Două motive pentru a sărbători: ediția a 10-a aniversare a Lexus GS 2019 și 2019 RC F au sosit
După zece ani de performanță excepțională "F", Lexus sărbătorește versiuni speciale ale aniversării a 10-a ediție a sedanului GS 2019 și coupe 2019 RC F. Sosind la dealeri acum, GS F 10th Anniversary Edition este la pretul de 89.350 $, un premiu de 5.000 $ fata de modelul standard. Cea de-a 10-a ediție RC F se ridică la 80.810 $, un premiu de 16.160 $ față de modelul standard. Prețul total include pachetul de 10.000 de ani, în plus față de pachetul de performanță, farurile Triple Beam și intuitivul Park Assist, opțiuni care sunt necesare.
Numai 250 de modele Lexus RC F 10th Anniversary Edition vor fi oferite spre vânzare în S.U.A. Ediția GS F 10th Anniversary Edition va fi și mai rară, cu doar 100 disponibile pentru vânzare în S.U.A.
Atât autoturismele GS F și RC F, ediția a 10-a, sunt dotate standard cu un strat de vopsea mată Nebula Grey și 19 roți de roți negre lustruite. Anvelopele standard sunt Michelin Pilot Super Sports, în timp ce etrierele de frână din albastru vopsite sunt de la Brembo.
În coupe-ul RC F, scaunele sport din față ajung la piele albastră, cu accente albe, împreună cu un buton de schimbare accentuat albastru, volan și capota panoului de bord. Un headboard de tip "embossed" face parte din pachet, oferind interiorului coupe un aspect mult mai personalizat.
Pentru sedanul GS F, scaunele din față imită cele din RC, în timp ce scaunele din spate primesc și o stropire de piele albastră pe suporturile laterale. Caroseria de carbon albastră suplimentară este utilizată pe consola centrală, împreună cu tamburul din piele albastră și centurile de siguranță albastre. Pe volan, consola și butonul de schimbare există o tavă din piele albastră suplimentară, deși GS F nu obține acelasi titlu de șlefuit ca și RC F.
Puterea pură de la început până la terminare
Puține motoare se pot potrivi cu un V8 cu aspirație normală atunci când vine vorba de furnizarea unei puteri neîntrerupte de la inactiv la redline. V8-ul de 5 litri din GS F și RC F este proiectat pentru greutate redusă și rezistență ridicată, cu tije de legătură forjate și supape de titan care permit o linie redusă de 7.300 rpm. Cu o putere de 467 cai putere și un cuplu de 389 lb, acesta oferă o bandă largă de putere, care este mereu pe robinet.
Sistemul de injecție directă D-4S de înaltă presiune, care utilizează de asemenea injectori de carburant port, permite un raport de compresie de 12,3: 1 pentru o performanță și o eficiență optimizate. Timpul variabil al supapelor (VVT-iE) permite motorului să funcționeze în ciclul Atkinson la viteze de croazieră sau poate trece la ciclul Otto pentru a obține niveluri mai performante atunci când accelerează.
Indiferent ce fel de conducere faci, GS F și RC F sună mereu ca niște mașini de performanță grație, datorită unui sistem special de evacuare care emite o notă de bariton de la tecile de eșapament sub formă de semnături. Există, de asemenea, un sistem Active Sound Control (ASC), care "amplifică" în mod electronic sunetul din cabină prin difuzoarele audio - o experiență opțională pe care șoferul o poate porni sau opri.
Opt Gears pentru opt cilindri
Transmisia automată SPSS (Sprint Direct Shift) cu opt trepte este partenerul de dans ideal de înaltă performanță al V8, oferind schimbări ușoare, manevrabilitate excelentă și accelerație liniară. Controlul schimbării inteligenței artifice Lexus G (G AI-SHIFT) este unul dintre motivele pentru care transmisia se simte perfect în acord cu șoferul. Când conduceți în modul SPORT S, sistemul utilizează senzorul de forță G al vehiculului pentru a monitoriza modul în care vehiculul este agresat în mod agresiv și ajustează în consecință punctele de schimbare a transmisiei. Controlerul G AI-SHIFT susține în continuare conducerea sportivă prin alunecarea clapetei de accelerație la deplasarea în jos și prin menținerea vitezelor prin colțuri pentru a menține un control optim.
Modul potrivit pentru fiecare situație de conducere
Fiecare sistem GS F și RC F are o caracteristică de selectare a modului de antrenare, care oferă șoferului posibilitatea de a regla mai mulți parametri ai autovehiculului. Modul NORMAL oferă cea mai bună, cea mai echilibrată calitate a călătoriei și performanțe de transmisie. SPORT S ajustează punctele de transmisie pentru a oferi o senzație mai sensibilă și accelerație îmbunătățită. Cel mai agresiv mod Sport S + merge cu un pas mai departe prin reglarea setărilor amortizorului, a asistenței la direcție, a raportului de transmisie a direcției și a sistemului VDIM pentru o performanță maximă. Este disponibil și un mod CUSTOM pentru a adapta fiecare parametru individual.
Diferențial vectorial de cuplu (TVD)
Diferențialul standard de vectorizare a cuplului (TVD) este o piesă serioasă de hardware. Îmbunătățește performanțele dinamice prin controlul exact al cuplului la fiecare roată din spate prin cuplarea unui ambreiaj multi-placă. Funcționează la fel de repede ca 1/1000 de secundă, indiferent dacă acceleratorul este apăsat sau nu, pe baza datelor care includ intrarea clapetei de accelerație, frânarea, viteza de mișcare, forța longitudinală și laterală G.
Folosind un comutator pe consola centrală, șoferul poate selecta una din cele trei setări distincte pentru TVD pentru a se potrivi cel mai bine stilului sau condițiilor de condus: STANDARD oferă un nivel ridicat de control și agilitate pentru conducerea zilnică. SLALOM pune un accent deosebit pe răspunsul la direcție, oferind vehiculului un caracter mai agil, asemănător cu cel cu ampatament mai mic, în timp ce TRACK îmbunătățește manevrabilitatea la viteze mai mari.
Modul VDIM SPORT
Sistemul integrat de management al dinamicii (VDIM) integrat de vehicul integrează funcțiile ABS, Controlul Stabilității Vehiculului (VSC) și controlul tracțiunii (TRAC) pentru a asigura un control proactiv și solid al performanțelor vehiculului de bază. În modul SPORT, cartografierea optimizată VSC / TRAC oferă șoferului un control suplimentar. Modul EXPERT pune mai mult control în mâinile șoferului, oprindu-l pe TRAC, dar încă mai utilizează VSC pentru a ajuta la controlul motorului și a frânelor pentru a asista șoferul.
Un senzor vertical G în comanda ABS vă ajută să asigurați o forță de frânare optimizată. În plus, Lexus a extins funcția de control cooperativă VDIM, permițând VDIM să delege două funcții de control al frânării la diferența de vectorizare a cuplului (TVD). VDIM controlează transferul de cuplu în colaborare cu TVD, pentru un control mai bun în timpul manevrelor agresive.
Lexus 'pasiune pentru un design curajos, o tehnologie imaginativă și o performanță extraordinară îi conferă stilului de viață de lux posibilitatea de a crea experiențe uimitoare pentru clienții săi. Lexus și-a început călătoria în 1989 cu două sedanuri de lux și un angajament de a urmări perfecțiunea. De atunci, Lexus și-a dezvoltat gama de produse pentru a satisface nevoile clienților de lux la nivel mondial în peste 90 de țări. În Statele Unite, vehiculele Lexus sunt vândute prin intermediul a 240 de dealeri care oferă o gamă completă de vehicule de lux. Cu șase modele care încorporează Lexus Hybrid Drive, Lexus este liderul hibrid de lux. Lexus oferă de asemenea șase modele F SPORT și două modele de performanță F. Lexus se angajează să fie un brand vizionar care anticipează viitorul clienților de lux.