* Tracțiune integrală disponibilă pentru clasele XLE și Limited


* Noua XSE Nightshade Edition disponibilă pe Avalon 2021


* Pachet nou de baterii cu litiu pentru Avalon Hybrid

* Avalon TRD adaugă opțiunea de anvelope de vară, culori noi


* Compatibilitate automată, nouă, cu Android


* Porturi noi de încărcare USB-C


PLANO, Texas - Cum ar arăta un sedan de dimensiuni medii premium, dacă ar acoperi o gamă incredibil de largă de alegeri pentru clienți, de la caracterul mătăsos, dar plin de avânt al unui V6 de 301 cai putere, până la gama estimată de EPA - proiectată de producător- la 44 de mile pe galon sub aspectul eficienței combustibilului la o versiune hibrida și de la puterea unei tracțiuni integrale noi disponibile până la manevrarea în linie a unui model dezvoltat de divizia de motorsport?

 

Răspunsul ar fi ca acesta Sedan ar arăta exact ca Toyota Avalon din 2021. Linia Avalon oferă toate aceste variante într-un design uimitor, inspirat de coupe, cu interioare deosebite, de lux și tehnologie de asistare a șoferului "Toyota Safety Sense" cu frânare automată de urgență.

 

Toyota a introdus Avalon de generația a cincea în  2019 și continuă să împingă la extrem granițele acestui sedan emblematic. Primul model de performanță Avalon TRD care a debutat  în 2020 pentru șoferii care doresc o abordare rutieră mai agresivă. Acum, pentru 2021, prima opțiune de tracțiune integrală a Avalon vine pentru șoferii care doresc mai multă "prindere" și încredere la volan în condiții de conducere alunecoase. 

 

În hibridul Avalon, ce reprezintă aproximativ o treime din vânzările Avalon, un nou pachet de baterii Lithium-ion (Li-ion) înlocuiește bateria anterioară de nichel-metal (Ni-MH). În plus, un nou sistem de zgomot pentru abordarea vehiculului ajută la avertizarea pietonilor cu privire la prezența mașinii la viteze mici. Avalon Hybrid atinge un nivel remarcabil de 44 de mile/galon combinat proiectat de producător, remarcabil. 

 

Avalon 2021 se alătură, de asemenea, unei liste din ce în ce mai mari de modele Toyota care oferă o ediție Nightshade, un fel de "fabrică de personalizare" fără prețul personalizării. Niciun alt sedan din clasa Avalon nu oferă o gamă largă de opțiuni. 

 

Cele 10 variatiuni Avalon pentru 2021 includ:

* Motor pe benzina V6: clasele XLE, XSE Nightshade, Limited, Turism și TRD


* Hibrid: XLE, XSE și Limited

* Tractiune integrala:  XLE și Limited

De când modelul a fost lansat în urmă cu 26 de ani, Toyota Avalon echilibrează abil valoarea medie și luxul autentic. Actualul Avalon combina o mulțime de noutăți Toyota, precum semnalizatoarele dinamice auxiliare de schimbare a direcției și aluminiul și accente autentice de lemn Yamah din interiorul cabinei.  

 

Manevrarea sportivă ii atribuie Avalon-ului un comportament sportiv, păstrându-și totodată senzația de lux. Această combinație este deosebit de vie cu Suspensia Adaptiv Variabilă (AVS), standard pe modelul de clasa.  

 

În căutarea unui aspect personalizat

 

Pentru cea de-a cincea generație Avalon, Toyota a condus sedanul său emblematic pe un drum mai emoționant, cu linii tăiate și o siluetă elegantă, precum coupe-ul, posibilă prin arhitectura cu platformă TNGA joasă. Culorile convingătoare scot în evidență drama naturală și sofisticată a designului. 

 

Pentru modelul de performanță Avalon TRD, o opțiune de culoare în două tonuri prezintă un acoperiș negru asociat fie cu Windchill Pearl, fie cu noua nuanță de caroserie Ice Edge. Ice Edge înlocuiește Supersonic Red, care devine acum disponibil pentru celelalte clase Avalon. Midnight Black Metallic continuă ca a treia alegere pentru Avalon TRD 2021. 

 

Pe de altă parte, în linia Avalon, noua culoare Blueprint înlocuiește Parisian Night Pearl. Culorile care continuă seria nuanțelor pentru anul 2021 includ chihlimbarul Opulent, Harbour Grey Metallic, Celestial Silver Metalic și Ruby Flare Pearl. Noile culori interioare includ Cognac cu Negru în XSE Hybrid și Touring, iar, în seria Limited, Negru înlocuiește Beige. 

 

Șoferii Avalon care caută un aspect mai extrovertit îl vor găsi în noua Ediție Nightshade XSE pentru 2021, bazată pe sportivul 2020 XSE. La grila neagră XSE, capacele oglinzilor, spoilerul spate și ecusoanele pentru nume, ediția 2021 XSE Nightshade Edition adaugă jante din aliaj de 19 inch pictate în negru, margini negre pentru geamuri și mânerele ușilor și un rechin negru pe post de antena fină. Nightshade Avalon XSE Edition este disponibil împreună cu nuanțele de culori exterioare Midnight Black Metallic, Wind Chill Pearl și Celestial Silver Metalic. 

 

Avalon cu tracțiune integrală obține o "prindere" perfectă în condiții alunecoase

 

Avalon 2021 debutează cu prima opțiune de tracțiune integrală din istoria modelului, iar Toyota estimează că va reprezenta 20% din vânzările Avalon. Disponibil ca opțiune autonomă pentru clasele XLE și Limited, Dynamic Torque Control AWD este combinat cu motorul cu patru cilindri Dynamic Force de 2,5 litri și este echipat cu o transmisie automată Direct-Shift cu opt trepte. Acest motor, cu evacuări duble, produce  205 CP.

Controlul dinamic al cuplului AWD asigură o tracțiune eficiență pe vreme neinduratoare și alunecoasă, reducând în același timp caracteristicile tipice ale  AWD asupra economiei de combustibil. Sistemul poate direcționa până la 50 la sută din cuplul motorului către roțile din spate, ca răspuns la accelerarea de la pornire sau alunecare la roțile din față.

Atunci când nu este necesar AWD, cuplajul controlat electromagnetic pe axa de acționare spate poate decupla arborele elicei pentru a da prioritate eficienței combustibilului. AWD este proiectat pentru a se angaja din nou într-o clipă atunci când este nevoie. 

Economia de combustibil pentru Avalon AWD este exemplară, cu o estimare a producătorului estimată de EPA pentru 25 MPG in oraș/ 34  MPG pe autostrăzi / 28 MPG combinat. În mod esențial, adăugarea AWD nu afectează spațiul rezervat pasagerilor, volumul portbagajului, confortul călătoriei, liniștea sau agilitatea cabinei.

 

XLE AWD adaugă un volan încălzit învelit in piele, care este deja standard pe  seria Limited. Avalon AWD este un model exclusiv din America de Nord dezvoltat în Statele Unite și este asamblat exclusiv la Toyota Motor Manufacturing, Kentucky.  

 

TRD: Racy Personality for the Road

 

TRD, prescurtarea de la Toyota Racing Development, și-a făcut mai întâi numele în cursele de camioane off-road și apoi a adunat și o serie lungă de victorii și campionate la raliu, cursa rutieră IMSA și GTP, cursele NASCAR și NHRA Funny Car. Modelul Avalon TRD exemplifică abordarea holistică a TRD în ceea ce privește dezvoltarea performanței, pe care a aplicat-o tuturor tipurilor de vehicule de concurență de peste 40 de ani. 

Avalon TRD este la fel de rafinat și confortabil în comportamentele pe căile rutiere, pe cât de rapid, pe atât de agil. Este alimentat exclusiv de DOHC de 3,5 litri V-6 cu injecție directă, 301 CP. Transmisia automată Direct-Shift cu opt trepte dispune de mod sport și de schimbător cu palete. Un sistem de evacuare dublă, adaptat la TRD, exprimat printr-un sunet de accelerație mai agresiv. 

 

Inginerii au dezvoltat caracteristicile dinamice ale Avalon TRD prin teste ample. Șasiul este îmbunătățit cu arcuri de rigiditate și bare de stabilizare care cresc rigiditatea ruloului cu 44% în față și cu 67% în spate. Amortizoarele TRD exclusive completează modificările de suspensie care îmbunătățesc  controlul corpului, agilitatea de manevrare și precizia direcției.

Jantele speciale ușoare de 19 x 8,5 inci din aliaj negru mat tipifică minuțiozitatea reglării șasiului TRD, reducând masa cu 18 kilograme în raport cu roțile de 19 inci din clasa Avalon XSE. Nou pentru anul 2021, TRD oferă posibilitatea de a alege anvelope numai pentru vară, pentru o capacitate de manevrare și mai mare.

Frânele frontale ale Avalon TRD sunt mai mari pentru a mari performanța frânei cu scopul de a oferi un feedback mai direct. 

 

Setul exclusiv de caroserie aerodinamică TRD îmbină elemente de stil îndrăzneț, îmbunătățind, de asemenea, stabilitatea vehiculului. Culorile exterioare disponibile includ Ice Edge (exclusiv TRD), Wind Chill Pearl și Midnight Black Metallic. Strălucirea roșie pe elementele corpului aero completează transformarea designului Avalon TRD.

 

În interior, Avalon TRD este dotat cu scaune față încălzite, acoperite cu SofTex sport negru, cu inserții Ultrasuede și accente roșii. La acestea se adaugă, cu titlu exclusivist, tetiere brodate TRD cu cusături roșii, volan învelit in piele cu cusături roșii, centuri de siguranță roșii, buton schimbător cu logo TRD în relief și covorașe unice TRD pentru pardoseală și portbagaj.

 

Pe lângă noua culoare exterioară Ice Edge, acoperișul negru și anvelopele disponibile de vară, TRD adaugă și o nouă animație dramatică de pornire în afișajul cu informații multiple pentru 2021.

 

Recompensarea ochilor, înșelarea vântului

 

Pe cât de elegant și "alunecos" arată Avalon, pe atât designul este extrem de funcțional. De exemplu, aerisirile laterale din față, spoilerul din spate și acoperirea substanțială a panoului de dedesubt ajută la optimizarea eficienței aerodinamice și conferă l modelului Avalon un coeficient de tracțiune de vânt 0.27. Acest lucru se traduce prin eficiență mai mare în combustibil și zgomot mai mic al vântului.  

 

Diferențele dintre clasele Avalon sunt clare. O grilă față de culoare gri închis cu margine cromă identifică versiunile XLE și Limited. Ambele au, de asemenea, niște faruri LED de culoare argintiu și oglinzi retrovizoare color-caroserie. Roțile cu design exclusiv variază în diametru de la 17 la 19 inci, plus ecusoane de crom și canale duble de evacuare.  

 

XSE și Touring arată un personaj mai sportiv, cu o grilă de plasă neagră, roți cu finisaj special de culoare negru lucios, precum și carcase pentru oglinzi exterioare negre s.a.m.d. Pentru XSE, Touring și TRD, un difuzor inferior specific clasei este asezat deasupra și între grupurile de evacuare.

 

De la introducerea sa cu un sfert de secol în urmă, Avalon s-a specializat în asigurarea vizibilității exterioare deosebite și a interiorului, iar designul de nouă generație nu sacrifică aceste calități. Stâlpii subțiri și parbrizul larg creează senzația largă și deschisă pentru pasageri, în față și în spate. Comoditatea scaunelor din spate, banca lungă - semn distinctiv Avalon, este ilustrată de spațiul generos pentru umeri (57,1 in.), picioare (40,3 inci pentru V-6; 40,4 inci pentru hibrid / AWD) și pentru cap (37,5 inci pentru V -6; 37,1 inci pentru hibrid; 37,1 inci pentru AWD).

Eleganța rezultă din plasarea simplă și intenționată a facilităților și a echipamentelor de control, împreună cu materiale autentice, inclusiv ornamentul din lemn provenit de la Yamaha, plus piese din aluminiu pentru suporturile pentru brațe, consola centrală și panoul de instrumente. Materialele soft-touch abundă, împreună cu elementele de finisare cromate-negru de pian și satin. Pasagerii din spate sunt prevăzuți cu orificii de aerisire, încălzitoare de scaune disponibile și porturi de încărcare USB. 

 

Avalon integrează tehnologia avansată cu luxul lucrat elegant. O stivă centrală subțire găzduiește sistemul Toyota Audio de 9 inci, afișând elemente audio și navigație și integrând, de asemenea, sistemul automat de control al climei. Finisajul cromat satinat înconjoară panoul central al clusterului care „plutește” deasupra tabloului de bord.

 

Altfel, pasagerii au acces ușor la sistemul eBin care conține un conector de 12 volți și încărcătorul de dispozitive mobile Qi wireless (Qi disponibil pentru clasele XLE și standard pentru toate celelalte clase de echipamente hi-tech). Noutate pentru 2021 o constituie și cele două porturi USB-C versatile care înlocuiesc porturile USB-A din cutia consolei din față și din spate.Liniile de captusire superioare de pe ambele părți ale tunelului inferior al consolei la înălțimea genunchiului completează confortul pasagerilor.

 

Volanul cu trei raze al lui Avalon prezintă accente netede, satinate, cromate și butoane de control multifuncționale plasate convenabil. Volanul poate fi îmbrăcat în piele în două tonuri atunci când  mașina este echipată în culori interioare Cognac sau Graphite.  

 

Pe linia de vedere a șoferului, un afișaj multi-display (MID) de 7 inci afișează informații despre vehicul, navigație pas cu pas și diverse setări ale vehiculului.  În cazul Avalon Hybrid, vorbim de același ecran central de 7 inch, dar în stânga acestuia se află un indicator de sistem hibrid care arată starea de regenerare a vehiculului în timp real. 

 

Display-ul Head-Up (HUD) de 10 inch color standard și Touring, cel mai mare din segment, proiectează informații esentiale, cum ar fi viteza vehiculului și a motorului, direcții rotative, setări audio și modul de acționare curent, pe porțiunea inferioară a parbrizului.

 

Porniți motorul cu un SmartWatch

 

Clasele Avalon XLE, XSE și TRD vin cu un sistem standard cu 8 boxe Toyota Audio Plus. Pentru 2021, compatibilitatea Android Auto se alătură Apple CarPlay, care era deja standard pentru toate clasele. Toyota Premium Audio cu JBL, standard în edițiile Limited și Touring și opțional pentru alții, dispune de un sunet uimitor de 1.200 de watt, în 14 boxe, cele mai multe boxe din segment. Ambele sisteme pot fi echipate cu navigare dinamică încorporată. 

 

De asemenea, Avalon oferă prima integrare in Toyota a conectivității dispozitivului smartwatch sau Amazon Alexa, ca parte a Toyota Remote Connect. Acesta din urmă le permite șoferilor să blocheze și să deblocheze ușile mașinii, să pornească motorul sau să verifice nivelul de combustibil, toate din comoditatea unui Apple Watch, a unui smartwatch compatibil sau a unui dispozitiv compatibil Amazon Alexa. Dispozitivul este controlabil vocal și este compatibil cu anumite dispozitive Android sau Apple.

 

Putere premium, eficiență exemplară

 

Puterea V-6 este de 301 cai putere la 6.600 rpm și 267 lb.-ft. cuplu de vârf la 4.700 rpm. Datorită tehnologiei inovatoare a motorului Toyota, modelele puternice V-6 Avalon returnează eficiența exemplară a combustibilului: producătorul a proiectat o cotă estimată EPA de 22 în orașe / 32 pe autostrăzi / 26 MPG combinat pentru clasa XLE și 22/31/25 MPG pentru toate celelalte clase.

 

Clasele XLE, XSE, TRD și Limited oferă posibilitatea de selecție a modului de acționare pe trei niveluri  dr condus (ECO, NORMAL, SPORT), în timp ce clasa Tourism dispune de selecția modului de antrenare a mașinii pe patru stiluri de condus: ECO, NORMAL, SPORT / SPORT + și Custom. 

 

Cu modul SPORT + activat, ocupanții aud un concert de sunete naturale interesante, transmise printr-un sistem de eșapament modificat sport, un generator de sunet de admisie (ISG), Active Noise Control (ANC) și Motor Sound Enhancement (ESE). Toate pot fi oprite pentru a vă bucura de seninătatea interiorului Avalon.

 

Această liniște interioară este asigurată de utilizarea extinsă a izolației fonice a platformei TNGA-K, care include garnituri suplimentare. Mai mult material de absorbție a sunetului se găsește în compartimentul motorului, în suportul pentru covoare, sub podea și în garniturile godeului roților. Forma oglinzilor retrovizoare exterioare nu numai că reduce *ragerile" aerodinamice, ci și zgomotul vântului.

 

Noua opțiune Avalon AWD este echipată cu motorul cu patru cilindri dinamic Force de 2,5 litri, care utilizează un raport de compresie foarte mare (13: 1) și injecție de combustibil D-4S. Motorul este plin de tehnologii cele mai avansate de la Toyota, inclusiv sistem inteligent Dual VVT-i cu valve variabile, cu motor electric (VVT-iE) etc. Puterea este de 205 CP la 6.600 rpm și 185 lb.-ft. cuplu de vârf la 4.600 rpm.  

 

Opt viteze, schimbare netedă

 

Modelele Avalon V-6 și AWD sunt echipate cu transmisie automată Direct Shift in opt trepte care oferă o schimbare rapidă satisfăcătorr, lină pentru o combinare extrem de remarcabilă între performanță și rafinament. Raporturile apropiate de nivel mediu îmbunătățesc performanțele de trecere, în timp ce gama largă de blocare a convertorului de cuplu produce o senzație de conducere mai directă și contribuie la eficiența combustibilului. 

 

Schimbătoarele cu paletă montate pe volan sunt standarde pe clasele TRD, XSE și Touring. La declanșare, transmisia „se potrivește” automat pentru schimburi mai ușoare.  

 

Avalon Hybrid: Cel mai eficient Avalon din punctt de vederee  al combustibilului 

 

Evaluarea pentru economia de combustibil estimată EPA, estimată de producătorul Avalon Hybrid 2021, este apreciată în asa fel încât să fie invidia unui autoturism subcompact: 43 în oraș/ 44  pe autostradă / 44 MPG combinat pentru XLE Hybrid (43/43/43 MPG pentru alte clase Hybrid). Sistemul avansat de hibrid Toyota (THS II) combină producția unei versiuni special concepute a motorului cu patru cilindri de 2,5 litri dinamic Force și a unui motor electric (MG1). Motorul respectiv și un al doilea motor (MG2) încarcă bateria hibridă. 

 

Linia super lină patru folosește un raport de compresie și mai mare (14: 1) decât în ​​modelele AWD și folosește un sistem de răcire variabil, un sistem de recirculare a gazelor de eșapament răcit (EGR) și o pompă de ulei variabilă completă. Randamentul total al sistemului hibrid este de 215 CP. Pe Hybrid XSE, tehnologia secvențială Shiftmatic permite șoferului să „schimbe” transmisia cu variație continuă (ECVT) controlată electronic. Imită o transmisie automată cu șase trepte cu deplasare rapidă prin comutatoare sau cu maneta schimbătoare pe consolă. 

 

Modelele Avalon Hybrid au moduri de condus NORMAL, ECO, EV și SPORT. Modul SPORT îmbunătățește performanța Hybrid, permițând un răspuns mai rapid la accelerație.

În cele din urmă, pentru hiper-mulți care caută cea mai mare eficiență în materie de combustibil, Avalon Hybrid include sistemul inteligent Auto Glide Control (AGC), care oferă în mod esențial mașinii o caracteristică de coastă. Când este activat, AGC limitează pierderea vitezei vehiculului prin frânarea motorului, acționând mai degrabă ca o treaptă de viteză neutră pentru a permite o coastă mai lungă. Un indicator AGC se aprinde pe afișajul cu informații multiple pentru a avertiza șoferul de frânarea redusă a motorului. 

 

Clasele XSE și Touring prezintă o suspensie adaptată la sport, în timp ce Touring adaugă, de asemenea, exclusiv Adaptive Variable Suspension (AVS), un sistem de amortizare controlat electronic, întâlnit de obicei pe modelele de lux.

 

Sistemul standard de siguranță Toyota-P

 

Toate modelele Avalon vin, în dotarea standard, cu suita de sisteme de siguranță activă Toyota Safety Sense-P (TSS-P)... În plus față de camera de marsalier standard, Avalon dispune de un sistem de camere de 360 de grade, sistemul compus din camere frontale, laterale și spate montate pentru a afișa o imagine panoramică.   

 

Toate modelele Avalon 2021 sunt echipate cu 10 airbag-uri standar si sistemul de siguranță Star Toyota, care include controlul îmbunătățit al stabilității vehiculului, controlul tracțiunii, distribuția electronică a forței de frânare, asistența la frânare, sistemul de frânare antibloc și tehnologia inteligentă de oprire. 

 

Asamblat în Kentucky

 

Cea de-a cincea generație Avalon a fost dezvoltata în colaborare de către entitățile de proiectare, inginerie și producție din Toyota din SUA:  Calty Design Research Inc. (Calty) din Ann Arbor, Michigan; Toyota Motor Cercetare și dezvoltare din America de Nord (TMNA R&D) în Saline, Michigan; și Toyota Motor Manufacturing, Kentucky, Inc. (TMMK) în Georgetown, Kentucky. Aceasta din urmă a fost singura casă de producție a Avalon de mai bine de două decenii. Toate avaliile vândute în America și pe tot globul sunt asamblate acolo de către mândrii membri ai echipei. 

 

Garanție limitată și ToyotaCare

 

Garanția de bază a vehiculului nou, de 36 de luni / 36.000 de mile de la Toyota, se aplică tuturor componentelor, cu excepția articolelor de uzură și întreținere normale. Avalon vine, de asemenea, la standard cu ToyotaCare, un plan care acoperă întreținerea normală programată din fabrică și asistența rutieră 24 de ore pentru doi ani sau 25.000 de mile, după caz. 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz