6302018185730

Portalul proiectului 2.0 a fost dezvăluit în cadrul seminarelor de informare privind managementul centrelor de cercetare auto (CAR)

Toyota a facut urmatorul mare salt spre viitorul camionului cu emisii zero, dezvaluind a doua repetare a camionului electric cu pile de combustie pe baza de hidrogen clasa 8, in fata unei multitudini de lideri din industrie si media la Centrul de Cercetare pentru Automobile (CAR) -Seminarii de Briefing Management- în nordul statului american Michigan.

Noul camion, cunoscut intern ca "Beta", extinde capabilitățile primului vehicul de testare Project Portal al Toyota prin creșterea intervalului estimat la peste 300 de mile pe umplere. Vehiculul îmbunătățește, de asemenea, versatilitatea și manevrabilitatea, prin adăugarea unei cabine de dormit și a unei combinații unice de carcasă de combustibil care sporește în continuare spațiul cabinei fără a crește ampatamentul.

De când a început operațiunea în aprilie 2017, camionul Portalul proiectului "Alpha" a înregistrat aproape 10.000 de kilometri de operațiuni de încercare și de operațiuni de transport în lumea reală în porturile Long Beach și Los Angeles, în timp ce nu emitea decât vapori de apă. Autovehiculul Beta va începe operațiunile de descărcare în cădere în toamnă, sporind capacitatea de transport a porturilor cu emisii zero și reducerea în continuare a impactului asupra mediului al operațiunilor de transport.

Lecții învățate: o gamă mai mare, un proces îmbunătățit
Portalul proiectului 2.0 se bazează pe lecțiile învățate de la lansarea vehiculului Alpha în anul 2017. Primul camion greu a fost rezultatul unui efort real al skunkwork în cadrul Toyota, care a trecut de la conceptul inițial la un camion drayage capabil de a conduce în tăcere un garaj din Michigan în mai puțin de un an. Inginerii și tehnicienii au lucrat ore îndelungate pentru a reconfigura hărțile, electronice și alte componente ale a două autoturisme electrice de tip Mirai, pentru a crea unul dintre primele camioane grele cu emisii zero, produse de OEM.

Rezultatele muncii lor continuă să impresioneze. Cu o greutate combinată brută de 80.000 lbs. și o rază de acțiune de peste 200 de mile pe umplere, camionul Alpha de 670 de cai putere produce un cuplu de 1325 de kilograme de cuplu din două stive de combustibil Mirai și o baterie de 12kWh. Portalul proiectului Beta menține aceste numere de cuplu și de cai, extindând, de asemenea, gama vehiculului și împingând mai departe alte metrici de performanță cheie.

"Prin evaluarea primului camion în locațiile noastre de testare și pe drumurile reale din zona LA, am făcut o listă de îmbunătățiri pentru procesul de construcție a camioanelor Beta și îmbunătățiri ale performanțelor", a declarat Andrew Lund, inginer șef al proiectului. "A trebuit să depășim o dovadă a conceptului, pe care primul camion a realizat-o, la ceva care nu este numai mai bun decât cel original, ci și mai viabil din punct de vedere comercial".

6302018185811

Un pas către viitor, reflecții din trecut
Povestea inițierii și evoluției proiectului Portal urmează tradiția îndelungată a inovației Toyota, care datează la intrarea companiei în spațiul auto. Primul sedan Toyota (apoi Toyoda), A1, a fost produs în aceeași manieră ca și camionul proiectului Portal original - prin experimentare, încercare și eroare și multă transpirație. Odată finalizată în 1935, modelul A1 a fost testat de fondatorul companiei, Kiichiro Toyoda, și apoi rafinat în prima lor mașină disponibilă în comerț, Toyoda AA. De asemenea, prin lecțiile învățate cu primul camion, Project Portal 2.0 este mai rafinat, funcțional și capabil. De asemenea, la fel cum AA a început Toyota pe o cale de lider în domeniul automobilelor, Project Portal extinde conducerea de mediu a Toyota, deja robustă, la nivelul următor. În continuare, Toyota își menține angajamentul de a sprijini dezvoltarea unei infrastructuri de hidrogen cu care se confruntă consumatorii, pentru a realiza potențialul vehiculelor cu celule de combustibil.

O picătură de h2 în găleată
Peste 16.000 de camioane cu emisii de poluare lucrează în Ports of Long Beach și Los Angeles, un număr care este estimat la 32.000 până în 2030. Mai mult de 43.000 de camioane cu tramvai sunt în funcțiune în porturile din Statele Unite, contribuind la cantități semnificative de substanțe cancerigene, (DPM) și alți poluanți în aerul comunităților portuare și al cartierelor înconjurătoare.

"Scopul nostru cu primul camion a fost să vedem dacă s-ar putea realiza și am făcut asta", a declarat managerul principal pentru biroul Toyota, North American Electrified Vehicle & Technologies, Craig Scott. "De data aceasta ne uităm la viabilitatea comercială. Vrem sa ajutam sa facem o diferenta - o diferenta semnificativa in ceea ce priveste calitatea aerului nu numai in zona LA, ci si in SUA si in intreaga lume. "

6302018185851

Mai mult decât camioane
Acest anunț este o continuare a eforturilor Toyota's Environmental Challenge 2050 de eliminare a emisiilor de CO2 de la instalația Toyota Logistics din Portul Long Beach. Toyota a anuntat anterior constructia instalatiei Tri-Gen, care va fi prima centrala de producere a energiei electrice cu celule de combustibil cu dimensiunea de megawatt, cu hidrogen alimentar in lume. Planta regenerabilă de 100% va folosi deșeurile agricole pentru a genera apă, electricitate și hidrogen, care vor susține operațiunile Toyota Logistics Services (TLS) la Portul Long Beach.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz