IMG 20201207 WA0004 01 Copy 1200x700



 

 

* Mașină esențială la un preț imbatabil, Noul Sandero este recompensat cu premiul „Good Deal” (Afacere buna, in traducere) la Automobile Awards

 


* "Saga" continuă cu această a treia generație reînnoită a lui Sandero

 


* Tot spiritul Dacia s-a concentrat în noul său best-seller, cu mai mult design, spațiu, echipament inteligent ... și întotdeauna fără exces, chiar și în ceea ce privește prețul

 


Dezvăluit în septembrie anul trecut, noul Sandero s-a impus deja ca „Good Deal” al anului 2020 la Automobile Awards. A treia generație a noului Sandero oferă un aspect mai asertiv cu echipamente noi, o nouă platformă și un nou motor ECO-G (benzină bi-combustibil-GPL). Mai mult ca oricând, noul Sandero definește automobilul esențial, contemporan, fidel spiritului Dacia. 

 

 

 

Dacia își reînnoiește best-sellerul, care a fost cel mai bine vândut vehicul pentru clienții privați din Europa din 2017 și din Franța din 2016. Cu designul său hotărât modern și asertiv, noul Sandero oferă o cabină reproiectată, materiale noi, inteligente și echipamente originale, precum și motoare de ultimă generație pe benzină și ECO-G (GPL). Noua sa platformă oferă spațiu, confort, siguranță și plăcere la volan la cote mai mari. Deoarece răspunde nevoilor reale ale clienților săi, noul Sandero este întruchiparea ADN-ului Dacia: o mașină esențială, contemporană, la prețul potrivit. 

 

 

Desemnat  "Good Deal of the Year", noul Sandero poate fi achiziționat începând de la 8.690 € cu TVA și de la doar 3 € pe zi. Noul Sandero oferă mai mult decât oricând acces la un nou model la cel mai bun raport preț / echipament de pe piață. 

 

 

 

"Rețeta Dacia constă in ideea de a oferi cel mai bun compromis între conținutul potrivit și prețul potrivit. Suntem foarte recunoscători și mândri că am primit acest premiu "Good Deal" de la Automobile Awards pentru Noul Sandero, deoarece confirmă angajamentul Dacia de a plasa întotdeauna clienții noștri în centrul abordării noastre și al vehiculelor noastre și, astfel, să rămână un brand care este aproape de clienții săi , un brand onest, un brand simplu. Best-seller-ul nostru reînnoit întruchipează perfect tot ADN-ul mărcii DACIA", a declarat Denis le Vot, Director Regional, Vânzări și Marketing la Groupe Renault.

 

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz