Dacia Stand   2020 Brussels Motorshow Copy 1200x650

 


* O poveste unică în industria auto;
* 6,4 milioane de vehicule vândute în Europa incepand cu anul 2005;
* Cota de piață de 3,8% în 2019 în Europa;
* Pentru a-și sărbători prezența în Europa, Dacia lansează o serie limitată aniversară.

 

Boulogne-Billancourt: De la un model unic la o gamă cuprinzătoare și diversificată, cu 6,5 milioane de clienți, Dacia a transformat sectorul auto din anul 2005 si până în zilele noastre. Ne uităm în urmă, la 15 ani de o adevărată poveste de succes, de la lansarea Loganului în Europa până la mașina de prezentarea 100% electric Dacia Spring.

 Dacia Stand 2019 Geneva Motorshow copy 1200x800

Nașterea unui model revoluționar la prețuri accesibile

 

Înființată în 1966 în România, producătorul auto Dacia a fost întotdeauna legată de Renault: primul său model, disponibil doar pe piața locală, a fost Renault 8, reîncadrat ca Dacia 1100 și asamblat folosind piese fabricate în Franța.

 

În 1999, Groupe Renault a achiziționat producătorul român cu o viziune clară: să dezvolte expertiza Dacia și situația geografică pentru a comercializa cele mai ieftine berline de pe piața din Europa de Est, care se afla atunci în mijlocul reconstrucției. 

 

Pentru prima dată în industria auto, proiectarea a fost finalizată cu un cost țintă prin aplicarea metodei „design to cost”. Inovatoare la acea vreme, această metodă a transformat logica designului tradițional: fără a compromite fiabilitatea și siguranța, optimizarea costurilor a devenit un imperativ în fiecare etapă a proiectării vehiculului. De la început si până la sfârșit, prețul final de vânzare a fost luat în considerare la fiecare constrângere tehnică. În cadrul acestei strategii, utilizarea pieselor și tehnologiilor Groupe Renault dovedite și amortizate a reprezentat un atuu considerabil. De la proiectare la concepție și apoi la producție, echipele proiectului Dacia funcționează ca un start-up: de la zero și cu un buget restrâns!

 2020 Anniversary Special series Dacia 15 years copy 1200x800

Dezvăluit în 2004, Logan și-a păstrat toate promisiunile: un raport de dimensiuni record la spațiu și echipament esențial la un preț de vânzare imbatabil. Dacia Logan a revoluționat piața auto, cu un nou preț de achiziție comparabil cu cel al unei mașini second-hand: totul a fost atât de reușit încât a fost comercializat în toată Europa începând cu 2005. Dacia a devenit etalonul pentru un nou mod de a utiliza mașini. Model iconic, Dacia Logan este comercializată si astăzi, cu vânzări cumulate - din 2004- în volum total de 1,8 milioane de unități.

 

Un trio câștigător

 

Pe fondul succesului Loganului, Dacia și-a extins gama în 2008 cu Sandero și versiunea SUV Sandero Stepway. Combinând aspectul compact cu un interior spațios, aceasta berlina este suficient de versatile pentru a face față tuturor provocărilor.

 2020 Anniversary Special series Dacia 15 years 2 copy 1200x8001

O nouă revoluție a început în 2010 odată cu lansarea Dacia Duster. Acest model, acum cel mai bine vândut, a făcut ca segmentul SUV- până la acea data să fie format doar din topul modelelor--sa fie mult mai accesibil.
Datorita valorilor pe care Dacia și le-a format- spațiu record, simplitate, robustete și un preț imbatabil -  ambele noi modele reprezinta un succes comercial.

 

Sandero (inclusiv Sandero Stepway) este mașina cu cele mai mari vânzări private din 2018 și totalizează 2,1 milioane de unități vândute din momentul lansarii. Altfel, din anul 2010 s-au vândut 1,6 milioane de modele Dacia Duster.

 

Dacia continuă să răspundă nevoilor esențiale ale clienților săi cu mașini simple, fiabile și robuste, fără niciun excess. Dacia si-a extins gama cu Logan MCV (tip vagon) în 2007, apoi Lodgy (MPV) și Dokker (MPV și autoutilitara) în 2012.

 

Datorită entuziasmului clienților săi, brandul se bucură de o comunitate activă de clienți. Dacia este acum al cincilea brand în ceea ce privește vânzările private în Europa. Acesta este un drum parcurs!

 2020 Anniversary Special series Dacia 15 years 1 copy 5774x35891 copy 1200x800

Astăzi, Dacia surprinde cu o ediție aniversară într-o nouă nuanță de Iron Blue, care poartă numărul 15! Această serie crossover este disponibilă în toate țările în care marca este comercializată, începând de la 13.390 €, inclusiv taxe (Sandero TCe 90). 

 

Dacia ofera esențialul zilei de maine

 

Așteptările clienților, precum și modul în care folosim mașinile se schimbă continuu. Dacia este un brand modern care se muleaza pe doleantele clienților și este conștient de provocările pe care le prezintă mobilitatea viitorului. Răspunzând provocărilor de mediu, Dacia este singurul producător care oferă modele cu combustibil dublu (benzină / GPL) pe întreaga sa gamă de vehicule private.

 2020 Dacia SPRING show car copy 1200x800

Având la bază 10 ani de expertiză Groupe Renault, următoarea revoluție Dacia va implica vehicule electrice accesibile. În martie 2020, brandul a prezentat masina electrică Spring, primul său model complet electric. Mai mult, va fi primul autovehiculul de oraș care va purta semnătura Dacia! Un vehicul cu 5 uși cu 4 locuri reale și o autonomie de aproape 200 km. Dacia Spring este o dovadă că Dacia poate promite și o mobilitate durabilă accesibilă tuturor și rămâne fidelă valorilor sale îndrăznețe.

 

Dacia a fost un game-changer în industria auto în ultimii 15 ani, dar activitatea sa revoluționară este departe de a se termina!

 

(Photo Copyright: © OLIVIER MARTIN-GAMBIER & © AMOS FRICKE & © GROUPE RENAULT COMMUNICATION/ALL RIGHTS Reserved)

Banner sus5
Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz