A188471 Large 1200x800

 

La douăzeci de ani de la lansarea seriei TT originale, a treia generație a Audi TT primește o actualizare completă. Pictograma de proiectare are o scenă cu un design exterior sportiv și rafinat, motoare cu o putere mai mare și o linie extinsă de echipament standard. În conformitate cu această aniversare, Audi pune pe piață un model special (consum combinat de combustibil în l / 100 km: 7,2 - 7,0 *, emisii combinate de CO2 în g / km: 165 - 161 *), limitată la 999 de unități. încorporează numeroase detalii de la unul dintre primele autovehicule concepute.

 

Prima generație a modelului Audi TT și-a făcut premiera în serie în 1998. Cu trei ani înainte, Audi a prezentat deja TT ca mașină concept - ca Coupé la IAA din Frankfurt și ca un roadster la Salonul Auto de la Tokyo. În scurt timp după lansarea pe piață, TT Coupé sa mutat în partea de sus a segmentului.

 

Modelul Audi TT este o plăcere a conducerii, un design și o atenție deosebită acordată detaliilor: elemente din aluminiu din interior orientate spre șofer, design de jantă progresivă, un buton de comandă a manetei în formă scurtă, capac tipic de rezervă și tevi rotunde, caracteristicile tipice ale acestei mașini sport compacte. Designul cu formele sale geometrice incisive are fanii din întreaga lume.

 

Rafinat, îmbunătățit, extins


Chiar la timp pentru a 20-a aniversare a primului Audi TT, marca subliniază în mod special caracterul masinii sportului noului model. Audi a îmbunătățit astfel designul noului TT, și-a îmbunătățit performanța și a extins gama de echipamente standard. Pe lângă cabina virtuală Audi orientată spre conducător, versiunea de bază a noului model include acum sistemul de manevră dinamică selectat de Audi, un senzor de lumină și ploaie, oglinzile exterioare încălzite, precum și volanul multifuncțional plus, care permite infotainmentului și vocii sistemul de control să fie controlat în întregime la volan. De asemenea, standard sunt porturile USB iluminate și Bluetooth pentru perechea wireless a dispozitivelor terminale.

 

Sport și expresiv: designul exterior


Masculin, progresiv și chiar mai sportiv - acesta este designul exterior al noului TT. Partea frontală are o grilă tridimensională pentru radiatoare Singleframe. Prizele de aer mari laterale subliniază lățimea chiar și în versiunea de bază.

 

În spate, liniile orizontale subliniază din nou lățimea noului Audi TT. Nu se află capacul sub clapa rezervorului în designul clasic TT; șoferul poate introduce duza pompei de gaz direct în port - o caracteristică caracteristică a mașinii sportive. Farurile cu LED sau tehnologia Matrix LED sunt disponibile opțional. Semnalele dinamice de direcție sunt un punct de atracție vizuală aici.

 

Soluția opțională S line exterioară subliniază caracterul sportiv al mașinii Audi TT. Modelul special TT S oferă modelului un aspect și mai dinamic, pe baza pachetului exterioară S line.

 

TT Coupé și TT Roadster au o lungime de 4,19 metri (13,7 ft). Ambele variante de caroserie au console scurte; ampatamentul acestora este de 2,51 metri (8,2 ft). Noul TT părăsește fabrica pe roți de 17 inci; Audi și Audi Sport oferă opțional 18-, 19- și Jante de 20 de inci. Trei culori noi completează gama de finisaje: cosmos albastru, puls portocaliu și turbo albastru (linia S).

 

Motoare puternice: motoarele TFSI


Pentru noul TT, Audi oferă două motoare pe benzină cu injecție directă a căror performanță a fost îmbunătățită. Cu un motor nou de bază și o putere de 180 kW (245 CP), cu o putere de 145 kW (197 cp) în TFSI 40 (consum combinat de combustibil în l / 100 km: 6,3 - 6,0 * ) în consumul de combustibil combinat de 45 TFSI în l / 100 km: 7,3 - 6,4 *; Emisiile de CO2 în g / km: 166 - 147 *), ambele motoare permit o putere mai mare decât predecesorii lor. Ambele motoare au un filtru de particule pe benzină.

 

Pentru motoarele TT, Audi oferă o transmisie cu dublu ambreiaj cu șapte trepte. Modelul 45 TFSI este disponibil și cu o transmisie manuală cu șase trepte. În ambele tipuri de transmisie, angrenajele inferioare cu rază de acțiune apropiată permit o accelerație puternică, în timp ce raportul mare dintre viteza cea mai mare a fiecărei transmisii reduce viteza motorului și consumul de combustibil.

 

Superior sportivitate: șasiu și unitate quattro
Modelul 45 TFSI cu puteri de 180 kW (245 CP) poate fi combinat cu quattro cu tracțiune integrală permanentă (consum combinat de combustibil în l / 100 km: 7,3 - 7,0 *, emisii combinate de CO2 în g / km: 166-160 * al cărui ambreiaj hidraulic multi-placă este proiectat pentru cea mai mare dinamică și eficiență. Sistemul de manevrare dinamic al unității Audi este utilizat de șofer pentru a selecta diferite moduri. Sistemul poate influența, de asemenea, controlul amortizorului adaptiv pentru controlul adaptiv al căilor de rulare opționale.

 

Noul Audi TT oferă manevre care sunt dinamice și precise. În cazul în care clientul alege pachetul sport S line sau masina Audi magnetic, corpul este cu zece milimetri mai mic (0,4 in). Alte elemente de suspensie includ direcția progresivă, suspensia spate cu patru legături și controlul electronic de stabilizare (ESC). Sistemul de reglare a cuplului selectiv pe roți este activat în viraje rapide și îmbunătățește manevrabilitatea, dacă este necesar, prin intervenții precise ale frânelor pe roțile neîncărcate din interiorul unei curbe.

Conducerea orientată pe pilot: cabina de pilotaj și sistemele de asistență
Caracterul sportului auto este, de asemenea, subliniat de interiorul orientat spre sofer, cu liniile sale clare. Panoul de instrumente subțire seamănă cu o aripă de aeronavă; orificiile rotunde de aer cu comenzi integrate sugerează motoarele cu jet - un detaliu clasic TT.

Scaunele sport cu tetiere integrate sunt standard la Audi TT. Scaunele sport S (standard în pachetul sport S line) cu scaune sportive reglabile pneumatic sunt disponibile opțional. Compartimentul de bagaje al locului 2 + 2 oferă 305 litri de spațiu (10,8 cu ft) sub hayonul întins (280 litri pe Roadster).

 

Toți indicatorii apar în format digital pe afișajul de 12,3 inch al cockpitului virtual Audi. Șoferul poate alege între două moduri: în vizualizarea clasică, vitezometrul și tahometrul ocupă poziția centrală. În modul Infotainment, conținut precum harta de navigație este mărită. Ecranul sportiv disponibil opțional oferă informații despre solicitările de ieșire a motorului, forța de cuplu și g.

 

Terminalul MMI de pe consola centrală are doar șase taste. Navigarea MMI de sus în jos plus MMI touch integrează pe suprafața superioară a butonului rotativ / butonul de comandă un touchpad care recunoaște intrarea scrisă de mână și permite, de exemplu, mărirea. Sistemul de control vocal înțelege numeroase formule din discursul de zi cu zi.

 

Audi connect aduce la bord diverse servicii on-line prin LTE rapidă. Interfața smartphone Audi conectează telefonul smartphone la mașină și redă conținut fără probleme la cabina virtuală Audi prin USB. Soluția high-end atunci când vine vorba de hi-fi este Bang & Olufsen Sound System. Amplificatorul său are putere de 680 W și 14 canale. El umple interiorul cu sunet prin doisprezece difuzoare, incluzând două difuzoare centrale și două cutii de bas.

 

Sistemele de asistență a șoferului întruchipează filozofia TT: acestea scutesc șoferul de muncă, astfel încât acesta să se poată concentra pe drum. Gama se extinde de la asistentul de asistență la schimbarea benzii de rulare, asistența laterală Audi, sistemul de avertizare de plecare a benzilor de circulație, asistența pentru banda Audi activă și recunoașterea semnelor de trafic către asistența pentru parc, cu afișarea împrejurimilor și a camerei cu vedere spate.

 

Clasic: TT Roadster cu vârf moale


La fel ca orice Audi deschis, noul TT Roadster vine cu un vârf moale în negru sau gri. Suprafața moale are o înălțime de fixare, iar izolația excelentă a sunetului o face "un vârf acustic". La 39 de kilograme, partea superioară este foarte ușoară și nu compromite compartimentul pentru bagaje. O caracteristică standard, unitatea electrică deschide și închide vârful în aproximativ zece secunde la viteze de până la 50 km / h (31,1 mph).

 

Modelul aniversar "TT 20 ani"


Cu ocazia celei de-a 20-a aniversări a TT, Audi lansează "TT 20 de ani". Modelul aniversar este limitat la 999 de mașini și include numeroase detalii ale conceptului Roadster. În interior, pielea fină Nappa în maro moccasin, cu cusături contrastante specifice Panuka și bandă decorativă de piele, reamintește începuturile istoriei TT. O insignă cu numerotare consecutivă, precum și insignele "TT 20 ani" de pe volan și butonul roții de viteze împodobesc cabina de pilotaj. Alte caracteristici sunt tevile de țevi din oțel inoxidabil într-un design specific, lămpile din spate Matrix OLED și inelele Audi mato finisate deasupra pragurilor laterale. "TT 20 de ani" vine în culorile săgeată gri și nano gri.

 

Prețurile pentru TT Coupé încep de la 35 900 EUR, în timp ce TT Roadster este disponibil de la 38 300 EUR. Ediția specială "TT 20 de ani", care este disponibilă exclusiv ca un consum de combustibil combinat cu emisii de CO2 în l / 100 km: 7,2 - 7,0 *, emisiile combinate de CO2 în g / km: 165 - 161 * 51740. Livrările încep în primul trimestru al anului 2019.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz