Branduri Si Branding

 

Evenimentul pe scurt

Branduri, online si marketing

Marti, 24 mai 2016 a avut loc la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti cea de-a doua editie a conferintei Branduri si Branding organizata de PR2Advertising. Conferinta a avut ca tema definirea conceptului de brand si modalitatile prin care acesta poate fi promovat in principal in mediul online. SEOmark.ro a fost sponsorul principal al acestui eveniment. La eveniment au participat peste 80 de persoane, marea majoritate a celor prezenti prezentand un interes concret in zona de marketing sau publicitate online.

Tagging

+networking +social

Evenimentul a inregistrat si o premiera: folosirea TAG-urilor. Participantii la eveniment au putut sa isi aleaga la intrare unul dintre cele 3 Tag-uri (ecusoane) oferite: SEO, Adwords si Social Media. Scopul lor a fost de a defini o arie de interes astfel incat in timpul pauzelor participantii sa poata interactiona mult mai usor.

 

Speakerii evenimentului

Agentii de marketing online dar nu numai

A doua editie a conferintei „Branduri si branding” din 24 mai a adus in fata publicului speakeri si specialisti cunoscuti in domeniul online si al marketing-ului digital.

Publicul a putut urmari prezentari sustinute de:

Petrisor Obae– fondator Paginademedia.ro
Dana Nae Popa– Managing Director Pastel
Adrian Enache– cofondator The MasterPlan Agency
Radu Ciofu– Business Manager si cofondator SEOmark.ro
Iulian Nitulescu– fondator Invox.ro
Catalin Palavescu– fondator PacPac StudioS
Anabela Luca– adLemonade

Moderatorul evenimentului a fost Dorina Florea, jurnalist TVR

Prezenta SEOmark.ro

Prima prezenta publica

Din partea SEOmark.ro (sponsor principal) a participat Radu Ciofu, fondator si Business Manager. Prezentarea a fost intitulata Branding prin Adwords si s-a concentrat pe modalitatile prin care clientii unui brand pot fi targetati de concurenta dar si ce poti face pentru a te proteja.

Cum sa te promovezi catre clientii concurentilor prin Adwords
Si ce poti face daca altcineva urmareste clientii ta prin Adwords

Practic, prin Adwords o firma poate alege sa isi afiseze reclama direct catre clientii altei firme. Aceasta strategie ofera avantaje clare, cel mai important fiind ca se adreseaza direct unor clienti ce cunosc si consuma acel produs/serviciu. Este evident ca o astfel de promovare ofera avantaje clare, dar are si dezavantaje majore, cel mai mare fiind pretul ridicat.

Mai multe informatii despre avantajele si dezavantajele acestei strategii, dar si cum o puteti folosi gasiti aici:

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz