Conducatorilor auto din transportul in comun de persoane li s-a delegat si acest serviciu, ceea ce nu este tocmai potrivit. Nu de alta, dar incarcarea soferilor cu astfel de atributii nu doar ca nu pare fireasca in mileniul in care traim, ci produce si efecte negative asupra programelor de circulatie al mijloacelor de transport in comun. Concret, fiecare bilet vandut de catre soferul de autobuz ori troleibuz presupune pierderea a catorva zeci de secunde in circulatia mijlaocelor de transport in comun. Si cum exista trasee pe care soferii vand si cate 20 de bilete pe cursa, nu ar trebui sa mire pe nimeni ca autobuzele/troleibuzele intarzie minute bune fata de graficul orar afisat in statii. O solutie ar fi montarea unor automate de bilete direct in saloanele autobuzelor si ale troleibuzelor, aparate care se utilizeaza cu succes in tarnsportul in comun din tarile din Occident. In loc sa se investeasca in automate de bilete de exterior, mai bine s-ar achitiona aparate similare (de genul celuia din poza alaturata) care se pot monta in interiorul mijloacelor de transport in comun. (Sursa foto: http://www.autram.vizz.pl)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz