Very Limited Edition Competition Crop 1600x1000


Dacia anunță lansarea noului motor 1.3 TCe pe benzină

* Media Nav Evolution: o experiență fluidă și acces la aplicații mobile

* O competiție de design inovatoare pentru a alege următoarea Serie Very Limited Sandero Stepway

* Vânzări record: Dacia intră în Top 5 al principalilor comercianti de automobilele private din Europa

 

Paris Motor Show - 2 octombrie 2018. Dacia, care tocmai a lansat noul Duster, navighează încă pe valul succesului său, stabilind noi recorduri ale vânzărilor către clienți privați. În Paris, Dacia va prezenta inovații de motor, precum și un sistem de navigație mai puternic. Comunitatea este de asemenea recunoscută printr-o competiție care îi permite să aleagă următorul Series Very Limited Sandero.

 Energy TCe 115 to 160 engine 1200x800

Motoare noi 1.3 TCe 130 GPF și 150 GPF pe Duster

Noul motor de aluminiu, mai ușor, include noi inovații, cum ar fi "Coating Spray Bore". Această tehnologie de acoperire, utilizată în interiorul cilindrului, printr-o gestionare îmbunătățită a căldurii, permite o performanță mai bună și o mai mare plăcere de a conduce. Pentru a reduce emisiile de particule, noile motoare pe benzină cu injecție directă integrează acum un filtru de particule pe benzină (GPF). Această nouă generație de motoare pe benzină oferă o plăcere sporită de conducere de la Duster cu:

-130 CP (96 kW) la 5000 rpm și cuplu maxim de 240 Nm la 1500 rpm adică +5 CP față de generația anterioară
-150 CP (110 kW) la 5250 rpm și cuplu maxim de 250 Nm la 1600 rpm, adică + 25 CP comparativ cu generația anterioară

 

După ce și-a reînnoit toate motoarele diesel cu Blue dCi pe versiunile 4x2 și 4x4, Dacia lansează noi motoare pe benzină pentru Duster disponibile pe versiunile 4x2 și de la mijlocul anului 2019 pe versiunile 4x4. Preluarea comenzilor va începe în următoarele săptămâni (în funcție de țară).

 Media Nav Evolution Dacia range 1200x800

Media Nav Evolution: o experiență fluidă și acces la aplicații mobile

Până la sfârșitul anului 2018, Dacia își va echipa gama cu o nouă versiune a lui Media Nav Evolution, oferind navigație mai ușoară și mai rapidă și noi caracteristici. Mulțumită jocului Apple Car Play și Android Auto, există o gamă largă de aplicații care îmbogățesc experiența la bord dincolo de navigarea conectată:

- Cu Waze șoferul este informat în timp real despre condițiile de trafic pentru a-și optimiza călătoria și pentru a economisi timp evitând traficul, pericolele, accidentele și altele ...
- Cu WhatsApp, șoferul poate rămâne conectat în timp ce conduce și gestionează mesajele sale printr-o interfață vocală.
- Cu Spotify, șoferul se poate bucura de toate playlisturile și radiourile sale Spotify. În acest fel, el poate accesa muzică din toată lumea în vehiculul său. Această nouă versiune de Media Nav va fi disponibilă pentru vânzare la același preț ca versiunea anterioară.

Very Limited Edition competition crop 1600x1000

Noua serie foarte limitată Sandero Stepway: votul este deschis

La Salonul Auto de la Paris, Sandero Stepway va fi afișat în trei modele originale imaginate de Flora Jammes, Aurélie Abric și Pierre Lancien. Într-un concurs organizat între 6 și 25 iulie, utilizatorii web au propus tema designului pentru competiția "Foarte Limited Edition" lansată de marca Dacia. Cei trei finaliști de design sunt dezvăluiți la Salonul Auto și deschid a doua parte a concursului care va avea loc între 2 și 13 octombrie. Cele trei modele vor fi supuse la vot vizitatorilor standului Dacia din Paris și utilizatorilor de pe pagina dedicată Salonului Auto la https://www.dacia.fr/. Câștigătorul va vedea astfel că creația sa încorporează seria New Very Limited din Sandero Stepway.

 

Dacia atinge un nou record de vânzări

Dacia a obținut cele mai bune vânzări din primul semestru, din punct de vedere al volumelor, din istoria sa. Marca Dacia confirmă locul 3 pe piața mașinilor private vândute persoanelor fizice în Franța. În primul semestru, în Franța, vânzările mărcii au crescut cu 20,8%.

În Europa, marca a înregistrat vânzări record pe semestru, atingând 281.206 vehicule (+ 14,6%), iar cota de piață de 2,9% (+0,3 puncte). Dacia s- a străduit, prin urmare, să ajungă în top 5 în vânzările de mașini private din Europa.

Sandero, o adevărată stea între modelele Dacia, este încă numărul 1 pentru vânzările către persoane fizice din Europa, iar noul Duster se bucură de un mare succes, înregistrând aproape 62 900 de înregistrări de automobile în 6 luni în Europa. (Photo Patrick CURTET/Publicis Conseil, Renault Marketing 3D-Commerce, Pagécran,  Dacia Communication, Webedia)