Stiri din Maramures, Romania si de pe Mapamond
  • Acasa
  • DIVERSE
  • SPORT
  • UTILE
  • AUTO
  • TURISM
  • SOCIAL
  • ECONOMIC
  • IT&C
  • ARTA
  • Z24 ** TV
  • ARHIVA
Vital Relatii Cu Publicul

Programul Casieriilor S.C. VITAL S.A. în perioada sărbătorilor de iarnă 2016 (2)

În perioada Sărbătorilor de iarnă (Crăciun și Anul Nou), programul casieriilor SC VITAL SA precum și a celorlalte departamente, atât din Baia Mare, cât și din celelalte localități în care operăm, va fi următorul:

* Vineri, 23.12.2016, casieriile vor fi deschise între orele 07.00 – 15.00
* Luni, 26.12.2016 toate casieriile SC VITAL SA vor fi închise
* Marți, 27.12.2016, Miercuri, 28.12.2016, joi 29.12.2016 program de lucru normal
* Vineri, 30.12.2016 casieriile vor fi deschise între orele 07.00 – 15.00
* Luni 02.01.2016 casieriile SC VITAL SA, precum și celelalte departamente ale societății vor fi închise
* Marți, 03.01.2017 se reia programul normal de lucru al tuturor departamentelor Societății VITAL S.A.

În zilele libere de sărbători, S.C. VITAL S.A. va avea echipe de intervenție care vor acţiona cu promptitudine, pentru ca toate avariile sau disfuncţionalităţile apărute în sistemul de alimentare cu apă și canalizare să fie remediate în timp util, iar abonaţii societăţii să poată beneficia de serviciile SC VITAL SA la parametrii optimi. Permanența va fi asigurată de Dispeceratul societății, care va funcționa 24 de ore din 24. Astfel, în cazul în care apar situații deosebite, abonații vor putea suna la numerele de telefon 0262/ 215150,1,2; 0262/ 212550; 0372/ 753660; 0362/ 401052,3

Pe această cale, S. C. Vital Baia Mare urează  tuturor utilizatorilor serviciilor noastre precumși colaboratorilor Crăciun Fericit și La Mulți Ani!

Print Email
Utilaje Deszapezire4

Municipiul Baia Mare dispune de un plan de intervenție pentru lucrările de deszăpezire din sezonul 2016-2017

Primăria Baia Mare aduce la cunoștință faptul că, până la sfârșitul sezonului de iarnă 2016 - 2017, se împuternicește d-nul Aoșan Marius, director executiv Direcția Utilități Publice, pentru a monitoriza și coordona activitatea de deszăpezire pe raza Municipiului Baia Mare, desfășurată cu utilaje și personalul de deservire a acestora de către toți operatorii implicați, respectiv Serviciul Public Ambient Urban, S.C. Vital S.A., S.C. Urbis S.A. Baia Mare, S.C. Nord Vest Infrastructură și Servicii S.R.L. Baia Mare, precum și operatorii care vor fi desemnați în urma procedurilor de achiziție publică. Conducerea Primăriei Municipiului Baia Mare va fi informată în permanență de către dl. Aoșan Marius, director executiv, în legătură cu acțiunile întreprinse și îi va prezenta acesteia Planul de intervenție pentru lucrările de deszăpezire, în funcție de operatorii economici disponibili și implicați. De asemenea, Primăria Baia Mare roagă asociațiile de proprietari, persoanele fizice și societățiile comerciale să curețe zăpada și gheața de pe trotuarele și aleile pietonale din fața clădirilor pe care le dețin sau le administrează, ori de câte ori este nevoie pentru a degaja zăpada acumulată, în vederea facilitării accesului și a prevenirii posibilelor accidente.

Print Email
Apa Ciurgau1

Intreruperi in furnizarea apei in municipiul Baia Mare azi, 20 Decembrie 2016

Azi, 20 Decembrie 2016, pana la ora 14:00 se întrerupe furnizarea apei pe strada 16 Februarie din municipiul Baia Mare pentru a se putea executa lucrari de reparatii la o conductă sparta. Tot pana la ora 14:00 se sisteaza alimentarae cu apa potabila a imobilului cu numarul 17 de pe strada Barbu Stefanescu Delavrancea pentru a se putea repara un bransament. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la Dispeceratul SC VITAL SA tel: 0262 212550; 0262 215150, *1,*2.

Print Email
Carte De Identitate Specimen1 Copy

Programul cu publicul la SPCEP Baia Bare, Stare Civila, in perioada 23-26 decembrie a.c.

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BAIA MARE,  STARE CIVILĂ

PROGRAM SPECIAL DE RELAŢII CU PUBLICUL ÎN INTERVALUL 23.12.2016-26.12.2016

Vineri (23.12.2016): preluare documente decese: 08:30 – 13:00; eliberare documente: 08:30 – 13:00

Sâmbătă (24.12.2016): preluare documente decese: 11:00 – 13:00

Luni (26.12.2016): preluare documente decese: 11:00 – 13:00

Print Email
Vreme Copy

Buletinul informativ rutier al diminetii de 22 decembrie 2016

Starea vremii: In ultimele 24 h, cerul a fost partial acoperit  insa nu  au fost semnalate precipitatii, iar in unele zone a fost ceata. In cursul diminetii s-au inregitrat urmatoarele temperaturi:

Baia  Mare -5°C;

Ardusat -5°C ;

Targu Lapus -5°C;

Feresti   -10°C;          

Leordina -6°C ;Cavnic -6°C.

Starea drumului: In cursul zilei de ieri si in aceasta dimineata s-a intervenit cu un numar de 13 utilaje si a fost raspandita o cantitate de 87to de material antiderapant pentru prevenirea si combaterea poleiului.  Circulatia este asigurata pe toate sectoarele de drum, in conditii de iarna, carosabilul fiind curat umed.

     Evenimente deosebite: Nu s-au semnalat.

Print Email
Eon Daruieste Lumina

E.ON Energie România a pregătit un dar de Crăciun de 200.000 de kWh

Întreaga cantitate de energie va fi donată unor spitale, școli, grădinițe, cămine și centre de bătrâni, care au nevoie de sprijin în perioada Sărbătorilor***Iniţiativa este realizată în cadrul campaniei “Dăruiește Lumina Crăciunului”, desfășurată în perioada 19-27 decembrie 2016, pe website-ul www.daruiestelumina.ro.

E.ON România anunță lansarea unei noi ediţii a campaniei “Dăruiește Lumina Crăciunului”, prin intermediul căreia vor fi donaţi 200.000 de kWh – gaz și electricitate - în perioada 19-27 decembrie 2016, către un număr de 11 instituții publice - școli şi licee, cămine, centre de bătrâni și spitale - desemnate ca beneficiare prin votul românilor.

Lista instituțiilor participante la campanie poate fi găsită pe pagina de Facebook “Dăruiește Lumina Craciunului”, acolo unde utilizatorii pot alege căreia dintre acestea îi vor acorda votul prin intermediul unui Like. Fiecare Like acordat se va transforma automat în 10 kWh.

Toţi cei 200.000 kWh sunt donați de E.ON Energie România, kilowaţii respectivi urmând să fie scăzuți din factura de energie electrică sau gaze naturale a beneficiarilor.

Prima ediție a campaniei „Dăruieşte lumina”, una dintre cele mai mari campanii de social media derulate de E.ON România, s-a desfăşurat în luna aprilie 2015, când au fost oferiți 100.000 kWh spre beneficiul unui număr de 12 instituţii – spitale, şcoli, case de copii şi case de bătrâni din 10 județe.

Campania a fost continuată în decembrie 2015, când au fost dăruiți peste 200.000 kWh către 800 de familii cu probleme, nominalizate de prieteni sau rude.

Începând cu anul 2005, E.ON România a susţinut cu peste 9,3 milioane de euro numeroase proiecte de responsabilitate socială în comunităţile în care îşi desfăşoară activitatea, numărul total al beneficiarilor acestor iniţiative ridicându-se la aproximativ 260.000.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

Print Email
Inghet Instalatie Apa

Anunt public - Sfaturi de protejare a instalațiilor interioare împotriva înghețului (2)

S.C. VITAL S.A. recomandă utilizatorilor să ia măsurile necesare pentru preîntâmpinarea problemelor legate de riscul de îngheț al instalațiilor și amenajărilor aferente alimentării cu apă. Pentru a diminua la minimum neplăcerile cauzate de aceste probleme, venim în întâmpinarea clienților noștri cu câteva recomandări tehnice.

Utilizatorii se pot proteja împotriva pagubelor pe care înghețul le poate provoca, evitând astfel cheltuielile cu reparațiile sau înlocuirea apometrelor, țevilor sau a branșamentelor de alimentare cu apă. Pe perioada de timp cu temperaturi scăzute, proprietarii de locuințe ar trebui să acorde importanță protejării apometrelor și țevilor de îngheț.

Protejaţi căminul de apometru!

Îngheţul apei din reţelele de distribuţie apare prima oară în căminul de apometru, după care se propagă către branşament şi reţeaua interioară. Protecţia instalaţiilor din căminul de apometru este la fel de importantă, întrucât aici sunt marea majoritate a armăturilor, apometre, robinete, coturi, adică locuri unde pot apărea diminuări ale secţiunii utile şi unde se formează gheaţă în situaţia în care nu există circulaţie a apei pe reţea.

Protejaţi apometrul!

- Conform Regulamentului serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, clienţii au obligaţia „să se preocupe de asigurarea integrităţii sistemelor de măsurare”. În cazul în care apometrul îngheaţă, costurile de remediere (contravaloarea aparatului de măsură, manopera aferentă înlocuirii, cheltuielile corespunzătoare deplasării şi staţionării mijlocului de transport utilizat) revin în exclusivitate clienţilor;

- Verificați temperatura în jurul contorului cu ajutorul unui termometru plasat în apropierea sa pentru a obține o citire corectă a contorului. Apa neaflată în mișcare va îngheța la 0 grade Celsius.

- Daca contorul este amplasat în exterior asigurați-vă în plus că acesta este protejat cu materiale izolatoare, care să reducă/împiedice înghețarea contorului.

Protejarea țevilor și a branșamentelor de alimentare cu apă:

- Izolați țevile. Dacă aveți o chiuvetă montată pe un perete exterior, izolați tevile;

- Ventilați spațiile de sub chiuvetă, pentru a permite aerului cald să pătrundă la țevi;

- Îndepărtați tuburile flexibile de la racordurile exterioare;

- Opriți alimentarea cu apă spre robineții din exterior și când este posibil, goliți țevile complet.

Consumaţi constant apă!

- Multe din problemele cauzate de îngheţ s-au înregistrat la capetele de reţea, acolo unde consumul este mai scăzut şi neuniform.

- Nu realizaţi construcţii în apropierea reţelelor de apă! Construcţia de cămine şi alte corpuri betonate în imediata apropiere a reţelelor de distribuţie a apei facilitează îngheţul.

Ȋn cazul în care, în urma măsurilor luate, sau în lipsa acestora vor apărea situaţii de îngheţ a conductelor este necesar sã cunoaşteţi următoarele:

- nu acţionaţi asupra apometrelor instalate la limita de proprietate, în cazul în care sunt înghetate  apometrele, nu încercaţi sã le dezghetaţi singuri, anunţaţi SC VITAL SA;

-  dacă problema a apărut la instalaţia  proprie (reţeaua interioară) rugaţi vecinii să vă dea un vas cu apă caldă pe care o turnaţi încet peste conducta, în zona îngheţată;

-  nu folosiţi focul deschis pentru dezgheţarea conductelor;

-  pentru problemele majore apărute şi dacã nu reuşiţi sã dezghetaţi conductele interioare apelaţi la serviciile societății noastre.                                                                                      

În cazul în care recomandările tehnice au fost ignorate, iar contorul îngheață și se defectează, societatea VITAL va repara sau înlocui contorul, facturând acest serviciu. Conform art. 134(3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, consolidat și armonizat pentru județul Maramureș,”Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.”

S.C. VITAL S.A. reamintește utilizatorilor de necesitatea verificării conductelor de apă şi a eventualilor robineţi montaţi pe instalaţie, pentru a vă asigura că nu există fisuri sau pierderi de apă care ar putea favoriza îngheţarea conductelor. Nu uitați pentru informații suplimentare sau alte sesizări, Dispeceratul S.C. VITAL S.A. vă stă la dispoziție la numerele de  telefon: 0262 - 212 550; 0262 - 215 150,1,2. (Sursa foto: http://www.bzi.ro)

Print Email
Autobuz Solaris1

Programul autobuzelor si al troleibuzelor Urbis in perioada sarbatorilor de iarna 2015/2016 (3)

Firma de transport urban de calatori Urbis Baia Mare aplica un progam special pentru circulatia autobuzelor si troleibuzelor cu prilejul sarbatorilor de iarna. Azi, in data de 31 decembrie 2015, mijloacele de transport in comun circula dupa programul unei zile de sambata, cu specificatia ca ultimele  autobuze  si troleibuze vor pleca de la dispecerate la ora 20:00. In data de 1 ianuarie 2016, autobuzele si troleibuzele vor circula dupa un program special pentru ca in zilele de 2 si 3 ianuarie sa se circule dupa programul unei zile de duminica. Din data de 04 ianuarie 2016 se va reveni la programul normal de lucru in transportul urban de calatori asigurat de Urbis Baia Mare.

PROGRAMUL SPECIAL al autobuzelor si troleibuzelor in 01.01.2015

LINIA 1 

Ore  plecare  E.P.Sasar –  9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 16:30

Ore plecare Bif. Baraj   -  9:40s 11:40s 13:40s 15:40s 17:10

LINIA 3/11

Ore plecare URBIS  - 8:40s 10:40s 12:40s 14:40s 16:40

Ore plecare UNIC    - 9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 17:00

LINIA 4

Ore plecare Dorna            -  9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 17:00.

Ore plecare Granicerilor  - 9:20s 11:20s 13:20s 15:20s 17:20.

LINIA 8

Ore plecare Dorna                      -  9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 16:30.

Ore plecare Flotatie Baia Sprie – 9:40s 11:40s 13:40s 15:40s 17:10.

LINIA 51(Troleibuz)

Ore plecare URBIS -   9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 17:00.

Ore plecare REAL  -   9:25s 11:25s 13:25s 15:25s 17:25.

LINIA 54(Troleibuz)

Ore plecare REAL                           -   s 9:00s 11:00s 13:00s 15:00s 17:00.

Ore plecare PIATA IZVOARE - 8:25s 9:25s 11:25s 13:25s 15:25s     -

LINIA 18 (IMMUM-FIRIZA)

Ore plecare IMMUM –  10:00s 12:00s 14:00s 16:00s 18,10.

Ore plecare Firiza       -  10:30s 12:30s 14:30s  16:30s 18:40.

Ultima cursa de pe linia 18, va pleca din Gara CFR la ora 18:00.

CU ACEST PRILEJ, CONDUCEAREA S.C. URBIS S.A. BAIA MARE LE UREAZĂ TUTUROR CĂLĂTORILOR SĂRBĂTORI FERICITE ŞI „LA MULŢI ANI”

Print Email
Carte De Identitate Specimen1 Copy

Programul cu publicul la SPCEP Baia Bare, Evidenta Persoanei, in perioada 23-26 decembrie a.c.

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR BAIA MARE, BIROUL DE EVIDENŢĂ INFORMATIZATĂ A PERSOANEI

PROGRAM SPECIAL DE RELAŢII CU PUBLICUL ÎN INTERVALUL 23.12.2016-26.12.2016, RESPECTIV 30.12.2016-02.01.2017

Vineri (23.12.2016): eliberare documente: 08:30 – 13:00

Luni (26.12.2016): ZI LIBERĂ

Vineri (30.12.2016): eliberare documente: 08:30 – 13:00

Luni (02.01.2017): ZI LIBERĂ

Sărbători fericite !

Şef Serviciu, Daniela Bolba

Print Email
Trenuri

In 11 decembrie 2016 s-a schimbat "Mersul Trenurilor CFR Calatori". Vezi plecarile si sosirile trenurilor din Statia CFR Baia Mare

CFR Calatori informeaza ca in noaptea de 11/11 decembrie a.c. a intrat in vigoare  “Mersul Trenurilor 2016-2017”, plan orar care va fi valabil pana la data de 10 decembrie a anului viitor. Oferta de transport feroviar de pasageri este adaptata cererii pietei atat prin optimizarea orariilor si a capacitatii de transport, cat si prin asigurarea conditiilor de confort pe categorii de trenuri utilizandu-se eficient resursele disponibile. Astfel, zilnic se vor afla in circulatie intre 1.200 si 1.300 de trenuri, in functie de perioada din an. In sezonul sporturilor de iarna, Trenurile Zapezii vor circula spre si dinspre cele mai cautate statiuni montane pentru ski, cum sunt cele de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petrosani (Statiunea Straja).

              Tablou de garare în statia Baia Mare (plecari si sosiri)

SOSIRI STAŢIA  BAIA MARE
 
        VALABIL DE LA 11.12.2016
Nr. crt. Număr Tren Fel Tren Circulă Plecare Linia OBS
De la Până la
1 6827 Regio JIBOU DEBRECEN 04.00 1  
2 1746-1 IR SATU MARE BUCUREŞTI NORD  05.10 1  
3 4381 Regio JIBOU BAIA MARE 05.21 2 3
4 4041 Regio JIBOU BAIA MARE 06.35 1  
5 4311 Regio SATU MARE BAIA MARE 07.07 2 3
6 4045 Regio JIBOU BAIA MARE 07.20 1 3
7 1945 IR MANGALIA SATU MARE 08.41 3 a
8 1941 IR MANGALIA BAIA MARE 09.30 1 b
9 1641 IR BUCUREŞTI NORD  BAIA MARE 09.30 1 c
10 4313 Regio SATU MARE BAIA MARE 09.38 3 d
11 4343 Regio SATU MARE BAIA MARE 09.46 3 e
12 4315 Regio SATU MARE BAIA MARE 13.16 2 6,f
13 4383 Regio JIBOU BAIA MARE 13.20 1 f
14 13405 Regio JIBOU BAIA MARE 13.34 1 i
15 1944-1 IR SATU MARE MANGALIA 14.52 1 j
16 4091 Regio SATU MARE BAIA MARE 18.02 1  
17 4097 Regio JIBOU BAIA MARE 18.18 2  
18 1745 IR BUCUREŞTI NORD  SATU MARE 20.08 1  
19 4043 Regio JIBOU BAIA MARE 21.18 1 4
20 6826-1 Regio DEBRECEN JIBOU 22.03 2  
21 1544-1 IR CLUJ NAPOCA BAIA MARE 22.23 1 3
22 1743 IR TIMIŞOARA NORD BAIA MARE 22.41 1  
               
a. Circula in perioada 10/11.06 - 10/11.09.2017.              
b. Circulă cu ordin special în perioada 28/29.04 - 01/02.05.2017.              
c. Nu circulă în perioada 28/29.04. - 01/02.05.2017.               
d. Nu circulă în perioada 11.06 - 11.09.2017.              
e. Varianta trenului 4313. Circulă în perioada 11.06 - 11.09.2017.      
f. Nu circulă în perioada închiderilor de linie.        
i. Varianta trenului 4383. Circulă în perioada închiderilor de linie.      
j. Circula în perioada 09/10.06.2017 - 09/10.09.2017.         
k. Nu circulă în perioada 27/28.04. - 30.04/01.05.2017.         
l. Circulă cu ordin special în perioada 27/28.04 - 30.04/01.05.2017.       
Legendă :            
1 -   Nu circulă luni        8 - Circulă facultativ      
2 -   Nu circulă sâmbăta şi duminica      9 - Circulă sezonier      
3 -   Nu circulă sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale      10 - Nu circulă duminica şi luni    
4 -   Nu circulă sâmbăta      11 - Circulă numai duminica    
5 -   Nu circulă duminica       12 - Circulă cu ordin special    
6 -   Nu circulă duminica şi sărbătorile legale      A = anulat      
 7 -   Nu circulă sâmbăta şi sărbătorile legale        

 

PLECĂRI STAŢIA  BAIA MARE
 
        VALABIL DE LA 11.12.2016
Nr. crt. Număr Tren Fel Tren Circulă Plecare Linia Ruta OBS
De la Până la
1 1744 IR BAIA MARE TIMIŞOARA NORD 01.00 1 ORADEA  
2 6827 Regio JIBOU DEBRECEN 04.14 1    
3 1746-1 IR SATU MARE BUCUREŞTI NORD  05.24 1 GHERLA  
4 4042 Regio BAIA MARE JIBOU 07.30 2    
5 4312 Regio BAIA MARE SATU MARE 07.44 3    
6 1945 IR MANGALIA SATU MARE 08.55 3 DEDA a
7 4096 Regio BAIA MARE JIBOU 08.50 1    
8 4090 Regio BAIA MARE SATU MARE 09.48 1   f
9 4314 Regio BAIA MARE SATU MARE 12.21 3   6,f,g
10 4344 Regio BAIA MARE SATU MARE 12.21 3   6,f,g
11 4046 Regio BAIA MARE JIBOU 14.45 1   3
12 1944-1 IR SATU MARE MANGALIA 15.07 1 DEDA j
13 4092 Regio BAIA MARE JIBOU 15.26 1    
14 4316 Regio BAIA MARE SATU MARE 15.45 3    
15 4382 Regio BAIA MARE JIBOU 16.36 1   3
16 1543-2 IR BAIA MARE CLUJ NAPOCA 17.02 1 GHERLA 11
17 1642 IR BAIA MARE BUCUREŞTI NORD  18.20 1 DEDA k
18 1942 IR BAIA MARE MANGALIA 18.20 1 DEDA l
19 4384 R BAIA MARE JIBOU 19.32 1    
20 1745 IR BUCUREŞTI NORD  SATU MARE 20.22 1 GHERLA  
21 6826-1 R NYIRABRANY JIBOU 22.46 2    
                 
a. Circula in perioada 10/11.06 - 10/11.09.2017.          
f. Nu circulă în perioada închiderilor de linie.          
g. Nu circulă  în perioada 09.06 - 09.09.2017.          
h.  Varianta trenului 4314. Circulă în perioada 09.06 - 09.09.2017, fără zilele de 7 şi s.      
j. Circula în perioada 09/10.06.2017 - 09/10.09.2017.         
k.  Nu circulă în perioada 27/28.04. - 30.04/01.05.2017.         
l. Circulă cu ordin special în perioada 27/28.04 - 30.04/01.05.2017.         
Legendă :              
1 -   Nu circulă luni        8 - Circulă facultativ        
2 -   Nu circulă sâmbăta şi duminica      9 - Circulă sezonier        
3 -   Nu circulă sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale      10 - Nu circulă duminica şi luni      
4 -   Nu circulă sâmbăta      11 - Circulă numai duminica      
5 -   Nu circulă duminica       12 - Circulă cu ordin special      
6 -   Nu circulă duminica şi sărbătorile legale      A = anulat        
 7 -   Nu circulă sâmbăta şi sărbătorile legale          

Print Email

Page 125 of 270

  • Start
  • Prev
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • Next
  • End
Fara contrabanda
Aradi-Vendeghaz
Popasul
Popasul II
BANNER VITAL1
rentsilvania
baner- vital
rentsilvania

Copyright © 2016 - 2024 ZIUA24.RO. Toate drepturile rezervate

Contact information: ziua24@gmail.com.

Informaţiile publicate pe site-ul ZIUA24.RO pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.