A1812853 Large 1200x800

Cel mai rapid model este acum mai iute: Actualizare extinsă pentru Audi R8

* Motoare puternice V10 cu aspirație naturală în două ratinguri de ieșire
* Elemente de suspensie modificate pentru o manipulare și mai dinamică
* Design exterior deosebit, lansarea vânzărilor la începutul anului 2019

"Născut pe pista, construită pentru drum." Modelul de producție a volumului este în urma premierii mondiale a modelului R8 LMS GT3 la Salonul Auto de la Paris din 2018. Pe lângă designul sportiv, Audi R8 Coupé și Spyder au motoare mai puternice. Modelele vor fi comercializate în Europa la începutul anului 2019.

"R8 ocupă o poziție unică pentru Audi în toate privințele", spune Michael-Julius Renz, Director General al Audi Sport GmbH. "Acum este chiar mai puternică și mai rapidă", adaugă Oliver Hoffmann, director tehnic al Audi Sport GmbH: "Motorsportul face parte din ADN-ul nostru. Cu aproximativ 50% din R8 LMS GT3 și chiar 60% R8 LMS GT4, nici o altă mașină nu este atât de aproape la motoarele de curse ca R8. "

Chiar mai puternică: motoarele

Răspuns rapid, revoluție rapidă și un sunet unic - inima Audi R8 este motorul V10 cu aspirație naturală. Acesta este disponibil pentru clienți în două ratinguri de ieșire. Tehnologia aproape identică a motorului V10 de la R8 LMS GT3 și R8 LMS GT4 este utilizată pe pistă. V10, produs la uzina motoarelor din Győr, Ungaria, este foarte compact. Un radiator separat controlează temperatura uleiului de motor, care provine dintr-un rezervor uscat. Acest principiu a fost adoptat de la curse de motoare și permite o poziție foarte mică de instalare a motorului, producând un centru de greutate redus. Modulul pompei funcționează cu pași multiple de aspirație și asigură o lubrifiere adecvată în toate condițiile - inclusiv în timpul accelerației laterale de aproximativ 1,5 G posibil în R8. Ambele motoare au un filtru de particule pe benzină.

Precizie ascuțită: suspensia

Modificările la suspensie oferă o stabilitate și o precizie mai mare. Asistența a fost relansată atât cu direcția dinamică opțională, cât și cu servodirecția electromecanică: răspunsul la direcție și feedbackul de pe șosea se regăsesc și mai precis în întreaga gamă de viteze.

În funcție de motorul selectat, cele trei programe adiționale, uscate, umede și zăpadă, sunt adăugate la bine-cunoscutele moduri de selectare a unității Audi cu modul de performanță. Acestea adaptează parametrii dinamici cheie la coeficientul de frecare al drumului. Datorită controlului electronic de stabilizare îmbunătățit (ESC), modelul de vârf de frână frânează de la 100 km / h (62,1 mph) până la o înălțare de până la 1,5 metri (4,9 ft) mai devreme; distanța de oprire de la 200 km / h (124,3 mph) este de până la cinci metri (16,4 ft) mai scurtă - în fiecare caz, în funcție de condițiile exterioare.

Noul Audi R8 este echipat cu jante de 19 inch instalate în fabrică. Roțile jalonate complet cu 20 de centimetri, cu design dinamic de 5 V, cu anvelope noi de vară și sport, care oferă o manevrare și mai precisă, sunt disponibile opțional. Audi oferă discuri de frână ceramice ca o alternativă la discurile de oțel standard. Stabilizatorul din față este opțional din polimer armat cu fibră de carbon (CFRP) și din aluminiu, care reduce greutatea cu aproximativ 2 kilograme (4,4 lb).

Sharper și tauter: designul

Caracterul fortat al noilor modele R8 devine clar si vizual. Grila radiatorului Singleframe are o linie mai lină și mai lină. Radelele groase împărțesc prizele de aer mari. Plăcuțele plate din hota amintesc de pictograma mărcii Audi Sport quattro. Noul splitter frontal este acum mai larg, la fel ca și grila de aerisire de aer redus în spate. Grila se apropie de difuzor care se extinde destul de sus. Toate acestea subliniază aspectul sportiv al Audi R8. În compartimentul motorului, filtrul de aer este amplasat sub o nouă acoperire din trei părți - disponibilă într-o varietate de fibre de plastic sau de carbon.

Clienții R8 pot alege până la trei pachete exterioare, în funcție de varianta motorului; aceste pachete adaugă mai multe evidențieri la splitterul frontal, la marginile laterale și la difuzor. Opțional, inelele Audi și insignele de pe exterior sunt pictate în negru de înaltă luciu. Noile culori metalice Kemora Gray și Ascari Blue adaugă la gama de vopsele. Gama exclusivă Audi oferă clienților posibilitatea de a personaliza multe detalii ale Audi R8 - în interior și în exterior.

Noile modele R8 vor ajunge la reprezentanțe în Germania și alte țări europene în cursul primului trimestru al anului 2019. Modelele vor intra în vânzare la începutul anului 2019.

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz