
PROGRAMEAZĂ-TE LA TEST DRIVE ÎNTRE 25 ȘI 31 MAI ȘI EXPERIMENTEAZĂ TEHNOLOGIILE DE ULTIMĂ GENERAȚIE ALE NOULUI MICRA. MAI MULT, POȚI CÂȘTIGA O MICRA EVADARE.
ÎNSCRIE-TE LA TEST DRIVE AICI sau prezinta-te ditect la showroomul Nissan al dealerului AUTO BECORO din Baia Mare, bulevardul Independentei nr. 32.
********CE ADUCE NOU NISSAN MICRA 5******
Micra se reinventează și propune noi standarde de dinamism, stil și
tehnologie în segmentul B
* Designul proaspăt, complet restilizat al noului Nissan Micra evidențiază
direcția modernă a mărcii
* Filosofia Nissan Intelligent Mobility prinde contur prin tehnologiile avansate
specifice segmentelor premium, ce include Intelligent Emergency Braking
(Sistem Inteligent de Frânare de Urgență) și Lane Departure Prevention
(Avertizare Încălcare Bandă)
* Motorizările turbo cu tehnologie downsizing și aerodinamica avansată
livrează un plus de eficiență și performanțe dinamice superioare
* Un program complex de personalizare și culori distinctive sunt disponibile
pentru noul model
Noul Nissan Micra, dezvăluit în premieră la Salonul Auto de la Paris 2016
Vizând Europa, cea mai mare piață de modele hatchback din lume, Noul Micra este conceput pentru a fi imediat remarcat, prin caroseria restilizată, ce exprimă o personalitate puternică. Cu o gardă la sol mai joasă și un plus de centimetri în lungime și lățime față generațiile precedente, noul model propune un spațiu interior mai generos. În plus, noul Micra aduce noi motorizări turbo downsized, un șasiu agil și precis, precum și un pachet complet de tehnologii și echipamente inovatoare de siguranță.
“Lansarea primului model Micra, acum 30 de ani, a marcat o adevărată revoluție în segmentul de modele hatchback mici și a deschis un capitol nou pentru Nissan. Cea de a cincea generație Micra este la fel de revoluționară și va ridica standardele și asteptarile cu privire la ceea ce poate și ar trebui să ofere un hatchback clienților” afirmă Carlos Ghosn, CEO, Nissan Motor Company. <<Urmând exemplul modelelor distinctive Qashqai și Juke, cu Noul Micra, Nissan își consolidează lidershipul în design-ul auto. De asemenea,noul model arată intenția de a concura chiar cu modelele din segmentul B superior în Europa – cea mai extinsă și mai competitivă piață pentru modelele din segmetul B din lume. >>
Stil și personalitate
Fidel conceptului Sway prezentat în 2015 la Salonul Auto de la Geneva, Noul Micra înglobează pe deplin cele mai noi tendințe în limbajul de design al mărcii, cu elemente de identitate specifice, o nouă semnătură de design și o caroserie sculpturală ce trezește emoție și pasiune. Elementele specifice de identitate vizuală includ grila V-motion, care subliniază silueta puternică și muchiile ascuțite, blocul optic și plafonul plonjat, care creează sentimentul de libertate și spațiu. Alte caracteristici includ mânerele ușilor spate camuflate în stâlpii C, precum și linia aerodinamică a plafonului, care include un spoiler, contribuind la perfomanța și estetica modelului.
Pentru o apariție spectaculoasă este pusă la dispoziție o selecție de 10 culori unice, energizante inclusiv Energy Orange. Opțiunile suplimentare de personalizare exerioară și interioară generează 125 de combinații posibile diferite, care vor permite clienților să își imprime stilul personal și asupra propriului model Micra.
O atenție sporită a fost acordată confortului șoferului prin reconfigurarea postului de conducere, ce oferă un control mai bun și o siguranță sporită în deplasare. Este foarte simplu acum pentru acesta să obțină poziția de conducere perfectă datorită opțiunilor multiple de reglare a scaunului, volanul complet ajustabil și poziționarea optimă a pedalelor și a levierului de viteze. Lățimea considerabila a autovehiculului și ampatamentul extins fac posibil ca spațiul din habitaclu să fie la nivelul superior al segmentului. Tabloul de bord cu design aerodinamic specific conferă habitaclului o ambianță elegantă și aerisită.
Tehnologie la bord
Noul Micra este primul model Nissan din segmentul B care oferă un pachet atât de vast de tehnologii de siguranță, disponibile încă de la primul nivel de echipare. De obicei prezent în segmentele superioare, pachetul de tehnologii inovatoare cuprind: Lane Departure Prevention, prezent incă de la prima versiune, Sistemul de Frânare de Urgență cu funcție de recunoaștere a pietonilor, o premieră pentru vehiculele Nissan din Europa, alături de Intelligent Around View Monitor, Traffic Sign Recognition, High Beam Assist și Blind Spot Warning. Împreună, toate aceste tehnologii avansate sunt componente ale sistemului complex Autonomous Driving și sunt parte integrantă a filosofiei Nissan de Mobilitate Inteligentă.
În exclusivitate pentru Noul Micra și în colaborare cu Nissan, a fost dezvoltat noul sistem de sonorizare Bose® Personal® cu 6 incinte acustice. Acest sistem premium a fost optimizat pentru șofer, cu două boxe Bose UltraNearfield™, asociate cu Bose PersonalSpace™ Virtual Audio Technology, înglobat în tetiera scaunului șofer, pentru o experiență audio unică. Pasagerii se bucură de un sunet de calitate pentru notele joase, cu noile boxe Bose Super65 amplasate în fiecare dintre ușile față și cu ajutorul tweeterelor prezente în fiecare montant pentru claritate fonică deosebită. Noul Micra este dotat cu un display central digital color de 7”, ce permite accesul la sistemele audio și de navigație prin satelit, telefon mobil, aplicații online și asistență vocală Siri via Apple CarPlay.
Șasiu și motorizări
Inovații disponibile până în prezent doar pe Nissan Qashqai si X-Trail sunt propuse în premieră pe Noul Micra :Active Ride Control pentru un confort sporit în deplasare iar Active Trace Control pentru control sporit al traiectoriei.
O atenție sporită a fost acordată confortului acustic din habitaclu, fiind aduse îmbunătățiri remarcabile la nivel de insonorizare. De asemenea a fost optimizată performanța aerodinamică a vehiculului prin evoluțiile la nivel de plafon și spoiler. Astfel, Noul Micra a atins un prag Cd de 0,29 – un rezultat remarcabil pentru un hatchback.
Îmbunătățirile includ izolare acustică remarcabilă și optimizarea performanței aerodinamice a masinii. Eficiența excepțională Aero a fost realizată datorită combinatiei intre linia plafonului și spoilerului. Ca urmare, noul Micra a atins un Cd de 0,29 - nivel superior pentru un hatchback.
Motorizările eficiente au constituit una dintre prioritățile cheie în dezvoltarea Noului Micra. Încă de la lansare, vor fi disponibile 2 motorizări noi: 0.9 litri turbo benzină și 1,5 litri diesel DE, ambele dezvoltând 90 CP. Gama va fi completată la scurt timp de motorul aspirat de 1,0 litri 75 CP benzină. Aceste motoare performante, impreună cu aerodinamica eficientă, marchează un alt pas înainte în atingerea obiectivelor filosofiei Nissan Intelligent Power.
Noul Micra va revoluționa așteptările clienților din segmentul B, prin introducerea unei soluții complete în beneficiul clienților, ce include un design nou și îndrăzneț, tehnologii intuitive, de încredere și performante. Design-ul său îndrăzneț și culorile energizante îl vor evidenția în categoria sa, în timp ce calitatea materialelor la interior și echipamentele de top îl vor face atractiv pentru clienții care își doresc mai mult de la un hatchback din segmentul B. Noul Nissan Micra va fi produs în Europa la uzina Renault din Flins, Franța, parte a Alianței Nissan-Renault. Comercializarea modelului va demara în Europa începând cu martie 2017.
Despre Nissan în Europa
Nissan are una dintre cele mai ample activități în Europa, cu peste 17.000 de angajați pe plan local în cadrul operațiunilor de proiectare, cercetare - dezvoltare, producție, logistică, vânzări și marketing. În ultimul an calendaristic, fabricile Nissan din Regatul Unit, Spania și Rusia au produs peste 635.000 de vehicule, inclusiv crossovere premiate, mașini din clasa mica, SUV-uri, vehicule comerciale şi vehicule electrice, inclusiv Nissan Leaf, cel mai vandut vehicul electric din lume, 96% dintre clienți fiind dispuși să recomande mașina unor prieteni. Nissan a anunțat recent viziunea sa asupra
Mobilității Inteligente, care redefinește modul în care vehiculele sale sunt conduse, alimentate și integrate în societatea modernă și care se va regăsi înglobată în noile tehnologii și produse ale mărcii. Nissan își propune să devină cel mai dorit brand asiatic de mașini din Europa.
Nota: Specificațiile pot varia între piețe. Toate cifrele sunt supuse omologării.