21233499 2019   New Renault CAPTUR 1200x800

 

În spatele roților All-new Renault Captur: 100% nou, 100% CAPTUR

Intrat ca pionier pe piața SUV-urilor urbane, Captur a vândut 1,5 * milioane de unități în peste 90 de țări de la lansarea sa în 2013. Acesta a devenit rapid cel mai vândut model din segmentul său, atât în ​​Franța, cât și în Europa.

 

Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, noul Captur s-a reinventat prin consolidarea identității care i-a adus succesul. S-a transformat, afișând acum contururi SUV actualizate, atât atletice, cât și dinamice.

 

Tot la fel de modular, a devenit și mai primitor datorită unei revoluții interioare care îi permite să intre într-o nouă dimensiune a tehnologiei și a calității.

 

În calitate de conducător frontal pe piața SUV-urilor urbane, Captur a fost întotdeauna capabil să joace cartea de versatilitate, inclusiv în comportamentul său pe drum. O trasatura activa care este consolidată doar în All-new Captur, un model care menține o postură liniștitoare pe fiecare tip de drum, îmbunătățind în același timp fiecare aspect tangibil: direcție, suspensie, șasiu etc. Acest lucru s-a obținut folosind toate inovațiile pe care Alianța le- a adus în noua platformă modulară CMF-B, plus o dezvoltare specifică. Capturul nou-nouț se poate lăuda cu un grad ridicat de confort pentru toți ocupanții, dar în același timp a ridicat standardul pentru o conducere dinamică.

 

Răspundere, siguranță, confort

 

Capturul nou-nouț utilizează platforma modulară CMF-B văzută prima dată pe noul Clio, astfel încât oferă un nivel similar de plăcere de a conduce, în timp ce reglarea specifică ii conferă fiecărui model personalitatea proprie. Versatilitatea rămâne cuvântul cheie, iar noul Captur exceleaza la acest capitol. 

 

Așadar, echipele de inginerie care au dezvoltat șasiul au analizat fiecare parametru pentru a se asigura că noul Captur are un echilibru general care nu întunecă niciodată sentimentele de reacție și securitate, mai ales atunci când este echipat cu motorul FAP TCe 155 EDC. Mersul lin pe drum este menținut de ghidajul punții spate care oferă o stabilitate mai mare atunci când faceți viraje la o viteză constantă. Mișcarea laterală este restricționată chiar și pe drumurile cele mai dure, iar confortul a fost îmbunătățit printr-o dezvoltare specială a amortizoarelor. Eficiența șasiului este completată de o direcție mai precisă și mai directă. Agilitatea vehiculului este în continuare crescut. 

 

Izolare fonică îmbunătățită

 

Utilizarea noii platforme modulare CMF-B a permis, de asemenea, o mai bună izolare fonică a habitaclului. Un efort special a fost depus în proiectarea diverselor componente pentru a spori confortul acustic pentru ocupanți: o structură armată a caroseriei, utilizarea de noi materiale de izolație, o izolație suplimentară în compartimentul motorului, o carcasă completă pentru a îmbunătăți performanțele de izolare a podelei, aplicarea de noi reguli de proiectare pentru unele sigilii, adăugarea unui film acustic la parbriz, un sistem de garnitură dublă pentru uși etc. În sfârșit, nivelul sonor din habitaclu a fost redus la 2 dB la viteze între 0 și 80 mph. (Photo Credits: BAM/Prodigious, Yannick BROSSARD)

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz