2020 Lexus RC F Track Edition 12  1200x800

 

* Refurbished 2020 Lexus RC F are o performanță îmbunătățită și un design modernizat


* Noua versiune 2020 RC F Track Edition oferă upgrade-uri exclusive concepute pentru entuziaștii cu nucleu dur


* Caracteristica nouă de lansare oferă o durată de la 0 la 60 de mile pe oră, mai mică de 4,0 secunde, în Track Edition

DETROIT - Proaspăt actualizat pentru modelul anului 2020, coupe-ul RC F se bucură acum de performanțe îmbunătățite, stil revizuit și o versiune nouă, limitată de producție Track Edition. Odată cu introducerea modelului RC F Track Edition, entuziaștii cu motor de bază nu mai trebuie să decidă între o mașină de lux pentru stradă și o masină de performanță serioasă pentru pistă. Îmbinând luxul și arta Lexus cu upgrade-uri de performanță rezervate în mod tipic pentru sporturile exotice, RC F Track Edition este capabil să transforme turele fierbinți toată după-amiaza și să fie condus acasă în acea noapte. Este cea mai recentă piatră de hotar pentru brandul F performant, care va continua să evolueze ca un pilon important al strategiei generale de la Lexus.
 
Track Edition se alătură modelului coupe standard Lexus RC F, care a fost actualizat extensiv pentru anul modelului 2020. Îmbunătățirea aerodinamicii, reducerea greutății, o suspensie reglată și un stil îmbunătățit ridică RC F la un nou nivel de performanță și perfecționare.
 
"Noua RCF și Track Edition, în special, beneficiază de o dezvoltare constantă de la lansarea lor inițială. Cu cele mai recente imbunatatiri, aceste modele ajuta la distingerea in continuare a marcii F oferind masini performante rapide, durabile si performante, care se bazeaza pe o serie de tehnologii pentru a-si face ca performanta lor sa fie accesibila pentru soferii de toate nivelele de calificare ", a declarat Koji Sato, Președinte, Lexus International.
 
RC F Redefined
Lexus Coupe 2020 de la Lexus devine o gamă largă de schimbări menite să-și sporească performanțele și să-și împrospăteze aspectul general. Una dintre primele ținte pentru ingineri a fost reducerea greutății fără a compromite simțul rafinamentului și soliditatea coupe-ului. În partea din spate, semicircurile goale sunt acum folosite în locul arborilor solizi anteriori, în timp ce în față un colector de admisie inferior și un compresor de aer condiționat mai mic elimină greutatea din partea frontală a mașinii. Schimbarea în aluminiu pentru brațele de control ale degetelor și brațele superioare ale suspensiei reduc, de asemenea, greutatea în timp ce se menține rigiditatea.
 
Pentru a perfecționa în continuare simțul RC F, există acum bucșe rigide pentru brațele suspensiilor spate și suporturile rackului de direcție. Suporturile mai rigide ale motorului au fost de asemenea utilizate pentru a transmite mai bine puterea modelului RC F, aspirat în mod normal, de 5.0 litri V8, unul dintre ultimele astfel de motoare disponibile într-un coupe de lux. Ea este acum evaluată la 472 cai putere (+ 5hp) și 395 de kilograme de cuplu de cuplu (+6 lb ft), datorită unei rute de admisie revizuită și un punct de declanșare redus de rpm pentru deschiderea secundară de admisie (2800 rpm vs 3600rpm). O transmisie automată cu opt trepte este transmisă, dar un raport de transmisie final superior (3.13 vs 2.93) a fost instalat pentru a îmbunătăți răspunsul off-line.
 
Pentru accelerația finală de pornire, RC F include în prezent controlul electronic al lansării ca standard. Prin apăsarea butonului de pe consola, sistemul reglează automat tracțiunea și comanda accelerației pentru o accelerație maximă de la o oprire. Tot ce trebuie să faceți este să apăsați și să țineți apăsată pedala de frână, să cuplați sistemul, să acționați pedala de accelerație pentru a aduce viteza motorului și a elibera frâna.
 
Câștigurile suplimentare de performanță sunt livrate de noile pneuri Michelin Pilot Sport 4S proiectate special pentru RC F. Comparativ cu specificațiile Michelin standard, anvelopele de pe RC F utilizează o formă unică a profilului, model de rulare și compus din cauciuc. Modificările sunt concepute special pentru a reduce subwooferul, pentru a îmbunătăți aderența laterală generală și pentru a crește durabilitatea în condiții extreme.
 
Există, de asemenea, schimbări subtile, dar substanțiale ale stilului RC F care adaugă trăsături familiale pentru a-și îmbunătăți în continuare forma globală agresivă. În partea din față, farurile au fost actualizate la un design care include LED-uri stivuite și lămpi integrate de funcționare în timpul zilei. Forma grila de semnături a fost modificată prin adăugarea unei deschideri inferioare a buzei care se întinde pe partea inferioară pentru a crea o fascie frontală mai scurtă vizuală. În partea din spate a autovehiculului, noile faruri se integrează perfect într-o bara de protecție remodelată, pentru a oferi modelului RC F un aspect mai curat și mai elegant.

RC F Track Edition: Un grad mai mare de F
Mai mult decât un simplu pachet de accesorii, producția limitată RC F Track Edition oferă un set precis de upgrade-uri care lucrează împreună pentru a-și împinge performanțele la un nou nivel. Dezvoltat de la echipele de curse Lexus din seriile Super GT și IMSA, Track Edition este conceput pentru a oferi performanțe excepționale pe care entuziaștii le pot exploata cu ușurință într-o mare varietate de condiții.
 
Realizarea acestui nivel de performanță previzibilă a fost posibilă prin ingineria riguroasă și precizia de asamblare a comandanților Takumi, care supraveghează producția fiecărui RC F. Toate aspectele mașinii au fost examinate pentru îmbunătățire, dar Track Edition nu se pretează la perfecționare pentru toate viteză. Rămâne un coupe de performanță fără compromisuri de lux, cu capacitatea de a impresiona atât pe pistă, cât și în afara.
 
O formă mai fină și o dietă precisă
Un domeniu cheie al îmbunătățirii este semnătura aerodinamică a lui RC F Track Edition. În partea din față, separatorul frontal unic cu canarde nu este fabricat numai din fibră de carbon pentru a reduce greutatea, ci și pentru a crește forța de tracțiune frontală pentru o mai bună aderență și o direcție mai precisă. În spatele mașinii, o aripă fixă ​​din spate, din fibră de carbon, înlocuiește spoilerul activ oferit de modelul standard RC F. Aripile fixe nu sunt doar mai ușoare, ci și datorită reducerii concomitente a presiunii.
 
Pentru a realiza această performanță paradoxală, inginerii au început prin modelarea aripii într-un mod care netezește fluxul de aer din spatele mașinii pentru a reduce turbulența care provoacă tragerea. Apoi au adăugat un unghi de atac foarte mic pentru a produce forța de forță, fără a compromite fluxul de aer global. Rezultatul este de până la 58 de kilograme de presiune suplimentară în comparație cu spoilerul spate activ.
 
Ca și modelul standard, reducerea în greutate a fost o zonă cheie de focalizare pentru Track Edition. Estimările preliminare au făcut ca reducerea totală să fie de 176 de lire sterline față de RC F precedentă, dar mai important, inginerii s-au concentrat pe reducerea greutății care aduce cele mai importante îmbunătățiri dinamice. Acest lucru a condus la introducerea greutății nesfârșite, deoarece orice greutate care poate fi eliminată din masa care nu este susținută de suspensie plătește dividende uriașe în ceea ce privește manevrabilitatea și simțul direcției.
 
Ținând cont de acest obiectiv, fiecare model Track Edition este modernizat cu rotoare de frână din ceramică de carburant Brembo. Ele nu sunt doar mai ușoare decât omologii lor din oțel, ci și mai în măsură să reziste ciclului de căldură extrem de asociat cu conducerea performanței. Acestea sunt înconjurate de un set de jante din aliaj ușor de 19 "din BBS, care au un design derivat din masina de curse RC F GT3. Între roți, rotoare de frână și etriere, Track Edition se mândrește cu o reducere semnificativă de 55 de kilograme față de greutatea netă în partea din față a mașinii.
 
Greutatea suplimentară a fost eliminată prin specificarea fibrei de carbon pentru acoperiș și hota împreună cu trecerea la o partiție din fibră de carbon în spatele scaunelor din spate și o armare cu bare de protecție din carbon. Multe dintre aceste piese din fibră de carbon sunt fabricate pe aceeași linie care a furnizat Lexus LFA în timpul producției sale de doi ani. O tijă de eșapament standard pentru titan și o țiglă este o altă zonă în care Track Edition are o greutate redusă. Rareori văzute pe autovehiculele de producție, utilizarea titanului nu numai că reduce greutatea totală a pieselor individuale, ci conferă Track Edition un aspect lustruit împreună cu un sunet unic.
 
Sunetul merită îmbunătățit, deoarece Track Edition folosește același motor V8 de 5,7 litri cu aspirație normală de 472 CP, găsit la fiecare 2020 RC F. De fapt, când combinați cu greutatea redusă a piesei Track Edition, acest RC F are cea mai bună putere -to-greutate în rândul concurenților săi. Cuplând cu noul sistem electronic de control al lansării, iar RC F Track Edition este capabil să lanseze de la 0 la 60 mph în 3,96 secunde.
 
Pentru a oferi Track Edition o privire mai exclusivă pe interior, un interior din piele roșie este standard, împreună cu accentele scaunelor Alcantara și ornamentele de culoare roșie pe ușă și pe tabloul de bord. Doar două culori exterioare vor fi disponibile: Ultra White și Matte Nebula Gray, o culoare exclusivă disponibilă numai pentru Track Edition.
 
Atât Lexus RC F 2020, cât și RC F Track Edition vor începe producția în al doilea trimestru din 2019. Prețurile vor fi anunțate mai aproape de datele lor de vânzare.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz