Toyota Supra 2019 Detroit 001  1200x800

 

Legenda se întoarce: 2020 Toyota Supra isi face debutul mondial


* Primul Supra nou în S.U.A. în 21 de ani
* Primul model global GR dezvoltat de Toyota GAZOO Racing
* Design Inspirat de conceptul FT-1 al lui Calty
* Două locuri, Cabină focalizată pe șofer
* 335-HP turbocompresor in linie cu șase cilindri 
* Transmisie cu 8 trepte cu dispozitive de schimbare a paletelor
* Diferențial activ standard și suspendare adaptivă

 

Toyota Supra se întoarce!

 

În ianuarie 2019, cea de-a cincea generație GR Supra, primul model global Toyota GAZOO Racing, își face debutul mondial nedescărunțat la Salonul Internațional Auto din America de Nord de la Detroit, încheind ani de așteptări și speculații între entuziaștii sporturilor din întreaga lume. În spatele noii Supra este o linie de 50+ ani de mașini unice Toyota și GT. 

 

Supra 2020 va intra în vânzare în vara anului 2019 și va fi disponibilă în două clase - 3.0 și 3.0 Premium, precum și o ediție de lansare care va avea la bază clasa 3.0 Premium. Pasionații de sofat așteaptă cu nerăbdare un amestec de putere, precizie și agilitate datorită design-ului cu tracțiune spate, care îi onorează moștenirea automobilului sport Toyota cu centrul său scăzut de greutate și balanța optimă a greutății. Există o legătură puternică cu modelul Toyota 1967 2000 GT și 1993-2002 Supra atât în ​​design cât și în configurația mecanică.

2020 Supra Exterior 0311200x800

Cu toate acestea, modelul Supra 2020 este o mașină sport cu aspect de perspectivă, plină de putere, cu șasiu și tehnologie multimedia. La fel ca vârful seriei anterioare Supra, modelul 2020 va fi alimentat de un motor turbo cu șase cilindri în linie. Noul motor Supra de 3.0 litri twin-scroll turbo șase va produce un cuplu de 335 CP și un cuplu de 365 lb-ft și va fi echipat cu o transmisie automată cu 8 trepte, rapidă cu schimbător de viteză. Toyota proiectează o accelerație de 0-60 km / h în 4,1 secunde, ceea ce face ca acesta să fie cel mai rapid vehicul de producție marca toyota până în prezent.

 

Supra 2020 va recompensa șoferii tuturor nivelurilor de calificare cu un simț palpitant de mașină sport, chiar și în timpul condusului de zi cu zi.

2020 Supra Exterior 021DA 1200x800

Președintele Toyota și șoferul general Akio Toyoda au testat Supra la Nürburgring și alte locuri de curse pentru a-și oferi feedback-ul personal ca pilot principal pentru a se asigura că acest nou model depășește așteptările fanilor Supra din întreaga lume.

 

Modelul Supra 2020 împărtășește cu acele modele notabile trăsăturile comune ale unui ampatament scurt, șasiului sofisticat și unui motor de înaltă performanță cu șase cilindri de înaltă performanță.

 

Toyota a oferit o perspectivă asupra noii teme de design a lui Supra în 2014, cu conceptul masiv FT-1, care a apărut în centrul de design Toyota din California. Designul exterior a fost inspirat de forma expresivă a lui FT-1.

 

Optimizarea designului

 

 

FT-1 pe ambalajul eficient și performant al Supra a fost obținut prin condensarea formelor, reducerea elementelor inutile și îmbunătățirea în continuare a caracterului dinamic și puternic. Acesta se concentrează pe atributele de bază ale lui Supra, cum ar fi motorul în linie cu șase cilindri și structura din spate, îmbunătățind în același timp alte caracteristici, cum ar fi întinderea capotei pentru a evidenția motorul, creând o cabină dublă, dar spațioasă, cu două locuri, care ajută la accentuarea unui ultra la nivel global. Rezultatul este un aspect unic al Supra denumit intern "Extreme Condensed".

 

Funcțional prin design

 


Designul Supra oferă un echilibru de greutate 50:50 în timp ce optimizează echilibrul aerodinamic față-spate. Designul de acoperiș dublu cu bule, de exemplu, reamintește de Toyota 2000 GT. Fasia frontală a fost inspirată de cea de-a patra generație a Supra, dar este și mai expresivă, cu o secțiune centrală proeminentă a grilajului, flancată de prize mari de aer. În spate, spoilerul integrat proeminent ajută la suprimarea ascensiunii aerodinamice, acordă un omagiu aripii posterioare înalte care era disponibilă pentru modelul Supra Turbo de a patra generație.

 

Farurile cu șase lentile LED integrează atât lămpile de funcționare în timpul zilei, cât și funcțiile de semnalizare pentru a crea o semnătură distinctivă de iluminare pentru noul Supra. Lămpile combinate din spate au o structură simplă, integrate în forma distinctivă a inelului principal. Lămpile de rezervă sunt LED-uri situate în centrul barei de protecție inferioare.

 


Culorile expresive accentueaza senzatia de conectare emotionala a soferilor cu o masina sport de inalta performanta, motiv pentru care paleta de vopsea a lui Supra va cuprinde bold Renaissance Red 2.0, Nitro Yellow si Downshift Blue. Phantom Matte Gray disponibil adaugă un sentiment de dramă suprafețelor fină curbate ale Supra, combinând o finisare mată și o sugestie de albastru pentru a crea o textura metalică. Alte culori disponibile includ Absolute Zero White, Tungsten Silver, Turbulence Gray și Black Nocturnal.
Toyota Supra 2019 Detroit 010 B1200x800

Cockpit-ul Supra 2020 îmbină cu îndemânare elemente tradiționale GT cu funcționalități ultra-moderne. Partea mică, cu secțiune îngustă, oferă șoferului vizibilitate sporită înainte, ideală pentru așezarea precisă a mașinii.

 

Un afișaj color de înaltă definiție formează panoul de bord, proiectând un cadran de măsurare tridimensional cu diametru mare, care pare să plutească peste el. Proiectul cu un singur metru consolidează informațiile necesare conducerii performanței, cum ar fi tahometrul și indicatorul de timp de schimbare, care permit șoferului să se concentreze cu ușurință asupra informațiilor critice de control prin volanul cu diametru mic.

 

Afișajul ușor de citit oferă informații multimedia, inclusiv audio și navigația disponibilă, pe partea dreaptă. Un afișaj plin de culoare oferă informații esențiale despre conducere și navigație conducătorului auto.

 

Designerii de la Toyota au dat dovada de o nouă abordare în proiectarea consolei centrale, oferindu-i o formă asimetrică ce înconjoară șoferul, cu un stâlp căptușit, care servește drept suport drept al piciorului. Partea pasagerului de pe consolă, în schimb, este deschisă pentru o senzatie spațioasă. Panoul de comandă a climatizării iese din bordul central, ușurând funcționarea fără a ridica ochii de pe șosea.

 

Scaune inspirate din curse

 


Toyota a proiectat modelul Supra 2020 pentru a fi atât o mașină sportivă de zi cu zi, cât și o mașină ocazională. În acest scop, scaunele sale sportive, cu tetiere integrate, au fost inspirate din curse. Scaunele utilizează o secțiune principală îngustă, combinată cu suporturile pentru umăr pentru a ține ferm șoferul și pasagerul. Clasa 3.0 Premium va fi dotată cu scaune încălzite, din piele, în timp ce modelul 3.0 va veni cu scaune de putere Alcantara cu memorie.

 
Povestea de performanță a lui Supra 2020


Supra 2020 va cuprinde un turbocompresor de 3,0 litri care va produce 335 CP și un cuplu de 365 lb-ft. 

 

Transmisia automată cu 8 trepte oferă schimbări rapide în sus și în jos. Raportările scurte pentru treptele inferioare și o funcție de lansare de control permit o accelerare puternică cu tracțiune maximă. Toyota estimează o accelerare de 0-60 km / h în 4,1 secunde. Viteza maximă va fi limitată electronic la 155 mph.

 

Supra 2020 va oferi două moduri de conducere, Normal și Sport. Modul Sport oferă o capacitate de conducere prin reducerea intervenției asupra funcțiilor de tracțiune și de control al stabilității, precum și ascuțirea răspunsului accelerației, mărirea greutății de direcție, îmbunătățirea clarității schimbării transmisiei, reglarea diferențială activă mai agresivă și amplificarea sunetului de evacuare.

 

Pentru entuziaștii de performanță, Supra va avea un diferențial activ care utilizează un motor electric și ambreiaje multiple pentru a controla cuplul lateral. Diferența activă controlează precis distribuția cuplului între roțile din spate, cu blocare variabilă fără trepte de la 0 la 100%. Diferența poate să controleze distribuția cuplului între roțile din spate atunci când se află în ambele sensuri de accelerație și frânare, permițând un impuls mai mare printr-un colț. Diferența activă este, de asemenea, eficientă pentru a asigura o manipulare neutră, reducând atât subestimarea cât și suprasolicitarea.

 

Printre elementele de siguranță active active se numără avertizarea cu privire la coliziune în față, frânarea automată de urgență cu detectarea pietonilor, avertizarea de parasire a benzii de circulație, asistența de direcție, semnalizarea automată samd.