Lider cu claritate: Toyota Camry 2021 adaugă mai multe variante în timp ce avansează siguranța

 

* Prima Toyota la debut cu noul Safety Sense 2.5+

* Prima clasa hibridă XSE

* Restilizarea părții frontale

* Noi afișaje multimedia plutitoare de 7 și 9 inci

* Scaune luxoase noi cu model de spic în XLE

* Revizuirea tabloului de bord și a consolei în toate clasele

* Noi culori exterioare vibrante


PLANO, Texas-- Vârsta de 37 de ani poate fi o tranziție dificilă pentru unii, dar pentru Toyota Camry este un marcaj de celebrat pentru cea mai mare și mai diversă linie a acestui model. Prima clasa hibridă XSE combină cel mai ridicat motor de combustibil Camry cu cea mai înaltă expresie a amestecului dintre sport și lux. Toate modelele 2021 Camry dispun de Toyota Safety Sense 2.5+, cea mai nouă versiune a producătorului de autovehicule, care include un sistem de frânare automată de urgență.

 

Toate modelele Camry pentru 2021 obțin, de asemenea, o doză suplimentară de tehnologie și lux, cu un nou ecran multimedia plutitor în dimensiuni de 7 inci sau 9 inci, plus un nou model de scaun cu spice în clasa XLE.

 

Această perspectiva favorabila pentru 2021 urmează după un an în care Camry a adăugat o opțiune de tracțiune integrală și primul său model de performanță TRD. Clasa „L” a fost întreruptă pentru 2021. Acum, LE devine punctul de intrare pentru linia modelului.

 

Camry 2021 oferă astăzi 17 opționale diferite în segmentul de sedan mediu. Aceste opțiuni includ:

* Trei clase V6 - XLE, XSE și TRD


* Cinci clase de 4 cilindri FWD - LE, XLE, SE, SE Nightshade, XSE

* Cinci clase de 4 cilindri AWD - LE, XLE, SE, SE Nightshade, XSE

* Patru clase hibride - LE, XLE, SE, XSE (nou)

O gamă largă de opționale, plus designul captivant, inspirat de coupe și calitatea și valoarea renumită a Toyota sunt motivele pentru care Camry se menține lider în categoria sedanului de clasa mijlocie. Camry își păstrează statutul de sedan preferat al Americii  de 18 ani.

 

O parte frontală mai îndrăzneață 

 

Un nou aspect în partea frontala distinge clasele LE și XLE orientate spre confort de cele SE și XSE pentru 2021. Un nou stil frontal pentru clasele Camry LE și XLE prezintă o zonă de admisie mai definită. Versiunea pe gaz a clasei LE debutează, de asemenea, cu un nou proiect de jante din aliaj de 17 inci, în timp ce XLE prezintă o roată din aliaj de 18 inci redimensionată. Clasele SE și XSE prezintă o parte frontală inferioară redesenată mai îndrăzneață, cu o grilă în stil fagure, plus noi accente de aerisire laterală.

Accentuând designul revizuit, Camry 2021 își îmbunătățește paleta de vopsea exterioară cu un nou model Blueprint care înlocuiește Blue Streak Metallic și o culoare nouă, exclusivă pentru Camry TRD, Ice Edge cu un acoperiș cu două tonuri Midnight Black Metallic. Clasele XSE oferă acum un roșu Supersonic cu două tonuri cu combinație de acoperiș metalic Midnight Black.

 

Camry TRD, setat pentru performanță, care a debutat pentru anul 2020, își păstrează designul exclusiv, aero-îmbunătățit. 2021 Camry TRD vine acum la standard cu Monitor Blind Spot și Rear Cross Travert Alert, plus oglinzi exterioare încălzite. Monitorul Blind Spot cu Rear Cross Traver Alert sunt acum opțiuni autonome în clasele LE, SE și SE Nightshade. Clasele XSE și XLE au deja aceste caracteristici în dotarea standard.

 

 

Toyota Safety Sense 2.5+

 

Toyota este o forță de pionierat în adoptarea automată a frânării de urgență (AEB), de când a făcut standardul avansat de caracteristici de siguranță pe multe dintre modelele sale pentru 2017, cu cinci ani înaintea angajamentului voluntar de către mulți OEM cu Administrația Națională pentru Siguranța Traficului (NHTSA) pentru a-l face standard pe aproape toate vehiculele ușoare. Pentru 2021, Camry este primul model Toyota care include TSS 2.5+, următoarea fază în evoluția sistemelor de siguranță Toyota. Au fost îmbunătățite o serie de funcții care fac parte din Toyota Safety Sense (TSS).

 

Pentru început, sistemul de pre-coliziune cu detectare pietonală (PCS w / PD), oferă multiple îmbunătățiri. Prin îmbunătățirea capacităților sistemului, acum este posibil ca sistemul să ajute la detectarea nu numai a vehiculului din față, ci și a unui biciclist premergător în timpul zilei și chiar al unui pieton antemergator în condiții de lumină scăzută. TSS 2.5+ îmbunătățește, de asemenea, sistemul PCS w / PD cu suport de intersecție. La intersecții, sistemul poate detecta un vehicul sau un pieton care se apropie atunci când efectuează un viraj la stânga și poate furniza alerte audio / vizuale și frânare automată în anumite condiții. Funcțiile PCS suplimentare includ asistența la direcție de urgență, care este proiectată pentru a stabiliza manevrele de direcție de urgență ale șoferului pe banda sa, evitând în același timp un pieton, biciclist sau un vehicul din fața mașinii.

 

 

DRCC include, de asemenea, o caracteristică nouă care permite depășirea mai ușoară a vehiculelor mai lente. Dacă se deplasează în spatele unui vehicul care circulă mai lent decât viteza prestabilită, odată ce șoferul activează semnalul de direcție, sistemul va oferi o creștere inițială a accelerației în pregătirea schimbării benzilor; urmând ca după schimbarea benzilor, vehiculul sa continue accelerația până când va atinge viteza de conducere prestabilită.  

 

Lane Departure Alert este conceput pentru a ajuta notificarea șoferului prin vibrații ale volanului sau alerte sonore dacă simte că vehiculul părăsește banda fără a activa schimbătorul de direcție. Când DRCC este setat și angajat, Lane Tracing Assist (LTA) este conceput pentru a ajuta șoferul oferind o ușoară forță de direcție pentru a ajuta centrul vehiculului sa ajungă pe banda sa folosind marcaje vizibile ale benzii sau un vehicul antemergator. 

 

Camry All Drive, o tracțiune integrală mai inteligentă

 

Opțiunea de tracțiune integrală pe care Toyota a lansat-o ​​Pentru Camry  2020 este proiectată să reprezinte aproximativ 15 la sută din vânzările din 2021 ale Camry. Sistemul AWD Dynamic Torque Control dezvoltat de Toyota este disponibil ca o opțiune autonomă pentru clasele LE, XLE, SE, SE Nightshade și XSE. În special, Camry AWD este un model exclusiv din America de Nord dezvoltat în Statele Unite și asamblat exclusiv la Toyota Motor Manufactureing Kentucky. Camry AWD utilizează un motor de patru cilindri dinamic Force de înaltă eficiență de 2,5 litri, echipat cu o transmisie automată Direct-Shift cu opt trepte.  

 

Atunci când nu este necesar AWD, cuplajul controlat electromagnetic pe osia de acționare din spate poate decupla arborele elicei pentru a da prioritate eficienței combustibilului. AWD este proiectat pentru a se reangaja într-o clipă când este nevoie.

 

 

Adăugarea de AWD nu afectează spațiul pentru pasageri, camera cu portbagaj, confortul de mers, liniștea cabinei sau agilitatea vehiculului. În interior, mașina are aceeași înălțime a punctului șoldului spate ca și Camry Hybrid. 

  

Transformarea la AWD adaugă doar 165 lbs. în raport cu versiunile FWD. Reglarea suspensiei, roțile și anvelopele care diferențiază clasele modelului Camry sunt preluate versiunilor AWD. Acest lucru înseamnă, de exemplu, clasa Camry XSE are aceeași suspensie ajustată sport și roți de 19 inch atât în ​​versiunile FWD, cât și în cele AWD. 

 

Toate clasele AWD oferă un pachet opțional pentru vreme rece, care adaugă scaune și oglinzi încălzite în LE; scaune încălzite, oglinzi și volan pe SE; și volanul încălzit pe XLE și XSE, deoarece scaunele și oglinzile încălzite sunt deja standard pentru acele clase. Toate celelalte funcții standard și opționale sunt partajate cu clasele de model Camry FWD. Pentru anul 2021, pachetul pentru vreme rece va constitui un opțional autonom și pentru clasele FWD și hibride. 

 

Camry TRD: Rafinament pe drum 

 

Inițial, identificatorul „TRD” pentru Toyota Racing Development s-a văzut doar pe camioanele și SUV-urile din Toyota Racing, tot mai extinse. Cu toate acestea, TRD a fost profund implicat în toate fațetele motorului Toyota de mai bine de 40 de ani, cu o salba de trofee de victorii în raliu, cursa rutieră IMSA® GTO și GTP®, cursele NASCAR® și NHRA® Funny Car.  

 

Platforma sofisticată, de înaltă rezistență TNGA-K, care stă la baza lui Camry, a fost ca o invitație deschisă pentru TRD pentru a revigora performanța sedanului. Rezultatul a fost primul model de performanță Camry TRD pentru anul 2020, iar acest tampon de drum continuă pentru 2021 cu caracteristici standard modernizate. 

 

Camry TRD este echipat exclusiv cu un motor DOHC de 3,5 litri V-6 injectat direct, 301 cai putere, echipat cu transmisie automată Direct-Shift cu opt trepte, cu mod sport și schimbătoare cu paletă. Un sistem de evacuare dublă, adaptat, în mod special la TRD, completează aspectul TRD la Camry.

 

În cabină, tratamentul TRD se remarcă prin scaune fațetă, tapetate Black Sport SofTex®, cu accente roșii și tetiere brodate TRD cu cusături roșii. Volanul învelit in piele are și cusături roșii, chiar și centurile de siguranță sunt roșii. Un buton schimbător cu logo TRD în relief, alături de podele TRD unice și covorașe, și un contor TRD unic, cu accente sunt alte prezente inedite în cabina TRD Camry. 

 

Inginerii TRD au dezvoltat caracteristicile dinamice speciale ale acestei Camry, prin testări ample la Toyota Arizona Proving Ground, TMC Higashi-Fuji Proving Ground (Japonia) și MotorSport Ranch (Texas). 

 

Suspensia reglată cu TRD scade Camry cu 0,6 inci pentru un centru de greutate redus și o poziție mai agresivă. Arcurile și riglele mai rigide cresc rigiditatea ruloului cu 44% în față și 67% în spate. Un set unic de amortizoare TRD, jante din aliaj negru mat de 19 x 8,5 inci și anvelope de vară Bridgestone Potenza 235 / 40R19 opționale completează un pachet de șasiu care îmbunătățește controlul mașinii, manevrabilitatea și precizia direcției.  

 

Camry a fost apreciată de multă vreme pentru liniștea interioara în clasa sa, iar modelul de generație curentă s-a îmbunătățit prin încorporarea contramăsurilor de zgomot, vibrație și asprimă (NVH) găsite anterior exclusiv pe modelele de lux. Izolarea extinsă a sunetului include materiale de amortizare a spumei sau a vibrațiilor în întregul vehicul, împreună cu o mată de amortizor mai groasă pe întreaga secțiune a firewallului. Un strat special de amortizare a vibrațiilor este aplicat pe o suprafață mai largă a pardoselii, iar materialul care izolează zgomotul cuprinde mai multă suprafață de sub capăt. 

 

Camry transmite informația șoferului prin intermediul a trei afișaje disponibile. Nou pentru 2021, un ecran plutitor central de 7 sau 9 inch cu ecran tactil, precum cel al noii generații Toyota RAV4, combină audio și navigație. Funcțiile personalizabile și pictogramele inteligente ale ecranului tactil asemănător unui telefon asigură o operare familiară și convenabilă. 

 

Pentru o funcționalitate și mai mare, Camry oferă, de asemenea, un afișaj multi-informație disponibil de 7 inci în cadrul grupului de instrumente. Disponibil pe XLE și XSE, un ecran Head-Up (HUD) color de 10 inci proiectează informații vitale, inclusiv viteza și direcțiile de navigație rotative, pe porțiunea inferioară a parbrizului. 

 

Interiorul Camry îmbină funcționalitatea, stilul elegant și măiestria impecabilă. Designul tabloului de bord oferă șoferului o senzație de cabină sportivă, în condițiile în care atât șoferul, cât și pasagerul din față au o vizibilitate extinsă. 

 

Suprafețele din toată cabina folosesc materiale premium soft-touch. Noua garnitură interioară pentru 2021 în toate clasele conferă un aspect sofisticat, de înaltă tehnologie, cu linie închisă liniară, incrustare din lemn sau metal modelat, în funcție de clasa modelului. 

 

Confortul scaunelor pe distanțe lungi, un semn distinctiv al Camry, a fost combinat cu designul scaunului cu șuruburi pentru 2021. Cusături deosebite pe suprafețele scaunelor din față și din spate, un exemplu al nivelului ridicat de măiestrie, se găsește în întregul vehicul. Nou pentru anul 2021, clasa XLE prezintă un model de scaun cu spice texturat cu aspect luxos. Scaunele frontale ventilate sunt disponibile pe XLE și XSE.  

 

Opțiunile de culori interioare, în funcție de culoarea exterioară, includ Cenușiul, Macadamia sau Negrul. Clasa XSE orientată către sport oferă și un interior exclusiv Cockpit Red pentru o notă de aromă exotică a mașinii sport.  

 

Putere ridicată, eficiență ridicată, cost redus de operare 

 

Camry 2021 oferă o gamă largă de trei propulsoare: 2,5 litri Dynamic Force cu patru cilindri, 3,5 litri V-6 și Sistemul hibrid Toyota (THS II) de generație viitoare. Motorul Dynamic Force de 2,5 litri este un grup propulsor puternic, dar lin, producând un impresionant 203 CP la 6.600 rpm și 184 lb.-ft. cuplu de vârf la 5.000 rpm (206 CP și 186 lb.-ft. pentru clasa XSE, care utilizează o evacuare cu dublă ieșire). Majoritatea claselor AWD au 202 CP, în timp ce clasa Camry XSE AWD are 205 CP cu dublă evacuare.  

Motorul cu patru cilindri Camry folosește un raport de compresie foarte ridicat (13: 1) și este plin de cele mai avansate tehnologii Toyota, inclusiv Dual VVT-i cu VVT-iE (sistem inteligent cu variabilă a valvei cu motor electric). Un sistem de răcire variabil, o pompă de ulei variabilă și un sistem de recirculare cu gaz de evacuare răcit (EGR) contribuie la eficiența termică ridicată a motorului și la economia de combustibil remarcabilă.  

 

Performanță autentică V-6 la un nivel ridicat

 

Toyota Camry 2021 este unul dintre puținele sedanuri medii care încă mai oferă un motor V-6, iar acesta este o bijuterie. Motorul DOHC de 24 de litri, cu 24 de valve, este echipat cu sistemul de injecție directă D-4S, împreună cu un sistem de temporizare cu ventil variabil VVT-iW (Variable Valve Timing-intelligent Wide) cu VVT-i pe eșapament. Sistemul VVT-iW poate trece motorul în ciclul Atkinson, ceea ce reduce pierderile de pompare prin închiderea întârziată a supapelor de admisie. 

 

Puterea este excepțională, cu 301 cai putere la  6.600 rpm și 267 lb.-ft. cuplu de vârf la 4.700 rpm. 

 

Direct Shift automat cu 8 viteze

 

În toate clasele pe combustibil Camry, atât motorul de 2,5 litri, cât și cel V-6 de 3,5 litri sunt echipate cu transmisia automată Direct Shift cu opt trepte care oferă o schimbare rapidă satisfăcătoare, dar totodată netedă, pentru a oferi un amestec exemplar de performanță și perfecțiune. Logica de control optimizează potrivirea precisă a cuplului motorului pe rotații descendente pentru tranziții mai ușoare. 

 

Toyota Hybrid System

 

Propulsia Camry Hybrid este cea mai eficientă și puternică oferită de la debutul Hybrid pentru modelul anului 2007. Sistemul hibrid super-eficient Toyota (THS II) combină puterea motorului cu patru cilindri dinamic Force de 2,5 litri și eficacitatea unui motor electric (MG1). Asta, în timp ce utilizați acel motor și un al doilea motor (MG2) pentru încărcarea bateriei hibride. În varianta Hybrid, motorul pe combustibil are un raport de compresie și mai mare de 14: 1 și este reglat pentru a produce 176 CP și 163 lb.-ft. de cuplu. Împerecheat cu motorul electric de 118 CP, puterea totală netă a sistemului hibrid este de 208 CP. 

 

Sistemul hibrid oferă însă performanța Camry Hybrid similară cu versiunea cu patru cilindri pe combustibil. Tehnologia Shiftmatic secvențială permite șoferului să „schimbe” transmisia cu variație continuă (ECVT) controlată electronic. Imită o transmisie automată cu 6 trepte cu schimbare rapidă prin comutatoare cu paletă (la clasele SE și XSE) sau cu pârghia de schimbare montată pe consolă.  

 

Pachetul de baterii hibrid Lithium-ion (Li-ion) este instalat sub scaunul din spate și nu reduce spațiul rezervat pasagerilor sau capacitatea portbagajului. Poziția bateriei contribuie, de asemenea, la un centru de greutate mai mic. Alături de modurile tradiționale ale sistemului de acționare NORMAL, ECO și EV Camry Hybrid, un mod SPORT permite creșterea puterii din sistemul hibrid pentru un răspuns de accelerație îmbunătățit în raport cu apăsarea pedalei de accelerație. 

Funcția inteligentă Auto Glide Control (AGC) ajută la creșterea eficienței combustibilului prin calcularea logicii eficiente a costurilor. AGC poate fi activat numai atunci când vehiculul este acționat în modul de acționare ECO. Când este activat, AGC limitează pierderea vitezei vehiculului prin frânarea motorului, acționând mai degrabă ca o treaptă de viteză neutră pentru a permite o  "coastă" mai lungă. Un indicator  AGC se aprinde pe afișajul cu mai multe informații atunci când AGC este în funcțiune pentru a avertiza șoferul de frânarea redusă a motorului. 

 

Toyota Audio

 

Sistemul de bază Toyota Audio pentru anul 2021 câștigă un display de 7-inci nou, cu aspect ușor de utilizat. Sistemul este compatibil cu Android Auto ™, Apple CarPlay® și Amazon Alexa®. Sistemul complet include AM / FM, SiriusXM® cu perioada de încercare de 3 luni All-Access, Siri® Eyes Free, capacitate telefonică hands-free, plus recunoaștere vocală avansată și streaming de muzică prin tehnologie wireless Bluetooth®.  

 

Clasele superioare au in dotare Toyota Audio Plus cu un nou display de  9-inci cu ecran tactil. Toate sistemele audio au teste Connected Services, care includ Safety Connect (încercare de un an). Majoritatea notelor adaugă Service Connect (10 ani de încercare) și Remote Connect (încercare de un an). În plus, WiFi Connect (proces de 3 luni până la 2 GB), permite conectarea a până la cinci dispozitive mobile folosind 4G LTE.

 

Audio Plus este, de asemenea, oferit cu un audio premium JBL® de 800 watt, cu 9 difuzoare, care include un subwoofer. Sistemul JBL face parte, de asemenea, din topul audio premium disponibil cu navigare dinamică, care oferă actualizări și include o perioadă de încercare de 3 ani.

 

Remote Connect oferă posibilitatea de pornire la distanță și deblocare a ușilor, notificări privind starea vehiculului s.a.m.d. Service Connect disponibil vă poate furniza informații actualizate despre vehicul cu privire la nivelul combustibilului, alerte de întreținere și multe altele.

 

Siguranța stelelor

 

Toate modelele Camry 2021 au 10 airbag-uri în dotarea standard și sistemul de siguranță Star Toyota, care include controlul îmbunătățit al stabilității vehiculului, controlul tracțiunii, distribuția electronică a forței de frânare, asistența la frânare, sistemul de frânare antibloc și tehnologia de oprire inteligentă. 

 

Garanție limitată și ToyotaCare

 

Garanția de bază a vehiculului nou, de 36 de luni / 36.000 de mile de la Toyota, se aplică tuturor componentelor, cu excepția articolelor de uzură și întreținere normale. Garanțiile suplimentare de 60 de luni acoperă pragul de 60.000 de mile și coroziunea fără nicio limitare de kilometri. La clasele Camry Hybrid, toate componentele HV sunt acoperite de garanția sistemului hibrid timp de 8 ani / 100.000 mile. În plus, garanția bateriei hibride este acum de 10 ani sau 150.000 de mile, după caz. Camry vine, de asemenea, la standard cu ToyotaCare, un plan care acoperă întreținerea normală programată din fabrică timp de doi ani sau 25.000 de mile, după caz și asistență rutieră 24 de ore timp de doi ani, kilometraj nelimitat.

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz