Campania Zambește Romania, sustinuta de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega® și initiata de GSK Consumer Healthcare, cauta in acest an ambasadori ai igienei orale in randul romanilor dispuși sa ii inspire pe cei din jurul lor sa zambeasca sanatos. Sub indemnul „Inspira Romania sa zambeasca sanatos!”, campania ii incurajeaza pe romani sa initieze actiuni și evenimente care ii pot determina pe cei din jur sa adopte o igiena orala corecta și sa acorde o mai mare importanta sanatatii orale. Persoanele cu varsta de peste 13 ani care doresc sa devina ambasadori Zambește Romania trebuie sa inscrie o idee de proiect pe pagina de Facebook Zambește Romania (www.facebook.com/zambesteromania): sa descrie ce ar face/ ce au facut și cum isi propun sa reuseasca/ cum au reușit sa ii convinga pe ceilalti sa iși imbunatateasca sanatatea orala. Poate fi o initiativa de a face un cantec pe tema igienei orale, o serbare tematica, un biletel lasat in fiecare zi pe oglinda pentru a convinge toata casa sa nu sara peste periajul dintilor sau orice propunere care poate determina o schimbare in comportament.
Pentru a avea o inscriere eligibila in competiţia finala, concurentul trebuie sa aiba inscrierea sa marcata ca “Finalizat” din pagina de aplicaţie numita “Proiectul meu”. Cei care caștiga sustinerea publicului prin cel mai mare numar de like-uri, share-uri si comentarii la inscriere au cele mai mari șanse de reusita. Proiectele pot fi inscrise in aplicatie incepand cu 21 aprilie 2015 și finalizate pana la data de 31 august 2015. Caștigatorii vor fi anuntati pe 8 septembrie 2015, iar premiile care ii așteapta sunt extrem de atractive: Ambasadorul Zambește Romania 2015 va caștiga un city-break pentru doua persoane in Bruxelles, orașul din care a pornit initiativa Zambește Romania. Totodata, acesta va fi invitat in luna septembrie 2015 in cadrul uneia dintre emisiunile La Maruta, intr-un interviu dedicat la PRO TV, pentru a povesti despre aceasta experienţa și va primi produse de ingrijire orala pentru un an. Urmatorii 10 clasaţi vor primi produse de ingrijire orala pentru un an.
Competitia Ambasadorilor, solutii pentru probleme reale de sanatate orala
Un studiu1 GSK Consumer Healthcare din 2014 dezvaluie ca majoritatea romanilor nu se spala pe dinti seara, așa cum recomanda medicii dentisti, ci doar dimineata, pentru ca identifica periajul dentar cu momentul de pregatire pentru interactiune sociala, vazandu-l ca un act estetic. Pentru majoritatea respondenţilor (45%) beneficiile principale ale spalatului pe dinti sunt o respiratie placuta, senzatia de dinti curati (36%) sau albirea dintilor (17%). Doar o mica parte dintre respondenţi au mentionat ca, pentru ei, dinti sanatoși inseamna pe langa toate acestea și sa nu ai carii vizibile. Peste 45% dintre respondenti au declarat ca iși periaza dintii mai rar de 2 ori pe zi, deși 90% din eșantion este de acord cu importanta rutinei minime de dimineata și seara. Mai mult, 10% dintre persoane au spus ca se spala pe dinti doar de cateva ori pe saptamana, o data pe saptamana sau ocazional (mai putin de o data pe saptamana). Pentru 8 din 10 romani, principalul impediment pentru o igiena orala corespunzatoare este programul aglomerat al zilei și lipsa facilitatilor pentru a se spala pe dinti la serviciu.
Despre Zambește Romania
Campania Zambește Romania a fost lansata in 2012 de GSK Consumer Healthcare și brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor in igiena orala, pentru a facilita accesul la educatie si la prevenţie, in vederea imbunataţirii sanataţii orale in randul populatiei din Romania. Proiectul face parte din Platforma Europeana pentru o Sanatate Orala mai Buna (BOHEP), ampla initiativa europeana lansata in 2012. Mai multe informatii, sfaturi privind sanatatea orala și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibile pentru consultatii gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK - unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din lume, al carei portofoliu are la baza o substanţiala activitate de cercetare si dezvoltare. GSK se dedica imbunataţirii calitaţii vieţii oamenilor, ajutandu-i sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. In Romania, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la cresterea speranţei de viaţa a romanilor si a calitaţii vieţii acestora. GSK Consumer Healthcare creeaza prima și cea mai performanta companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza careia stau știinta și valorile. Compania activeaza in peste 100 de piete din intreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an. In Romania, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o traditie puternica pe piata locala, de peste 25 de ani. Portofoliul sau include marci bine cunoscute precum ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®, Voltaren® si Theraflu®. Compania este un ambasador al igienei orale și initiatorul proiectului educational Zambește Romania, care are ca scop atragerea atentiei asupra importantei preventiei și igienei orale in Romania, prin implementarea de actiuni pe termen scurt și lung. Pentru mai multe informatii, va rugam contactati: Silvia Jalea, Senior PR Executive, GMP PR, silvia.jalea@pr.gmp.ro, 0745 509 822