Martie 2015 comparativ cu februarie 2015
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna martie 2015, comparativ cu luna precedenta, a crescut pe ansamblu cu 13,6%, ca urmare a cresterii comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+14,2%), vanzarilor de produse nealimentare (+13,8%) si vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+13,0%).
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna martie 2015, comparativ cu luna precedenta a scazut cu 1,6%, ca urmare a scaderilor inregistrate la vanzarile de produse nealimentare (-1,1%). Cresteri au inregistrat vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun (+1,6%) si comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+0,2%).
Martie 2015 comparativ cu martie 2014
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in luna martie 2015, comparativ cu luna martie 2014 a inregistrat o scadere cu 0,2% ca urmare a scaderilor inregistrate la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (-4,8%) si la vanzarile de produse nealimentare (-4,0%). Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut cu 8,0%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in luna martie 2015, comparativ cu luna martie 2014 a inregistrat o scadere cu 0,5% ca urmare a scaderilor inregistrate la comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (-4,3%) si la vanzarile de produse nealimentare (-3,8%). Vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au crescut cu 8,6%.
Trimestrul I 2015 comparativ cu trimestrul I 2014
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie bruta, in trimestrul I 2015, comparativ cu trimestrul I 2014 a inregistrat o crestere cu 3,0% datorita cresterii vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+8,5%) si comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+3,7%). Vanzarile de produse nealimentare au scazut cu 1,6%.
Volumul cifrei de afaceri pentru comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete), serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate, in trimestrul I 2015, comparativ cu trimestrul I 2014, a inregistrat o crestere cu 3,0%, datorita cresterii vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+7,8%) si comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+2,6%). Vanzarile de produse nealimentare au scazut cu 0,8%.