Dorul de copilarie a fost urmat ca frecventa a mentionarii de cel de bunici (18%), plaiuri romanesti (15%), bucate traditionale (14%), acasa (8%), atmosfera de sarbatori (5%), traditii (3%) si alte momente, locuri, arome, experiente (11%) ce au fost retraite la o intensitate puternica de cei care le-au facut publice. Cea mai activa regiune in aceasta campanie a fost Moldova (80 de doruri), urmata indeaproape de Muntenia (73), Transilvania (53) si Basarabia (39). Toate aceste statistici au fost redate vizual in infograficul Dor de romanesc.

Nicoleta Chirica, designer si fondator Iutta, declara:”Platforma online a fost realizata pentru a colectiona dorurile intr-un loc comun, ca un manifest universal ce contribuie la sublinierea individualitatii acestui sentiment ce ne caracterizeaza ca popor si a aspectelor culturale comune. Aici am reusit sa strangem povestile autentice, emotionante ale romanilor ce si-au deschis sufletul si au impartasit cu bucurie trairile lor. Dorul, reamintit, devine mai intens si mai constient, ca o calauza a valorilor ce ne definsc in etape diferite ale vietii noastre.”

Geanta Dor calator FINALAPentru a alina dorul de copilarie, Iutta a lansat o linie de genti din piele cu ilustratii ale celor mai indragite basme din mitologia romaneasca, povesti cu zane, personaje cu puteri supranaturale si filme cu eroine memorabile. Recenta linie poate fi purtata deopotriva de fiice si mame ce impart acceasi pasiune pentru lumea fantasticului, dar si pentru moda. Aceasta este disponibila in catalogul online al brandului. Ideea initiativei internationale Dor de romanesc, care poarta numele celei mai indragite colectii de genti Iutta, a pornit de la intrebarea „Care e dorul tau?” Aceasta a presupus, pe langa invitatia deschisa de a trimite raspunsul pe www.dorderomanesc.ro, desemnarea saptamanala a unei ambasadoare pentru cele 10 regiuni geografice ale tarii si promovarea specificului acestor zone. Personalitatile feminine ce s-au alaturat proiectului si povestile lor pot fi gasite aici. Lista cuprinde nume precum: Ana Morodan, Paula Seling, Iuliana Tudor, Aylin Cadir, Adela Parvu s.a.

Dor de copilarieCampania a fost insotita de un concurs ce a premiat cele mai frumoase 100 de doruri cu produse Iutta si premii surpriza ale partenerilor Techir, Aqua Carpatica, ROD si Domeniile Samburesti. Marele castigator al proiectului va primi geanta de voiaj „Dor calator” ce a fost creata in aceste 10 saptamani si va participa intr-un tur fotografic al Romaniei alaturi de un ghid si un fotograf profesionist in primavara acestui an. Dorul caruia i-a revenit marele premiu este: ”In desaga inimii port dorurile unui meleag in care soarele canta, pamantul dospeste iar copacii se alinta in vant. Mi-e dor de taramul in care frumusetea, armonia si pacea cautau candva sa domneasca pe veci.” Ioana Cucos, Moldova.

 

 

Cititorii sunt invitati sa acceseze platforma www.dorderomanesc.ro sa afle mai multe detalii despre campanie si sa citeasca povestile autentice stranse din toate zonele geografice ale Romaniei si Basarabiei. O campanie sustinuta de "Romania, tare de tot" by Intact Media Group.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz