Functia de arhitect- sef al municipiului Baia Mare impune responsabilitati, dar si activitati specifice complexe, fapt pentru s-a impus, in mod expres, de catre primarul Catalin Chereches, conditiile de ocupare a acestei functii publice de conducere din aparatul institutiei. Astfel, arhitectul sef al Municipiului Baia Mare va avea la dosarul personal documente care sa ateste ca este absolvent cu diploma de licenta (studii superioare de lunga durata) al unei universitati/facultati in domeniul arhitecturii sau ubanismului; sa detina atestat de specialist, eliberat de Registrul Urbanistilor din Romania, respectiv sa fi urmat studii postuniversitare (master/doctorat) in domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului, in conditiile legii. Legea nr 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare prevede la Art. 36^1 ca functia de arhitect-sef este ocupata, in conditiile legii, de un functionar public, specialist atestat de Registrul Urbanistilor din România, având formatia profesionala dupa cum urmeaza:

a) de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist, absolvent de masterat, la nivelul judetelor, municipiilor resedinta de judet, municipiului Bucuresti si sectoarelor municipiului Bucuresti;

b) de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licenta si master sau studii postuniversitare in domeniul urbanismului si amenajarii teritoriului, la nivelul municipiilor”, se arata in comunicatul semnat de primarul municipiului Baia Mare. 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz