A1711134 Large 1200x800

Audi își dezvoltă strategia corporativă și intenționează să vândă 800.000 de automobile electrificate în 2025

-CEO-ul Rupert Stadler: "Noi luăm inițiativa. Ridicăm mobilitatea electrică la nivelul următor. "

-CFO Alexander Seitz: "Accelerăm implementarea unor modele de afaceri noi și profitabile în întreaga lume"

-Sustenabilitate: vânzări de aproximativ 800.000 de vehicule noi de energie în 2025 cu peste 20 de modele electrificate - fabricile de producție Audi să fie neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2 până la sfârșitul următorului deceniu

-Digitizare: 1 miliard de euro din profitul operațional din noile modele de afaceri în 2025

-Urbanizarea: flota pilot a electricității autonome Audi Aicon care va fi lansată în 2021

Audi intenționează să vândă aproximativ 800.000 de mașini electrice complete și hibride plug-in în anul 2025. În cadrul acestei reuniuni generale de miercuri a AUDI AG, Consiliul de Administrație prezintă strategia actualizată "Audi.Vorsprung.2025". Pentru a permite fiecărui client al treilea să decidă în favoarea unui model electronic până la jumătatea deceniului următor, până atunci va exista o variantă electrificată în fiecare serie de modele - majoritatea dintre ele vs fi complet electrica, cu o proporție mai mică de hibrizi plug-in.

Pentru a elibera resurse pentru pachetul de investiții în valoare de miliarde de euro, Audi a adoptat planul de acțiune și transformare spre sfârșitul anului trecut. Obiectivele sale sunt de a profita de noi surse de venituri, de a îmbunătăți structurile de costuri și de a accelera transformarea corporațiilor în ceea ce privește noile modele de afaceri. Aceasta va spori considerabil posibilitățile de investiții. Până în 2025, aproximativ 40 de miliarde de euro urmează să curgă în domenii strategice, cum ar fi e-mobilitatea, conducerea autonomă și digitizarea. Acest lucru se aplică și în cazul digitizării producției.

"Ambiția noastră a fost întotdeauna și va continua să fie Vorsprung durch Technik", spune Rupert Stadler, președintele Consiliului de Administrație al AUDI AG. Scopul nostru este de a revolutiona mobilitatea. De asemenea, în ceea ce privește mobilitatea electrică, dorim să devenim numărul 1 printre producătorii premium - cu capacitate deplină pentru uzul cotidian, fără compromisuri, calitate superioară și plăcere de conducere pentru client. Cu excelența noastră tehnologică, folosim Vorsprung și ridicăm mobilitatea electrică la nivelul următor. "

Versiunea de producție a prototipului Audi e-tron este primul rezultat al inițiativei Roadmap E, prin care brandul premium va electriza portofoliul său complet până în 2025. Aceasta include și investiția în fabricile germane din Ingolstadt și Neckarsulm, precum și o claritate angajamentul pentru securitatea locurilor de muncă până la sfârșitul anului 2025.

Produsele de artificii includ mai mult de 20 de modele electrificate în succesiune rapidă până în 2025. În 2019, Audi e-tron Sportback va fi al doilea automobil complet electric care va fi lansat, urmat de Audi e-tron GT de la Audi Sport în 2020. Audi va oferi și un model electric în segmentul compact premium în 2020.

Pentru foaia de parcurs E, compania utilizează sistematic două mari pârghii de sinergie ale Grupului Volkswagen în domeniul dezvoltării. În plus față de Modular Electric Toolkit dezvoltat de Volkswagen pentru segmentul compact, Audi și Porsche lucrează împreună pentru a implementa electrificarea premium arhitectură pentru automobile electrice de clasă mijlocie, de dimensiuni mari și de lux. Aceste proiecte de cooperare reduc substanțial costurile de dezvoltare. Pentru client, aceasta înseamnă o alegere rapidă dintr-un portofoliu extins pentru conducere fără emisii.

Cu mobilitate electrică, Audi adoptă o abordare holistică și de conservare a resurselor, de asemenea, la producție: În Bruxelles, Audi e-tron este prima mașină premium care urmează să fie produsă în producția certificată neutră cu emisii certificate de CO2. După exemplul de la Bruxelles, Audi va face toate siturile sale de producție la nivel mondial neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2 până în 2030.

La lansarea pe piață a e-tron, clienții din Europa vor beneficia de o infrastructură de tarifare de înaltă performanță. Audi aduce o contribuție semnificativă la dezvoltarea acestei infrastructuri prin intermediul joint-venture-ului Ionity. Versiunea de producție a Audi e-tron va fi prima mașină care poate fi încărcată la stațiile de încărcare rapidă cu o putere de până la 150 kilowați. Acest lucru va face ca SUV-ul electric să fie gata pentru următoarea distanță lungă în doar 30 de minute. Bateria litiu-ion oferă o gamă de mai mult de 400 de kilometri în ciclul de conducere WLTP.

Pentru prima dată, versiunea de producție a prototipului e-tron oferă clienților Audi posibilitatea de a rezerva în mod flexibil funcții cum ar fi sistemele de asistență pentru șofer sau caracteristicile infotainmentului, de asemenea, după achiziționarea vehiculului. Mai mult conținut și servicii digitale vor fi puse treptat la dispoziția pasagerilor. Audi intenționează să genereze un profit operațional de 1 miliard de euro cu astfel de noi modele de afaceri până în 2025.

"La timp pentru aniversarea a 50 de ani de la Vorsprung durch Technik, vom prezenta și prima mașină electrică autonomă, bazată pe mașina noastră de prezentare Audi Aicon, în 2021. O navetă interurbană cu caracter de salon - inițial într-o flotă pilot și în jurul mijlocului deceniu ca masina de productie de serie pentru condusul automat ", spune Peter Mertens, membru al Consiliului de Administratie pentru Dezvoltare Tehnica al AUDI AG.

"În întreaga lume, accelerăm implementarea de noi modele de afaceri profitabile în acele domenii care vor fi esențiale pentru industria noastră în viitor", spune Alexander Seitz, membru al Consiliului de Administrație pentru Finanțe al AUDI AG. "Începând cu luna ianuarie, am implementat primele măsuri ale Planului de acŃiune și de transformare, care se ridică la o cifră de trei cifre cu un milion mic. Măsurile identificate vor avea un efect susținut și un impact pe termen lung asupra veniturilor și costurilor. Prin urmare, vom obține cele mai mari beneficii începând cu anul 2020, când planul nostru își va desface toată puterea, obținând un total de 10 miliarde de euro până în 2022. Astfel, Audi va reuși să obțină o rentabilitate puternică, în ciuda nivelurilor ridicate de investiții ". (Imagine: Concept Audi Aicon)

Acest website foloseste cookies pentru imbunatatirea paginii web si a serviciilor asociate. Prin continuarea navigarii pe acest website, sunteti de acord cu politica noastra privind folosirea de cookies.
Detalii Accept Refuz