H8kapadhbr Phph72xxr2 Copy 1200x800

 

 

TEHNOLOGIA REVOLUȚIONARĂ HIBRIDĂ RENAULT E-TECH PREMIATĂ LA „TROFEURI DE L’ARGUS 2021”

 

* La ediția din 2021 a Trophées de L'argus, tehnologia hibridă E-TECH hibridă și plug-in Renault a primit premiul special al juriului.

 

* O tehnologie modulară, unică pe piața hibridă grație unei transmisii ingenioase inspirată din Formula 1.

 

* În 2021, tehnologia hibridă a Renault va fi disponibilă în 6 versiuni pe Clio, Captur, Arkana, Mégane și Mégane Estate.

 

 

 

Boulogne-Billancourt - 29 ianuarie 2021. Ca în fiecare an, juriul L'argus onorează o tehnologie, o masina concept sau o performanță comercială. La ediția 2021, tehnologia hibridă și hibridă plug-in Renault E-TECH a fost apreciată în unanimitate.

 

Dezvoltată și brevetată de ingineria Renault, tehnologia hibridă E-TECH combină două motoare electrice, un motor pe benzină și o transmisie ingenioasă inspirată de Formula 1, fără ambreiaj sau sincronizator. Acest sistem unic este, de asemenea, rodul expertizei mărcii în mobilitate electrică de mai bine de 10 ani.

 

Tehnologia hibridă a Renault permite până la 80% din conducerea electrică în oraș și consumul cu până la 40% mai mic pe un motor E-TECH Hybrid. Totodata, aceasta asigura până la 65 km de conducere electrică în oraș (WLTP City) și ii confera soferului plăcerea de a conduce in ssistemul electric până la 135 km / h pe un motor E-TECH Plug-in Hybrid.

 

Prin implementarea acestei tehnologii hibride modulare pe vehiculele sale de bază, Renault intenționează să diversifice experiența electrică și avantajele sale: pornire electrică sistematică, capacitate de reacție, regenerarea bateriei în timpul decelerării și frânării, reducere a emisiilor CO2 și economii de consum. Lansate în 2020, motoarele hibride E-TECH propulseaza deja masinile Clio, Captur și Mégane Estate în hibrizi reîncărcabili. Captur este astfel cel mai accesibil hibrid plug-in din segmentul B-SUV. Trei versiuni noi vor fi adăugate la gama Renault în 2021 si anume Arkana și Captur ca hibrid și Mégane ca hibrid plug-in.

 

Premiul, un trofeu realizat dintr-un arbore cu came, a fost înmânat lui Gilles Le Borgne, EVP Engineering al Grupului Renault, în numele tuturor echipelor implicate în acest proiect inovator.

 

"Sunt foarte onorat să primesc <<Premiul special al juriului pentru tehnologia noastră hibridă E-TECH>> deoarece este rezultatul muncii pe termen lung a echipelor care au fost implicate în acest proiect de aproape 10 ani. Pentru a realiza acest lucru, echipele Renault au depus peste 150 de brevete, în special cu privire la cutia de viteze cu ambreiaj de câine, inima inovației sistemului. Această tehnologie inovatoare oferă o eficiență excepțională a CO2, cu o experiență remarcabilă pentru clienți, declara Gilles Le Borgne, EVP, Inginerie, Groupe Renault.

 

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz