Clio E Tech Laurent Hurgon 3 1024x717 Copy 1200x800



* 30 de ani in care Renault Clio nu a încetat niciodată să ridice standardele categoriei sale


* Tehnologia unică E-TECH Hybrid oferit drept cadou de ziua de naștere


* O petrecere completă sărbătorită cu fani și clienți

 

 Screenshot 20200827 223318 copy 1280x490

Boulogne Billancourt (Franța), 24 august 2020 - Treizeci de ani de evoluție stilistică și tehnologică, treizeci de ani de încercare de a satisface nevoile unei clientele active, treizeci de ani de viață. Astăzi, cine nu a auzit de Clio? 

 

 

De la prima sa apariție în 1990, Clio a devenit best-seller-ul Groupe Renault în întreaga lume, cu peste 15 milioane de unități vândute. Mașina care s-a încoronat de cele mai multe ori, mașina preferată a francezilor a crescut până la gradul de lider în segmentul B din Europa. Dar dincolo de performanțele sale comerciale, Clio simbolizează mai presus de toate o aventură umană, atât în ​​cadrul Renault, cât și în exterior.  

 

 

De-a lungul anilor, Renault a reușit să păstreze ADN-ul care a făcut ca mașina să devină un succes, pentru a oferi astăzi o a cincea generație, care este chiar mai mult Clio ca niciodată. Din ce în ce mai modern, mai atletic, Clio V preia bunurile celor patru generații anterioare care au construit această saga:

 

 

* De la primul Clio, acesta are „totul minunat”. Ca și primul Clio, Clio V a împrumutat tehnologii de la vehicule din segmentele superioare 

* De la Clio II a preluat standardele foarte ridicate de habitaclu și confort


* La fel ca Clio III, a schimbat dimensiunile în ceea ce privește calitatea percepută


* De la Clio IV a moștenit un design puternic care a inspirat întreaga gamă Renault recentă


Actualul Clio V continuă tradiția vehiculelor perfect sigure, adaptate vremurilor și o dovedește cu 5 stele EuroNCAP. 

 

 clio e tech laurent hurgon 1 1024x682 copy 1200x800

 

 

Astăzi, Clio merge chiar mai departe și scrie o nouă pagină în istoria sa oferind o tehnologie inovatoare E-TECH Hybrid. Electrifică viața de zi cu zi și se adaptează nevoilor de mobilitate ale celor mai mulți oameni datorită versatilității sale recunoscute. 

 

 clio e tech laurent hurgon 2 1024x726 copy 1200x800

 

Pentru a marca această aniversare, echipa digitală Renault a înființat o operațiune numită #CLIOGENERATION. Principiul este simplu: toată lumea, sau aproape toată lumea, are o poveste cu Clio. Rețelele de socializare ale Grupului Renault împărtășesc fotografii și videoclipuri de arhivă, interviuri cu persoane din interior și, mai ales, povești grozave ale Clio împărtășite de comunitatea Renault Clio. Povești de viață pe care le poți găsi pe Instagram, Facebook și Twitter.  

 

 

Din 23 august, Renault a lansat campania publicitară „Următorul capitol al unei povești grozave”. Clio a traversat generațiile și această nouă campanie europeană a Publicis spune povestea unei mame și a fiului ei care evoluează împreună cu Clio, de la prima generație până la cel mai recent plug-in Clio E-TECH.

 

Banner sus5
Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz