2019 Lexus UX Plant A Flag 2 09BA4BC03932E5BBFFFF12D9F3351667F7E0A0A4 1 1200x800

 

* Lexus proiectează primul UX pentru exploratorul urban modern


* Campanie națională de marketing intitulată "The New Frontier"

PLANO, Texas (3 ianuarie 2019) - Lexus a demarat astăzi o nouă campanie de marketing pentru lansarea primului model 2019 UX, un crossover compact de lux. Inițial lansat ca un concept în 2016, modelul UX a fost proiectat în mod deliberat pentru oraș și pentru "exploratorul urban modern" - cei care doresc o abordare proaspătă, contemporană și dinamică a conducerii de lux; cumpărători cu un stil de viață imaginativ care explorează, experimentează și sfidează.

Campania întruchipează noțiunea că orașele reprezintă noua frontieră a culturii americane - o pânză de experimentare și creativitate în toate colțurile, de la idei noi în modă, mâncare și arhitectură la expresie artistică. Este un loc în care oamenii și ideile de pionierat creează inventivul și vizionarul; unde explorarea orasului este o explorare a sinelui.

"Petele evidențiază modul în care noul nostru crossover reflectă orașul din orice unghi și este făcut pentru a cuceri frontierele de astăzi", a declarat Cooper Ericksen, vicepreședinte Lexus de marketing. "Combinând tehnicile de ultimă oră, conectivitatea fără sudură și designul îndrăzneț, UX este intersecția perfectă a formei și funcției."

 "Plasați un steag", spotul TV erou, începe să difuzeze astăzi la nivel național. Caracteristica comercială este un oraș modern, un teritoriu în care progresul, inovația și aventura așteaptă pe cei care sunt suficient de curajoși să exploreze. Deschiderea cu un crossover îndrăzneț, portocaliu care conduce printr-o metropola întunecată, misterioasă, camera schimbă perspectivele și spectatorii realizează că UX nu se deplasează pe orizontală pe șosea. Conduce vertical în susul unui zgârie-nori - dezvăluind că orașul din jurul nostru este noua frontieră, iar UX este crossover-ul pentru ao cuceri. Un al doilea spot TV, "A Different Frontier", arată că UX nu a fost făcut doar pentru oraș - a fost făcut din oraș. Pe măsură ce UX face drum prin străzile orașului, locul evidențiază modul în care arhitectura mediilor urbane a modelat în mod unic și a inspirat designul, tehnologia și ingineria celui mai nou vehicul utilitar de lux Lexus.

Locurile multiculturale au fost create și pentru audiențele negre, hispanice și LGBTQ, toate regizate de regizorul Joseph Kahn, regizorul de film și de muzică renumit. "The New Renaissance" va difuza emisiunea TV One și BET, cu programe programate primare. "Misiunea: posibilă" se va desfășura pe rețelele nationale de top hispanice precum Univision, CNN en Español, Telemundo, Univision Deportes și Discovery en Español. Videoclipul LGBTQ "One of a Kind" va avea prezența pe site-uri precum OUT, Advocate, Passport, Revry, Gay Ad Network și Edge Media. Formatele media tradiționale și netradiționale, cum ar fi căutare digitală, socială, plătită și televiziune conectată, vor fi vizate de publicul chinez, coreean și asiatic indian, prezentând adaptările și traducerile creației de pe piața generală.

Petele de televiziune de pe piața generală vor difuza emisiuni în timpul primei zile, prin cablu, programarea nocturnă și sport, și în timpul unor repere culturale precum Premiile Academiei și Playoff-urile NFL. Anunțurile color tipărite în plin pagină se vor desfășura în moduri de viață de top, de călătorie, publicații de wellness și auto, cum ar fi GQ, Food & Wine, AFAR, Real Simple, Mașină și Driver și multe altele. UX-ul va avea o prezență digitală puternică prin intermediul videoclipurilor și bannerelor online pe toate platformele sociale majore și pe site-uri populare precum VICE, Bustle și Vox Media. Lexus va viza consumatorii în mișcare cu conținut audio sponsorizat pe playlisturile Spotify și integrarea în cadrul podcast-urilor NPR cheie. Afișările la domiciliu vor ajunge în spații neașteptate, cum ar fi cinematografe, aeroporturi, lifturi și centre de fitness în piețele cheie.

Pentru a extinde acoperirea campaniei, Lexus colaborează cu entități mass-media cheie pentru a produce conținut personalizat concentrat în jurul primului UX. Printr-o colaborare cu Givewith și înfrumusețarea Pământului, trei artiști locali vor ajuta la revigorarea unei comunități urbane, cu dezvoltarea unor picturi murale de artă în jurul lunii ianuarie, în Los Angeles. În următoarele șase săptămâni, Bustle va lansa conținut video care include șapte pionieri de femei care își transformă industriile și orașele - inclusiv Chika Kako, șeful Lexus UX. Un parteneriat cu seria "Explainer" a Vox Media din luna ianuarie va examina natura în continuă schimbare a străzilor orașului prin intermediul videoclipurilor concentrate asupra produselor. Lexus și VICE vor produce o serie de fotografii documentare, care vor cuprinde persoane care au luat idei inițial concepute pentru marile exterioare și le-au adaptat pentru a lucra în peisajul urban, atrăgând în mod inerent o conexiune la UX. Parteneriatele de conținut suplimentare cu National Geographic și Discovery Network vor fi lansate mai târziu în această lună.

UX-ul se află în vânzare în reprezentanțe acum. Consumatorii au posibilitatea de a alege intre UX 200 si hibrid UX 250h cu tractiune integrala, ambele disponibile in F SPORT. Pentru mai multe informații despre primul UX, faceți clic aici.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz