La Salonul Auto de la Frankfurt 2019, Thierry Bolloré, CEO al Groupe Renault, și Laurens van den Acker, EVP Corporate Design au prezentat noul Renault Captur, ultima versiune a celui mai vândut SUV urban, cu 1,5 milioane de masini vândute în mai mult de 90 de țări.
Cel mai bine vandut autotourism din categoria sa de șapte ani incoace, Renault Captur a fost complet reînnoit și oferă și mai multă versatilitate, personalizare și siguranță. Toate aceste calități vor susține ambițiile Renault cu acest model la nivel global, în special pe piața chineză.
"Cu noul Captur, am luat ca punct de plecare cele mai bune si apreciate caracteristici ale Renault Captur. Și apoi, ne-am dus cu ele in viitor. Am revoluționat interiorul, am transformation corpul masinii si am facut Captur-ul și mai personalizabil. La Renault, calitatea vieții la bord este o prioritate absolută. Mai multă calitate, mai multă tehnologie, mai mult SUV: noul Renault Captur este 100% Captur si mai mult", sustine Laurens van den Acker, EVP Corporate Design Groupe Renault.
Această a doua generație, bazată pe noua platformă modulară a Alianței, răspunde provocărilor de mobilitate de mâine oferind cele mai bune tehnologii în ceea ce privește:
- conectivitatea, asigurata de Renault EASY Connect și noul sistem multimedia EASY LINK.
- sprijinul la condua, cu ajutorul Companiei de autostrăzi și blocaje de trafic (nivel 2 SAE).
- electrificare, cu sustinerea tehnologiei E-TECH Plug-in.
"Din 2020 și mai incolo, New Captur va fi primul SUV din categoria sa disponibil cu un plug-in hibrid. Am dezvoltat un sistem de transmisie unic, adaptat cerințelor hibride, împreună cu tehnologia de gestionare a energiei derivată direct din Formula 1. La Renault ne-am angajat să facem tehnologia și inovația la îndemâna clienților noștri. Aceasta este povestea noastră, iar acesta este viitorul nostru", a conchis Thierry Bolloré, CEO Groupe Renault.
(Photo Credits: Credits: Olivier MARTIN-GAMBIER, He&Me/Additive, Renault Marketing 3D-Commerce)