Audiq5 195761 Large 1200x800

 

Audi Q5 TFSI e
* SUV de succes acum cu motorul TFSI și motorul electric puternic
* Gama electrică de peste 40 kilometri (24,9 mi), condus electric la o viteză de până la 135 km / h (83,9 mph)
* Încărcare convenabilă: serviciul de încărcare Audi e-tron și aplicația myAudi
* Cu o placă de înmatriculare E, ideală pentru navetiști, operatori de flotă și ca mașină de serviciu

 Audiq5 195762 large 1200x800


Audi Q5 55 TFSI e quattro cu ieșire de sistem de 270 kW (367 CP) (consumul combinat de combustibil: 2,4-2,1 l / 100 km *, emisiile combinate de CO2: 53 - 46 g / km *) este primul din noul plug- în modelele Audi. Conceptul de acționare cuprinde un motor cu combustie și un motor electric cu controler inteligent, care îi permite să acopere electric distanțele de conducere de zi cu zi. Gama WLTP electrică este de peste 40 de kilometri (25,9 mi). Cu plăcuța de înmatriculare E în temeiul Legii germane privind mobilitatea electrică, proprietarii beneficiază, de asemenea, de avantaje fiscale și privilegii de trafic municipal.

 

Conceptul nou de acționare cuprinde un motor pe benzină de 2.0 TFSI, un motor cu patru cilindri, cu turbocompresor, care produce 185 kW (252 CP) și cuplu de 370 Nm și un motor electric (consum combinat de combustibil: 2,4 - 2,1 l / 100 km * (98,0 - 112,0 mp mp), emisii combinate de CO2: 53 - 46 g / km * (85,3 - 74,0 g / mi)). Motorul sincron excitat permanent (PSM) are o putere de vârf de 105 kW și un cuplu de vârf de 350 Nm (258,1 lb-ft). Acesta și ambreiajul de separare sunt integrate în sistemul S tronic cu șapte trepte, care utilizează tehnologia ultra pentru a transfera cuplul de transmisie la sistemul de transmisie quattro. SUV-ul hibrid impresionează cu o putere de 270 kW (367 CP) și un cuplu total de 500 Nm (368,8 lb-ft) chiar deasupra inactivului, adică de la 1.250 rpm. Accelerația de la 0 la 100 km / h (62,1 mph) durează 5,3 secunde; viteza maximă este de 239 km / h (148,5 mph). Conform standardului pentru vehiculele hibride plug-in, consumul de combustibil variază de la 2,4 la 2,1 l / 100 km, ceea ce corespunde la 53-46 grame de CO2 pe kilometru (85,3 - 74,0 g / mi). Gama sa electrică în ciclul WLTP este mai mare de 40 kilometri (25,9 mi). Viteza maximă în modul electric este de 135 km / h (83,9 km / h), suficientă chiar și pentru conducerea pe autostradă.

 Audiq5 195760 large 1200x800

Bateria litiu-ion a SUV-ului este situată sub podeaua portbagajului. Este alcătuită din 104 celule prismatice și stochează 14,1 kWh de energie cu o tensiune de 381 volți. Pentru controlul optim al temperaturii, buclă de răcire este conectată atât la buclă de lichid de răcire pentru sistemul de control al climatizării, cât și la bucla de răcire la temperatură joasă, în care sunt integrate, de asemenea, motorul electric și electronica de putere. Sistemul de climatizare utilizează o pompă de căldură foarte eficientă, care alimentează căldura reziduală din componentele de înaltă tensiune. Cu 1 kW de energie electrică, acesta poate genera până la 3 kW de ieșire termică. Acest lucru face ca mașina să fie mai eficientă și oferă, de asemenea, un climat mai confortabil pentru ocupanți.

 

cutie permanentă quattro cu ultra-tehnologie


Q5 55 TFSI e marchează pentru prima dată că transmisia cu tracțiune integrală optimizată cu ultra-tehnologie este utilizată în combinație cu un motor electric. Sistemul inteligent de control al sistemului de tracțiune integrală funcționează în mod predictiv, întotdeauna în perspectivă cu ajutorul senzorilor și analiza continuă a datelor colectate privind dinamica de conducere și comportamentul șoferului. Sistemul de tracțiune integrală quattro este astfel gata întotdeauna când este necesar. La sarcini scăzute și un coeficient de frecare suficient între roți și suprafața drumului, transmisia de putere pe roțile din spate este dezactivată. Sistemul de transmisie funcționează cu eficiență ridicată ca sistem de tracțiune față. Tracțiunea integrală este dezactivată ori de câte ori nu este necesară, dar rămâne disponibilă în orice moment. Activarea rapidă, automată a sistemului de tracțiune integrală urmărește o strategie în trei etape: proactivă, predictivă și reactivă. Prin conectarea la unitatea quattro cu unitatea Audi selectată, șoferii pot ajusta nu numai caracterul motorului, ci și proprietățile de antrenare pe toate roțile pentru a se potrivi preferințelor lor individuale.

 

Modurile de conducere și asistentul de eficiență predictivă actualizat


În mod special silențios și cu emisii locale zero în oraș, cu o gamă largă de călătorii pe distanțe lungi sau sportive dinamice cu puterea combinată a motorului cu combustie și a motorului electric: Audi Q5 55 TFSI e quattro ** gestionează inteligent un număr de versatil modurile de funcționare. Conceptul este conceput astfel încât clienții să poată face leul partea electrică din conducerea zilnică.

 

Asistentul de eficiență predictivă (PEA) ajustează comportamentul de recuperare la situația la îndemână. Utilizează datele din ruta predictivă din baza de date de navigație și monitorizează distanța față de vehiculul din față folosind semnalele de la aparatul de fotografiat și radar. În funcție de situație, sistemul alege în mod predictiv între drumul liber cu motorul oprit și recuperarea de călătorie, adică recuperarea energiei cinetice și transformarea acesteia în energie electrică.

 

Atunci când adaptorul de croazieră adaptivă (ACC) este activ, PEA sprijină șoferul prin frânarea și accelerarea automată cu scopul de a spori eficiența și confortul. Dacă șoferul conduce fără ACC, totuși, un semnal haptic de pe pedala de accelerație activă și un semnal vizual din afișajul din cabină și de pe capăt indică timpul potrivit pentru a permite autovehiculului să utilizeze cât mai multă energie cinetică. În același timp, simbolurile din cabină indică motivul pentru reducerea vitezei. Există indicatori pentru: limitele de viteză, indicatoarele orășenești, curbe și pantă, cercuri de trafic, intersecții, ieșiri pe autostrăzi și trafic înainte.

 Audiq5 195761 large 1200x800

Soferul este liber sa aleaga daca si cum sa intervina in interactiunea dintre motor si motor. Există trei moduri de conducere din care puteți alege:

 

* Modul hibrid este activat automat împreună cu ghidarea în traseu în sistemul de navigație. De asemenea, poate fi activat manual folosind butonul Mode. În acest mod, încărcarea bateriei este distribuită optim pe traseu, pentru a reduce consumul de combustibil, în special prin conducerea electrică în zonele urbane și prin oprirea traficului. Sistemul alege între libera circulație cu motorul oprit și recuperarea la coborâre. Recuperarea de coastă poate recupera o putere de până la 25 kW. Motorul electric este responsabil pentru toate frânările ușoare până la 0,1 g, adică majoritatea frânării în timpul condusului zilnic. Un maxim de 80 kW de energie electrică este generată prin recuperarea frânării cu o decelerare de până la 0,2 g. Frânele cu discuri sunt folosite pentru o decelerare mai mare a puterii. Dacă orientarea în traseu este activă în sistemul de navigație MMI, strategia de operare predictivă încearcă să conducă ultimul segment urban al rutei în mod electric și să ajungă la destinație cu bateria unității aproape goale. Funcția de control se bazează pe o cantitate mare de date. Acestea includ informații despre traficul online, distanța până la destinație, profilul traseului rutei alese, informații exacte despre împrejurimile imediate din datele de navigație, cum ar fi limitele de viteză, tipurile de drumuri, pantele ascendente și coborâte, precum și cele mai recente date de la senzorii de bord.

 

* Pe lângă modul Hybrid, șoferul poate alege de asemenea între modurile de funcționare EV și baterie. În modul EV, mașina este acționată exclusiv electric, atâta timp cât șoferul nu apasă accelerația peste un punct de presiune variabil, perceptibil. Modul EV este setarea de bază de fiecare dată când vehiculul este pornit. În modul de reținere a bateriei, capacitatea bateriei este menținută la nivelul curent.

Audiq5 195763 large 1200x800Individual: echipamente și design


Modelul Audi Q5 55 TFSI e combinat cu o listă generoasă de echipamente standard. Farurile LED, scaunele sport, climatizarea automată cu trei zone, tasta comodă, DIS cu afișaj color, afișaje specifice PHEV și jante de 18 inci cu un design turbină cu cinci brațe sunt standard. Scaunele din spate pot fi deplasate longitudinal și unghiul spate al scaunului este ajustat. Detaliile sportive din pachetul exterior S line oferă un aspect dinamic: barele de protecție S din față și spate, un difuzor cu o încuietoare dublă în spate și un design unic în grila Singleframe cu diverse elemente din crom închis.

 Audiq5 95764 large 1200x800

Convenabil: încărcare rapidă în doar câteva ore


Modelul Audi Q5 55 TFSI e quattro este standard cu sistemul de încărcare Compact plus un cablu de mod 3 cu mufă de tip 2 pentru utilizarea la stațiile publice de încărcare. Sistemul de încărcare compact cuprinde cabluri pentru prize de uz casnic și industrial plus o unitate de comandă. Sistemul dispune de un afișaj de stare LED și de funcții de siguranță, cum ar fi monitorizarea temperaturii și a curentului rezidual. Audi oferă, de asemenea, o carcasă opțională de montare pe perete, un suport de blocare pentru sistemul de încărcare. O încărcare completă la o priză industrială din Europa Centrală și de Est cu o putere de 400 V / 16 A durează doar 2,5 ore. Încărcătorul integrat încarcă bateria litiu-ion cu o putere maximă de 7,4 kW. Dar chiar și la o priză de 230 V de uz casnic, o baterie goală poate fi reîncărcată complet și convenabil peste noapte în aproximativ șase ore. Reîncărcarea convenabilă este posibilă și pe drum. Serviciul propriu de taxare Audi e-tron oferă acces la aproximativ 100.000 de puncte de tarifare în Europa. Un singur card este suficient pentru a începe încărcarea, indiferent de furnizor.

 

Gestionarea taxelor de pe canapea: aplicația myAudi


Aplicația myAudi permite clienților să utilizeze serviciile din portofoliul Audi connect pe smartphone-urile lor, ceea ce este deosebit de practic în cazul modelelor electrificate. Aplicația poate fi utilizată pentru a verifica starea bateriei și a intervalului, a începe procesul de încărcare, a programa cronometrul de încărcare și a vedea statisticile de încărcare și de consum. Mai mult, planificatorii de rute în aplicația și în navigația MMI din mașină arată stațiile de încărcare.

 

O altă funcție a aplicației myAudi este preîncălzirea / precoarea înainte de plecare. În acest caz, compresorul sistemului de climatizare și încălzitorul auxiliar din mașină sunt alimentate electric. Clientul poate determina exact modul în care interiorul trebuie încălzit sau răcit în timp ce bateria este încărcată. În funcție de echipamentul opțional ales, același lucru se aplică încălzirii scaunului și volanului, încălzirii parbrizului, lunetei și oglinzilor și răcirea scaunului.

 

Comenzile sunt acum acceptate pentru Audi Q5 55 TFSI e quattro la un preț de bază în Germania de 60.450 de euro. Introducerea pe piață începe în al treilea trimestru al anului 2019. (Photo Copyright: AUDI AG)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz