
Renault la Salonul Auto de la Paris: 120 de ani de mobilitate durabilă pentru toți
* În premieră mondială, Renault a dezvăluit conceptul EZ-ULTIMO, un vehicul robo-premium și comun, precum și viziunea sa asupra viitorului conținutului premium de la mobil - o experiență editorială augmentată (AEX)
* Noul Kadjar, mai atrăgător și mai confortabil decât oricând, este prezentat exclusiv la spectacol
* ZOE iconic, o nouă ediție limitată
* Moov'in.Paris și noile servicii de mobilitate
Paris, Porte de Versailles - La Salonul Auto de la Paris, Renault oferă o viziune completă a unei mobilități durabile și comune a viitorului cu 3 concepte de vehicule robot:
- EZ-ULTIMO, vehiculul robot pentru o experiență de mobilitate premium,
- EZ-PRO, ultimul vehicul de livrare robo-vehicul,
- EZ-GO, vehiculul robot pentru mobilitatea urbană de zi cu zi.
Acest nou tip de mobilitate este acum o oportunitate pentru reinventarea timpului de călătorie. Capsula Augmented Editorial Experience, prezentată de Groupe Renault la standul său, propune o experiență realistă imersivă la bord care combină conținutul editorial, experiența multimedia și mobilitatea, pentru a reinventa timpul de călătorie.
Descoperiți noul Kadjar la spectacol
Noul Renault Kadjar, cu un stil și un confort sporit, este prezentat la standul Renault. Acesta păstrează caracteristicile tradiționale ale unui SUV devenind tot mai statutar printr-un stil mai dinamic și mai modern. O atenție deosebită a fost acordată confortului, calității și ergonomiei. Cabina sa a fost reproiectată pentru a oferi și mai mult confort.
Motoarele noi pe benzină și diesel, care îmbunătățesc atât eficiența combustibilului, cât și performanțele, oferă mai multă plăcere de a conduce. Pentru motorul pe benzină TCe GPF 1.3l, noul Renault Kadjar este propus cu 2 variante de putere (140 și 160 CP). Acest motor de nouă generație a fost dezvoltat în comun de Alianță în parteneriat cu Daimler. Acesta îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate ale celor doi parteneri și oferă o gamă de putere mai mare decât motorul anterior TCe, un cuplu mai mare (în special la turații reduse ale motorului), emisii reduse de CO2 și consum redus. Redenumit "Blue dCi" pentru această ocazie, nous generație de motoare diesel integrează cele mai recente sisteme de reducere a emisiilor poluante. Noul Kadjar va fi disponibil cu motoarele 1.5 Blue dCi 115 CP și 1.7 Blue dCi 150 CP.
ZOE Iconic, o nouă ediție limitată
Cu mai mult de 110 000 de unități vândute, ZOE este cel mai bine vândut vehicul electric din Europa. De la lansarea sa la sfârșitul anului 2012, acesta a devenit o icoană a pieței vehiculelor electrice. Nu este nici o coincidență că numele "Iconic" a fost dat noii serii limitate a ZOE prezentate la Salonul Auto de la Paris. Această versiune oferă tapițerie exclusivistă în culori gri, cu noul exterior Highland Gray și jante noi din aluminiu de 17 ". Ca accesoriu, ZOE oferă acum o podea ingeniosă pentru portbagaj care este instalată la același nivel cu pragul compartimentului pentru portbagaj și eliberează spațiul de încărcare prin depozitarea cablurilor în acest accesoriu dublu. În cele din urmă, ZOE Iconic este echipat cu motoare R110 și Q90 care oferă o gamă reală de 300 km.
Pentru a facilita viața de zi cu zi a șoferilor de vehicule electrice, un nou serviciu ajută la crearea călătoriilor inteligente prin furnizarea de informații despre durata întregii călătorii (călătoria + încărcarea bateriei) și ghidarea conducătorului auto până la cel mai potrivit punct de încărcare. În primul rând pe piață, această aplicație este accesibilă prin telefonul smartphone. Toate serviciile sunt acum combinate într-o singură aplicație, MY Renault.
Moov'In.Paris și noile servicii de mobilitate
Ca răspuns la schimbările rapide ale comportamentului clienților, Groupe Renault oferă noi servicii de mobilitate prin soluții de partajare a autoturismelor, servicii de închiriere pe termen scurt, închirieri pe termen scurt și, până în 2022, servicii de mobilitate cu autovehicule robo-autonome.
Conducerea serviciilor de caroserie electrică în Europa cu 5.000 ZOE în 8 orașe mari și câteva parteneriate puternice, grupul a decis să desfășoare treptat în Franța o ofertă comercială de mobilitate electrică pentru locuitorii parizieni, rezidenți și vizitatori din Ile-de-France, prin Marcel serviciu de plată), Moov'In.Paris de Renault (free-floating) și Renault Mobility (închiriere pe termen scurt). Până la sfârșitul anului 2019, o flotă de 2.000 de vehicule electrice va fi disponibilă prin intermediul acestor oferte diferite în Franța. (Photo
Credits: Renault Communication, Renault Marketing 3D,
Bertrand LE PLUARD, Sapient)