Dupa cum era de asteptat, primul autoturism Dacia 1100 a apartinut presedintelui Republicii Socialiste Romania, Nicolae Ceausescu. Daca in 1968 a iesit pe poarta uzinei prima Dacia, modelul 1100, in anul 1970 intrase Dacia 1300 in productia de serie. Apoi, incepand anul 1979, Dacia a scos pe piata noi si noi versiuni ale modelului 1300: 1310, 1410 si Dacia Sport. Dupa Revolutia din Decembrie 1989, Dacia a spart gura targului cu noul model Nova, lansat pe piata in anul 1995. Dupa privatizarea uzinei Dacia, producatorul romanesc de masini a lansay modelul Super Nova, care venea cu imbunatatiri la motor si alte cateva componente. Pe lista masinilor fabricate la uzina din Mioveni a urmat modelul Solenza- un autoturism accesibil romanilor din punct de vedere al pretului. In urma cu 8 ani a aparut si popular model Logan, apoi, pe rand Logan MCV, Sandero, Duster, Lodgy si Dokker. In ultimul an au aparut modelele restilizate ale Logan, Logan MCV Sandero si Duster.