Renault a dezvăluit numele noii sale limuzine din segmentul D: TALISMAN. Cu grijă pentru detalii, Renault alege pentru modelele sale nume cu o simbolistică universală, care reflectă stilul și personalitatea modelului, indiferent de piața de comercializare. În spiritul acestei tradiții, TALISMAN reprezintă un nume carismatic, care evocă putere și protecție. În acelasi timp, TALISMAN este ușor de pronunțat și de înteles în orice limbă din lume. Format din trei silabe, numele TALISMAN evocă forța și energia noului model. În plus, design-ul robust și rafinat, asociat tehnologiilor inovatoare, conferă protecție și siguranță. TALISMAN oferă o experiență la bord plăcută și intensă, desăvârșită de un întreg univers senzorial. Primele imagini și caracteristicile noului model Renault TALISMAN vor fi disponibile pe site-ul ul Renault www.renault.ro in ziua de 6 iulie 2015, la ora 15:00. Până atunci, puteți face o incursiune în universul Renault Talisman prin intermediul următorului filmuleț: https://www.youtube.com/watch?v=s08xBianA4k
(Sursa foto: http://www.inautonews.com)
Renault Commercial Roumanie SRL din Bucuresti a demarat campania promotionala „KADJAR. STOP WATCHING, START LIVE” prilejuita de lansarea modelului KADJAR in Romania, primul sau crossover din segmentul C. Pasionatii de masini si aventura sunt provocati la un concurs la care se pot castiga premii pe masura senzatiilor tari traite. Porcedura este simpla: intri in aplicatia „Stop watching, start live” si participi la joc in perioada 22-28 iunie a.c. Poti castiga unul dintre cele trei mari premii: weekend-uri in doi, in care poti face parasutism, paragliding sau poti zbura cu balonul. Mia mult, te duci acolo cu noul crossover de la Renault. In plus, te asteapta zeci de alte premii in showroom-urile Renault, inclusiv cel din Baia Mare situat pe bulevardul Independentei nr. 32 (sediul AUTO BECORO), in perioada 25-28 iunie 2015.
KADJAR se dezvaluie in avanpremiera prin intermediul acestei campanii promotionale ce se deruleaza pe retelele sociale. KADJAR reprezinta un joc de cuvinte derivat din alaturarea a doua particule: ”KAD”, semnificand vehicul de teren pe patru roti («quad») si «JAR», ce isi doreste sa exprime agilitate si dinamism. In plus, sonoritatea si ortografia numelui KADJAR inspira un univers exotic, invitand la aventura si la explorarea de orizonturi noi. Initiala ”K” evoca robustete si putere, KADJAR fiind in mod natural asimilat in familia de crossovere ale marcii Renault, alaturi de Captur si de Koleos.
Copii de la şcoli din Argeş au participat la ore de educaţie ecologică susţinute de fundaţia TENT***Copiii angajaţilor Renault România, de la şcoli şi grădiniţe din Bucureşti, au participat la ateliere de reciclare creativă ***Angajaţii Renault Technologie Roumanie au ecologizat zone de lângă Titu, într-o acţiune de voluntariat
Renault România a sărbătorit şi anul acesta ziua mondială a mediului înconjurător (5 iunie). Copiii se află în centrul atenţiei acţiunilor de educaţie pe teme de mediu întreprinse de companie. Pentru al treilea an consecutiv, Renault România a organizat, în perioada 2 – 6 iunie, « Ora de ecologie » la Mioveni şi Piteşti, pentru copii din clasele I-VIII. Aproximativ 400 de copii, însoţiţi de profesorii de la şcolile din cele trei oraşe, au urcat în autobuzul supraetajat « Regatul sălbatic », locul inedit unde s-au desfăşurat orele de educaţie ecologică. Alături de reprezentanţii fundaţiei TENT (The European Nature Trust), aceştia şi-au îmbogăţit cunoştinţele despre ce înseamnă să trăiești într-un oraş mai curat, cum se reciclează, cum pot contribui, încă de mici, la protejarea mediului înconjurător. La final, le-au fost oferite diplome de participare şi cadouri - obiecte confecţionate din materiale reciclate. Programul a fost susţinut de Ministerul Învăţământului, Primăriile din Mioveni şi Piteşti, Inspectoratul şcolar Argeş şi Agenţia pentru Protecţia Mediului Argeş.
