021021 Toyota Lockup V2 Copy 1200x800



 

 

* Portofoliul va adăuga dou vehicule electrice cu baterie (BEV) și un hibrid plug-in (PHEV)

 

* Cercetările interne arată că modelele BEV și PHEV au beneficii similare pentru mediu

 

* Ultimul Plan de Acțiune pentru Mediu urmărește obiective în sprijinul Toyota Environmental Challenge 2050

 

 

PLANO, Texas (10 februarie 2021) - Toyota Motor North America (TMNA) a anunțat planurile de a debuta pe piața SUA anul acesta, trei noi modele electrificate - două BEV-uri și un PHEV. 

 

 

"Continuăm să fim lideri în electrificare, care a început cu introducerea noastră pionieră a Prius în urmă cu aproape 25 de ani", a declarat Bob Carter, vicepreședinte executiv TMNA ​​pentru vânzări. „Noile oferte de produse electrificate ale Toyota vor oferi clienților mai multe opțiuni de propulsie care se potrivește cel mai bine nevoilor lor.” 

 

 

Noile modele electrificate extind în continuare conducerea SUA Toyota în vehicule alternative cu propulsie. Toyota are o cotă de peste 40% din totalul pieței vehiculelor cu combustibil alternativ, care include o cotă de 75% din piața celulelor de combustibil și o cotă de 64% din hibrizi și plug-in-uri. Până în 2025, obiectivul Toyota este ca 40% din vânzările de vehicule noi să fie modele electrificate și, până în 2030, se așteaptă ca aceasta să crească la aproape 70%. 

 

 

La nivel global, vehiculele hibride Toyota vândute au evitat în atmosferă aproximativ 139 de milioane de tone de gaze cu efect de seră (GES). În SUA, am evitat aproximativ 38 de milioane de tone de GES. Această realizare este rezultatul angajamentului de lungă durată al Toyota față de mediu și creând un impact net pozitiv asupra planetei și societății. 

 

 

Începând cu anul 2025, modelele Toyota și Lexus, la nivel global, vor avea o opțiune electrificată. Toyota dezvoltă, de asemenea, o platformă BEV dedicată, e-TNGA, care oferă flexibilitate pentru toate configurațiile unității. Aceste inițiative sunt pași suplimentari către realizarea Toyota Environmental Challenge 2050, introdusă în 2015, cele mai exigente și mai inspirate angajamente de mediu pe care Toyota și le-a luat vreodată. 

 

 

„Credem că cea mai rapidă modalitate de a reduce gazele cu efect de seră în sectorul transporturilor este de a oferi șoferilor alegeri mai reduse de carbon, care să le satisfacă nevoile”, a declarat Gill Pratt, om de știință șef al Toyota Motor Corporation și CEO al Toyota Research Institute. „La fiecare preț și cu mai multe trenuri de propulsie, putem pune mai mulți oameni în automobile mai curate din toată America de Nord pentru a avea cel mai mare impact pe termen scurt asupra emisiilor totale de carbon”. 

 

 

Toyota a împărtășit elementele esențiale ale noilor cercetări interne care evaluează impactul asupra mediului și costul de proprietate între un PHEV și un BEV. Pentru această cercetare, Toyota a creat un instrument care arată schimbul dintre emisiile de GES și costul total de proprietate. Codul sursă pentru acest instrument este disponibil public la carghg.org pentru ca alții să experimenteze diferiții parametri de intrare și să vadă mișcarea BEV-urilor și PHEV-urilor pe graficul GES și costul. Cercetarea a constatat:

 

 

* GES-urile unui model BEV disponibil în prezent și ale modelului PHEV sunt aproximativ aceleași în ceea ce privește performanța rutieră atunci când se iau în considerare poluanții creați de producția de energie electrică pentru rețeaua medie de energie din SUA utilizată pentru încărcarea bateriilor.

 


* Fabricarea este o componentă a emisiilor de GES. Folosind modelul „Gaze cu efect de seră, emisii reglementate și utilizarea energiei în tehnologii” (GREET), cercetătorii au descoperit că producția unui PHEV emite mai puțin GES, deoarece folosește o baterie mai mică și mai ușoară.

 


* PHEV este mult mai puțin costisitor de cumpărat și deținut, în comparație cu BEV. Fără stimulente, costul total de proprietate pe cinci ani (TCO) al unui BEV pe distanță lungă este semnificativ mai mare decât PHEV. Dacă includeți stimulente disponibile anul acesta (2020), TCO-ul unui BEV cu rază lungă de acțiune este mult mai mare. 

 

 

Punctul cheie este că BEV și PHEV pot oferi beneficii similare pentru mediu. Fiecare are un profil unic și poate fi o soluție optimă în diferite circumstanțe. Având un portofoliu de produse diversificat, cu multiple forme de electrificare a vehiculelor, Toyota poate permite consumatorilor să aleagă modelul care se potrivește cel mai bine nevoilor lor de utilizare și profilului de costuri, maximizând în același timp contribuția totală la reducerea GES. 

 

 

Progresul Toyota în Challenge 2050 în America de Nord este măsurat în patru domenii cheie - reducerea emisiilor de carbon, conservarea apei, promovarea unui lanț de aprovizionare durabil, inclusiv reducerea deșeurilor și protejarea biodiversității. Planificarea durabilă, strategiile și acțiunile sunt conduse de un plan anual de acțiune pentru mediu din America de Nord, cu o foaie de parcurs de cinci ani modelată pentru a atinge obiectivele din provocarea 2050 și, de asemenea, obiectivele Națiunilor Unite de dezvoltare durabilă (ODD). Toyota vizează în prezent:  

 

 

* Reducerea CO2 din operațiunile companiei, produsele și ciclul de viață al vehiculelor - inclusiv logistică, furnizori și dealeri

 
* Reducerea utilizării globale a apei pe unitate de producție a vehiculului cu 3% față de valoarea inițială din 2020


* Reducerea achiziționării de materiale de ambalare din plastic cu 25% față de valoarea inițială din 2018

 

Dezvoltarea politicii de gestionare a habitatelor la fața locului de către terți a validat până în 2021 și începe implementarea în 2022. 

 

 

Drept dovadă a angajamentului său, Toyota a fost de acord recent să achiziționeze energie de la un viitor parc eolian Clearway Energy Group pentru a reduce amprenta generală de carbon din electricitatea utilizată din rețeaua electrică. Toyota a furnizat, de asemenea, o actualizare anuală pentru a avea un impact net pozitiv asupra mediului în Raportul de mediu nord-american din 2020.

 

 

 

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz