Lexus UX Crossover 2018 Geneva 1200x800

* Primul ever crossover compact Lexus compact
* Designul bold "Urban Explorer"
* Primul Lexus a fost construit pe noua platformă globală GA-C
* UX 200 are un motor nou de 2.0 litri, combinat cu transmisie continuă cu schimbare continuă
* UX 250h combină noul motor cu gaz cu sistemul hibrid de generație 4

În urma lansărilor recente ale noului său model coupe LC, sedanului LS și a unui vehicul utilitar de lux RX cu trei rânduri, Lexus deschide o noua poarta în brand cu UX, primul său crossover compact de lux . Realizând debutul său mondial la Salonul Auto de la Geneva din 2018, modelul UX introduce un nou design îndrăzneț, noile motoare ultra-eficiente și caracteristicile inovatoare de lux.

"Primul Lexus UX este conceput pentru exploratorul urban modern, care caută o abordare proaspătă, contemporană și dinamică a conducerii de lux", a declarat Chika Kako, vicepreședinte executiv la Lexus International și inginer șef al UX. "Am proiectat UX-ul pentru a atrage cumpărătorii în vârsta de 30 de ani care caută nu numai ceea ce este nou și interesant, ci și ceea ce este relevant pentru stilul lor de viață".

UX este primul Lexus care utilizează platforma GA-C (Global Architecture - Compact) a mărcii. Structura super-rigidă și centrul de greutate redus îl ajută pe UX să ofere o agilitate exemplară de manevrare și un confort sporit, împreună cu o personalitate distinctă la condus.

Lexus UX 2019 va fi disponibil în două variante: UX 200 introduce un nou motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, cuplat cu o nouă transmisie variabilă continuă (CVT), în timp ce UX 250h cu acelasi propulsor de 2,0 litri dar vorbim aici de un motor cu un nou sistem de acționare hibrid de a patra generație.

DESIGN INDRAZNET, VERSATILITATE URBANĂ

UX-ul face o apariție îndrăzneață într-un segment caracterizat de teme de SUV convenționale. Designul remarcabil, prin sculptura sa clară, proeminentă și înfloritoare în față și în spate, înconjoară o cabină care oferă un cockpit orientat spre șofer și un spațiu generos, relaxant pentru pasageri.

Datorită facilitării explorării urbane, proporțiile vehiculului permit o manevrabilitate ușoară, cu cel mai bun cerc de cotitură, in vreme ce ampatamentul contribuie la o calatorie lină si stabila. Lungimea de 177 inchi permite ușii Lexus UX să se deachida cu ușurință în spații de parcare convenabile. 

Forma de bază a vehiculului curge din liniile grilajului arborelui Lexus pentru a înfășura cabina. Suprafețele exterioare sculptate, incluzând rachetele frontale și din spate, conferă rezistență și siguranță. Grila axului UX utilizează un nou model de ochiuri în formă de bloc cu elemente individuale care treptat se schimbă în formă pe măsură ce radiază din emblema centrală Lexus. Grila are un aspect tridimensional convingător care pare să se schimbe o data cu unghiul de vizualizare. Luminile de zi, aranjate într-un motiv de săgeată situat deasupra farurilor, evidențiază semnătura de iluminare în formă de L Lexus și designul îndrăzneț. O nouă caracteristică a semnăturii Lexus, stopurile de lungime întreagă proiecteaza o semnătură distinctivă pe timp de noapte formată dintr-o secvență de 120 de LED-uri și se înclină spre centru, măsurând doar 3 mm grosime în punctul său cel mai îngust.

Dintre noile modele de roți din aluminiu de 17 și 18 inci, create în mod expres pentru modelul UX, jantele de 17 inchi cu cinci spițe au un prim design aerodinamic din lume. Simulările computerizate și testarile au generat o formă de profil pentru spițele roții, care mărește fluxul de aer pentru a răci frânele discului, fără a compromite coeficientul de tracțiune al vehiculului (Cd).

 

INTERIOR DESIGN: UN NOU MOD DE LUXUS LUX

Aspectul interior al UX-ului este Lexus pur. De la înființare, Lexus a trasat tradiții japoneze vechi de artizanat și ospitalitate pentru a-și infuza vehiculele cu un sentiment unic de lux contemporan, iar UX nu este o excepție.

Inspirat de un concept japonez tradițional care distruge granița dintre exteriorul unei locuințe și interior, designerii au creat un sentiment de continuitate continuă pentru UX. Din scaunul șoferului, partea superioară a panoului de instrumente pare să se extindă dincolo de parbriz, oferind șoferului un câmp vizual excelent și un sens clar al dimensiunilor vehiculului. Privita din afara vehiculului, capota pare să se conecteze direct la panoul de bord prin parbriz.

Introducerea și ieșirea din UX se face mai ușor prin plasarea optimă a punctului de șold și a modei unice a pernei scaunului. Abordarea centrată pe om continuă în spatele volanului. Designul panoului de bord, cu design redus, discret și subțire, sunt concepute pentru a îmbunătăți vizibilitatea. UX oferă șoferului o vedere comodă a drumului.


Chiar și cu o concentrare atât de puternica pe șofer, cabina UX creează o atmosferă relaxantă pentru pasageri. Chika Kako, inginer șef al UX, și-a exprimat experiența în dezvoltarea materialelor și timpul petrecut în Europa pentru a ajuta la definirea aspectului interior și a calității, în special prin aplicarea unei abordări "mai puțin este mai mult".

 

Finisaje noi de lux

UX lansează două finisaje interioare remarcabile, care se conectează, de asemenea, la tradiția japoneză. Un element este o tapițerie opțională din piele inspirată de sashiko, o tehnică uzuală japoneză de matlasare, care este utilizată și în fabricarea uniformelor de arte marțiale judo și kendo. Un model de perforație derivat din curbele matematice și gradările în aliniere perfectă conferă scaunelor un aspect deosebit de contemporan. Într-o premieră Lexus, UX oferă un finisaj nou, inspirat de hârtia japoneză cunoscută sub numele de Washi, cunoscută în casele tradiționale japoneze. Creat cu ajutorul unui proces de turnare sub presiune și a unui finisaj de suprafață ales atent, acesta evocă un sentiment calm și cald. Un finisaj din piele, împărțit cu coupe Lexus LC și sedan LS, este de asemenea disponibil.

TEHNOLOGIE IMAGINATIVĂ

Îndrăzneala nu se încheie cu exteriorul UX. Designerii Lexus au creat o atmosferă de cabină cu o profunzime de calitate care va fi evidentă în special pentru cei care au cumpărat pentru prima dată un vehicul de brand premium.

Ca un exemplu, fiecare dintre ventilatoarele de aer UX utilizează un nou control cu ​​un singur buton pentru direcția și volumul fluxului de aer, în timp ce orificiile de aerisire sunt iluminate utilizând un nou sistem fără fir. Prin combinarea celor două funcții într-un singur control, orificiile de ventilație ar putea deveni mai mari, îmbunătățind eficiența acestora. Sursa de lumină LED a fiecărui control este alimentată fără fir utilizând rezonanță electromagnetică între două bobine care vibrează la aceeași frecvență. Folosind același principiu de proiectare ca și lămpile combinate din spate Lexus LC, LED-urile de ventilare utilizează optica oglinzii pentru a crea efectul adâncimii de iluminare plutitoare, chiar dacă elementul reflector are o grosime de doar 3 mm.

EXEMPLAREA PERFORMANȚEI

Compact și infuzat cu atitudine dinamică, Lexus UX 2019 este conceput pentru a oferi sentimentul de "performanță elegantă". Este rapid și plin de angajare, totuși Lexus-netedă în comportament.

În centrul atenției și confortului vehiculului, platforma GA-C oferă UX cel mai mic centru de greutate al oricărui vehicul din clasa sa. Ingineria care încorporează o rigiditate ridicată în UX include o structură de înaltă tensiune și o inel în jurul ușii din spate și a deschiderilor hayonului. Ca și în cazul altor autovehicule Lexus, adezivii cu rezistență ridicată și sudarea cu șurub cu laser sunt utilizați în locații cheie, îmbunătățind rigiditatea generală.

Suspensia frontală din spate MacPherson și sistemul de suspensie spate dublă sunt special reglate pentru o combinație de agilitate urbană și confort pe suprafețele stradale bine uzate. Caracteristicile foarte rafinate, cum ar fi calitatea uleiului amortizor, etanșările la ulei și controlul frecării în amortizoarele, au un impact semnificativ asupra calității condusului.

UX 250H: NOUA GENERAȚIE LEXUS HIBRID DRIVE

Lexus a prezentat primul vehicul hibrid de lux cu 15 ani în urmă, iar marca rămâne liderul hibridelor de lux. Modelul 2019 UX 250h subliniază această poziție cu o propulsie hibrida nouă, care oferă performanțe sportive și eficiență sporită a consumului de combustibil.

Noul motor pe benzină este remarcabil pentru eficiența termică ridicată, iar noul sistem hibrid are o putere proiectată de 176 de cai putere sistem. Optimizarea nivelului asistenței motorului electric și a turației motorului produce o senzație de accelerație liniară fără ca motorul să funcționeze la turații ridicate. Viteza motorului este sincronizată cu viteza vehiculului pentru a crea o senzație de accelerație imediată și continuă.

Sistemul hibrid are o nouă cutie de viteze compactă și ușoară și o unitate de comandă a puterii, proiectată să reducă la minimum pierderile de energie prin căldură și frecare. Localizarea bateriei cu nichel metal-hidrură (NiMH) și a sistemului compact de răcire de sub scaunele din spate contribuie la maximizarea spațiului cabinei și a spațiului de încărcare, iar poziția lor sprijină centrul de greutate scăzut al vehiculului.

E-patru AWD

Sistemul E-Four oferă capacitatea UX 250h de tracțiune integrală prin utilizarea unui motor electric suplimentar pe puntea spate. Distribuția între axele din față și din spate este optimizată automat atunci când accelerați, virați sau conduceți pe suprafețe alunecoase. 

Unitatea eficientă de previzualizare

Modelul UX 250h debutează cu sistemul Predictive Efficient Drive, un sistem Lexus care analizează obiceiurile de conducere și condițiile de drum și de trafic așteptate, pentru a optimiza încărcarea și descărcarea bateriei hibride. Cu cât este mai mult UX 250h, cu atât mai multe date sunt colectate pentru a ajuta la optimizarea consumului de combustibil. (Sistemul poate fi oprit dacă doriți.)


Tehnologia de predicție a deccelerării tehnologice utilizează cunoștințe acumulate despre comportamentul conducătorului auto pentru a anticipa când și unde vehiculul este probabil să încetinească sau să se oprească. De exemplu, atunci când UX se apropie de o locație în care șoferul a încetinit sau a încetat în trecut și șoferul eliberează pedala de accelerație, suportul de deccelerare predictivă mărește frânarea, permițând o recuperare mai eficientă a energiei și reîncărcarea bateriei hibride. Sistemul poate oferi suport pentru deccelerare până la aproximativ 1000 de picioare înaintea vehiculului.

Controlul predictiv al stării de încărcare (SOC) pentru bateria hibrid este o tehnologie de primă clasă care funcționează atât pe drumurile coborâte, cât și pe traficul aglomerat. Funcționând atunci când UX urmărește ghidarea sistemului de navigație, va anticipa traseul pentru o distanță de până la 10 km în față.

SIGURANȚĂ

UX-ul va oferi Lexus Safety System +. Acesta include un sistem de pre-coliziune care poate recunoaște pietonii noaptea. În plus, capabilitatea radar PCS a fost extinsă pentru a permite detectarea bicicliștilor în timpul zilei - utilizatorii de drumuri care sunt implicați într-un număr mare de accidente rutiere. Pachetul disponibil pentru UX include, de asemenea, Lexus Co DRIVE (cu Lane Tracing Assist și Adaptive Cruise Control), sistem High Beam / Adaptive High-beam și Sign Signpost.

UX F SPORT

Designul și atitudinea îndrăzneață a noului Lexus UX cer atitudinea F SPORT a mărcii și este disponibila atât pentru UX 200  cât și pentru UX 250h. Pachetul F SPORT include arcuri specifice și bare de stabilizare, plus amortizoare de performanță spate pentru a ascuți agilitatea la manevrare. Opțiunea F SPORT poate fi combinată cu o versiune adaptată UX a sistemului AVS (Response Variable Suspension), care a fost lansat pe coupe-ul emblematic Lexus LC. Sistemul mărește forța de amortizare pentru a minimiza rotirea în timpul virajelor sau în schimbarea benzilor de circulație și reduce forța de amortizare pentru a păstra calitatea călătoriei. Atunci când este montat AVS, acesta este conectat la modul Sport S + în sistemul Select Drive.

Caracteristicile exterioare exclusive care subliniază o formă joasă și largă conferă versiunilor F SPORT un aspect remarcabil. Lămpile cu lumină mare de ceață, cromate în formă de L și detaliile ce redau modelul grilajului F- amplifică impactul vizual. Un design exclusiv al barei de protecție din spate, jante din aliaj de 18 inchi și ornamente negre cu jet de culoare pe partea din față și din spate completează transformarea exterioară F SPORT.

Dispozitivele interioare exclusiviste SPORT includ scaunele din față sport, realizate cu o tehnică de spumare integrată. Pachetul pentru UX adaugă, de asemenea, un volan F SPORT cu o acoperire din piele îndoită (de asemenea, pe butonul de schimbare), ecran color TFT de 8 inchi, plus pedale sport din aluminiu și suport pentru picioare.

Experienta de conducere UX F SPORT poate fi imbunatatita si cu controlul sunetului activ (ASC), care genereaza efectul aural al deplasarilor in sus si in jos, precum cele ale unei transmisii automate. Și funcția suplimentară de proiectare a interacțiunii Sonic (SID) ajustează sunetul pe care îl face vehiculul atunci când conduceți în modul Sport S + (S + Sound).

 

DISPONIBILITATE

Noile UX 200 și UX 250h vor fi produse incepand din această toamnă și vor fi comercializate în S.U.A. în luna decembrie. Prețurile vor fi anunțate in prrajma datei de vânzare.


Lexus 'pasiune pentru un design curajos, o tehnologie imaginativă și o performanță extraordinară' îi conferă stilului de viață de lux posibilitatea de a crea experiențe uimitoare pentru clienții săi. Lexus și-a început istoria în 1989 cu două sedanuri de lux și un angajament de a urmări perfecțiunea. De atunci, Lexus și-a dezvoltat gama de produse pentru a satisface nevoile clienților de lux la nivel mondial în peste 90 de țări. În Statele Unite, vehiculele Lexus sunt vândute prin intermediul a 240 de dealeri care oferă o gamă completă de vehicule de lux. Cu șase modele care încorporează Lexus Hybrid Drive, Lexus este liderul hibridurilor de lux. Lexus oferă de asemenea șase modele F SPORT și două modele de performanță F. Lexus se angajează să fie un brand vizionar care anticipează viitorul clienților de lux.

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz