Pentru PEUGEOT, o mașină concept nu este un exercițiu gratuit în stil. Este parte a unei strategii reale de brand. Este o viziune accentuată a acesteia
imagine, hrănește și inspiră stilistic și tehnologic viziune pe termen lung. Este echivalentul haute couture versus gata de purtat în lumea modei.

 

PEUGEOT își dezvoltă întotdeauna conceptul de mașini, astfel încât acestea să fie funcțional și conducător pentru a oferi o experiență completă, chiar și când este dinamic. De câțiva ani încoace, mașinile concept PEUGEOT au fost realiste dimensiuni (arhitectură și dimensiunea roții) și sunt echipate cu elemente care pot fi reprezentate în vehiculele de producție.

ISTORIE


Cu 210 ani de istorie, mașinile concept alimentează ADN-ul lui PEUGEOT. Primul exercițiu real în stil asimilat unui concept car s-a născut în 1984: PEUGEOT Quasar. La fel de o adevărată vitrină tehnologică, a fost prima dată când inginerilor și proiectanților li se oferea carte blanche pentru a crea un obiect fantastic în afara oricărei constrângeri industriale. Gérard Welter, care era încă un designer la acea vreme, a proiectat caroseria pe baza unei schițe de Eric Berthet. El a fost unul dintre stâlpii stilului PEUGEOT 205 și au devenit directorul de design al mărcii din 1998 până în 2007 interior, futurist pentru acea vreme, a fost proiectat de Paul Bracq. Baza șasiului este derivată din a legendarul 205 Turbo 16, așa cum este și motorul său, care pentru această ocazie a fost împins la 600 de cai putere. autoturismele care au urmat conceptului au menținut întotdeauna o legătură cu cursa auto, atât de dragă lui Gérard Welter.

Prezentat printre altele la „Festivalul vitezei” din Goodwood, PEUGEOT Proxima a fost alimentat de un motor V6 bi-turbo de 680 CP. Cu un motor similar, PEUGEOT Oxya va fi programat la 350 km / h pe inelul de viteză Nardo în 1988. În 2010, o linie de prindere a prezentat noua direcție a Stilului cu numirea lui Gilles Vidal, SR1 concept inaugurează o nouă eră în proiectarea PEUGEOT.

 

În 2012, PEUGEOT Onyx ar fi primul manifest al mărcii Style, care explorează materii prime de acest fel ca cupru sau poziția nouă a emblemei în centrul grilei. Linia Onyx va fi de asemenea primul manifest de mobilitate completă cu conceptele de biciclete și scuter.

Alte explorări stilistice vor fi manifesturi reale ale mărcii cu 308 R HYBRID sau 508 PEUGEOT

Conceptele Sport Engineered dezvoltate cu entitatea PEUGEOT Sport. Acesta din urmă a stat la baza unui mașină de producție, așa cum a fost cazul pentru 306 moșie de vânătoare pentru faza 2 din 1999, 20 ♥ pentru 206 CC sau conceptul PEUGEOT RCZ pentru coupé cu același nume.

 

GENEZA UNUI AUTO-CONCEPT


Pentru a-și crea viitorul, este esențial să fii interesat și de alte sectoare creative, păstrând în același timp ADN-ul său de marcă. La începutul căutării de inspirație, designerii caută semnale rapide ale tendințelor emergente dino mare varietate de domenii precum arhitectură, modă, arte sau mobilitate nouă. Scopul este de a detecta noi așteptări, noi nevoi în alte domenii, pentru a ieși din lumea auto, pentru a detecta noi societății tendințe, toate pentru a beneficia viitorii noștri clienți. Aceasta se aplică designului exterior sau interior, dar și cercetări în culori și materiale sau grafică.

Odată ce specificațiile au fost stabilite (sau un așa-numit tablou de dispoziție), designul PEUGEOT Departamentul lansează o competiție între toți designerii. Unii ar lucra zi și noapte, weekend-uri incluse, pentru a încerca să câștige prestigiosul concurs. Odată setată lista scurtă, modele digital sunt realizate și modelele la scară 1 sunt măcinate pentru a vedea volumele și echilibrul general al obiectului. După ore lungi de deliberare și aprobare la cele mai înalte eșaloane ale mărcii, proiectul care este cel mai bun îndeplinește specificațiile inițiale este selectat. Urmează o fază de digitalizare 3D și CAD pentru a proiecta un foartemodel digital precis. Un nou model mai detaliat la scară 1: 1 este apoi măcinat. Acest model va fi obisnuit rafinați detaliile, ajustările, suprafețele și definiți culoarea finală a conceptului. Procesul este la fel pentru interior. Proiectul va fi apoi încredințat companiilor de top în modelare, machetă și PRODUCȚIE piese unice. Sunt singurii capabili să îndeplinească cea mai mică dorință sau cerință a unui designer.

Una dintre provocările majore în construcția unui automobil concept este constrângerea de timp. Este foarte DES proiectat pentru un eveniment de anvergură, cum ar fi un târg, care să se mândrească de un stand și, prin urmare, nu poate fi livrat cu întârziere. În mai puțin de un an, trebuie să treceți de la schițe elegante la un obiect funcțional finisat. Dacă
noile instrumente digitale, cum ar fi căștile de realitate virtuală sau C.A.V.E (Peștera virtuală a mediului virtual) facilitează mult mai ușor partea de proiectare, atenția la detalii și rafinament sunt posibile doar pe obiecte fizice.

 

Mașinile Concept sunt, de asemenea, o oportunitate de a forma parteneriate cu IMM-uri sau meșteri care sunt cei mai mulți avansat în domeniul lor. Pentru EXALT, un parfum personalizat a fost creat pentru a perfecționa experiență chiar în sensul mirosului cu parfumeri EX-NIHILO. Pentru e-LEGEND, lucrările interioare din lemn esența paldao a fost modelată de producătorul de dulapuri HERVET Manufacturier. Parteneriate sunt și ele stabilită cu lideri internaționali, cum a fost cazul SAMSUNG pentru INSTINCT sau FOCAL pentru Foodtruck și FRACTAL.

LABORATORII PENTRU IDEI


Mașinile Concept au jucat un rol major în piața superioară a mișcării PEUGEOT. Nivelul lor tehnologic și sofisticarea alimentează vehiculele produse în serie. Concept-cars sunt locomotive, obiecte care unesc toți jucătorii cheie ai companiei, indiferent dacă sunt Echipe de cercetare și dezvoltare sau de comunicare și marketing. Acestea permit exploatările viitoare în jurul unei viziune comună. Aceștia sunt vectori reali ai inovației care sunt folosiți în diferitele linii de afaceri ale Grupul PSA


În timp ce anumite studii de styling au inspirat caroseria anumitor produse, au realizat și un contribuție majoră la evoluția interioarelor modelelor produse în masă. Prin experimentare pe materiale inovatoare sau noi interfețe digitale, „fitigitalul”, un mix dintre fizic și digital, va simplifica și transcende experiența de conducere a fiecărui PEUGEOT. Fiecare concept-car este un laborator autentic pentru idei. Unele dintre ele au fost proiectate cu inovații cu mult înainte de timpul lor. Și chiar dacă nu sunt proiectate pentru producția în masă, multe dintre elemente sunt utilizate pentru produse din gama comercială, iată câteva exemple:

TOUAREG: în 1996, această mică mașină concept cu aspect de un buggy este propulsată de un motor electric alimentat cu baterii ceea ce îi conferă o autonomie de 4 ore. Un motor mic cu combustie poate extinde autonomia acționând ca un generator: „extenderul de gamă” s-a născut!

MOONSTER & 4002: aceste 2 proiecte nu au venit din imaginația designerilor brandului, darnde la unii utilizatori de internet mai bine dotați! Inovator și precursor, PEUGEOT a fost prima mașină producător va lansa 2 concursuri internaționale de design în 2000 și 2002. Recompensa a fost producția proiectului dvs. pe o scară de 1 și prezentarea acestuia pe standul mărcii la nivel internațional Targuri. Pe Gilles Vidal, solicitantul directorului de design PEUGEOT, brandul a lansat „Summer clase ”în 2018. Timp de o lună, 12 designeri studenți sunt primiți și supravegheați în cadrul

Reteaua de proiectare automobilistică (sau ADN pentru persoanele interesate) din Vélizy Villacoublay. În imersiune totală, acest bazin det inerii creativi pot experimenta proiectarea a 4 proiecte sub egida profesioniștilor din domeniul de proiectare.

SESAME: arhitectură înaltă și uși glisante electrice pentru o accesibilitate excepțională, aceasta este
prolog la 1007!


EX1: anul celor 200 de ani ai mărcii, EX1, 100% electric, a înregistrat 3 recorduri mondiale de accelerare și a înregistrat 3 noi pe legendarul circuit din Montlhery (Franța), unde 404 Diesel s-a rupt
mai multe recorduri de anduranță în 1965.

SR1: reînnoirea stilului mărcii, flancurile din faza 1 208 sunt inspirate de acesta, este și conceptul o mașină care a prezentat pentru prima dată PEUGEOT i-Cockpit®.

ONYX: caroserie care combină fibra de carbon și cupru pur, lăsată în mod deliberat brută, interiorul este confecționat un material inovator și ecologic numit „Ziarul lemnului”. Este fabricat din ziare folosite, asamblate și comprimate. Onyx este alimentat de un V8 HDi Hybrid4 de 600 CP (+ un electric de 80 CP) boost) produs de PEUGEOT Sport și conceput pentru 908.

EXALT: silueta și tabloul de bord i-au îndrumat pe designeri în proiectarea noului 508, sedanul cu un
silueta dinamica. Căptușeala din lemn a fost utilizată pe versiunea SW într-o versiune limitată a primei ediției. Țesătura de scaun flecked cu „dungi de tenis” a inspirat tapițeria din ultimele 3008.

QUARTZ: tabloul de bord al acestui concept car a fost folosit pe noul PEUGEOT 3008, holografic Grupul de instrumente este acum standard pe noul 208, așa cum este așa-numita „grilă cu ciucuri”.

FRACTAL: 80% din părțile sale sunt tipărite 3D și o nouă experiență de sunet în 9.1.2 dezvoltată cu FOCAL.

INSTINCT: aerodinamica inteligentă și o siluetă „frână de tragere” care anunță noul PEUGEOT 508 SW, Instinct beneficiază și de un parteneriat cu SAMSUNG. Pentru prima dată în istoria din PEUGEOT, Instinct nu a fost prezentat la o expoziție internațională dedicată motoarelor, ci la Congresul Mobile World de la Barcelona.

e-LEGEND: pentru că plictiseala nu face parte din ADN-ul mărcii, pentru că autonomia nu rimează monotonie, deoarece tranziția energetică nu va șterge 120 de ani de istorie auto, PEUGEOT prezintă e-LEGEND la Salonul Auto de la Paris din 2018. Această viziune interesantă asupra viitorului conducerii plăcerea ia forma unui vehicul dezirabil și emblematic. Prin îmbrățișarea unui realist și radical șablon modern, această proiecție în viitorul mașinii glorifică genele și eleganța

Moștenirea PEUGEOT. Acest concept car a făcut posibilă modernizarea strategică a mărcii șii viziune editorială prin difuzarea unui film publicitar la prima dată pe canalele de televiziune naționale.


PEUGEOT
Bazându-se pe strategia sa ofensivă tehnologică și pe electrificarea gamei sale, marca PEUGEOT intră în era tranziției energetice cu entuziasm. Conducere stimulantă și plină de satisfacție, design elegant și calitatea fără compromisuri sunt angajamentul mărcii față de clienții săi și contribuie la realizarea acestora emoția oferită de fiecare PEUGEOT. Prezentă în peste 160 de țări la 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproape 1.500.000 de vehiculeî n întreaga lume în 2019. PEUGEOT combină excelență, Allure și emoție pe tot parcursula mbiția de a fi brandul generalist de top-of-the-range la scară globală.

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz