Scoala De Vara Adcamp

Universitatea Meisei, Universitatea Transilvania si Primaria Targu Lapus au organizat, recent, Scoala de vara  “TRANSILVANIA ADCAMP 2016”. A fost vorba despre un proiect adresat studentilor din Universitatea Transilvania din Brasov si din cadrul unor universitati partenere, care a demarat de la ideea dezvoltarii unor abilitati practice de comunicare si de lucru in echipa. Planul a fost ca dezvoltarea acestor abilitati sa se faca prin realizarea educarii intensive si prin aplicarea unor cunostinte practice dobandite pe parcursul unui proiect, care sa se concretizeze in crearea unui plan de promovare a unei destinatii turistice din Romania pe o piata externa. Destinatia turistica pe care s-a exersat crearea  unui plan de comunicare adresat potentialilor turisti din Japonia si China a fost, anul acesta, Tara Lapusului.

Lectori in cadrul acestei scoli de vara au fost cadre didactice de la Universitatea Transilvania, Universitatea Meisei, profesionisti care lucreaza la prestigioase agentii de publicitate din Bucuresti, ziaristi si bloggeri din domeniul turismului.In timpul celor 6 zile de proiect, participantii au imbinat asistarea la prezentari si workshopuri din diverse domenii precum Comunicarea de Marketing, Sociologie, Comunicare vizuala, Marketing Digital si Turism, cu experimentarea activa a vietii cotidiene din satele din Tara Lapusului. Participantii si lectorii din cadrul TRANSILVANIA ADCAMP 2016 au avut ocazia sa ia parte la numeroase schimburi interculturale, intergeneraionale si de descoperire a bogatului patrimoniu natural, istoric si imaterial al Tarii Lapusului. Datele culese pe parcursul desfasurarii acestui proiect vor fi folosite in cercetarea stiintifica si publicarea rezultatelor in reviste academice de prestigiu. De altfel, unul din obiectivele editiei din acest an an acestei tabere a fost acela de a realiza cercetari legate de practica promovarii si valorificarii patrimoniului cultural si natural al Tarii Lapusului, cu potential de atragere a turistilor dintr-o piata noua, dar insemnata prin numarul de turisti si potentialul financiar (Japonia). In discutie se afla o pagina de facebook in limba japoneza, un scurt film de prezentare a Tarii Lapusului (8-12 minute) narat in limbile japoneza si chineza si subtitrare in romana si engleza, precum si un website / blog.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz