* Parteneriat Lexus cu designerul John Elliott
* Anvelope speciale, cu stil, pentru Lexus 2019 UX
* Colaborare inspirată de pantoful John Elliott x Nike AF1
NEW YORK (11 februarie 2019) - Pentru a sărbători lansarea primului model 2019 UX, un crossover compact de lux proiectat pentru oraș, Lexus a colaborat cu designerul John Elliott pentru a crea anvelopele "Sole of the UX" - inspirat de pantoful lui John Elliott x Nike AF1. Anvelopele reimagineaza silueta clasică a adidasilor lui Elliott, care incorporează spiritul unui design curat, deliberat și modern. Anvelopele, ca și crossover-ul în sine, sunt inspirate și concepute pentru oraș.
Descoperit la New York Fashion Week, la 9 februarie 2019, colaborarea oferă un UX complet alb, cu detalii personalizate ale anvelopelor, inspirat de designul lui Elliott, inclusiv straturile albe pe alb, piele cu dubla cusatura și o supapă de aer metalică pasivă evocatoare din vârful lui de dantelă din metal. Primul UX a fost conceput pentru oraș și pentru "exploratorul urban modern" - cei care doresc o viață proaspătă, contemporană și dinamică în conducerea de lux.
"Primul Lexus UX a fost proiectat și conceput pentru oraș", a declarat Lisa Materazzo, vicepreședintele de marketing Lexus. "Am vrut să împingem acest concept și mai mult, creând un omagiu suprem pentru stilul urban: anvelopele inspirate de adidași clasici, în stil stradal".
"Am fost entuziasmați să fuzionăm nararea și design-ul reperelor Air Force 1 cu un brand ca Lexus. Suntem recunoscători că ne-au permis să folosim acest moment pentru a sărbători artele și pentru a aduce o sursă suplimentară de a lua un clasic ", a spus John Elliott. "Este distractiv să colaborăm cu branduri care trăiesc de obicei în afara comunității de modă, deoarece ne permite să evoluăm și să continuăm să ne împingem propriile limite".
La eveniment, Elliott a prezentat iterații unice ale lui John Elliott x Nike AF1 de către artiștii Actual Source, Hassan Rahim, Matt McCormick și Yung Jake - toți pionieri în domeniile lor. Folosind pantofii John Elliott x Nike AF1, acesti out-of-a-kind adidași personalizați au fost scosi la licitație la eveniment, cu toate beneficiile Inner-City Arts, o organizație din Los Angeles, cu misiunea de a oferi acces la educație artistică pentru cei mai deserviți tineri din LA. Lexus UX a fost afișat alături de cele patru interpretări ale artiștilor John Elliott x Nike AF1, un indiciu al spiritului de colaborare.