Mașina care a schimbat o industrie: Toyota marchează 20 de ani de Prius cu o ediție specială aniversară

* 2.020 de masini oferite la editia "Prius 2020" 
* Mai mult de 1,9 milioane de modele Prius vândute în SUA din anul 2000
* Două culori și opțiuni multiple la editia "Prius 2020"
* Noul Toyota Safety Sense 2.0
* Estimare preliminară a producătorului la consum: 52 MPG combinat
* Unul din 11 modele electrice Toyota pentru 2021
* Toyota va dezvălui două modele hibride cu totul noi, luni, 18 mai, la ora 11:00

PLANO, Texas (11 mai 2020) - În urmă cu douăzeci de ani, cu încărcarea computerului Y2K redusă la punchline-ul anului, tehnologia dintr-un alt colț a făcut un salt mamut ca un sedan mic, neasumător, foarte liniștit rulat în dealerele Toyota din SUA. Toyota Prius din 2001, prima mașină hibridă de producție din lume, sosise și avea să schimbe profund traiectoria evoluției propulsiei auto.

În următoarele două decenii, Toyota va continua să vândă peste 6 milioane de vehicule Prius în întreaga lume și peste 3,6 milioane de modele hibride totale (inclusiv Lexus) în SUA. Vânzările Toyota Prius din SUA au ajuns la 1,9 milioane până în 2019, iar numele modelului a devenit sinonim cu tehnologia hibridă. (Prius original a intrat în producție pentru piața japoneză în 1997.) Toate acestea merită pomenite.

 

Și astfel, Toyota marchează aniversarea specială a modernității Prius, mașina de bază a expansiunii sale hibride globale, oferind ediția "Prius 2020" drept modelul anului 2021. Toyota va oferi 2.020 de unitati la aceasta editie speciala bazata pe XLE bine echipat in Clasa FWD. Disponibilă într-o gamă variată de Supersonic Red sau noua Wind Chill Pearl, ediția 2020 are un aspect deosebit și o caracteristică unica.

 

Modelul ediției 2020 include inserții negre pentru jante din aliaj de 17 inci, componente și faruri negre pentru faruri, piloni B și carcase oglinzi. Unic pentru ediția Prius 2020 sunt o mănușă-cheie / covorașe și covorașe pentru semne „2020”, precum și buton cu schimbător negru și garnituri interioare A-pilon și guri de aer condiționat afumate.

Aspectul de ansamblu este atât sportiv, cât și elegant, cu o simplă atingere de răutate. Însă nu există nimic rău în legătură cu un autoturism evaluat la un MPG / 52 MPG / 52 MPG / 52 MPG 52 combinate preliminar ale producătorului și echipat ca standard cu unul dintre cele mai avansate sisteme de siguranță pentru asistența șoferului.

Nou pentru 2021: Toyota Safety Sense 2.0

Prius, care avea deja standardul Toyota Safety Sense (TSS-P), se îndreaptă către TSS 2.0 mai capabil pentru 2021. Această ultimă versiune a sistemului de siguranță avansat include:

Sistem de pre-coliziune cu detecție de pietoni cu lumină mică
Controlul de croazieră radar dinamic cu rază completă
Detectarea bicicliștilor
Alertă de plecare pe linie
Grinzi înalte automate
Asistență rutieră
Sistemul de pre-coliziune cu detectare pietonală este proiectat pentru a oferi capacitate de frânare automată, în anumite condiții, în cazul în care șoferul nu reacționează la timp în situații de urgență. De asemenea, standardul este monitorul orb, cu alertă de trafic încrucișat și semnalizare inteligentă, cu asistență de parcare inteligentă.

Tot pentru anul 2021, toate Prius Limited adaugă compatibilitatea Android Auto. (Compatibilitatea Apple CarPlay era deja standardă pentru modelele Prius 2020.)

Misiunea Prius avea dreptate în numele ei; este latină pentru „primul” sau „original” și poate însemna, de asemenea, „a merge înainte”. Acum, uită-te la toți hibrizii care au venit de atunci.

Prius este unul dintre cele 10 modele hibride Toyota și unul dintre cele 11 vehicule electrificate cu Mirai, un vehicul electric cu combustibil hidrogen (FCEV), disponibil pentru 2021. Alții includ primul Corolla Hybrid, Camry Hybrid, RAV4 Hybrid, Avalon Hybrid , Highlander Hybrid, RAV4 Prime și Prius Prime.

Forma progresului

Libertatea sa din 2020 conferă Prius 2021 un plus de distincție pe drum. Inconfundabila siluetă Prius este încă caracteristica de design a mașinii, făcută pentru a înșela vântul cu un coeficient de tracțiune (Cd) de 0,24 ultra-scăzut. Un obturator automat de grilă reduce tracțiunea aerodinamică prin închidere atunci când fluxul de aer către calorifer nu este necesar.

Farurile Bi-LED standard și lămpile combinate cu LED-uri spate nu numai că oferă o lumină mai bună decât halogenele, dar reduc și consumul de energie și oferă o durată de viață mai lungă. Un panou de sticlă cu o lățime completă de sub spoilerul spate ajută la vizibilitate în spate, în timp ce servește ca o caracteristică distinctivă de design Prius.

Fundamentul eficienței Prius este Toyota Hybrid System II. Funcționează la fel ca sistemul hibrid original în Prius din 2001, dar este mai compact, mai puternic și mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil. În Prius, sistemul combină producția unui motor benzină cu ciclu Atkinson cu ciclu de 1,8 litri de înaltă eficiență cu cel cu doi cilindri cu cel al două generatoare de motoare printr-o transmisie continuă (CVT) de tip planetar controlată electronic.

Unitatea avansată de control a puterii este cheia pentru extragerea cea mai mare eficiență din motor. În majoritatea situațiilor, Prius se lansează singur pe baterie și apoi pornește perfect motorul cu gaz și își amestecă ieșirea odată în curs, oprirea atunci când nu este necesară alimentarea sa.

Datorită frecării interne ultra-scăzute și a combustiei eficiente, motorul pe benzină Prius depășește 40% la randament termic. Sistemul de aer condiționat, care utilizează un compresor electric liniștit, funcționează inteligent pentru a maximiza eficiența energetică, modul Smart-flow (S-FLOW) direcționând fluxul de aer numai către ocupanții așezați pentru a economisi energie.

Mai mult spațiu decât unele SUV-uri

Forma Prius super-scăzută este, de asemenea, extrem de practică. Datorită camerei sale generoase de cabină, Prius este evaluat ca mașină medie pentru EPA. Modelele de tractiune fata, inclusiv editia 2020, ofera 50,7 cu. ft. de spațiu marfă cu spătarul spătarului pliat în jos, care este mai mult decât în ​​unele SUV-uri mici.

Clasa Prius XLE pe care se bazează modelul ediției 2020 vine standard cu 17 in. jante din aliaj, Safety Connect; scaunul șoferului încărcat cu 8 căi al SofTex®, încălzit; Volanul telescopic / inclinat SofTex-ornat; Sistem cu cheie inteligentă cu 3 uși cu Push Button Start; intrare iluminată de la distanță, ștergător spate și tavă de încărcare a telefonului wireless Qi care găzduiește telefoane mai mari.

Sistemul standard Toyota Audio include un sistem de 7 in. afișare cu ecran tactil; CD player AM / FM; 6 boxe; Compatibilitatea Apple CarPlay®, Android Auto și Amazon Alexa; jack audio auxiliar, un port USB 2.0 cu conectivitate iPod® și două porturi USB de 2,1 amperi; recunoaștere avansată a vocii; Posibilitatea telefonului handsfree Bluetooth®, acces la cărți telefonice și streaming de muzică; Siri® Eyes Free și un ecran integrat pentru camera de rezervă

Toate modelele Prius împărtășesc interfața familiară a ecranului central, o caracteristică de semnătură în fiecare Prius de la original. 4,2 in. Afișaj dublu multifuncțional color cu ecrane personalizabile include Monitor de energie și indicator de sistem hibrid cu punctaj eco, înregistrare de economii eco, monitorizare Drive, portofel Eco și Eco Diary, plus afișaje pentru controlul climei, sisteme de asistență pentru șofer, conținut de sistem audio și sistemul de navigație.

Prima generație: un salt enorm în eficiența combustibilului

Resusul original Prius a combinat un motor cu gaz de 70 CP și un motor electric de 44 CP. Un al doilea generator de motoare electrice a servit ca starter pentru motorul cu gaz și, de asemenea, a generat electricitate pentru motorul de acționare și bateria de hidrură de nichel-metal (NiMH).

Primul Prius a obținut EPA estimat la 42 de orașe MPG / 41 MPG / 41 MPG combinate. Cifra mai ridicată pentru conducerea orașului reflectă o tracțiune electrică hibridă folosind la maxim bateria și motorul electric în conducerea urbană. Primul Prius a folosit, de asemenea, un sistem de oprire / pornire automată pentru a opri motorul cu gaz la faruri în anumite circumstanțe. Astfel de sisteme au devenit de atunci obișnuite, inclusiv pentru non-hibrizi.

A doua generație: un salt enorm în orice

Ajuns ca model din 2004, Prius a doua generație a sosit a introdus un corp de ridicare cu aspect radical și încăpător, care a stabilit silueta de bază pentru designul Prius. Designul inteligent a dus camera unui sedan mijlociu într-un pachet compact, de asemenea, cu bagaj / cameră generoasă.

Un nou sistem de frână-cu-fir a îmbunătățit regenerarea și senzația de frână. Un nou sistem de climatizare a folosit un compresor electric, care i-a permis să funcționeze fără ca motorul cu gaz să funcționeze. Chiar și odată cu câștigul său de putere și corpul mai mare pentru modelul de a doua generație, economia sa de combustibil combinată a sărit cu 12% la 46 MPG

A treia generație: 50 MPG și o nouă familie

Prius a marcat cea de-a zecea aniversare din Statele Unite ale Americii cu un nou model de generație a treia, obținând mai multă putere și eficiență mai mare în materie de combustibil. Cele 50 de MPG combinate ale sale au reprezentat o etapă nouă. Această generație a adus, de asemenea, noi modele, inclusiv primul Prius Plug-in Hybrid, un nou Prius c compact pentru mai puțin de 20.000 de dolari și un nou Prius v mai mare, cu o cameră crossover și versatilitate. Modelele Prius au început să ofere frânare pre-coliziune și alte tehnologii avansate de siguranță.

A patra generație: mai multe opțiuni, eficiență mai mare

Bazat pe platforma Toyota New Global Architecture-K (TNGA-K), a patra generație Prius este cel mai eficient și mai liniștit din istoria sa. Prius al patrulea gen a introdus hibridul plug-in Prius Prime (PHEV), Prius L ECO și modelul Prius AWD-e cu tracțiune integrală.

Alte două vehicule electrificate care urmează să fie dezvăluite

Toyota va introduce doi hibrizi cu totul noi în cadrul vitrinei de produse noi a Toyota 2020, la linkul de mai jos, 18 mai, la ora 11:00. Dezvăluirea va fi găzduită de Bob Carter, vicepreședintele executiv al vânzărilor Toyota, și Jack Hollis, vicepreședinte al grupului și director general al diviziei Toyota.

Obțineți-vă scaunul pe primul rând aici luni viitoare: https://livestream.com/accounts/1607005/events/9122935

 

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz