Pachetele de putere compacte: Audi RS Q3 și Audi RS Q3 Sportback
Sariți bara laterală
Susanne Mellinghoff
Susanne Mellinghoff
Purtătorul de cuvânt al presei Modelele Audi R- / RS
Tel. +49 152 58811859
 Trimite email
Dacă aveți întrebări despre Audi sau produsele noastre, dar nu sunteți jurnalist, vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți la:

Serviciu clienți

Audi RS Q3 / Audi RS Q3 Sportback
Performanță de excepție: SUV și SUV coupe de la Audi Sport
Silueta asemănătoare cupei: Audi RS Q3 pentru prima dată și ca Sportback
Unitate de cinci cilindri premiată: 2.5 TFSI cu mai multă putere
Audi Sport prezintă noua ediție a RS Q3 (consum combinat de combustibil în l / 100 km *: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mpg)); emisiile de CO2 combinate în g / km *: 203 - 202 (326,7 - 325,1 g / mi)) și cu RS Q3 Sportback (consum combinat de combustibil în l / 100 km *: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mp)); emisiile de CO2 combinate în g / km *: 204 - 202 (328,3 - 325,1 g / mi )) extinde gama de produse pentru a include un model cu totul nou. Cele două compact-uri sport oferă performanță deosebită, design atletic și capacitate maximă de utilizare zilnică. Acestea vor fi disponibile la dealerii din Germania și din alte țări europene până la sfârșitul anului 2019. Prețurile pentru SUV-uri de înaltă performanță încep de la 63.500 de euro. SUV coupe pornește de la 65.000 de euro.

* Informații privind consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și clase de eficiență în domenii, în funcție de anvelopele și jantele din jante utilizate
** Valorile colective ale consumului de combustibil ale tuturor modelelor numite și disponibile pe piața germană pot fi găsite în lista furnizată la sfârșitul acestui MediaInfo.

 

„Primul Audi RS Q3 ** și-a stabilit propriul segment. Ne propunem să continuăm această poveste de succes cu noua generație a SUV-ului compact de înaltă performanță ”, spune Oliver Hoffmann, director general al Audi Sport GmbH. „Cu oferta noului Audi RS Q3 Sportback **, un crossover cu SUV cupe progresiv, suntem trendsetter și profităm la maxim de potențialul de creștere fenomenal pentru Audi Sport."

Athletic: exteriorul
Audi RS Q3 ** și Audi RS Q3 Sportback ** sunt sinonime cu puterea și performanțele deosebite. Virtutile care se reflectă și în design. Singleframe-ul, care nu are un contrast contrastant în culori în SUV-ul compact creează o impresie și mai accentuată. Grătarul negru lucios cu structură tridimensională din fagure este adâncit și direct în bara de protecție RS, cu orificiile sale mari de aer. Lama uimitoare în formă de bumerang din bara de protecție este proiectată exclusiv pentru RS Q3 **. Genele RS sunt, de asemenea, evidente în fante plate de deasupra grilei radiatorului Singleframe.

Având linia sa de acoperiș înclinată în jos, cum ar fi cupe, RS Q3 Sportback ** este cu o înălțime de 1.557 de milimetri (1,8 in) mai mică decât RS Q3 **. Linia de umăr în creștere de pe Sportback este așezată mai jos decât pe modelul sora, coborând centrul optic al corpului de greutate. Ca atare, corpul pare și mai muscular și roțile mai mari. Ambele mașini sport de înaltă performanță Audi Sport își subliniază aspirația de performanță cu mușchii pronunțați peste arcadele roților, care au fost evazate cu 10 milimetri (0,4 in).

Designul din spate pare de asemenea foarte puternic. Cu luneta din spate joasă și spoilerul cu marginea acoperișului, cu buza spoilerului specific RS, în negru lucios, RS Q3 Sportback ** apare chiar mai larg decât modelul surorii sale. Linia de acoperiș înclinat joasă culminează cu stâlpi în formă de D puternici, înclinați. Spoilerul cu margini lungi de acoperiș RS-3 ** subliniază tracțiunea avansată pronunțată a SUV-ului de înaltă performanță și asigură forța de muncă îmbunătățită. Noua generație a modelului RS Q3 ** vine pentru prima dată cu un sistem de evacuare RS cu două ramuri, cu capse mari ovale pe ambele părți și borduri de culoare cromată. Acest sistem de evacuare se află într-un bara de protecție specifică RS, cu difuzor spate și lame orizontale în negru lucios. Lamele sunt disponibile în aluminiu mat ca opțiune.

SUV-urile de înaltă performanță vin standard cu farurile LED. Farurile cu LED-uri matriciale cu indicatori dinamici și adâncuri întunecate specifice RS sunt disponibile ca opțiune. Luminile din spate sunt dotate și cu tehnologie LED.

Remarcabil: unitatea
În cadrul familiei Audi Q3, RS Q3 (consum combinat de combustibil în l / 100 km *: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mp)); emisiile de CO2 combinate în g / km *: 203 - 202 (326,7 - 325,1 g / mi ) și RS Q3 Sportback (consum combinat de combustibil în l / 100 km *: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mp); emisiile de CO2 combinate în g / km *: 204 - 202 (328,3 - 325,1 g / mi)) sunt flagship-uri sportive. Cifrele de performanță ale motoarelor compacte sunt convingătoare: cinci cilindri, 294 kW (400 CP) de putere, 480 Nm (354,0 lb-ft) de cuplu, quattro tracțiune integrală. Motorul cu cinci cilindri este un Anul trecut, Audi Sport a primit căutarea „International Engine of the Year Award” pentru motorul 2.5 TFSI pentru a noua oară consecutiv.

Motorul multi-premiat cu cinci cilindri obține o creștere bună a puterii de 17% la o deplasare neschimbată de 2.480 cmc. Cuplul maxim al motorului este disponibil pe o gamă foarte mare de rotație între 1.950 și 5.850 rpm. RS Q3 ** și RS Q3 Sportback ** sprint de la zero la 100 km / h (62,1 mph) în doar 4,5 secunde. Viteza maximă este reglată la 250 km / h (155,3 mph) sau opțional 280 km / h (174,0 mph).

Cu o lungime mai mică de 50 de centimetri (19,7 in), motorul 2,5 TFSI este extrem de compact și este mai ușor cu 26 kg (57,3 lb) decât modelul anterior. Carcasa sa este fabricată din aluminiu, care economisește singur 18 kg (39,7 lb). Măsurile elaborate reduc frecarea internă, crescând totodată puterea de energie. Garniturile cilindrilor sunt acoperite cu plasmă; rulmenții principali ai arborelui cotit au un diametru de șase milimetri (0,2 in) mai mic. Arborele cotit este plictisit de gol și, prin urmare, este mai ușor cu 1 kg (2,2 lb), în timp ce pistoanele din aluminiu au canale integrate pentru răcirea cu ulei. În faza scurtă de încălzire după pornirea la rece, pompa de apă comutabilă nu circulă lichidul de răcire în chiulasă - motorul 2,5 TFSI atinge astfel temperatura de funcționare mai rapid. Aceasta scade coeficientul de frecare și reduce consumul de combustibil.

1-2-4-5-3 - arderea alternează între buteliile adiacente și cele aflate departe unul de altul. Secvența de tragere particulară și numărul impar de cilindri fac un ritm foarte special și un sunet unic al motorului. Sistemul de evacuare RS cu două ramuri evidențiază sunetul caracteristic al secvenței de ardere cu cinci cilindri. Sistemul de evacuare sport RS disponibil în mod opțional, cu garnituri de bandă neagră, accentuează și mai mult sunetul inconfundabil.

Puterea de la motorul cu cinci cilindri curge printr-un S tronic cu șapte trepte până la tracțiunea integrală integrală quattro, care distribuie puterea după cum este necesar între osii printr-un ambreiaj cu mai multe plăci. Controlul cuplului selectiv al roții oferă o manevrabilitate sigură și agilă.

Sistemul de manevrare dinamic selectat de unitatea Audi influențează unitatea quattro și alte componente, cum ar fi direcția, suspensia, S tronic, caracteristicile motorului și sunetul. În funcție de varianta de echipament selectată, există o selecție de cinci sau șase moduri: confort, auto, dinamică, eficiență și individuale sau, ca alternativă la modul individual, cele două noi moduri RS RS1 și RS2. Prin intermediul MMI, șoferul poate ajusta și salva cele două moduri RS individual. Simpla apăsare a noului buton de volan „RS MODE” oferă acces rapid la cele două noi moduri și permite șoferului să comute între moduri.

În mod constant sportiv: suspensia
Suspensia standard RS sport scade corpul cu 10 milimetri (0,4 in) comparativ cu Audi Q3 și Q3 Sportback. Reglarea sa constantă sportivă satisface cerințele de bază pentru manipularea excepțională a celor două piese sport. Direcția progresivă ajustată în RS transmite, de asemenea, un contact strâns cu drumul chiar și pe coturi rapide.

La puntea din față, cu designul său MacPherson, care conține bare de dorințe inferioare, lățimea șinei este de 1.590 milimetri (5.22 ft). În partea din spate, designul cu patru legături asigură o lățime de șină de 1.583 de milimetri (5.19 ft). Pentru prima dată pe un SUV compact de înaltă performanță, Audi Sport oferă jante de 21 inch în diverse modele de jante. În spatele roților standard de 20 inch sau opționale 21 inch, noul sistem de frânare din oțel RS cu șase pistoane funcționează cu discuri ventilate și perforate de 375 milimetri (14,8 in) (față) și 310 milimetri (12,2 inci) (spate, nu perforat). Etrierile de frână sunt vopsite în negru ca standard și sunt disponibile în roșu ca opțiune. Suporturile de frână ale frânelor ceramice RS, opționale, sunt disponibile în mod opțional în gri, roșu sau albastru. În față, puterea de frânare este generată de etrierile monobloc din aluminiu nou dezvoltate și de discurile de frână ceramice, care au un diametru de 380 de milimetri (15,0 in). În spate, etrierile plutitoare și discurile de oțel cu un diametru de 310 mm (12,2 in) asigură decelerația necesară.

Ca opțiune, noile RS Q3 ** și RS Q3 Sportback ** sunt disponibile cu suspensia sport RS plus cu Dynamic Chassis Control (DCC). Aici, o supapă proporțională acționată electric reglează fluxul de ulei în pistoanele amortizoare. Sistemul de manevrare dinamic selectat Audi drive influențează, de asemenea, suspensia opțională sport RS plus controlul amortizorului, în care senzorii măsoară mișcările corpului vehiculului. Amortizoarele cu reglaj RS sunt apoi ajustate în funcție de condițiile de suprafață a drumului și situația de conducere. Suspensia asigură forța de amortizare optimă pentru fiecare amortizor în milisecunde - scăzută pentru denivelări dure; înalt pentru a fixa corpul în timpul virajului rapid sau la frânare. Avansul este dinamica de conducere îmbunătățită, stabilitatea precisă și manevrabilitatea agilă, cuplat cu un confort și mai mare.

Orientat către șofer: interiorul
Designul sportiv al exteriorului are ecou în interiorul mașinii. Accentul pe liniile orizontale transmite un sentiment generos de spațiu. Unitatea de control a aerului condiționat, consola centrală și afișajul tactil MMI sunt înclinate spre șofer cu zece grade - întregul cockpit este foarte proiectat, având în vedere șoferul. Motorul poate fi pornit folosind butonul opțional de pornire cu inelul roșu.

Arhitectura tabloului de bord cu cabina virtuală Audi în designul RS se armonizează perfect cu conceptul de operare. Ecranul tactil MMI, cu sloturile sale cu aspect de sticlă negru cu luciu înalt, în mod perfect ca un alt element central. Ca o opțiune, șoferul poate alege cabina virtuală Audi mai mare, plus cu afișaj de lumină de schimb, care solicită șoferului să se ridice la viteza maximă a motorului. Afișele speciale RS în cabina virtuală Audi plus oferă, de asemenea, informații cu privire la presiunea, cuplul, puterea de putere, durata turului, forțele g și măsurările de accelerație.

Scaunele sport din piele neagră / Alcantara cu gofră RS exprimă caracterul atletic al RS Q3 ** și RS Q3 Sportback **. Scaunele sport RS din piele fină Nappa, cu model de fagure specific RS și tetiere integrate sunt disponibile pentru prima dată în familia Q3. Cusăturile lor contrastante vin standard în negru lucios și, opțional, în roșu sau albastru. Când selectați unul dintre cele două pachete de design RS în roșu sau albastru, evidențiați pe marginea volanului, curelele, covorașele și maneta de schimbare sunt colorate în timp ce volanul și maneta selectorului vin în Alcantara. Cu pachetele extinse de design RS, panourile și cotierele ușilor sunt decupate în roșu sau albastru Alcantara. Inlay-urile din aluminiu Race, antracit, opțional în finisaj pian, negru sau carbon, rotunjesc interiorul sportiv. Pentru prima dată, interiorul poate fi, de asemenea, finisat complet în negru.

Iluminatul de intrare cu proiecție Audi Sport în uși întâmpină șoferul și pasagerul din față. Logo-urile RS împodobesc interiorul volanului și bordurile iluminate ale pervazului ușii frontale. Volanul din piele sport RS, aplatizat în partea de jos, inclusiv paletele schimbătoare nou proiectate vine cu butoane multifuncționale care permit șoferului să controleze cele două moduri RS opționale în sistemul de manevrare dinamic selectat de unitatea Audi. Ecranele specifice RS se deschid automat în cockpitul virtual Audi plus.

Generos: concept de spațiu și echipament
Noile RS Q3 ** și RS Q3 Sportback ** sunt concepute ca modele cu cinci locuri complet dezvoltate și oferă, de asemenea, o utilizare maximă zilnică pentru toată sportivitatea lor. Scaunele din spate pot fi deplasate în față la standard cu 150 de milimetri (5,9 in) în RS Q3 ** sau 130 milimetri (5.1 in) în RS Q3 Sportback **; spătarele lor divizate cu trei căi pot fi înclinate în șapte etape. Portbagajul conține 530 litri (18,7 cu ft), cu spătarurile pliate în jos, cifra se ridică la 1.525 litri (53.9 cu ft) (Sportback: 1.400 litri).

Opt culori pentru vopsea sunt disponibile pentru noile RS Q3 ** și RS Q3 Sportback **, incluzând culorile specifice RS-ului Kyalami verde și griul Nardo. Finisajele de vopsea personalizate sunt disponibile de la Audi exclusiv. Pachetul standard de stil negru lucios adaugă evidențe la lamele din bara de protecție din față și din spate, garniturile ferestrelor, șinele de acoperiș (doar RS Q3 **) și pe insertul din pragurile laterale. De asemenea, clientul poate comanda aceste articole în aspect de aluminiu ca o opțiune. În combinație cu pachetul de stil negru lucios, inelele Audi și siglele RS vin în negru pe față și pe spate.

RS Q3 ** și RS Q3 Sportback ** pot fi comandate începând cu luna octombrie 2019 și vor fi scoase la vânzare la dealeri din Germania și alte țări europene până la sfârșitul anului 2019. Prețurile pentru SUV-uri de înaltă performanță încep de la 63.500 de euro. SUV coupe pornește de la 65.000 de euro.

 

Consumul de combustibil al modelelor enumerate
(Informații privind consumul de combustibil și emisiile de CO2, precum și clase de eficiență în domenii, în funcție de anvelopele și jantele din jante utilizate)

Audi RS Q3
Consumul de combustibil combinat în l / 100 km: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mpg american); Emisii de CO2 combinate în g / km: 203 - 202 (326,7 - 325,1 g / mi)

Audi RS Q3 Sportback
Consumul de combustibil combinat în l / 100 km: 8,9 - 8,8 (26,4 - 26,7 mpg american); Emisii de CO2 combinate în g / km: 204 - 202 (328,3 - 325,1 g / mi)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz