Audi AI: TRAIL quattro
* Conducere fără emisii în aer liber minunat
* Patru motoare electrice și o tracțiune quattro
* Aicon și prieteni: Audi aduce toate cele patru vehicule vizionare la Salonul Auto International de la Frankfurt IAA 2019


Audi își completează cvartetul de vehicule vizionare și este prezent la IAA 2019 pentru a prezenta un off-roader electric pentru viitorul transportului rutier: Audi AI: TRAIL quattro, un concept cuprinzător pentru mobilitatea durabilă în afara strazii. Toate cele patru vehicule de uz vizionar - Audi Aicon, AI: ME, AI: RACE și AI: TRAIL sunt expuse la standul Audi din Sala 3 pe întreaga durata a IAA 2019.

 

Audi AI cu patru locuri "TRAIL quattro" combină capacitatea de conducere automată cu veleitati superbe de off-road. Geamul care înconjoară cabina se extinde până la nivelul solului, oferind o vizibilitate complet, inegalabilă. Capacitatea amplă a bateriei asigură o autonomie suficientă, chiar și pentru deplasarile situate departe de rețelele dense de stații de încărcare.

 

Numele masini evocă ideea explorării naturii. Acesta este motivul pentru care nu există ecrane mari la bord pentru difuzarea unor seriale TV sau videoconferințe; în schimb, suprafețele largi din sticlă oferă o vedere clară asupra împrejurimilor. Așa descrie Marc Lichte, șeful de proiectare al Audi: „Cu AI: TRAIL, prezentăm un concept off-road, cu o acționare electrică fără emisii, pentru o experiență de conducere inovatoare, departe de drumurile asfaltate. În concordanță cu acest aspect, am proiectat o caroserie monolitică de vehicul de bază cu geamuri maxime pentru a crea o conexiune intensă cu mediul înconjurător. Un concept pentru mobilitate durabilă la cerere. ”

 

Vehiculele vizionare ale Audi


Audi AI: TRAIL quattro este al patrulea participant în seria de mașini concept cu sisteme de acționare electrică, care a început cu prezentarea Audi Aicon la editia din 2017 a IAA. În urma acestui vehicul de clasă de lux destinat conducerii pe distanțe lungi, extrem de automatizate, un monopost fără emisii proiectat pentru pista de curse- Audi PB18 e-tron- și-a făcut debutul în Pebble Beach în 2018. I s-a oferit un nou nume obținând prefixul „AI” partajat pentru a indica faptul că și el face parte din familie. Acum este cunoscut sub numele de AI: RACE, care nu lasă loc de iluzii cu privire la scopul mașinii de sport electrice.

 

Al treilea din seria aceasta, Audi AI: ME - prezentat în cadrul expoziției Auto Shanghai din 2019 - este o mașină de oraș autonomă, destinată metropolelor din întreaga lume. Acesta permite pasagerilor săi să nu se mai îngrijoreze de traficul stop-and-go, care este inevitabil în zonele urbane, oferindu-le conectivitate perfectă și o gamă cuprinzătoare de servicii de infotainment, ajutându-i să-și petreacă timpul în vehicul cât mai util și cât mai relaxat posibil. .

 

În cele din urmă, cu AI: TRAIL Audi deschide acum potențialele aplicații pentru vehiculele sale vizionare pentru a include terenuri off-road. Mașina este echipată cu patru motoare electrice, sisteme de conducere asistată și automatizată și - de obicei pentru Audi - quattro- tracțiune integrală permanentă.

