Photo 800x800

Ai nimerit cu mașina direct în groapă? Asta-i România! Te-a părăsit prietena? Asta-i România! Te-a prins ploaia azi? Asta-i România, frate! Sau nu…

maxresdefault 800x450

McCann Worldgroup România semnează cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic. Proiectul “Asta-i România” își propune să pornească o campanie de conştientizare a prejudecăților nefondate pe care românii le au în continuare față de țara lor. Mai pe scurt, nu e țara de vină pentru orice lucru neplăcut care s-a petrecut într-o zi.
“Tot timpul spunem că străinii au prejudecăţi faţă de români. Primul pas ca să reparăm asta ar fi ca noi înşine să scăpăm de prejudecăţile pe care le avem faţă de ţara asta. Noua campanie ROM ne provoacă să facem efortul asta. Când auzi în jurul tău un “Asta e România” nejustificat, poţi să îl amendezi cu un “Ia cu ROM!”, a spus Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania.


Noua campanie de imagine a fost lansată prin două spoturi TV.

Rom ALL Pack 800x362 
Primul spot înfăţişează genul de român resemnat care dă vina pe ţară pentru orice situaţie neplăcută în care se găseşte, iar în al doilea spot întâlnim românul care a fost bombardat cu lucruri negative spuse de străini despre România şi care acum nu mai crede nimic bun despre ţara lui. În ambele spoturi avem şi personajul pozitiv: tânărul relaxat, lipsit de complexe de inferioritate faţă de străini ori alte generaţii, care încurajează sentimentul de mândrie faţă de ţara natală.


TVC ROM “Asta-i România”: https://www.youtube.com/watch?v=w_due-xKOXU


TVC ROM “Paranoia”: https://www.youtube.com/watch?v=3R8Ue9Z7soI


“Fiecare naţie dezvoltă anumite tipare de comportament sau de gândire în funcţie de experienţele pe care le trăieşte. Noua campanie ROM observă preconcepţiile pe care le avem despre ţara noastră prin execuţia “Asta-i România” şi despre noi înşine în execuţia ”Paranoia”. ROM exacerbează aceste prejudecăţi şi le mută într-o zonă în care de fapt ne dăm seama că trebuie să evoluăm şi la nivel de percepţii pentru a ţine pasul cu evoluţia reală pe care tot noi o generăm”, a spus Gabriela Munteanu, Marketing Director Kandia Dulce.
“ROM a fost brandul care a avut întotdeauna curajul să vorbească altfel despre mândria de a fi român raportată la realităţile şi tensiunile actuale. Continăm să facem asta şi în 2017, doar că, dacă până acum ROM era cel care provoca patriotismul reactiv al românilor, ne-am dat seama că astăzi vorbim cu o generaţie de tineri care nu mai are nevoie să fie trezită. Ei aduc un val de optimism şi dorinţa să schimbe lucrurile în bine. Iar acum tot ce le trebuie să activeze ei înşişi mândria de a fi român în comunitatea lor. E nevoie doar ca cineva să le dea avânt, iar ROM este probabil brandul cel mai potrivit să facă asta. Aşa că în 2017 ROM şi-a propus să încurajeze spiritul acestei “noi Românii” şi al generaţiei tinere”, a spus Bianca Troncea, Strategic Planner McCann Worldgroup Romania.


Echipa McCann care a contribuit la campanie:


Cătălin Dobre – Chief Creative Officer
Arpad Rezi – Group Creative Director
Costin Bogdan – Group Creative Director
Bianca Troncea – Strategic Planner
Aurelia Fulop – Group Account Director
Laura Costăchescu – Senior Account Manager
Delia Chirilă – Senior Account Executive
Tiberiu Munteanu – Head of AV Department
Alex Popa – AV Producer


Echipa UM:


Alina Caraşol – Group Account Director
Monica Năstase – Media Manager

Echipa ROM care a contribuit la campanie:


Gabriela Munteanu – Marketing Director
Diana Bârlan – Group Brand Manager Categoria Batoane
Ruxandra Dincă – Junior Brand Manager Categoria Batoane

***
McCann Worldgroup Romania este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: “O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor săi.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Vodafone, L’Oréal, Mastercard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, Mega Image. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

ROM Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producător de dulciuri din România. Compania administrează branduri cu tradiţie precum Kandia, Măgura, Laura, Silvana sau Sugus şi, mai nou, Primola, Novatini şi Cremita. Toate acestea sunt mărci cunoscute şi apreciate de consumatorii români, iar misiunea sa este se de a dezvolta în permanent produse noi şi astfel de a aduce bucurie pentru fiecare generaţie.