
Liniștește-te: Prototipul Audi e-tron, singur pe scena mare
* Prototipul Audi e-tron pe scenă în Playhouse-ul regal danez de la Copenhaga
* Clasa superioară de confort: design interior elegant și o mulțime de cameră
* Digitalizarea într-o nouă formă: oglinzi opționale externe opționale
* Setarea tonului: unitate electrică pentru acustică de primă clasă și experiență sonoră superbă
Soferul si pasagerii de simt intr-o noua dimensiune in prototipul Audi e-tron. În plus față de spațiul său generos și designul redus elegant, prima mașină electrică Audi oferă un nivel ridicat de calm și, la rândul său. SUV-ul de dimensiuni mari oferă, de asemenea, o nouă experiență digitală de operare și afișare. Este prima mașină de producție de volum cu oglinzi virtuale exterioare.
Scenariul: scenă mare pentru prototipul Audi e-tron
În cadrul Playhouse-ului regal danez de la Copenhaga, marca cu cele patru inele demonstrează pentru prima dată interiorul prototipului Audi e-tron. În cazul în care actorii și artiștii interpreți sau executanți apar în mod obișnuit în fața unei audiențe de până la 650 de persoane, lumina reflectoarelor este acum concentrată asupra SUV-urilor de putere electrică. Încă înfășurat în camuflajul său e-tron specific, prototipul Audi e-tron demonstrează publicului versatil designul său interior - cu ușurința unui dansator de balet, inteligența unui actor de personaj și performanța unui cântăreț de operă. Ca o sală de concerte, SUV-ul electric oferă, de asemenea, o experiență de sunet pur, răsfățând șoferul și pasagerii ca o opțiune cu sunetul 3D al sistemului premium Sound & Bang & Olufsen. Acest sistem reproduce muzica exact cum a fost înregistrată - fără efecte artificiale. Toate datorită 16 difuzoare și un amplificator care oferă până la 705 de wați de putere.
Limbaj cubist de design și oglinzi virtuale exterioare
Scena din interiorul prototipului Audi e-tron formează un arc mare care se rotește. Învelișul panoului de instrumente extins, cu linii orizontale pronunțate, la o distanță cât mai apropiată de sculpturile ușii. Acesta încorporează în mod armonios capota de deasupra cabinei standard Audi, a cărei afișare elegantă este vizibilă liber în spațiu, precum și afișajele oglinzilor externe opționale. Aceste oglinzi vor deveni premiera mondială în versiunea de volum-producție a prototipului Audi e-tron, ducând la digitizarea în mașină la un nivel complet nou.
Oglinzile virtuale exterioare oferă nu numai o experiență nouă în tehnologie, ci și multe beneficii practice în ceea ce privește confortul și siguranța. Suportul plat integrează o cameră mică a cărei imagine este prelucrată digital și prezentată în interiorul ecranelor OLED de înalt contrast de 7 inci. Șoferul poate introduce diferite setări utilizând funcția de ecran tactil. Detaliile imaginii pot fi mutate, oferind câmpul vizual necesar, în timp ce utilizatorul poate de asemenea să măreaaca sau sa micșoreze imaginea. Soferul poate alege din trei puncte de vedere in sistemul MMI pentru diferite situații - pentru conducerea pe autostradă, pentru întoarcere și pentru parcare.
O altă caracteristică atrăgătoare în interior este consola centrală de tunel care se sprijină pe pereții laterali deschiși. Mâna de odihnă cu pârghie de schimbare a vitezelor integrate pare să plutească deasupra consolei. Luminozitatea și performanța sunt combinate într-o singură. Întreaga zonă a șoferului este focalizată direct pe șofer.
În fiecare linie de echipamente, interiorul prototipului Audi e-tron prezintă materiale de tapițerie, culori și inlay-uri aranjate cu atenție. Fie că este vorba de piele rafinată Valcona sau de aluminiu din aluminiu întunecat pentru un aspect sportiv, SUV-ul electric îndeplinește cele mai înalte standarde de calitate în ceea ce privește manopera și alegerea materialelor. Coaserea pe scaune creează un motiv care amintește de plăcile de circuite electrice. Ca o opțiune, cusăturile contrastante și conductele din portocaliu se disting foarte mult - luând-o de la sistemul electric de înaltă tensiune. Pachetul de iluminare opțional contur / ambianță luminează subtil suprafețele și urmărește precis liniile de bază ale interiorului. Insigna e-tron din panoul de bord este, de asemenea, iluminată din spate.
Spațiu suficient pentru cinci ocupanti
Cu ampatamentul său lung de 2.928 milimetri (9.6 ft), prototipul Audi e-tron are un spațiu amplu pentru cinci ocupanți și pungile lor. Lungimea interioară, camera capului din față și spate, precum și camera de genunchi din al doilea rând de scaune sunt de primă clasă în segmentul SUV de dimensiuni mari. În partea din spate, un platou plat - în loc de tunelul central care se găsește de obicei în modelele convenționale - creează spațiu suplimentar.
Aproape perfect: simțul calmului la bord
Combinația de acționare electrică și un interior confortabil sofisticat confera prototipului Audi e-tron un nou sentiment de mobilitate. Mai ales când conduceți în oraș, acesta emite un sentiment de calm aproape perfect. Singurele sunete provin din anvelopele sale și zgomotul blând al motoarelor electrice. Confortul acustic este unul dintre punctele forte ale tuturor modelelor Audi. Prototipul Audi e-tron ridică și mai mult acest nivel, oferind astfel un confort remarcabil pe distanțe lungi. Corpul său are izolație fonică specială și etanșare în toate zonele care ar putea transmite interferențe de zgomot. Zgomotul vântului, care domină percepția acustică la viteze de la aproximativ 85 km / h (52,8 mph), abia se aude in habitaclu. Ca atare, pasagerii pot vorbi unii cu ceilalți confortabil chiar și la viteze mari.
Informații suplimentare despre prototipul Audi e-tron sunt disponibile la www.e-tron.audi.