Cittoen Ami  Copy1 1200x800

 

 

* Cu Ami - 100% electric, Citroën implementează metode de distribuție cât mai aproape de cumpărarea clienților. În luna mai s-a scos la vânzare 100% online, în iunie a fost vândută prin peste 39 de magazine Fnac și Darty, iar acum Ami - 100% electric ajunge la rețeaua de distribuție Citroën, un jucător cheie în sectorul mobilității.


* Până la sfârșitul verii, peste 100 de puncte de vânzare în rețeaua Citroën vor prezenta această nouă soluție de mobilitate urbană. În showroom-uri, acesta va fi evidențiat într-un spațiu pop-up dedicat, special conceput pentru Ami.


* Ami - 100% lectelectric este un atu suplimentar pentru rețeaua de dealeri care oferă o soluție de mobilitate ultra-compactă fără precedent, cu 2 locuri, închisă și încălzită și accesibilă tuturor celor de peste 14 ani prin oferte „la carte” extrem de competitive.

 citroen ami copy1 1200x600

 

1. AMI - 100% Ë ELECTRIC ÎNCHEIE PENTRU CLIENTI

Cu Ami - 100% electric, Citroën face ca mobilitatea urbană să fie accesibilă tuturor, lansând o călătorie modernă și perturbatoare a clienților, de la contactul inițial al clienților până la inima noilor lor moduri de consum. Cu peste 500 de comenzi deja de la lansarea sa, Ami a fost disponibil până acum:

* Prin intermediul vânzărilor online store.citroen.fr/ami: comercializat online 100% oferind acces 24/7 de oriunde folosind un dispozitiv digital, cum ar fi un smartphone, tabletă sau computer. Acest ecosistem digital acoperă întreaga călătorie de la descoperirea obiectului prin configurație la comandă și este ușor, rapid și agil.

* Prin intermediul magazinelor fizice și online, Fnac și Darty: Brandul și-a reinventat metodele de distribuție prin echiparea cu rețelele Fnac și Darty, pionieri în marketingul soluțiilor de mobilitate urbană. 39 de magazine participante oferă Ami de vânzare în spațiul „Mobilitate”.

Această călătorie inovativă a clienților completează rețeaua de dealeri Citroën, piatra cheie a mărcii, care desfășoară toate cunoștințele și contactul cu clienții. Acum se alătură cu aproape 100 de puncte de vânzare participante. Acestea includ dealeri și magazine de reparații aprobate, care văd Ami ca o oportunitate reală pentru mediul lor direct. Acest angajament va oferi clienților șansa de a descoperi Ami chiar în Franța. Amplasați în cultura Citroën, consilierii de afaceri vor fi bucuroși să prezinte Ami - 100% lectlectric, acest obiect nonconformist care s-a născut pentru a democratiza mobilitatea urbană de astăzi.

Ami - 100% electric este de asemenea disponibil în „La Maison Citroën” din Paris Alesia și Grenelle.

 Citroen AMI copy 1200x800 1

 

2. Afișați spațiul pentru a monta imaginea AMI

Pentru personalizarea și structurarea zonei de vânzare pentru Ami –100% lectlectrică, rețeaua de dealeri va încorpora în showroom-urile sale pachetul complet (design, grafică, ambalaj) dezvoltat de agenția Lonsdale, care poate fi deja văzut în magazinele Fnac și Darty.

* Un pachet în imaginea lui Ami, jucăuș și accesibil: care va oferi clientului o experiență pozitivă într-un mediu cald, convivial, care se simte bine. Modulele structurale groase sunt concepute pentru a transmite o senzație robustă. Acestea sunt completate de zone de consilier cu locuri confortabile.


* Un pachet pop-up durabil, nomad, modular, ușor de instalat și adaptabil și reglabil în funcție de locație și utilizare.

* Un pachet care încalcă regulile pentru o sală de expoziții auto, jucându-se cu materiale (lemn, metal) și culori (portocaliu) pentru a da un aspect proaspăt și curios.

Citroen AMI copy 1200x600

Vitrina pentru accesorii Ami și produse pentru stilul de viață: bazată pe imaginea unei cutii de depozitare, are panouri din lemn perforate cu găuri pentru a afișa accesoriile de personalizare și produsele de viață pentru Ami. Cu accesorii prezentate pe partea din față a panourilor și fixate cu bretele elastice, acestea oferă clienților impresia că se uită la cutie pentru un kit de construcție. Această idee a cutiei de kituri continuă să creeze ambalaje pentru kiturile de personalizare. Utilizarea unui carton simplu și a conturului cvasi-tehnic al vehiculului Ami amintește clientului de un kit de construcție.

 

Acest pachet va fi încorporat în La Maison Citroën la Paris Alésia și Grenelle și în punctele de vânzare Citroën participante.

Banner sus5
Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz