Beneficiari directi ai proiectului sunt Inspectoratele Judetene pentru Situatii de Urgenta Bihor, Bistrita-Nasaud, Cluj, Maramures, Satu Mare si Salaj. Aceste inspectorate vor fi dotate cu 6 autospeciale de interventie si salvare de la inaltime, astfel ca se va reduce timpul mediu de raspuns al unitatilor mobile de interventie la locul accidentelor/ dezastrelor pana la 12 minute in zonele rurale si 8 minute in zonele urbane. Obiectiv general al proiectului este imbunatatirea calitatii serviciilor publice de urgenta la nivelul Regiunii Nord-Vest prin cresterea capacitatii de raspuns adecvat situatiilor de urgenta si prin sporirea gradului de siguranta si sanatate a cetatenilor. Dintre obiectivele specifice ale proiecului se distinge reducerea timpului de interventie pentru acordarea primului ajutor calificat de catre unitatile Inspectoratelor pentru Situatii de Urgenta in scopul ridicarii capacitatii de actiune si reactie adecvata a centrelor judetene pentru prevenirea, limitarea si inlaturarea efectelor negative ale evenimentelor de urgenta. Un alt obiectiv este cel de imbunatatire a nivelului tehnic si de performanta a serviciilor publice judetene de urgenta din Regiunea Nord-Vest prin achizitionarea de echipamente specifice moderne, eficiente si performante. Prin acest proiect se urmareste si consolidarea capacitatii de colaborare si conlucrare operationala intre centrele judetene de urgenta din cadrul Regiunii Nord-Vest precum si a centrului regional/centrelor judetene cu cele din judetele limitrofe in perspectiva imbunatatirii sigurantei populatiei, salvgardarii vietii, proprietatii si bunurilor.