 

Aicon, AI: ME, AI: RACE și AI: TRAIL sunt unite prin mai mult decât conceptul de sisteme de acționare durabile și o linie de caroserie care va rula în viitor. De asemenea, întruchipează un concept cu totul nou de mobilitate pentru marca cu cele patru inele. Spre deosebire de mașinile din prezent, astfel de vehicule nu vor mai trebui să facă compromisuri între o gamă largă de utilizări și scenarii. În schimb, va fi posibil să proiectați mașinile de mâine pentru situatii de utilizare mult mai specifice. În viitor, clienții vor putea comanda oricare dintre aceste modele Audi la cerere pentru a se potrivi cu preferințele și cerințele personale și pentru a le închiria pentru o perioadă limitată.Clienții ce rezervă un vehicul vor primi nu numai vehiculul dorit, ci și îl pot configura pentru a se potrivi cu preferințele personale pe cât posibil. Culoarea, interioarele și opțiunile tehnice pot fi preconfigurate online cu aplicația sau prin detaliile driverului stocate în sistemul myAudi. Chiar și temperatura interioară preferată a șoferilor, reglarea ergonomică perfectă a scaunului și biblioteca personală de muzică vor fi deja activate atunci când vor urca în mașină.

 

Această ofertă este accesibilă și ușor de utilizat printr-o aplicație simplă care conectează comanda vehiculului, preferințele personale ale utilizatorului și numeroase opțiuni care pot fi utilizate în timp ce se află pe drum.

 

Tehnologie care poate fi văzută - exteriorul

 


Cu o lungime exterioară de 4,15 metri și o lățime de 2,15 metri (7,05 ft), potențialul îndrăzneț Audi AI: potențialul TRAIL de drumurile asfaltate este imediat evident. Înălțimea acoperișului de 1,67 metri (5,5 ft) și roțile enorme de 22 de inch cu pneuri de 850 mm (33,5 in) indică capacitățile excelente ale vehiculului chiar și atunci când este nemișcat. Cu o gardă la sol de un impresionant 34 de centimetri (13,4 in), acesta poate renunța la apă la mai mult de jumătate de metru (1,6 ft) adâncime.

 

Pe un teren accidentat, stâncos, această arhitectură oferă multă agilitate fără ca bateria integrată în podea să intre în contact cu solul.

 

Însuși cabina este un spațiu extrem de vitrat, înconjurat de forme poligonale, cu spațiu pentru până la patru persoane. O caracteristică caracteristică - și una care indică înrudirea vehiculului cu Aicon și AI: ME - este creasta proeminentă la jumătatea ferestrelor laterale. Această linie continuă atât în ​​față cât și în spate și acționează ca o linie de talie care unește întregul corp într-un singur monolit. Cu sistemul de acționare electrică dispus în jurul axelor și a bateriei din podea, nu este necesară schimbarea secțiunilor sau a atașamentelor separate pentru motor sau baterii. Altceva pe care le vor demonstra cele patru vehicule Audi vizionare de la IAA 2019 este că designul cu o singură cutie devine standardul de aur pentru vechimea vehiculului electric.

 

Greutatea ușoară și rigiditatea corporală maximă sunt, desigur, obiective tehnice importante, în special pentru off-roaders. De aceea, corpul Audi AI: TRAIL este format dintr-un amestec de oțel de înaltă tehnologie, aluminiu și fibră de carbon. Drept urmare, acesta cântărește doar 1.750 kilograme (3.858,09 lb) în ciuda bateriei sale de mare capacitate.

 

Cu Audi AI: TRAIL, forma urmează funcția. În interior, crestele laterale ale ferestrei oferă spațiului pasagerilor acolo unde au cel mai mult nevoie în mod obiectiv - în jurul umerilor și coatelor. De asemenea, oferă un spațiu suplimentar în care îl percep subiectiv cel mai acut, deoarece modul în care geamurile laterale se extind jos se deschide în jos, chiar și între roți. Scopul proiectanților de aici a fost de a oferi celor din interiorul vehiculului o vedere cât mai bună a naturii și a împrejurimilor acestora, rupând granițele dintre interior și lumea din afară. Când mașina se mișcă, privirea ocupanților nu este doar concentrată pe terenul din față, ci este liberă să rătăcească și să se întâmple cu mici detalii în spațiile deschise din jurul lor. În AI: TRAIL, pasagerii se pot relaxa și se pot bucura de liniștea călătoriei fără să fie nevoiți să se gândească la asta.

 

Vizibilitate integrală în stil elicopter


Parbrizul se înfășoară în jurul părții din fața vehiculului, precum cabina de pilotaj a unui elicopter. Pasagerii au o vedere neobstrucționată a drumului sau a traseului atât în ​​față cât și în lateral. Nici în față și în părțile laterale nu sunt transparente și acoperite cu sticlă. Aproape întregul acoperiș, de la vârful parbrizului până la spoilerul din spate, permite o vedere clară a cerului și a peisajului. Chiar și rama unică verticală este vitrată, doar cele patru inele ale ecusoanului stând în poziția lor obișnuită în ceea ce este altfel un octogon de sticlă.

 

Atât parbrizul cât și hayonul se deschid larg, oferind acces facil la compartimentele mari de depozitare cu curele pentru a păstra bagajele în siguranță în tranzit. Integrat în bara de protecție din spate este un alt compartiment separat pentru articole murdare, cum ar fi cizme de drumeție, echipament de cățărare sau îmbrăcăminte umedă.

 

Pragurile laterale de sub ușile opuse acționează ca niște scânduri de rulare retractabile. Acest lucru facilitează încărcarea și descărcarea suportului de acoperiș. În loc de puțuri cu roți voluminoase, gardurile orizontale sunt toate care stau deasupra celor patru roți. Acest lucru face posibilă observarea suspensiei în acțiune din cabina de pilotaj chiar și în timpul deplasării.

 

Legăturile transversale voluminoase și barele de suspensie MacPherson cu arcuri de bobină și amortizoare adaptive asigură o robustete adecvată și asigură o stabilitate de conducere sigură. Designul anvelopelor speciale devine evident la prima vedere, deoarece profilul pare a fi trasat până la pereții laterali ai pneului. Cu toate acestea, în spatele său se află o structură de bare de susținere, care sunt integrate în trepte, și suprafața reală. Acest design permite cauciucurilor în sine - în plus față de barele de suspensie - să contribuie cu încă 60 de milimetri (2,4 inci) de deplasare a suspensiei. În afară de capacitatea îmbunătățită de off-road, aceasta oferă ocupanților o cantitate enormă de confort suplimentar.

 

Anvelopele au, de asemenea, reglare variabilă a presiunii aerului controlată de senzori. Senzorii optici și controlul electronic al stabilității (ESC) lucrează împreună pentru a detecta starea suprafeței drumului și pentru a regla în mod corespunzător presiunea aerului din anvelope. În ceea ce privește tracțiunea, poate fi utilă reducerea presiunii, cum ar fi atunci când circulați pe nisip și, astfel, creșteți plasturele de contact al pneului. În același timp, creșterea din nou a presiunii la trecerea la asfalt crește stabilitatea acționării.

 

Reducerea ca principiu de stil - interiorul


Interiorul Audi AI: TRAIL este ordonat și spațios și are doar câteva elemente de control vizibile. Există două cochilii cu aspect confortabil, aproape delicat în rândul din față, ambele echipate cu centuri de siguranță în patru puncte. Culorile deschise domină zona interioară superioară până la nivelul pernei și scaunului de bord scăzut. Deschiderea către lumea exterioară apare cu atât mai prezentă; ochiul ocupantului este atras de zonele mari de sticlă din secțiunile față și laterale și ghidat de acoperișul aproape complet vitrat.

 

Pedalele, un jug pentru volan, câțiva butoane și un smartphone atașat coloanei de direcție, ca centru de afișare și control pentru funcțiile și navigația vehiculului - acestea sunt toate elementele pentru interacțiunea dintre șofer și vehicul.

