New Renault CLIO Test Drive In Portugal1 1200x800

 

 

La volanul noului Renault Clio: confort și plăcere, reînnoite

 

 
Clio a fost sinonim cu versatilitatea de la prima generație de mașini, dovedindu- se la fel de ușor de condus atât în ​​mediul urban, cât și în mediul rural, iar noul Clio nu dezamăgește pe acest front. Noul Clio oferă conducătorilor auto un plus de confort și agilitate, Renault adăugând noua platformă modulară CMF-B dezvoltată de Alianță și un nou șasiu special proiectat. Scopul a fost acela de a face ca noul Clio să fie cât se poate de confortabil atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri, menținând în același timp dinamism și stabilitate.

 New Renault CLIO test drive in Portugal3 1200x800

 

Evoluții pentru o conducere mai plăcută

 

Nu au fost trecute cu vederea detaliile pentru a optimiza experiența în spatele volanului noului Clio. Începând cu sistemul de direcție, raportul de transmisie de la 15,2 la 14,4 face ca direcția să fie mai ușor de controlat și mai receptivă. De asemenea, oferă feedback mai fiabil șoferului. Combinată cu rigiditate axială mărită în față, poziția benzii vehiculului este mai precisă. În plus, o reducere a razei de cotitură de la 10,8 la 10,5 metri îmbunătățește manevrabilitatea în oraș.

New Renault CLIO test drive in Portugal2 1200x800

 

Balanța generală a șasiului și ghidarea punții spate au fost îmbunătățite pentru o mai mare stabilitate atunci când se iau curbe la viteză mare și o reducere a transferului de masă. Toate acestea înseamnă că noul Clio este atât reactiv, cât și fiabil. În același timp, călătoria optimizată a suspensiei înseamnă mai puțină mișcare pentru pasageri. Coborârea pedalei de frână a fost făcută pentru o mai bună reacție a vehiculului.

 New Renault CLIO test drive in Portugal4 1200x800

 

Optimizarea eficienței și confortului cu platforma modulară CMF-B

 

Noua platformă modulară CMF-B ajută și la îmbunătățirea eficienței în noul Clio. Linia inferioară îmbinată cu linii sculptate creează un profil extrem de aerodinamic, ce reduce coeficientul de penetrare a aerului (SCx) la 0,640, cea mai bună cifră din categorie. La noul Renault Clio s- a reușit reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2.

 New Renault CLIO test drive in Portugal5 1200x800

 

Acustica a fost, de asemenea, vizată în mod specific pentru a reduce zgomotul neplăcut. Întreaga structură a vehiculului a fost reproiectată folosindu - se materiale noi pentru o izolare mai bună și izolare fonică, iar anumite părți au fost armate. Motoarele au fost special concepute pentru o conducere mai bună pentru a netezi condițiile de drum și pentru a reduce zgomotul în habitaclu. Parbrizul a fost tratat special pentru a reduce zgomotul aerului și al motorului. Toate versiunile autovehiculului sunt echipate cu folie de izolare fonică pe parbriz. Ușile și ferestrele noului Clio sunt echipate cu un sistem dublu de etanșare pentru a reduce în continuare zgomotul aerodinamic. Toate aceste măsuri înseamnă că nivelurile de zgomot din compartimentul pentru pasageri al noului Clio au fost reduse cu 2dB între 0 și 130 km / h. (Photo Credits: Jean-Brice LEMAL)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz