Renault Kadjar

Renault Commercial Roumanie SRL din Bucuresti a demarat campania promotionala „KADJAR. STOP WATCHING, START LIVE” prilejuita de lansarea modelului KADJAR in Romania, primul sau crossover din segmentul C. Pasionatii de masini si aventura sunt provocati la un concurs la care se pot castiga premii pe masura senzatiilor tari traite. Porcedura este simpla: intri in aplicatia „Stop watching, start live” si participi la joc in perioada 22-28 iunie a.c. Poti castiga unul dintre cele trei mari premii: weekend-uri in doi, in care poti face parasutism, paragliding sau poti zbura cu balonul. Mia mult, te duci acolo cu noul crossover de la Renault. In plus, te asteapta zeci de alte premii in showroom-urile Renault, inclusiv cel din Baia Mare situat pe bulevardul Independentei nr. 32 (sediul AUTO BECORO), in perioada 25-28 iunie 2015.

KADJAR se dezvaluie in avanpremiera prin intermediul acestei campanii promotionale ce se deruleaza pe retelele sociale. KADJAR reprezinta un joc de cuvinte derivat din alaturarea a doua particule: ”KAD”, semnificand vehicul de teren pe patru roti («quad») si «JAR», ce isi doreste sa exprime agilitate si dinamism. In plus, sonoritatea si ortografia numelui KADJAR inspira un univers exotic, invitand la aventura si la explorarea de orizonturi noi. Initiala ”K” evoca robustete si putere, KADJAR fiind in mod natural asimilat in familia de crossovere ale marcii Renault, alaturi de Captur si de Koleos.