 

Conceptul de culoare întreagă, cu suprafețele sale albastre și gri și tonurile pământești accentuează legătura dintre interior și natura înconjurătoare. Simțul atingerii se adaugă la această percepție, cu suprafețe grosiere, granulare, care indică calități funcționale. Felia de lână netedă în portbagaj oferă un contrast confortabil. Ca și în mașinile de concept anterioare, designerii Audi folosesc și materiale reciclate în AI: TRAIL. Covorul este confecționat din lână reprocesată cu piele reciclată, ambele fiind durabile și durabile și prezintă proprietăți acustice și climatice excelente.

 

Există spațiu de depozitare între scaune și, de asemenea, sub parbriz. Curele de întindere asigură orice obiect depozitat, care poate fi, de asemenea, încărcat din exterior prin parbrizul rabatabil în sus. Retractoarele centurii de siguranță se asigură că bretelele de întindere au întotdeauna o tensiune optimă.

 

Al doilea rând prezintă o noutate sub forma a două scaune proiectate ca hamace. Când sunt întinși și tensionați într-un cadru tubular transportabil, panourile din țesătură formează o suprafață de relaxare și spătar confortabil, iar spătarul care este atras în lateral oferă chiar suport lateral. Aceste scaune sunt bune pentru relaxare în mai multe moduri, deoarece pot fi chiar scoase din AI: TRAIL și folosite ca scaune mobile pentru exterior.

 

Ochi pe cer


Mobilitatea și multifuncționalitatea sunt caracteristici ale Audi AI: sursele de lumină ale TRAIL. În locul farurilor convenționale, sursele de lumină autonome stau sub stâlpii A și pot străluci atât spre exterior cât și spre interior. Aceste elemente LED pot fi reglabile și reglabile și pot fi utilizate ca iluminare interioară, precum și pentru iluminarea traseului vehiculului. Lumina din spate funcționează într-un mod similar. Extinzându-se pe întreaga lățime a secțiunii din spate, acest element poate fi folosit pentru a ilumina portbagajul și ca iluminat distinctiv pentru exterior.

 

În loc de grinzi convenționale joase și grinzi înalte, Audi AI: TRAIL este echipat cu un total de cinci drone fără rotor, triunghiulare, acționate electric, cu elemente LED cu matrice integrate. Acestea sunt capabile să aterizeze pe un suport de acoperiș sau direct pe acoperișul vehiculului și să se orifice pe elementele de încărcare inductive.

 

Obiectele zburătoare sunt Audi Light Pathfinders, care generează ridicarea lor în același mod în care fanii fără tacere își produc fluxul de aer. Datorită designului lor extrem de ușor, aceștia pot zbura în fața AI: TRAIL, consumând puțină energie în acest proces și pot lumina calea înainte, înlocuind astfel farurile în întregime. Dacă doriți, camerele de bord generează o imagine video care poate fi transmisă pe ecranul din fața șoferului prin Wi-Fi, transformând pasagerii în ochi în cer.

 

Atunci când AI: TRAIL este staționar, drone pot lumina, de asemenea, zona înconjurătoare din poziția lor pe acoperiș; de exemplu, atunci când ocupanții se bucură de un picnic lângă vehicul. De asemenea, pot lumina interiorul prin acoperișul panoramic transparent dacă ocupanții preferă să rămână în interiorul vehiculului.

 

Dronele, care sunt coordonate complet automat de AI: TRAIL, zboară de obicei cel puțin în perechi. Dacă este necesar, aceștia pot oferi, de asemenea, intensitate suplimentară a luminii sau pot lumina zona din jurul vehiculului, reunindu-se pentru a forma grupuri de până la cinci drone. Ocupanții pot utiliza pur și simplu software de control pe smartphone-urile lor pentru a seta scenariul dorit.

 

Audi Light Companion este la fel de ușor de utilizat. Aceasta este o sursă de lumină care are forma unei lanterne mari, dar care are o gamă mult mai extinsă de funcții. În mod normal, este atașat magnetic de partea frontală a scaunului, unde acționează ca iluminare ambientală. Cu toate acestea, puteți lua și compania Light Light când vă părăsiți AI: TRAIL și acest lucru este atunci când arată cu adevărat ce poate face. Sunt integrate trei picioare care pot fi utilizate pentru a stabili lumina în loc și pentru a o transforma într-o lumină de foc de tabără sau o fară de inundare. Locuința găzduiește, de asemenea, mai multe camere care pot scana drumul înainte sau să ia videoclipuri cu peisaj, care pot fi apoi încărcate direct pe rețelele de socializare.

 

Totuși, acesta nu este sfârșitul talentelor Audi Light Companion. Când este integrat cu sistemul de navigație AI: TRAIL, este capabil să proiecteze simboluri direcționale și chiar informații scrise pe un traseu și, astfel, ajută utilizatorii AI: TRAIL să își găsească drumul în timpul drumeției.

 

Audi AI - pe drumul către mobilitate inteligentă


Audi AI: ME și Audi Aicon: două mașini concept ale căror nume însuși se referă la noua prescurtare de două litere, în baza căreia Audi grupează un întreg grup de tehnologii inovatoare de mobilitate. Acum există un nou membru al familiei sub forma AI: TRAIL. Audi AI este codul pentru o varietate de sisteme electronice care reduc tensiunea pe șoferi și le oferă simultan noi modalități de utilizare a timpului petrecut în mașină. În acest scop, Audi AI folosește, de asemenea, strategii și tehnologii din domeniul inteligenței artificiale și al învățării automate. Audi AI combină inteligența vehiculului, ceea ce face posibilă conducerea automatizată în primul rând și inteligența de interacțiune, ceea ce transformă vehiculul în partenerul ocupanților.

 

Sistemele Audi AI sunt capabile să învețe și să gândească, fiind, de asemenea, proactive și personale. Datorită Audi AI, modelele care poartă cele patru inele vor fi inteligente și empatice în viitor. Aceștia vor putea interacționa continuu cu împrejurimile și pasagerii lor și astfel se vor adapta într-un mod mai bun ca niciodată la cerințele celor de la bord.

Conducerea automată pe drumuri, asistența șoferului pe teren accidentat
Ceea ce a fost deja stabilit în transportul feroviar și aviația este acum în pragul unei descoperiri în transportul auto - conducerea automată. Audi AI: TRAIL este proiectat pentru a conduce pe drumuri până la nivelul 4.

 

Nivelul 4 este al doilea cel mai înalt nivel pe o scară internațională standardizată pentru creșterea automatizării. Deși sistemele din această categorie nu necesită nicio asistență din partea șoferului, funcția lor este limitată la o zonă specifică - cum ar fi autostrăzile sau zonele din orașele interioare dotate cu infrastructură adecvată. În aceste locuri, șoferul poate transfera complet sarcina de a conduce în sistem. Șoferul trebuie să reia sarcina numai atunci când mașina părăsește zona definită pentru o conducere complet automatizată. Audi AI: TRAIL este, prin urmare, echipat cu volanul și pedalele tradiționale.

 

Șoferul va avea nevoie de ele cel mai târziu atunci când pleacă de pe drum. La urma urmei, deși chiar și piste de murdărie neasfaltate și căile forestiere au fost amplasate în mod extensiv prin cartografie digitală, modul în care suprafețele lor erodează frecvent le face prea variabile pentru a permite digitalizarea limitelor și a oricăror daune pentru o conducere automată în mod fiabil și pentru orice perioadă prelungită. . Prin urmare, conducerea automată în raza de viteză redusă a nivelului 3 poate fi posibilă pe drumurile murdare numai în cazuri excepționale și la viteze mici. În aceste situații, șoferul va avea câteva secunde pentru preluare.

 

Însă senzorii și sistemele de asistență nu-l lasă pe șoferul AI: TRAIL singur, chiar și off-road. În primul rând, există, bineînțeles, sistemul de senzori testat pentru ESP la bord. Datele privind valorile de frecare și alunecarea, accelerația longitudinală și laterală oferă electronică toți parametrii necesari pentru a optimiza stabilitatea acționării. Există, de asemenea, o serie întreagă de senzori care pot detecta atât suprafața drumului, cât și obstacolele; lucrează cu sisteme optice, cum ar fi aparate foto și lasere, precum și cu ultrasunete și radar. Datele pe care le furnizează permit sistemului central de asistență a șoferului să evite coliziunile intervenind cu direcția și frânarea, după caz.

 

De asemenea, electronica ajută șoferul să cucerească întinderi inegale; de exemplu. când vehiculul este în poziție înclinată sau pe înclinații deosebit de dificile. În caz de necesitate, sistemele avertizează șoferul cu privire la limitele critice care urmează să fie depășite, cum ar fi garda la sol sau unghiurile de incidență dificil de controlat. De asemenea, pot menține vehiculul pe traseu, în limitele sistemului - la fel ca un asistent de asistență care lucrează în concert cu controlul de croazieră. În funcție de circumstanțe, acest lucru pune vehiculul la nivel de automatizare 2. Cu toate acestea, este necesar ca șoferul să fie atent în permanență. Sistemele de asistență inteligentă oferă asistență eficientă, ajută cu siguranță la îmbunătățirea siguranței și iau o cantitate semnificativă de încordare a șoferului.

 

Descoperirea vieții într-un ritm mai lent - sistemul de acționare


Specificațiile de performanță pentru Audi AI: TRAIL sunt semnificativ diferite de cele pentru automobilele convenționale. Acest lucru se datorează faptului că dezvoltarea mașinii nu a vizat realizarea unei accelerații remarcabil de rapide sau lovirea vitezei uluitoare pe autobahn.

 

Dat fiind faptul că AI: TRAIL este destinat utilizării în zone fără infrastructură de încărcare, ceea ce atrage cu adevărat atenția este gama sa. Ținta declarată cu bateria sa de litiu este
400 - 500 kilometri (248,5 până la 310,7 mi) pe drumuri sau terenuri ușor off-road (în conformitate cu WLTP). Pe un teren accidentat, unde singurul alunecare aproape constantă a roților înseamnă că consumul de energie este mai mare, limita este în continuare impresionantă de 250 de kilometri (155,3 mi).

 

Pentru a îndeplini aceste cerințe, vehiculul este proiectat să atingă o viteză maximă de 130 km / h (80,8 mph) pe șosea. Electronica vehiculului monitorizează continuu fluxul de energie și consumul, asigurând astfel economie maximă chiar și în timpul conducerii off-road.

 

În ceea ce privește hardware-ul de acționare, Audi AI: TRAIL este echipat cu patru motoare electrice instalate lângă roți, fiecare propulsând direct o roată. Așa cum este tipic pentru Audi, off-roader-ul este așadar un adevărat quattro. Puterea maximă a sistemului este de 320 kilowati, iar cuplul maxim este de 1.000 Newton-metri (737,6 lb-ft). De obicei, doar o parte din această putere este mobilizată; acționarea unui singur ax este adesea suficientă.

 

Datorită roților propulsate individual, vehiculul se poate descurca fără diferențiere și încuietori, care consumă și energie. Datorită vitezei maxime calculate, raportul de viteză poate fi proiectat astfel încât fiecare roată să fie prevăzută cu un cuplu suficient chiar și fără o transmisie cu mai multe viteze.

 

Electronica coordonează stabilitatea și tracțiunea de conducere. Dacă se poate evita alunecarea consumatoare de energie, se reduce alimentarea cuplului la roata afectată. Cu toate acestea, în situațiile în care alunecarea este utilă, cum ar fi pe întinderi în sus cu prindere mică, sistemul o permite automat. Cantitățile mari de putere de rezervă ale AI: TRAIL îi permit să cucerească întinderi provocatoare chiar și în condiții dificile - în mod sigur, sigur și întotdeauna fără emisii.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz