Scoala De Vara Adcamp

Universitatea Meisei, Universitatea Transilvania si Primaria Targu Lapus vor organiza, in perioada 28 august- 6 septembrie 2016, Scoala de vara  “TRANSILVANIA ADCAMP 2016”

SCURTA DESCRIERE A PROIECTULUI

TRANSILVANIA ADCAMP 2016 este un proiect adresat studentilor din Universitatea Transilvania din Brasov si din cadrul unor universitati partenere, care porneste de la ideea dezvoltarii unor abilitati practice de comunicare si de lucru in echipa. Dezvoltarea acestor abilitati se va face prin realizarea educarii intensive si prin aplicarea unor cunostinte practice dobandite pe parcursul unui proiect, care se concretizeaza in crearea unui plan de promovare a unei destinatii turistice din Romania pe o piata externa.

Destinatia turistica pe care se va exersa crearea  unui plan de comunicare adresat potentialilor turisti din Japonia si China este Tara Lapusului.

Lectori in cadrul acestei scoli de vara vor fi cadre didactice de la Universitatea Transilvania, Universitatea Meisei, profesionisti care lucreaza la prestigioase agentii de publicitate din Bucuresti, ziaristi si bloggeri din domeniul turismului.In timpul celor 6 zile de proiect, participantii vor imbina asistarea la prezentari si workshopuri din diverse domenii precum Comunicarea de Marketing, Sociologie, Comunicare vizuala, Marketing Digital si Turism, cu experimentarea activa a vietii cotidiene din satele din Tara Lapusului. Participantii si lectorii din cadrul TRANSILVANIA ADCAMP 2016 vor avea ocazia sa ia parte la numeroase schimburi interculturale, intergeneraionale si de descoperire a bogatului patrimoniu natural, istoric si imaterial al Tarii Lapusului. Datele culese pe parcursul desfasurarii acestui proiect vor fi folosite in cercetarea stiintifica si publicarea rezultatelor in reviste academice de prestigiu.

OBIECTIVE

Transferul de cunostinte si bune practici de la cadre didactice si specialisti in domeniul comunicarii si publicitatii prin aplicarea lor in situatii de comunicare reala. Realizarea unui pachet de propuneri de promovare a obiectivelor turistice si de patrimoniu natural si cultural din Tara Lapusului. Realizarea de cercetari legate de practica promovarii si valorificarii patrimoniului cultural si natural al Tarii Lapusului, cu potential de atragere a turistilor dintr-o piata noua, dar insemnata prin numarul de turisti si potentialul financiar (Japonia).

 

PROGRAM TRANSILVANIA ADCAMP 2016

28.08 Sosirea participanilor in Brasov

29.08 Brasov - Tg. Lapus si scurta vizita la Sighisoara

30.08 – 04.09 Seminarii zilnice si culegerea datelor din satele din ara Lapusului

5.09 Tg. Lapus - Brasov si scurta vizita in Bistria

6.09 Plecarea din Brasov

 

PREZENTARE TARA LAPUSULUI

Transferul de cunostinte si bune practici de la cadre didactice si specialisti in domeniul comunicarii si publicitatii prin aplicarea lor in situatii de comunicare reala. Realizarea unui pachet de propuneri de promovare a obiectivelor turistice si de patrimoniu natural si cultural din Tara Lapusului. Realizarea de cercetari legate de practica promovarii si valorificarii patrimoniului cultural si natural al Tarii Lapusului, cu potential de atragere a turistilor dintr-o piata noua, dar insemnata prin numarul de turisti si potentialul financiar (Japonia).

 

Tematica si modul de desfasurare a proiectului

Cerinte pentru participantii la proiect: Studenti cu abilitati si cunostinte minime de filmare, editare foto-video si webdesign.

Participantii vor fi organizati in echipe de lucru multiculturale, ce vor avea sarcina sa pregateasca o serie de texte si imagini (foto si video) pentru realizarea unui plan de promovare a Tarii Lapusului in Japonia. Vor fi create cinci echipe de lucru, echilibrate din punct de vedere al competentelor si al distributiei pe nationalitati, care vor fi orientate catre cinci teme distincte de promovare a Tarii Lapusului:

-Traditii, folclor si port popular.

-Biserici de lemn si istoria locurilor.

-Gastronomie.

-Mestesuguri si munca campului in satele din Tara Lapusului.

-Frumusetea si bogatia patrimoniului natural.

 

TEMATICA SI MODUL DE DESFASURARE A PROIECTULUI

Tematica seminariilor care vor fi organizate:

•Interpretarea patrimoniului cultural intangibil

•Promovarea destinatiilor turistice

•Principiile webdesignului

• Filmare si editare video

• Introducere in fotografia digitala

• Tehnici de scriere creativa a textelor publicitare

• Marketing Digital

• Gamified Experience in Tourism

• Sociologie si etnografie vizuala

• Antropologie cultural

 

Livrabile ale proiectului de promovare a Tarii Lapusului in Japonia

 

• O pagina de facebook in limba japoneza

• Un scurt film de prezentare a Tarii Lapusului (8-12 minute)

narat in limbile japoneza si chineza si subtitrare in romana si engleza.

• Website / blog

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz