
Renault a deschis magazinul conceptual de vehicule electrice în centrul Berlinului
* Primul la Stockholm, acum la Berlin ... Renault a deschis un al doilea Renault Electric Vehicle Experience Center.
* Acest magazin urbanistic este situat într-un cartier comercial plin de viață din Berlin.
Berlin, 18 iunie 2018 - Renault a deschis un nou centru de experienta in domeniul vehiculelor electrice din Berlin, Germania, in timp ce continua sa isi extinda reteaua de magazine de concept urban. Primul centru de experiență EV a fost deschis în februarie, la Stockholm, pentru a prezenta publicului motorul electric.
Acest nou magazin conceptual, unic în Germania, este un parteneriat cu distribuitorul local Renault Autohaus König. Acesta este situat în centrul istoric al orașului Berlin, în apropiere de piața Gendarmenmarkt. Scopul magazinului este acela de a interactiona cu clienții și de a răspunde la întrebări frecvente despre mașinile electrice, promovând în același timp avantajele conducerii acestor vehicule. Vizitatorii se pot bucura de o experiență fizică și digitală care oferă informații despre gama de vehicule electrice, infrastructura de taxare și sistemele de tarifare, legislația locală și subvențiile, condițiile de cumpărare și serviciile legate de EV. Clienții vor putea, de asemenea, să testeze o mașină electrică și să trimită o comandă la magazin.
"Din ce în ce mai mulți șoferi se interesează foarte mult de vehiculele electrice, dar încă nu știu prea multe despre ele", a declarat Gilles Normand, reprezentant al companiei SVP Electric Vehicles Business - Groupe Renault. "Ca cel mai de succes brand din Europa de până acum, obiectivul Renault este acela de a ieși și de a-i întâlni pe acești clienți, de a-și adresa întrebările și de a facilita comutarea celor care decid să facă pasul către o viață electrică".
Magazinul de concept din Berlin funcționează în același mod ca și popularul magazin din Stockholm, care a atras peste 14.000 de vizitatori în primele trei luni. Acest canal de distribuție inovator, care are în mare măsură un rol educațional în locațiile orașului (centre urbane, mall-uri etc.), se dovedește a fi unul de mare succes, subliniind avantajele mașinilor electrice în mediul urban. Renault are în vedere deschiderea de magazine EV si în alte orașe europene.
De retinut:
- Renault: marca europeană a vehiculelor electrice pentru al patrulea an la rând.
- În prezent, o mașină electrică vândută la fiecare cinci este un Renault.
- 170.000 de clienți dețin o mașină electrică Renault.
- ZOE este cel mai bine vândut vehicul electric din Europa.
- Kangoo Z.E. este cel mai important van electric din Europa. (Photo Credits: Jörn WOLTER)