Sâmbătă, 6 iunie, la Bucureşti, copii ai angajaţilor Renault România, cu vârste cuprinse între 4 şi 14 ani, au luat parte la activităţi diverse, special concepute să îi sensibilizeze în grija pentru un mediu mai curat. Ziua a stat sub semnul « Verde pentru viitor » şi fiecare copil a putut opta pentru unul dintre cele trei evenimente : atelierele de reciclare creativă, de educaţie ecologică, respectiv, concursul de colaje din materiale reciclabile cu tema « Oraşul verde ». Şi copiii angajaţilor Renault România s-au putut bucura de autobuzul supraetajat « Regatul sălbatic », unde s-au desfăşurat cursurile interactive despre reciclare si resurse naturale.
În aceeaşi zi, în apropiere de Titu, unde se află Centrul Tehnic (Renault Technologie Roumanie), angajaţi ai centrului de inginerie al Renault în România s-au implicat într-o campanie de ecologizare, la care s-au alăturat şi voluntari din liceele şi şcolile din comunitatea locală, o acţiune susţinută şi de Primăria oraşului Titu. Timp de două ore, voluntarii, echipaţi corespunzător, au adunat deşeurile menajere din pădurile de la limita dintre comuna Sălcuţa şi oraşul Titu. Eforturile lor s-au concretizat în colectarea a aproximativ 6 m³ de deşeuri.
Luna mondială a mediului la Renault România aduce în actualitate preocuparea companiei în ceea ce priveşte protecţia mediului înconjurător. Mediul este una dintre axele majore de responsabilitate socială a Grupului Renault, la nivel mondial și în România. În procesele de fabricaţie a vehiculelor, Dacia respectă toate normele de mediu. Acestea sunt concepute, astfel încât, la finalul ciclului lor de viaţă, să poată fi reciclate în proporție de 85% şi valorificate, într-un procent de 95% din masa lor.
În perioada 2000 – 2014, Renault a investit în România, pentru protecţia mediului, aproximativ 31 de milioane de euro. Atât uzinele Dacia, cât și Centrul Tehnic Titu sunt certificate ISO 14001.
AUTO BECORO Baia Mare, reprezentanta Renault in Maramures a lansat oficial, si in judetul nostru, noul model KADJAR in cadrul Operatiunii “Porti Deschise” din perioada 25-28 iunie 2015. In aceste patru zile, maramuresenii care doresc sa admire si sa testeze primul crossover Renault din segmental C nu au altceva de facut decat sa se prezinte la sediul AUTO BECORO, bulevardul Independentei nr. 32, Baia Mare. La reprezentanta Renault, consilierii firmei AUTO BECORO le vor prezenta masina mai mult decat captivanta celor interesati de acest crossover si de concursul care insoteste aceasta lansare de model: poti castiga unul dintre cele trei mari premii ce constau in weekend-uri in doi, in care poti face parasutism, paragliding sau poti zbura cu balonul. Mai mult, te vei duce acolo cu noul crossover de la Renault. In plus, te asteapta zeci de alte premii in showroomul Renault din Baia Mare daca treci pragul reprezentantei de pe bulevardul Independentei nr. 32.
Renault isi completeaza gama de crossovere cu noul KADJAR
Primul crossover Renault in segmentul C, Kadjar se distinge printr-un design exterior fluid si atletic si un interior rafinat. Renault Kadjar ofera conectivitate avansata cu sistemul R-Link 2® si o experienta placuta la bord prin echipamente inovatoare si practice. Renault Kadjar propune trei motorizari Energy, ce vizeaza leadership-ul in segment in ceea ce priveste consumul si emisiile reduse de CO2.
Kadjar este un crossover cu ADN Renault, construit pe o platforma comuna a Aliantei Renault – Nissan. Preturile pentru Renault KADJAR pornesc de la 18.200 € cu TVA inclus pentru versiunea Life Energy TCe 130. Oferta speciala de lansare, prin programul RABLA 2015, porneste de la 15.750 €, TVA inclus, pentru versiunea LIFE Energy TCe 130. Noul model este lansat in reteaua comerciala Renault printr-o ampla campanie de promovare on-line si in showroom-urile Renault, in perioada 25-28 iunie.
KADJAR, PRIMUL CROSSOVER RENAULT IN SEGMENTUL C
Incurajat de succesul inregistrat de Captur pe piata internationala, pozitionat ca lider de vanzari in segmentul B in Europa la finalul anului 2014, cu peste 178 000 de unitati vandute, Renault confirma odata cu lansarea noului Kadjar, o dinamica puternica a planului de produs, dar si viziunea asupra modelelor crossover. Cu noul Renault Kadjar, Renault continua explorarea unui nou segment de piata (C), marcat de un ritm de crestere accelerat in ultimii ani si isi completeaza gama de crossovere alaturi de Captur (segment B) si Koleos (segment D).
KADJAR, UN CROSSOVER CU ADN RENAULT, CONSTRUIT PE O PLATFORMA COMUNA A ALIANTEI RENAULT - NISSAN
Creata in 1999, Alianta strategica Renault-Nissan a vandut 8,4 de milioane de vehicule in aproape 200 de tari in anul 2014, consolidandu-si pozitia de al 4-lea grup auto mondial. Renault Kadjar beneficiaza de sinergiile rezultate din aceasta alianta, intrucat constructia sa se bazeaza pe o platforma comuna a celor doi constructori: platforma CMF C/D a Aliantei Renault-Nissan. Rezultatul a patru ani de dezvoltare comuna si testata deja in cazul a 3 modele ale Renault si Nissan, platforma CMF C/D demonstreaza expertiza Aliantei pe segmentul vehiculelor crossover. Implicarea Renault se evidentiaza in domeniul proiectarii si fabricatiei suspensiilor spate, precum si a transmisiei.
DESIGNUL KADJAR ESTE UNUL DISTINCTIV, FLUID SI ATLETIC
Kadjar aduce o noua viziune in universul modelelor crossover printr-un design exterior atractiv, care inspira dinamism si aventura. Plansa de bord este orientata in mod natural catre sofer pentru mai mult confort la volan. Designul fluid, materialele de foarte buna calitate, ambianta interioara a habitaclului si finisajele atent executate, transforma viata la bord intr-o experienta unica.
TRACTIUNE 4X4 SAU 4X2 PENTRU RENAULT KADJAR
Noul crossover Renault Kadjar este disponibil cu tractiune 4x4 sau 4x2, fiind proiectat sa raspunda cerintelor clientilor din segmentul din care face parte. Transmisia integrala ofera o motricitate evoluata, prin utilizarea celor trei moduri de utilizare (Auto, LOCK si 2WD) ce permit selectarea transmisiei ideale in orice situatie. In versiunea 4x2, Kadjar poate fi prevazut in optiune cu sistemul Extended Grip ce sporeste aderenta la drum in conditii dificile.
CONECTIVITATE SI ECHIPAMENTE INOVATOARE LA BORDUL KADJAR
Dotat cu echipamente moderne, Kadjar ofera conectivitate prin noul sistem multimedia R-Link 2® si o experienta placuta la bord prin paleta bogata de sisteme ce asigura asistenta in timpul condusului. Noul crossover dispune de tehnologii avansate, cum ar fi: camera video spate pentru deplasarea in marsarier si sistemul de asistenta la efectuarea parcarilor. In functie de versiune, Renault Kadjar propune o serie de echipamente inovatoare si practice, precum asistenta la franarea de urgenta, alerta in cazul depasirii benzii de circulatie, recunoasterea semnelor de circulatie cu alerta pentru limitarea vitezei.
RENAULT KADJAR DISPUNE DE TREI NIVELURI DE ECHIPARE
Primul nivel al gamei, LIFE, propune o echipare bogata, evidentiindu-se : climatizare manuala, tempomat-limitator de viteza, radio CD MP3 Bluetooth®. Din punct de vedere estetic, versiunea LIFE este echipata cu jante de aliaj de 17’’, geamuri laterale cu contur cromat si propune o ambianta interioara sobra, de culoare inchisa. Al doilea nivel de echipare, ZEN, propune echipamente complementare cum ar fi : senzori de parcare fata-spate, climatizare automata cu reglare bi-zona, senzor de lumina si ploaie, card acces demaraj cu functia « maini libere ». Varf de gama Kadjar, versiunea INTENS este echipata cu jante de aliaj de 19’’, faruri Full Led Pure Vision, alerta la depasirea benzii de rulare, camera video, sistem complet de senzori (inclusiv laterali) si functia de asistenta la parcare - Easy Park, sistem de recunoastere automata a semnelor de circulatie cu alerta de depasire a vitezei limita, tapiterie mixta piele ecologica/textil, geamuri spate si luneta cu tenta de culoare inchisa, insertii praguri crom satinat. Versiunea INTENS este de asemenea echipata cu noul sistem multimedia Renault R-Link 2.
MOTORIZARI ENERGY CE IMBINA PERFORMANTA CU CONSUMUL SI EMISIILE DE CO²
Renault Kadjar propune inca de la lansare trei motorizari Energy adaptate nevoilor clientilor care isi doresc performanta, consum redus de combustibil si un nivel scazut al emisiilor de CO². Kadjar se pozitioneaza la cel mai ridicat nivel in segment cu motorizarea diesel Energy dCi 110. Acest motor afiseaza un consum de 3,8 l / 100 km si emisii de CO² de 99 g / km atat in versiunea asociata unei cutii de viteze manuale, cat si pentru cutia de viteze automate cu dublu ambreiaj (EDC). Gama este completata de motorul Energy dCi 130 si de Energy TCe 130.
Lotul de 15 autovehicule care a imbogaţit parcul auto al acestei unitaţi de poliţie, reprezinta o parte a efortului de inzestrare cu tehnica auto a Inspectoratului General al Poliţiei Romane şi unitaţilor sale teritoriale, ca urmare a derularii Programului de innoire a parcului auto al Ministerului Afacerilor Interne, astfel cum acesta a fost aprobat de Viceprim-ministrul pentru securitate nationala, Ministrul afacerilor interne, domnul Gabriel Oprea. Autospecialele au fost recepţionate la sfarşitul lunii aprilie a.c. si, dupa parcurgerea procedurilor de instruire a poliţiştilor cu privire la caracteristicile tehnice ale acestora, modul de exploatare, parametrii optimi de funcţionare a sistemelor cu care sunt echipate şi condiţiile in care utilizarea acestora se poate incadra in cerinţele de eficienţa pe care folosirea lor in serviciu o impune, cele 15 autovehicule au fost date in exploatare, fiind predate efectiv celor carora le-au fost repartizate.
Simfonia lalelelor » continua parteneriatul traditional dintre marca auto locala si cel mai cunoscut eveniment dendro-floricol din Romania. Aflata la a 38-a editie, « Simfonia lalelelor » se va desfasura in perioada 26-28 aprilie 2015, in zona centrala a municipiului Pitesti si la Casa Cartii. Mii de persoane participa anual la acest eveniment care s-a transformat, in timp, intr-una dintre cele mai importante sarbatori ale Argesului. Daciapune la dispozitia organizatorilor patru vehicule pentru transportul invitatilor speciali. Vehiculele vor putea fi vazute si in parada care va prefata deschiderea evenimentului, vineri, 24 aprilie. Dacia, cel mai important angajator din Argeş, este partener tradiţional al manifestărilor locale precum „Zilele oraşului Piteşti”, „Zilele oraşului Mioveni”, reuniunea regională a Club Logan, „Sărbătorile Argeşului şi Muscelului”.
“ Simfonia lalelelor este cel mai important eveniment regional sustinut de marca Dacia si, cu siguranta, este si cel mai longeviv parteneriat. Este o alaturare fireasca intre doua dintre brandurile cu cea mai mare traditie in judet, doua nume care fac cinste Argesului in lumea intreaga. Le dorim tuturor pasionatilor de horticultura si locuitorilor orasului Pitesti sa aiba o sarbatoare plina de soare”, a declarat Anca Oreviceanu, director Comunicare Dacia.