Maramureş.
Mai exact, în luna martie a anului trecut a fost găsit cadavrul unei femei de origine română în incinta barului pe care îl administra în localitatea Coslada
(provincia Madrid). Trupul neînsuflețit al femeii prezenta evidente semne de moarte violentă, după ce fusese lovită cu diverse obiecte și agresată sexual.
Polițiștii spanioli și-au axat atenția pe doi frați de cetățenie română care aveau reședința în orașul în care a fost comisă fapta. În luna septembrie a anului trecut, unul dintre cei doi frați a fost arestat în orașul Alcala de Henares (provincia Madrid). Celălalt bănuit s-a întors în România la câteva zile după comiterea crimei.
Din acest moment au fost puse în mișcare mecanismele europene de cooperare polițienească prin intermediul Interpol.
Activitatea s-a finalizat cu executarea unor percheziții în localitatea Moisei, rezultatul acestora oferind elemente probatorii suplimentare pentru autoritatea judiciară din Spania, şi arestarea celui de al doilea suspect.
“Vrem să remarcăm înaltul profesionalism și eficacitatea de care au dat dovadă polițiștii maramureşeni implicați în acțiune și spiritul deschis și predispoziția spre colaborare pe care le-au arătat față de colegii spanioli care au putut participa într-un mod activ în dispozitiv.
Astfel, dorim să transmitem mulțumirile conducerii Poliției Naționale Spaniole adresate I.P.J Maramureș - Serviciul de Investigații Criminale și îndeosebi Domnului Comisar Șef de Poliţie Dorin COSTE și echipei de poliție judiciară aflată sub comanda dânsului.
Se dorește ca acțiunea desfășurată în comun să aibă o mediatizare prin care să se evidențieze colaborarea “umăr la umăr” a Poliției Române cu Poliția Națională din Spania.
Folosim acest prilej pentru a vă reînnoi mărturia înaltei noastre consideraţii.”, s-a precizat în scrisoarea de mulţumire a Ministerului de Interne a Spaniei.
Azi, 6 februarie 2016, la sediul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei a avut loc evaluarea activităţilor desfăşurate de către poliţiştii de frontieră din cadrul inspectoratului în anul 2016, activitate la care au participat Inspectorul General al Poliţiei de Frontieră Române – chestor general de poliţie Ioan BUDA, precum şi reprezentaţi ai structurilor din judeţ cu care poliţiştii de frontieră cooperează.
Situația operativă la frontiera de stat romano-ucraineană, din zona de responsabilitate a I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei, în anul 2016, a fost complexă, fiind caracterizată prin activităţi de contrabandă, trafic cu autovehicule furate din străinătate, migraţie ilegală, trafic cu arme şi muniţii, braconaj etc.
În anul 2016, în punctele de trecere a frontierei din cadrul inspectoratului s-a înregistrat un trafic de 5.600.000 de persoane din statele membre UE care au tranzitat frontiera şi 1.615.000 de persoane din state non-UE.
De asemenea, au tranzitat frontiera peste 2.800.000 mijloace de transport.
În anul 2016, polițiștii de frontieră au întocmit 1.090 dosare penale (Satu Mare – 194, Maramureş – 399, Suceava - 497) sub aspectul săvârşirii a 1.835 infracţiuni de către 1.006 persoane.
Au fost aplicate 518 sancţiuni contravenţionale în valoare de 422.000 lei.
Valoarea totală a bunurilor confiscate în cursul anului 2016 a fost de peste 28.355.000 lei, adică 6.300.000 euro.
Situaţia detaliată pe judeţe a bunurilor confiscate se prezintă astfel:
Situaţia bunurilor confiscate sau indisponibilizate de către poliţiştii de frontieră în cadrul misiunilor de supraveghere şi control a frontierei de stat, se prezintă astfel:
Contrabanda continuă să reprezinte principalul fenomen infracţional care se manifestă la această frontieră. Ca mod de operare, cetăţenii români acţionează în complicitate cu cetăţeni ucraineni. În unele cazuri au fost depistaţi cetăţeni români, membri ai aceleaşi familii împlicaţi în activităţi de contrabandă, fiecare având rolul său în activitatea infracţională.
În anul 2016, pe linia combaterii contrabandei poliţiştii de frontieră din cadrul I.T.P.F. Sighetu Marmaţiei au înregistrat 553 dosare penale, fiind implicate 597 persoane, sub aspectul săvârşirii a 876 infracţiuni.
În anul 2016, au fost desfăşurate activităţi de documentare şi investigare faţă de un număr de 30 grupări infracţionale.Tot în această perioada au fost executate 27 de percheziţii domiciliare în cadrul unor acţiuni de combatere a contrabandei cu ţigări și au fost puse în executare 78 de ordonanțe de punere sub sechestru asigurator. Valoarea bunurilor puse sub sechestru se ridică la suma de 5.334.609 lei
A fost descoperită şi ridicată în vederea confiscării cantitatea de 2.301.333 pachete ţigarete de provenienţă ucraineană în valoare totală de 20.361.279 lei.
Pe timpul celor 456 evenimente de contrabandă constatate poliţiştii de frontieră au folosit armamentul din dotare în 126 de situaţii pentru somarea şi reţinerea persoanelor implicate.
TRIBUNALUL MARAMUREŞ, PRIN BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE aduce la cunoştinţa opiniei publice că în cursul zilei de astăzi, 3 februarie 2017, Adunarea Generală a judecătorilor de la Tribunalul Maramureş a hotărât, cu unanimitate de voturi, susţinerea Mesajului public pentru apărarea independenţei sistemului judiciar în ansamblul său, emis de Consiliul Superior al Magistraturii la data de 01.02.2017, şi susţinerea Poziţiei Consiliului Superior al Magistraturii faţă de adoptarea, de către Guvernul României, a proiectului de ordonanţă de urgenţă pentru modificarea şi completarea codurilor penale şi a sesizării Curţii Constituţionale de Preşedintele Consiliului Superior la Magistraturii potrivit art. 146 lit. e din Constituţia României.
Menţionăm că Adunarea Generală a fost convocată şi constituită în condiţii regulamentare, potrivit dispoziţiilor art. 17, alin. 2 şi 9, din Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1375/2015 pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, la şedinţa prezidată de preşedintele instanţei participând 21 de judecători din totalul de 27 de judecători, doi fiind în concediu.
Cu stimă,
Conducător al Biroului de informare şi relaţii publice
Judecător WALTNER ILEANA - DANIELA
Date de contact:
Tel. 0787.862.825 - Judecător Waltner Ileana-Daniela
In cursul anului 2016, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (SPRPCIV) Maramureş a emis un numar de 17.103 permise de conducere. In acest numar au fost cuprinse atat documentele preschimbate, cat si actele celor care au sustinut examen pentru obtinerea permisului de conducere. In anul 2016 au aplicat pentru un permis de conducere la SPCRPCIV Maramures nu mai putin de 13.498 de persoane dintre care 7.055 de barbati examinati si 6.443 de femei examinate. Dintre acestia, au fost admisi doar 5.048 de barbati si 3.138 de femei, in total fiind vorba despre 8.186 de persoane. Cei mai multi si-au dorit si au obtinut permisele de B si anume 6.500 de barbati si femei.
Diferentiat pe varsta celor care au fost declarati admisi la testari, situatia noilor detinatori de premise de conducere se prezinta astfel:
Pana la 18 ani: 22 persoane
Intre 18 si 20 de ani: 2.839 persoane
Intre 21 si 30 de ani: 3.115 persoane
Intre 31 si 50 de ani: 2.022 persoane
Intre 51 si 70 de ani: 187 persoane
Peste 70 de ani: 1 persoana
Altfel, potrivit spuselor comisarului-sef de politie Florin Sironka, seful SPCRPCIV Maramures, in judetul nostru erau 174.119 posesori de premise de conducere la data de 31 decembrie 2016. Dintre acestia, 114.537 erau barbati si 59.582 de femei.
Pe categorii de varsta, situatia posesorilor de premise de conducere era urmatoarea:
Intre 16 si 18 ani: 36 de detinatori
Intre 18 si 20 de ani: 6.045 de detinatori
Intre 21 si 30 de ani: 37.842 de detinatori
Intre 31 si 50 de ani: 79.948 de detinatori
Intre 51 si 70 de ani: 41.249 de detinatori
Peste 70 de ani: 8.999 de detinatori